czy balancing patch nas boli?

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

czy balancing patch nas boli?

Post autor: Shinue »

na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że balancing patch koszmarnie wykastrował naszą armię, jednakże po głębszej analizie dochodzę do wniosku, że on tylko blokuje ekstremalne przegięcia, których i tak prawie nigdy nie stosowałem.

i mam nadzieję, że dzięki temu patchowi ludzie w końcu zaczął mówić, że wygrałem nie dzięki armii a dzięki umiejętnościom. chociaż piętno PG nie będzie łatwe do wymazania...
Obrazek

Awatar użytkownika
Ish
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: Łask

Post autor: Ish »

Jedyne co mnie tak naprawde zabolało w cięciach to Helmet of Commandment.

y

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

mnie nawet tak bardzo nie zabolały cięcia hełmu ale bardziej brak recastu na popychaczkce

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Vincent pisze:mnie nawet tak bardzo nie zabolały cięcia hełmu ale bardziej brak recastu na popychaczkce
Tylko czy można rzucić drugi efekt helsa ?? odpowiedzi nie dostalem...
Obrazek

Awatar użytkownika
Ish
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: Łask

Post autor: Ish »

imo powinno byc ze da sie.W Faq potraktowano to jako dwa rozne czary,podpiete pod jeden.

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 735
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Tyle że tutaj jest polhammer i w BP+R jest to traktowany jako jeden czar,czyli nie można go recastować dla drugiego efektu.

Awatar użytkownika
R.I.P.
Wałkarz
Posty: 85
Lokalizacja: W-wa

Post autor: R.I.P. »

Moim skromnym zdaniem wszystko jest do przełknięcia za wyjątkiem popychaczki, nawet hełm...
Może nie długo na nim zagram bitwę i szerzej się wypowiem.
:!: Buhahahaha :!:

Miałem palnąć jakiś cytat..., ale zapomniałem XD

Awatar użytkownika
Vakar
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Vakar »

Jak widać każdego boli to czego najczęściej używał.. ;)
-> Ja z tego powodu najbardziej odczuwam, ograniczenie, że nie mogę dać Drakenhoffu na Królu BSB.

Spróbujmy jednak podejść , do zmian obiektywnie.
-> Uważam, że ograniczenie popychaczki jest jak najbardziej słuszne. Przy ilości PD jaką możemy mieć, można czymkolwiek praktycznie zaszarżować wrogą kawalerię.
-> Ograniczenie, na tyko dwie inwokacje na Unit, jest też słuszne, wciąż pamiętam jak raz w bitwie z Bretką, mój oddział Ghuli urósł w pierwszej turze z 24 do 41 modeli....
-> Co do hełmu, to jeszcze nie wiem co myśleć, gdyż nie miałem okazji go przetestować w bitwie jeszcze (gram od nie dawna swoją armią)
-> Drakenhoff boli z dwóch powodów- > pierwszy - wymieniony wyżej, a drugi.. cóż -> BSB za 250 pkt, którego jedyną obroną jest regen, przy wytrzymałości 4 wydaje mi się jakoś dziwnie śmiertelny....

No a co wy myślicie? Spróbujcie być obiektywni ;)

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1667
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

hełmu nie używam, drakenhoffa użyłem raz(na królu własnie :wink: ), gram armią stricte piechotną. jakos nie odczułem za bardzo zmian.

Awatar użytkownika
Capek
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Świebodzin/Gorzów

Post autor: Capek »

ja w sumie nie uzywam zadnych scietych przedmiotow ;) wraithow tez nie, natomiast boli mnie ten recast popychaczek ale coz... damy rade ;) kiedys nie bylo i bylo dobrze

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Mnie nie rusza ten BP. Wampiry nadal sa bardzo silne.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

hmm BP uważam za w miarę udany mam tylko 2 ale:
- ograniczenie Drakenhoff. hmm nie rozumiem jego powodu. armia Vampirów musi opierać się na silnych charakterach bez których nie da rady walczyć. Rozumiałbym zwiększenie kosztu tego Bannera ale to? hmm wydaje mi się dziwne i trochę "na siłę".

- szkoda że ograniczając armię twórcy patcha nie zmienili zasady mocy: ethereal tak aby można było brać przedmioty do niej.

i mam 2 pytania.
1. ograniczenie popychaczki do 1 raz na oddział oznacza 1 udany czar czy jedną próbę (jak mi nie wyjdzie rzut lub przeciwnik zdispeluje to nie mogę więcej?)
2. Ograniczenie hełmu - lepiej po prostu go wykreślć z podręcznika przy tych zasadach. Też uznałbym za lepsze zwiększenie kosztu do 50pkt.


cóż takie to moje opinie.
raczej stosować patcha nie będę choć pewnie raz czy dwa przetestuję.

Awatar użytkownika
krecik_77
Mudżahedin
Posty: 234

Post autor: krecik_77 »

White Lion pisze: raczej stosować patcha nie będę choć pewnie raz czy dwa przetestuję.
w domu tak sie da, ale to tylko kwestia czasu, by BP zaczął królowac na praktycznie wszystkich turniejach w kraju.

Assur
Oszukista
Posty: 781

Post autor: Assur »

...do czasu. wyjdą lizardmeny, jakaś inna dobrze napisana armia i limited powróci w glorii i chwale.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

- szkoda że ograniczając armię twórcy patcha nie zmienili zasady mocy: ethereal tak aby można było brać przedmioty do niej.
wrathy z regenka ftw... ty chyba na prawde nie wiesz o czym piszesz :roll:

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

hmm przyznam że o takim chorym kombo nie pomyślałem..

no ale poza nim to można by pozwolić na magiczne przedmioty.

cóż niełatwą macie pracę Panowie Sędziowie :)
zadowolić siebie i wszystkich graczy :)

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

White Lion pisze: 2. Ograniczenie hełmu - lepiej po prostu go wykreślć z podręcznika przy tych zasadach. Też uznałbym za lepsze zwiększenie kosztu do 50pkt.
hełm zawsze możesz dać nie-lordowi
Obrazek

Awatar użytkownika
krecik_77
Mudżahedin
Posty: 234

Post autor: krecik_77 »

White Lion pisze:hmm przyznam że o takim chorym kombo nie pomyślałem..

no ale poza nim to można by pozwolić na magiczne przedmioty.

cóż niełatwą macie pracę Panowie Sędziowie :)
zadowolić siebie i wszystkich graczy :)
A inni myślą, chore komba widzą (to co napisał Shino to tylko jeden jaskrawy przykład) i dlatego etheral nie jest łączony z innymi tematami...

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

Shino pisze:
- szkoda że ograniczając armię twórcy patcha nie zmienili zasady mocy: ethereal tak aby można było brać przedmioty do niej.
wrathy z regenka ftw... ty chyba na prawde nie wiesz o czym piszesz :roll:
niby jak?
skoro i tak drakenhoff nie może być łączony z bloodline powerami

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

Sry a jak wyglada ten patch mogli byscie zapodac tu jakis link do niego

Zablokowany