Vampire Counts vs....

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lonit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 174

Re: Vampire Counts vs....

Post autor: lonit »

Bojek pisze:nie wystawiam ghuli jest miejsce na 2x50+odginaczki hehe :mrgreen:
:shock:

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Gra po prostu na dużym oddziale szkieletów. Ma to kilka +. Po 1 sztandar, muzyk. Po 2 koszuja 2 razy mniej. Po 3 maja savy i parry.
Nie mają: poisonow, 10 dodatkoych ataków, 4T


Rzecz warta przemyślenia.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Ghule i banshe sie nie sprawdzilo na minotaury.
A moze taki terrorghejst lub vargheisty lub terorki ?
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

JarekK pisze:Gra po prostu na dużym oddziale szkieletów. Ma to kilka +. Po 1 sztandar, muzyk. Po 2 koszuja 2 razy mniej. Po 3 maja savy i parry.
Nie mają: poisonow, 10 dodatkoych ataków, 4T


Rzecz warta przemyślenia.
Kiedys gdzies na forum przedstawilame obliczanie Ghule vs Szkiele i w wiekszosci wypadkow Szkiele wypadaja lepiej.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

JarekK pisze:Gra po prostu na dużym oddziale szkieletów. Ma to kilka +. Po 1 sztandar, muzyk. Po 2 koszuja 2 razy mniej. Po 3 maja savy i parry.
Nie mają: poisonow, 10 dodatkoych ataków, 4T


Rzecz warta przemyślenia.
lonit pisze:
Bojek pisze:nie wystawiam ghuli jest miejsce na 2x50+odginaczki hehe :mrgreen:
:shock:
zrobiłem zamieszanie...szkielety są PG!

gram na 2x50 zombi +odginaczki

nie ma:
T4,
poison
parry
save
czempiona

jest za to:
basia/wraciak jako czempion ;)
muzyk i sztandar jest!
bezcenna mina przeciwnika!
rośnie :mrgreen:

wiem to zboczone, ale co poradzę!

za 50zombi z muzykiem i sztandarem płacę 160pkt! wiem gówno robi, ale takie 2-3klocki które sobie radośnie rosną i idą są dołujące dla przeciwnika! ważna jest zabawa, a ja sie dobrze bawie malując i dostawiają kolejne modele w tylne szeregi zanim coś utknie w zombich :oops:

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Fuxiorr pisze:Ghule i banshe sie nie sprawdzilo na minotaury.
A moze taki terrorghejst lub vargheisty lub terorki ?
Wow, jakim cudem @.@ To ile było tych minotaurów, pełna 10 czy co?
Terroragheista nie polecam, poza tym że ładnie prezentuje się na stole to jest beznadziejny. Dostajesz pocisk jakiś czy coś podobnego i już działa jak banshee tylko że z większym zasięgiem -.-
Terrorki? Horrory znaczy się? Bardzo polecam, szczególnie w połączeniu z mortisem :D

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Bojek pisze: za 50zombi z muzykiem i sztandarem płacę 160pkt! wiem gówno robi, ale takie 2-3klocki które sobie radośnie rosną i idą są dołujące dla przeciwnika! ważna jest zabawa, a ja sie dobrze bawie malując i dostawiają kolejne modele w tylne szeregi zanim coś utknie w zombich :oops:
Taki wielki klocek ma jeden jedzie problem, ciezko jest go gdzies w zasiegu genga wystawic, szczegolnie w mojej rozpie :(

Ja ostanio gram na takim czyms i powiem ze bardzo mi sie spisuje, jeszcze mysle czy nie dac sztandrow do pozsotalych 2 zombie

Strigoi Ghoul King (1#, 385 pts)
1 Strigoi Ghoul King, 385 pts (General; Infinite Hatred; The Hunger; Vampiric; Poisoned Attacks; Regenerate; Undead)
1 Ogre Blade
1 Dragonbane Gem
1 The Other Trickster's Shard
1 Red Fury
1 Beguile

Master Necromancer (1#, 215 pts)
1 Master Necromancer, 215 pts (Level 4 Upgrade; Hand Weapon; Undead)
1 Scroll of Shielding
1 Lore of the Vampires

Necromancer (1#, 125 pts)
1 Necromancer, 125 pts (Level 2 Upgrade; Hand Weapon; Undead)
1 Dispel Scroll
1 Lore of the Vampires

Skeleton Warriors + Mus + Stand(40#, 245 pts)
1 Banner of Swiftness (mysle czy nie zamienic na dyscypline by miec te 10 LD)

Zombie Horde + Mus + Stand (25#, 85 pts)

Zombie Horde + Mus (25#, 80 pts)

Zombie Horde + Mus (25#, 80 pts)

Dire Wolves (5#, 40 pts)

Dire Wolves (5#, 40 pts)

Dire Wolves (5#, 40 pts)

Spirit Host (1#, 45 pts)

Spirit Host (1#, 45 pts)

Fell Bats (2#, 32 pts)

Vargheist + Champ (3#, 148 pts)

Hexwraiths + Champ (8#, 250 pts)

Crypt Horrors (8#, 304 pts)

Mortis Engine (2#, 240 pts)
Total Roster Cost: 2399
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Jeny dzisiejsza bitwa z Tzeentechem mnie załamała :( Brat furiami blokował mi kawalerię przez parę tur(złe rzuty kostką), szkielety nie zdążyły nawet dojść wykończyła je 30 pinków, a lord klepacz dostał parę hitów od DP-a i leżał(szczęśliwe rzuty braciszka) Ogólnie rzecz biorąc bitwa 1200pkt VC vs DoCh Tzeentecha i nie wiem jak przez to przebrnąć, żeby 3/4 jednostek w parę tur nie stracić :(


Jestem początkującym to była nwm, może 15 rozgrywka ogółem a z Doch pierwsza, więc proszę o to żeby za bardzo po mnie nie jeździć

A moja rozpiska to :

2x30 szkielety FCG + banner of the barrow

2x8 black knights

Lord klepacz (standardowy model)

i po prostu zabójczo dziadowskie Dire Wolfy
(to jest rozpa pod fun żeby nie było)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

banner of the barrows jest tylko dla Gwardii i Black Knights, koszt punktowy zakazany w ogóle szkieletom

a jakiego to lorda "klepacza" wstawiles na te 1200 ptk? daruj sobie :) to nie klepacz tylko jakaś popierdółka
lepiej magia ganiaj może, grajcie bez lordow na takie ptk, gra open nie będzie rowniejsza

kawaleria obsysa, albo wstaw 1x15 albo idz w Crypt Horrory
Dire Wolves sa do odginania, wiec dziadowskie nie są, naucz się ich używać

PS. zagrales rozpiska for fun to i masz wynik for fun :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Wziąłem sobie do serca twoje rady i kolejny mecz bez lordów skończył się wynikiem 10:10

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a widzisz :)
jak przeciwnik nie ma armat to Mortis Engine daje rade :wink: , Regena 4+ na Cryptach +2 do czarowania i jedziesz, zalewajac demony morzem zombich

gorzej jak ma canona :) to Mortis spada w 1-2 turze
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Mortis jest ok, jak ktos ma plonace cannony to niestety trzeba go troche kitrac, a jak ma normalnie to nie tak zle jest, musi trafic (to nie jest trudne ale zdazaja sie miss fire), zranic (to tez nie trudne na 2+ ale 1 sa czasem) musisz nie znac regeny (na 4+ wiec nie tak zle) i musi zabic (na 5+ wiec duzej szansy nie ma).

Wiec tak duzej szansy jeden nie plonacy cannon nie ma na zabicie mortisa.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

#-o doh,
przecież dlatego napisałem jak napisałem bo DoCH ma płonącą armatę Khorna, więć branie Mortisa na 1200 przy takim kwiatku nie ma sensu.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

No ja zawsze robiac rozpe biore pod uwage wszystkie paringi a nie specific, ale jak na DoH to rzeczywiscie risky, szczegolnie na tak male pts
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Brat gra na pure Tzeentech więc nie było kwiatków ala armatka Khorne, ale o dziwo przydały się wilki zablokowały na 2 tury 30 pinków(moje szczęśliwe rzuty :D), po chwili przybyła 15 black knightów i zrobiła im bajzel na flance, bitwa skończyła się remisem tylko dlatego że umarł generał i trochę się sypnęło w pierwszej turze(po śmierci generała), a w kolejnej już go wykończyłem :D

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Czy taki WK ma rację bytu jako kowboj?

Wight King @ 160.0 Pts
Barding; Great Weapon; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Potion of Toughness [20.0]

Ostatnio grając z kolegą na 1000 pkt. wpadłem na głupi pomysł, żeby wystawić go w 10 BK przeciwko krasnoludzkim maszynom. Potem jeszcze w wyniku miscasta zszedł mi generał i zaczęła mi się sypać armia. Przez organki z konnicy został on i champion BK (który też w sumie za chwilę zszedł). Nie licząc na wiele grałem dalej biegając nim od machiny do machiny i miło mnie WK zaskoczył w pojedynkę wykaszając 20 warriors'ów z generałem. Co prawda wtedy był BSB i to też go ratowało bo 2 razy przegrywając walkę o 1 wychodził na zero dzięki sztandarowi :lol2: I od tego czasu zastanawiałem się czy wystawiając go docelowo jako kowboja coś zdziała, czy to raczej strata pkt? A jeśli już to czy inwestować te dodatkowe 25 pkt na bsb?

Pozdrawiam
DiabliQ
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jak już dajesz Kinga, to miło by było zrobić go BSB. Nie pasuje mi tutaj ten Great Weapon, bo wtedy kompletnie nie korzystasz z Enchanted Shield podczas Close Combatu. Można dać Sword of Might, albo np. Lance ze zwykłego ekwipunku, a za 20pkt dać Potion of Strenght. Ten dziwny Potion of Toughness wydaje mi się zbyteczny, bo on ma i tak 3 Woundy, 5 Toughnessa oraz 1+ Save z Re-Rollem, więc ma całkiem dużą przeżywalność, a fajnie by było, jakby potrafił walczyć :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

cowboy'e w VC nie mają racji bytu z prostej przyczyny:

szarżujesz
zabijasz tego 1-2
koleś ci odda zada może 1 ranę

masz:
szarża
sztandar (bsb)
1-2 rany

innymi słowy max 4 do CR, czyli jeśli twój przeciwnik ma 3 szeregi sztandar to już przegrywasz o 1... nie ma takiej rzeczy w którą chcesz wjechać tym panem. zawsze możesz umrzeć od sypania...
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

JarekK pisze: innymi słowy max 4 do CR, czyli jeśli twój przeciwnik ma 3 szeregi sztandar to już przegrywasz o 1... nie ma takiej rzeczy w którą chcesz wjechać tym panem. zawsze możesz umrzeć od sypania...
Czyż w ww. sytuacji nie wychodzi że jednak nie ma sypania? Przegrywa o 1, ale jako że jest bsb sypie się o 1 mniej niż powinien, czyli wychodzi na 0. Pod warunkiem, że przeciwnik coś mi wbije, a jak wyszło w walce nie jest to takie proste, zazwsze jak dotąd wychodził z walki bez szwanku. A walka wyglądała tak jak opisałeś 1-2 tury przegrywał o 1 czyli stał bez sypania, a już kolejne tury wychodziły dla niego na korzyść. Tempa tego wycinania wrogów nie ma jakiegoś zabójczego ale i tak potrafi napsuć przeciwnikowi krwii. Jak dla mnie do rozmontowywania klocków piechoty się nadaje :)
Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

vs Bretonia

3 lance wpadające mi na pełnej szarży. W pierwszym szeregu jakieś pokoxane paladyńskie pokraki i inne opancerzono-wardowe kolorowe puszki. Wpad jednej w crypt horrory (9) z przerzutami hitów i nie przetrzymują 1 tury walki, nic nie zrobiły i posypały się od CRa. Wpad drugiej w zombie (3x) i o dziwo zombie ustały 2 tury. Wpad trzeciej w szkielety z lordem klepaczem, lord zadaje 1 rane w challange'u, reszta nie robi nic.

5 pegazów wpada w crypt ghoule (50) i trzyma je przez 3 tury tracąc 1 pegaza (2 tury z przerzutami hitów, ustawienie w hordzie, trochę z boku więc co turę 24 ataki). W 3 turze doszarżowuje w pegazy terrorgheist i nic nie robi nawet z rzygiem. Sypie się od CRa.

Jakiekolwiek punkty ugrane tylko przez psy, które pobiegły kulturalnie bokiem, wpadły w trebusz, zjadły trebusz, pobiegły w peonów z łukami i gryzły je przez 3 tury.

Kompletnie nie wiem czym zatrzymać te lance ;D...

ODPOWIEDZ