Clan Skryre

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Re: Clan Skryre

Post autor: likaon »

Nie czy to dobry temat, ale zamierzam zbudować steam-punkowy czołg spaczeniowy jako działo spaczeniowe/doomwheel czy to przegięcie duże czy tylko trochę?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Mam pytanie bo sam się za bardzo nie znam:< Ile Globków trzeba mieć mniej więcej w armii, żeby to dawało rade? 5+bombardier czyli 6 jest ok? Jak się gra tą jednostką i na co to się przydaje? No i wreszcie ostatnie pytanie. Gdzie kupić albo z czego zrobić:) wiem, że dużo pytań ale poprostu tak się zastanawiałem, bo globki, GR i jezzaile to chyba jedyne rzeczy którymi nie dysponuje:<

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Globki najczęściej widuje się wystawiane po 5 bez championa, chyba że grasz na 8k, to wtedy wrzucasz co chcesz ;-) Większe oddziały to 9, bo trzeba zabić 3, żeby była panika. Oczywiście nie mówię przez to, że 6 nie jest ok.

Jak grać? Genialnie radzą sobie z kawalerią, dużymi celami bez wardów czy regenki, orz pojedyńczymi herosami. Od biedy można też bić po rydwanach i tego typu ustrojstwach. Trzymasz ich lekko z tyłu, a potem w decydującym momencie wybiegasz do przodu, jako skirmish mają zasięg faktyczny rzutu 10" ruchu+8 za samą broń. No i są kolejną tanią odginaczką w naszej armii (50 pkt.). Oczywiście za 82 jest oddział 40 slavów z muzykiem, ale nie wszystko da się tak przeliczyć.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

Odnośnie globasków... jak ich ustawiacie? Piątka w jednej linii czy może 2x3 jeśli jest ich 6? Kurde muszę zacząć grać w 8 edycję :roll:

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Przecież mają skirmish, więc formacja im praktycznie nie przeszkadza, bo mogą ją zmienić jak i kiedy chcą ;-)

U mnie często zaczynają rozstawieni 5 w szeregu, bo dają wtedy covera i blokują szarżę oddziałów z frenzy (a tych w rozpie mam 3).
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Ostatnio zagrałem na 2 mortarach i muszę powiedzieć, że to chujnia taka, że głowa mała :roll: Oba się w ogóle nie spłaciły, a zawsze templata trafiała w cel. IMO porównywać nasz mortar do imperialnego to lekkie fopa (no dobra imperialny najlepiej działa z shadowem, ale to i tak nie zmienia rzeczy)

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Wystarczy mi moje 5 jezzailów? Czy nie opłaca się wystawiać w tej ilości? Z sharpshooterem czy bez?

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Wystarczy, na półce i tak tak 5tka ładnie wygląda :wink:
Luciu pisze:Z sharpshooterem czy bez?
Pomijając fakt że nie opłaca się ich w ogóle wystawiać to jeśli już to bez sharpshootera. +1BS za cenę połowy kolejnego zwyklaka to słaby deal w tym przypadku.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

hello ;)

widzę że ludzie grają na globkach. Mam pytanie odnośnie szczurków WT.

który WT jest najczęściej stosowany i dlaczego?/gra ktoś na nich w ogóle? :

wiem że minus to że łatwo je ustrzelić, ale jednak wpadł mi do głowy pewien plan...otóż grałem dawno temu skavenami na 6 edycję i pamiętam wtedy standard 3kloce klanów+3ratlingi i 3 elektryki+seer ;)

ujdzie coś w tą edycję(tamten styl gry był bardzo fajny, a obecnie raczej się tego nie uświadczy) zależy mi by zrobić coś najbardziej w stylu ala "Wietnam" czyli oddziały globków (guttery, ale to inny klan już), no i clany+ratlingi ;)

wydaje się że nie są złą opcją mają S4 i turlanie kośćmi(3kości są bezpieczne) do tego magiczne ataki i przebicie pancerza, ward na 4+ od strzału. Bolą ich łuki na piechotach i fastach i może jakieś pociski, snajperki, ale jednak w takiej armii jest wiele ciekawszych celów.

podsumuwując ;) czy tak z 6 ratlingów da rade? ewwentualnie 4 z 2 miotacze ognia lub całkiem 6miotczy :) ? nie podobają mi się pozostałe WT.

Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Post autor: Morsfinek »

Chcesz postawić 6 klocków clanów aby dodać 6 ratlingów :>?
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

niestety slavy nie mogą mieć WT...a w sumie bardzo by to pasowało aby slavy niosły ze sobą w unicie(nie obok w 3") broń, która równie dobrze mieć zbić wroga jak i ich ;)

podsumowując..tak mam taki diabelny plan ale póki co jest na 2800 w rozpie 4oddziały clanów i 1sztormów co daje 5 ratlingów ;)

pytanie czy ratlingi mają na pewno magiczne ataki? inaczej czy sztormówa działa na ratlingi czy niet? :)

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Bojek pisze:inaczej czy sztormówa działa na ratlingi czy niet? :)
Działa, przecież ona działa nawet na magiczne strzelanie (patrz klopy dwarfów).
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Morsfinek
Wodzirej
Posty: 692

Post autor: Morsfinek »

dostajesz mneijszego debuffa i tyle, łatwiej Ci trafić niż przeciwnikowi ale nadal dostajesz po dupce.
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Turlanie 3 kośćmi uważasz za bezpieczne? Poza tym jednego elektryka trzeba przeznaczyć na brass orba(szkoda bo pograłbym na 3-5 1lvl-owcach z warp-lightingiem)
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

dosyć bezpieczne ;)

ryzyko jest wpisane w tą armię ;)

na 6edycję grałem na ratlingach i dawały rade...fakt to była inna era...ale ciekawie to by wyglądało

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Ratlingi trochę lepiej działały na tamto AB.

Awatar użytkownika
gervaz
Kretozord
Posty: 1517

Post autor: gervaz »

A przy okazji WT:
- czy można wystrzelić z warpfire tak, żeby wzornik upadł na oddział wroga, który jest w HtH?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Nie można go położyć na oddziale w cc (oprócz cc slavów), ale może się tam przesunąć.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
gervaz
Kretozord
Posty: 1517

Post autor: gervaz »

No i jak sie przesunie - to kogo wounduje? tego kogo dotknał, czy randomizuje sie trafienia?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

rani tego na kim leży, już się nie randomizuje
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

ODPOWIEDZ