PG vs. Klimat

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 735
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Nie jest chore.Bierzemy lorda+2 wampiry.Jeden wampir magiczny drugi walczący BSB-biegacz.Nie mamy więc problemu z kościami magii 2+4+2+1=8 kości+book of arhan czyli akurat.Trzeba tylko ograniczyć wraty do minimum i wziąć varghula.BK z banner of borrows i w liczbie 15.Reszta do smaku myślę że spokojnie można tym zagrać z każdą armią.

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Ja wiem, że i tak można zrobić z tego bardzo dobrą armię ;)
Ale niestety psuje to moją koncepcje armii opartej tylko i wyłącznie na piechocie.
Nie potrafię sobie wyobrazić mojej armii z jednym klockiem GG, mam wystawiać szkieleciki? :p

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

No tak jakbys zgadl :) Nie widze w tym zadnego problemu. W zasadzie to mnie ten CS nawet nie rusza, moze poza tym zapisem ze helm zajmuje erke, bo IMO Skull Staff jest duzo bardziej giety.

Sam gram na oddziale GG, szkieletach i 2x ghule. Z ciezkiego wsparcia jest Varghulf i Black Coach i daje rade choc trzeba troche bardziej sie nagimnastykowac niz przy hordzie wraithow i BK z regenka.

Bardzo dobrze ze zbanowali drakenhoffa, jest zbyt potezny. Natomiast wraithy w ilosci jednego oddzialu i to tak do 5 sztuk sa jeszcze do przezycia a nawet pokonania. Problem zaczyna sie gdy jest ich wiecej i do tego razy dwa.

Po tym CSie wampiry nadal sa bardzo silne ale nie sa juz tempą maszynką do mielenia mięsa i za to w pelni popieram ten pomysl.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Ja nie widze co jest takiego w lordzie przegiętego, że zajmuje slot hero dodatkowy. Przecież i tak magia jest ucięta, a lord sam w sobie jest strasznie miętki.

Drakenhoff ok. Może być zbanowany. Nie rozumiem czemu jednak BK nie można dublować. przeciez ludzie i tak nie wystawiaja ich 2 oddzialow bo nie miesci sie punktowo, a jak ktoś by się skusił to nie może.

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Lord jest bardzo giety bo sam moze wygenerowac 6 kosci castinga i do tego dajesz mu skull staffa i helm i w zasadzie sam czaruje na 8 kosciach z +1/+2 do casta (+2 w przypadku mistrzostwa w przyzywaniu) a pozostale dwa wampiry skladasz na wojownikow - np. jednego biegacza BSB a drugiego konno. I tak w zasadzie masz juz 10 kosci castinga z niezlymi bonusami, przekazywanie WS i do tego dwoch bardzo dobrych wojownikow, przy tym 6 dispela, a to wszystko na trzech bohaterach za jakies 870 pkt. Slabe?

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Morgon82 pisze:Lord jest bardzo giety bo sam moze wygenerowac 6 kosci castinga i do tego dajesz mu skull staffa i helm i w zasadzie sam czaruje na 8 kosciach z +1/+2 do casta (+2 w przypadku mistrzostwa w przyzywaniu) a pozostale dwa wampiry skladasz na wojownikow - np. jednego biegacza BSB a drugiego konno. I tak w zasadzie masz juz 10 kosci castinga z niezlymi bonusami, przekazywanie WS i do tego dwoch bardzo dobrych wojownikow, przy tym 6 dispela, a to wszystko na trzech bohaterach za jakies 870 pkt. Slabe?
No nie wiem czy bardzo dobrych, porównaj do chaosowych, wampiry nie sa w tej edycji do walki

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

No nie wiem czy bardzo dobrych, porównaj do chaosowych, wampiry nie sa w tej edycji do walki
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Każdy kolejny taki post będzie kasowany...

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

chaos - to tylko wojownicy, moze wampiry gorzej sie bija ale razem z czarami to nie ma porownania...

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

No dobra, a znasz jakas armie poza Chaosem ktora ma tak mocnych wojownikow? Mi osobiscie na mysl przychodzi tylko w miare dobry Saurus Lord i Tomb King z Destroyerem. Reszta raczej nie bije tak mocno w CC jak wampiry, choc niektorzy moga sie pochwalic lepszym zapuszkowaniem. Trudno mi sie zgodzic z tym ze wampiry w tej edycji nie sa do walki. Sprawdz, przekonaj sie sam.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Morgon82 pisze:No dobra, a znasz jakas armie poza Chaosem ktora ma tak mocnych wojownikow? Mi osobiscie na mysl przychodzi tylko w miare dobry Saurus Lord i Tomb King z Destroyerem. Reszta raczej nie bije tak mocno w CC jak wampiry, choc niektorzy moga sie pochwalic lepszym zapuszkowaniem. Trudno mi sie zgodzic z tym ze wampiry w tej edycji nie sa do walki. Sprawdz, przekonaj sie sam.
DE assassin :), który jest dobrze zlożony może szybko pozamiatać ;) nawet takich Chaosowych kozakow.
Obrazek

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Taa...ma na to 1 turę a KB nie zawsze wchodzi, a jak taki kozak siedzi w byle oddziale z championem to dostaje od takowego pojedynek i się może pakować przez CR.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

w 6 ed. mogłem złożyć wampira z 5/6 A z S8 przy szarży z przerzutami ws 10 i 1+ AS.

Złóż mi teraz takiego. Jakby wamp mial te 5A to bylby jeszcze ok. Wampiry teraz ciężko złożyć do walki, bo ich głównym zadaniem jest czarowanie, które jeszcze strasznie przez cs jest obcięte.

Red fury jest nieopłacalne przy 4A, za 50p mozna lepsze rzeczy kupić.

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Teraz moge zlozyc wampira z AS 1+, Ward 4+ i regeneracja 4+ , 4 ataki z sila 7 w szarzy lub 6 zawsze, do tego wieczne przerzuty a nie tylko w szarzy, do tego +1 do CR i dodatkowe ataki z czerwonej furii. Slabszy od starego to on nie jest. Moim zdaniem marudzisz :wink: Moze nie ma takiego pier...cia w szarzy ale w dluzszej perpektywie jest mocniejszy od starego szczegolnie w wersji z SoM.

Generalnie jednak ja bym bral z save 2+ i odpornoscia na poisony i KB, wtedy nawet assasin moze mu naskoczyc. No i wiem ze regenka jest z drakenhofa ale podaje tylko mozliwe opcje :)

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

No tak. Wampir to takie chuchro, każdy może mu nastukać. A potem przecież biedulka nic nie może zrobić, jak mu już ktoś wklepie te dwie rany!


...

Ach. Przecież jest magiem i może pierdylion razy rzucić ten sam czar.

Cóż, tak czy siak z pewnością zazdrościcie takim bestiowym wymiataczom z 4 atakami S7, prawie bez ochrony pancerza i wardem aktualnie na 5+. Który ucieka od panik. I nie sypie się w kombacie, tylko od razu ucieka. Ach, i nie leczy się pierdząc zaklęciami.
Uerph.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Racja, pewnie jakieś niedopatrzenie GW, zapewne w następnej edycji to poprawią ;)

Hycki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Kentucky

Post autor: Hycki »

Kurde, chce sobie złozyc jakąś nową rozpiske, ale taką żeby był i klmiat i wmiare grywalna, da sie cos takego w ogóle zrobic ? :/

Próbował róznych opcji, ale skonczylo sie tak że jak przyszyedłem z klimatyczna rozpiska to byłem ostatni na turnieju i mówili że jestem ważywo, jak z PG, to na mnie mówi masakrator power gamer itp. itd. ...

ehh da sie to jakos wywazyc ?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ale może akurat mimo, że byłeś ostatni na turnieju w klasyfikacji miałeś więcej frajdy z gry, mimo, że jak wnioskuję z miejsca było wszystko w plecy,
a jaką rozpiskę uważasz za klimatyczną? pytam z ciekawości bo klimat dla każdego to trochę co innego, PG ma pewnie bardziej wspólny mianownik 8)

może dużo jeszcze nie grałem, ale uparłem się na układ 2x20GG +coach+wrights mimo, że czarną kanapę mi odradzają i jakoś uczę się na tym, a że wciry dostaje od doświadczonych graczy no cóż :) Drakon też pewnie nie będzie bardziej udany, ze względu na ograniczenia ale warto próbować póki sprawia to radość

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Nie PG wampirami(w takim wypadku nie nie armia dla ciebie)? Stworzeni takiej rozpy było by trochę trudne. Ale wystarczy ograniczyć ghule i pozbyć się magii a armia nie będzie już taka straszna, ba nawet chaos i nowo edycyjne lizaki na będą miał jakiś szanse w walce ludzi o podobnym skilu
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

szrama
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Radomsko/Częstochowa
Kontakt:

Post autor: szrama »

Witajcie koledzy grabarze ;)

W battla gram raptem od roku i rzadko, ale właśnie VC i mam armię na 3k pkt.
Chyba miałem jeden z oryginalniejszych powodów dla których gram nimi właśnie - wybrałem... bo mi dziewczyna kazała ;).
Uparła się na krew, seks i takie tam. :D No i teraz mam damskie wampiry same (bohy) ;). Przygotowuję się do przeistoczenia mojej armii zupełnie w kobiece wersje (szkiele wywalić, a zostawić ghule i zombie ;) ).
Żeby być szczerym, dla Blood Knightów zbierałem tą armię także. Wręcz skupowałem z allegro (pierwszych kupiłem, gdy już byli w MO).

Podoba mi się bardzo też polski AB - uważam to tłumaczenie za klimatyczne (choć możecie się ze mną nie zgodzić naturalnie). No i warto poczytać opisy jednostek - mało odkrywcze, ale pragnę zauważyć opis choćby Bestii z Zaświatów, czyli Winged Nightmare'a - jest tam jak pamiętam chyba z 10 koncepcji w opisie na figurkę stworzenia :).
Poza tym fillery - ogry zombie, giganty zombie, smoki zombie... Wszystko można zabić, każdą armię przerobić na VC. Gdy ktoś gra TK, to nawet odpowiednie przemalowanie by wystarczyło ;).

Wkurza mnie niewiarygodnie niestety tylko fakt, że armia ta nie ma maszyn, żadnych większych stworzeń prócz varghulfa (który mi się naprzykład nie podoba ni w ząb), brak swarmów no i naprawdę badziewne wilki...

PG nie cierpię i nikomu nigdy nie bronię nim grać, ale nie gram turniejowo i sam nie gram z takimi zawodnikami (po co się męczyć - zero radości z gry, gdy jesteś świadomie na gorszej pozycji). Niedługo mam zamiar sprawić sobie smoka, wbrew panującym o nim opiniom.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

co do niektórych rzeczy nie mogę się z Tobą zgodzić mianowicie :
1. psy są naprawde mocne bo
a) budzą strach
b) sypią się czyli 8 psów z czempionem trzyma smoka
c) można je leczyć,dożywiać
2.brak swarmów i maszyn nie boli za to mamy : dożywianie , leczenie , odporność na psychologie całej armi
i naprawde mocnych bohaterów a pozatym black coach,varghulfa,wrathy które są naprawde mocne

Zablokowany