Dobry początek ze Skavenami

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Quik
Plankton
Posty: 1

Dobry początek ze Skavenami

Post autor: Quik »

Czołem wszystkim
Jestem początkującym graczem, który ma zamiar zacząć zbierać hordy Skavenów. Jaki skład polecacie na dobry początek?

Awatar użytkownika
Viluir
Pseudoklimaciarz
Posty: 27
Lokalizacja: Skavenblight/Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Viluir »

Zależy czy 9th czy np.: Kings of War albo AoS.
Clanraty zawsze na plus. Zawsze możesz ich użyć jako slave'ów.
Stormverminy to dla mnie must-have.
Plague monks nieco mniej ale nie należy ich nie doceniać.
Abomka i działo- pokochasz w użyciu.

Powiem tak- do Kings of War dla mnie takim minimum co potrzebuję do grania na 1500-2000pkt to:
- 80 clanratów
- 80 - 100 stormverminów
- [edit] 40 plague monków
- 2 do 3 weapon teamów (najczęściej używam miotaczy)
- 2 kółka
- boneripper z Thanquolem
- kilku bohaterów jak np.: stary Ikit Claw.

Prawda jest taka, że to zawsze jest takie "na początek to tylko 20 tego, 20 tamtego" a potem kończysz zliczać po zakupie około tysięcznego szczura bo i tak wiesz, że kupisz następne :mrgreen:

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Jeśli chodzi o 9th Age (a to forum tego systemu, więc pewnie tak) to ciężko w tej chwili powiedzieć co jest "must havem" bo dopiero wyszły nowe zasady (jednak przy obecnej strategii balansu kupowanie silnych rzeczy mija się z celem, bo zaraz mogą zostać osłabione). Na początek polecam zacząć od trzonu i powoli dokupowywać co ci się podoba.

Jeśli chodzi o trzon:
Potrzebujesz paru bohaterów. Sztandarowy Armii i Magister lub 2 (magowie) obowiązkowo. Dodatkowy wódz na lektyce czy z buta może się przydać. Inżynier też wydaje się fajny.
Dodatkowo jakieś core czyli oddziały podstawowe. Klanraty jako scoring będzie można też ich używać jako niewolników, do tego odział gwardzistów (dawniej Stormverminów) tak z 40-50. Jak chcesz iść w Piec Zarazy to monki.