Blood Knights - warto czy nie?

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Re: Blood Knights - warto czy nie?

Post autor: MORFI »

Tak konie siła 8 a bloody siła 10 HAHAHAHAH :D jasne ten sztandar daje ze US się podwaja jak masz 5 bloodow to liczą się jak by było ich 10 i to wszystko
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Łeee. To moje konie jednak nie mają siły 8??
Cały plan runął w gruzach! 8)
Skaven pisze:Noł fakin łej :D To jest forum battlowe a nie o rozmiękczaniu karmelowego rycerza :D
Moja porada jest taka ze zwykle kackupa łatwiej leci więc wlej 0.5 spirolu do wc i powinno puscić

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Komral pisze:Czemu Baner of the Dead Legion nie jest dobry dla Blood Knights? Przecież dzięki niemu nawet konie maję silę 8 co pozwala zabić łatwo nie wiadomo jak wytrzymałą i opancerzoną jednostkę.
o stary :lol2: no nie... :lol2: jesteś miszczem :) aż sobie to wkleje do podpisu
a rycerze to wg ciebie ile mają siły? 5+2 w szarży x2? :) 14? =D>
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Zulus
Mudżahedin
Posty: 283
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Zulus »

Komral - Chyba brales nauki Battla od Mistrza Pendzla :lol2: :lol2: :lol2:
Największym wrogiem słonia jest smok.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Kurdę misha, a już chciałem pytać jak interpretuje zasady szarży Bloodami.
Czy najpierw zwiększa im siłę do 10, potem dodaje 2, czy najpierw dodaje do 7 i zwiększa do 14 :D

Awatar użytkownika
Komral
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Komral »

hmm... Widać czegoś nie zrozumiałem ale pod opisem sztandaru wyraźnie pisze " Na potrzeby gry Siła Jednostki regimentu pod Sztandarem zostaje podwojona" nic nie pisze że jednostka ma +2 do siły. Przez słowo podwoić rozumiem raczej mnożenie przez dwa, albo powinienem wrócić do podstawówki.

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Dobrze zrozumiałeś, podwaja siłę jednostki. Tylko siła jednostki to co innego niż siła modelu. Siła jednostki określa "liczeboność oddziału" więc oddział liczy się jakby było w nim 2 razy więcej modeli, na potrzeby wyników walki, czy ataku z boku.
Nawiasem mówiąc, nie domyśliłeś się, ze coś jest nie tak, 25 pkt. za tak mocny przedmiot?

Awatar użytkownika
Komral
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Komral »

Aha. Troszeczkę to zmienia postać rzeczy, ale co nie zmienia faktu że fajnie się wtedy grało jednostkami z siłą 10. Ogólnie za pomoc wielkie dzięki.

Awatar użytkownika
Zulus
Mudżahedin
Posty: 283
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Zulus »

Komral pisze:co nie zmienia faktu że fajnie się wtedy grało jednostkami z siłą 10.
no raczej ;)
Największym wrogiem słonia jest smok.

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

No to tak to teraz bije moimi końmi z siła 8 a potem Bloodami z siła 14 to chyba na 2 + będzie ? sorry ale to taki śmieszne :D
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Komral pisze:hmm... Widać czegoś nie zrozumiałem ale pod opisem sztandaru wyraźnie pisze " Na potrzeby gry Siła Jednostki regimentu pod Sztandarem zostaje podwojona" nic nie pisze że jednostka ma +2 do siły. Przez słowo podwoić rozumiem raczej mnożenie przez dwa, albo powinienem wrócić do podstawówki.
jakbyś przeczytał w podręczniku odpowiedni dział dotyczący liczenia wyniku walki to pewnie byś złapał różnicę :) początki są trudne, tak to bywa, siła +2 o której napisałem wynika z tego, że jednostki wyposażone w lance w sytuacji gdy szarżują mają +2 do siły, w tym wypadku Blood Knighci z bazy mają 5, ale jak sami szarżują to tej rundzie walki ich siła ataku to 7, w kolejnej rundzie walki siła ataku wraca do 5. Dlatego napisałem 5+2 x 2 = 14 idąc twoim błędym rozumowaniem dot. sztandaru :)
Z angielskiego to jest "Unit Strenght", a to jest co innego niż siła (S) zapisana w statystykach danej jednostki. Mniej komplikacji niesie czytanie angielskich zasad, które nie są obciążone błędem tłumacza :)

@Wiśnia, z tą kolejnością działań matematycznych to nie wiem :) może kogoś z LS spytać co najpierw, modyfikacja z szarży i później x2 czy ni hehe

@MORFI z taką siła to bym powiedział że na -1, ale skoro w WFB 1 zawsze oblewa to chyba zostanie na 2+ hehe
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

misha pisze:
@Wiśnia, z tą kolejnością działań matematycznych to nie wiem :) może kogoś z LS spytać co najpierw, modyfikacja z szarży i później x2 czy ni hehe
Mnie uczyli w podstawówce, że najpierw się mnoży a potem dodaje :)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

młotek jak się już przekonałem ma mało wspólnego z realiami/prawdą historyczną/zasadami zdrowego rozsądku etc :) a jeszcze jakby się niektórzy się podłączyli to by wyszło, że Bloodzie są fastem z bazy :lol2:
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

zgodnie z moją wiedzą jeśli bloodzie mieli by siły 14 to każde trafienie zabijało by bez As, Ws, regenki (tak jak infernal)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Lordzik
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: z Mrocznej Wieży na Froncie Wschodnim

Post autor: Lordzik »

Bloodzie nie mieliby S14 pod wpływem żadnych modyfikatorów.

A wardy i regenki zdejmowane są tylko przez odpowiednie zasady (jak flaming attacks czy infernal).

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

zgodnie z moją wiedzą jeśli bloodzie mieli by siły 14 to każde trafienie zabijało by bez As, Ws, regenki (tak jak infernal)
Jak krasnoludzka katapa z 3*Rune of Penetrating trafi w oddział i zada wounda, to oddział znika (w środku S11)?

:roll:
Queek.

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Zwolin pisze:zgodnie z moją wiedzą jeśli bloodzie mieli by siły 14 to każde trafienie zabijało by bez As, Ws, regenki (tak jak infernal)
Drobna różnica - to NIE JEST Infernal...
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Komral pisze:Czemu Baner of the Dead Legion nie jest dobry dla Blood Knights? Przecież dzięki niemu nawet konie maję silę 8 co pozwala zabić łatwo nie wiadomo jak wytrzymałą i opancerzoną jednostkę.
... [-o< ... jak dla mnie to Nobla można wręczyć koledze za kreatywne myślenie =D>

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Aj tam, każdy może się pomylić. Ja kiedyś sądziłem że wielowoundowe obrażenia rozdzielają się po oddziale. Tym sposobem warp-lighting cannon mogło rozwalić cały oddział jednym strzałem, a warlord z fellblade był postrachem :D

Awatar użytkownika
PapaProtoss
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: PapaProtoss »

Fajnie macie. A myślałem, że to moje początki wfb były, ekhem, ciekawe i pełne wesołych interpretacji.

... ... jak dla mnie to Nobla można wręczyć koledze za kreatywne myślenie
Sądzę, że Noble byłby niepocieszony, zwłaszcza taki z battle standardem :wink:
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."

ODPOWIEDZ