czy balancing patch nas boli?

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »


Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

White Lion pisze:1. ograniczenie popychaczki do 1 raz na oddział oznacza 1 udany czar czy jedną próbę (jak mi nie wyjdzie rzut lub przeciwnik zdispeluje to nie mogę więcej?)
Napisali "saccesfuly" wiec max 2 udane inkantacje na odddzial


Jak dla mnie jesli chodzi o obostrzenia do vampirow so calkiem uczciwe no moze po za tym ze nie mozna dac sztandarowemu armi dread knighta albo chociaz avatar of dead no umowmy sie heavy armour i kon to nic overpower :P

Awatar użytkownika
Kielon
Masakrator
Posty: 2487
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielon »

Madimiel pisze:Jak dla mnie jesli chodzi o obostrzenia do vampirow so calkiem uczciwe no moze po za tym ze nie mozna dac sztandarowemu armi dread knighta albo chociaz avatar of dead no umowmy sie heavy armour i kon to nic overpower :P
Ależ można, wystarczy nie brać Drakenhoffa.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Czy wykupiony bonus ułatwiający wskrzeszenie ghuli zmniejsza ilość PD ?

Bo jeśli tak to Vampiry oparte na piechocie i to roznorodnej dostaja po dupie. Wiec wydaje mi sie iz zasady "Restricted" spowoduje pojawienie sie na polach bitew monotematycznych armii (3xghule) ja do tej pory gram dla kilimatu i wystawiam rozne oddzialy w core.
Ostatnio zmieniony 9 sty 2009, o 13:17 przez Raamiel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Raamiel pisze:Czy wykupiony bonus ułatwiający wskrzeszenie ghuli zmniejsza ilość PD ?
Bo jeśli tak to Vampiry oparte na piechocie i to roznorodnej dostaja po dupie - wiec nie wydaje mi sie iz zasady Restricted spowoduje pojawienie sie na polach bitew monotematycznych armii (3xghule) ja do tej pory gram dla kilimatu i wystawiam rozne oddzialy.
Niestety tak ;/ próbowalem jakoś udowodnić, ze jest to głupotą ale stwierdzono inaczej :/
Obrazek

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Proszę o wypowiedzenie sie na ten temat "bonusa do Ghuli" grupy sędziowskiej ktora tak twierdzi. Już na wskrzeszaniu "Vampiry" zostały osłabione (czytaj urealnione) to po co jeszcze powodować armie "mono" ???

Czy wykupienie "poziomu magicznego" lub "2 PD" z bloodlines - też obniża ilość kości PD ???

Poza tym przypadkiem reszta uściśleń wydaje się być zasadna za wyjątkiem BSB z "Drakenhoff" ponieważ jeśli go wystawimy to już jest martwy i to podwójnie :)

PS.
Mam weekend potyczek z Bretka wiec zagram pare raz z zasadami "restricted" okaże sie jak to wygląda w praniu....

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

1. Jesli chodzi ci o summon ghouls,summon creatures of the night,lord of dead itp to troszke przesadzili bo przyrownuja to do takiego skull staffa ktory sdaje ci +1 do casta wszystkich czarow a tu masz +1 do casta jednego czaru i to na ze 2/3 oddzialy na stole...

2. tak obniza bo generujesz dodatkowa 1 , 2 kosci

3. tak gra na darkehoffie stracila sens bo nie ma sensu wystawiac typa ktory kosztuje 250 pkt ktory ma 4+warda ktory kraski wylaczaja runka za 5pkt a demony czincza maja gdzies bo i tak zawsze maja flaming ataki
Mozliwosc brania Dread Knighta albo Avatar of Death byla by dosc logiczna ale nie dla wszystkich

3. Jezeli bedziesz gral na 2000+to nie ustawiaj armi na magie bo nie ma sensu z lodrem na walke i ofensywna armia i tak bedziesz generowal 12PD bez wiekszego problemu

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

AD.2 Czyli w rozpisce 1xLord lv 4 i 2xHero lv 2 to na bazie Wampiry maja tylko 9 PD... cóż armia Vampirów oparta głownie na magii nie ma racji bytu. Do tego doliczyć należy 1xsummon ghuli i 1xskieletwo i daje nam to 7 PD. Cóż dla mnie kompletnie bez sensu.
Znowu Wampiry jak w poprzedniej edycji zmuszone są do grana tylko na walkę.

Teraz na nowym podręczniku bez patcha mogłem grac na magie a to był główny motor zakupu przezemnie Vampirków gdyż cieszylem sie roznorodnoscia wersji rozpisek.

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

Granie dwoma rodzajami corow nie ma sensu musisz sie wyspecjalizowac na szkelety albo ghoule..

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Armia oparata na magii ma dalej rację bytu.. niby 12PD to mało? Proszę: wystawiasz lorda z 5-6 PD na statcie (w zależności od tego czy wolisz na nim 4 poziom czy wszystkie zaklęcia), dokupujesz mu ze dwa power stone'y (z powodzeniem się mieszą) oraz dodajesz wampira z 2 poziomem. Upychasz książkę. A do tego zestawu dojdzie jeszcze caddy oraz jakiś wight lord lub wampir wojownik. Spokojnie mieścisz się w limicie a magię masz na tyle silną, że mało kto jest w stanie bronić się przed nią dłużej niż turę lub dwie.

Jeżeli chesz grać na różnorodnej piechocie to wystawiaj klocki 20-25 modeli.. straty i tak możesz dożywić do poziomu startowego. Natomiast rozpiski 3x ghoule pojawiały się i przed patchem z prostego powodu - ghule są piechotą najlepszą.

Wampiry i w tej i w poprzedniej edycji nie były zmuszone do gry na walkę. Wiem bo nigdy tak nie grałem i nie gram :).

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

To co opisales to nie sa vampiry na magie... Vampiry na magie generuja 17 PD nie liczac minusow za to ze mam na kims summon ghloul czy inny master do tego ze 3 bounspele...

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Po pierwsze nie wiem skąd wam przyszło do głowy że dokupiony level obniża limid pd do wykorzystania, poczytajcie opis formatu restricted.
Madimiel, nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale przy 17pd nie możesz wskrzeszać ghuli/szkieletów/batów ponad limit, w grę wchodzą tylko zombie. Ja również uważam że 10pd (+np. forbidden lore i książka) to dobra baza do czarowania. Można wziąć zawsze nekromantę do targania scrolli i jeszcze bsb (biegacz lub king) się zmieści.
Pociesz się że dispela też przycięto. :wink:

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Madimiel pisze:To co opisales to nie sa vampiry na magie... Vampiry na magie generuja 17 PD nie liczac minusow za to ze mam na kims summon ghloul czy inny master do tego ze 3 bounspele...
Chaos Na magie generuje 14 PD+2 Boundy i ma 4 magów z +2 Do casta.
Nie mogę tak zrobić
HE i DE też wyciągają super ilości kostek.
A BP im zabrania i jakoś nikt nie narzeka

Naucz się grać, a nie rzucać kostkami
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

trikk pisze:
Madimiel pisze:Naucz się grać, a nie rzucać kostkami
I pisze to ktos kto placze ze go demony i vampiry jada i trzeba je obciac :lol2:

Nordri wiez mi ze wycisne nawet 18 PD bede mial+1 do casta wszystkich speli +2 do casta na szkelety bede je mogl inkantovac overnuber na lordrdzie i bede mial +2 do roli na dispel :wink:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

[qoute]
Nordri wiez mi ze wycisne nawet 18 PD bede mial+1 do casta wszystkich speli +2 do casta na szkelety bede je mogl inkantovac overnuber na lordrdzie i bede mial +2 do roli na dispel [/quote] wypas... o taka gra udowodnisz? ze masz ponad przecietne rzuty? ze masz sporo figurek piechoty w walizce na wskrzeszanie? bo chyba nic innego...

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Madimiel pisze:
trikk pisze:
Madimiel pisze:Naucz się grać, a nie rzucać kostkami
I pisze to ktos kto placze ze go demony i vampiry jada i trzeba je obciac :lol2:

Nordri wiez mi ze wycisne nawet 18 PD bede mial+1 do casta wszystkich speli +2 do casta na szkelety bede je mogl inkantovac overnuber na lordrdzie i bede mial +2 do roli na dispel :wink:
Akurat mi chodzi bardziej o 2x czołg + altar ;) Z wampirami WoCh`em nie grałem na 2000 ale nie boje się jakoś masakrycznie. WoCh ma pod górkę z defensami.
I wlaśnie nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi ;)
Ja chce ograniczeń, bo uważam, że nie fair jest gdy ja przez 2,5h gimnastykuje umysł i robie skomplikowane manewry, a Ty 17 PD rozpierdalasz mi każdy plan w drobny mak.
Jak mamy się bawić, to bawmy się dobrze obaj i obaj miejmy trudności.

A tak P.S. Stać mnie na armie demonów czy wampirów, ale czy naprawdę o to Ci chodzi? Żebyśmy się bawil
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Ja tam na mocnej magii nie bede grał skoro jest to poobcinane. Ja przymierzam się do rozpy:
smok/abyssal
caddy
wight king (4+ ward na strzelanie)
14 BK pod wighta
5 blood knightow
warghulf
3x ghule

Na 2250 powinno sie zmiescic. Tracę generała to tylko ghule mi sie sypia, dlatego tez nie wzielem wraithow. wersja z wardem na BK jest nawet lepsza niz z regenka jesli chodzi o defensy. a jesli chodzi o czary to wystarczy jak rzuce 1 czar z 4 kosci i licze na IF :)

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Czy zatem przy zasadach restricted i grze tylko na piechocie - ktos z Was uzywa Scierwowozu ???

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

Ja bardzo czesto jako mounta pod necromante z book of arkhan w oddziale szkieletow jest doskonalym supportem dla Grave Guardow z Great Weponami i wogole wszelkiej piechoty w 6" :wink:

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

obserwując ostatnie turniejowe wyniki dochodzę do wniosku, że balancing patch "skutecznie wyrównał" rozkład sił na turniejach poprzez wykastrowanie wampirów. swobodnie się teraz panoszą DE i WE. jak długo ma trwać taka sytuacja? będą nowe lizaki nowe TK i każda z tych armii będzie nam łoić tyłki... myślę, ze idea balancing patcha straciła na ważności i pora się z nim pożegnać.
Obrazek

Zablokowany