Armia na Eterykach.

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Persil
Warzywo
Posty: 15

Armia na Eterykach.

Post autor: Persil »

Czy ktoś gra rozpiskami opartymi na eterykach? Jeśli tak jak wam się sprawdzają?
Ja jestem początkującym graczem, dziś stoczyłem pierwsza taka bitwę na 2250 bp+r i bardzo mi się podobała, choć dużo błędów robiłem jako początkujący gracz w konsekwencji przegrałem( Grałem z doświadczonym graczem). Jestem ciekaw waszych opinii.
Moja rozpiska:

Lord z -Lorem, -M of Ba , -Summon CofN,- 2xD.scroll,- W of Black Gold.

Vampir S of Might, infinite Hatred, Walking Death, Flayed Hauberk, T of Lucni.

Vampir M of Ba, Black Periapt

Vampir z Spectral Form, Bsb

6xWraiths z banshee

3x3 Spirit Hosts

2x10 Ghule

20 Zombies

6x Fell Baty


wychodzi 12PD i 7DD i 2 scrolle

Awatar użytkownika
Monstroys
Smyk
Posty: 496
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Monstroys »

osobiście gram kompletnie inną rozpiską, ale nie dyskutujemy tu o gustach :)

jednakże wg mnie Twój wampir lord jest przede wszystkim zbyt drogi jak na to co może zrobić i zbyt łatwy do zdjęcia przez przeciwnika - osobiście bał bym się wystawiać jednostki za chyba 380 punktów bez żadnego sejwa od walki wręcz.
Również jak przeciwnik zbliży się czymś niebezpiecznie blisko Ciebie to za bardzo nie masz nim jak uciec - jest zbyt wolny (no chyba, że będziesz go trzymał w oddziale, ale w takim przypadku też będzie narażony na walkę).

jeżeli nastawiasz się na czarowanie to ja bym mu dodał dark acolyte zamiast lora i summonowanie ghouli zamiast batów (imo 10 ghouli w oddziale to ilość stworzona tylko do dokrzesania - bez tego zejdą w 1 turę strzelania z 2 oddziałów), no i przede wszystkim dodatkowy poziom za 50 pts.

ja osobiście małego wampira (nie mówię o lordzie bo ja mam swojego a) na smoku, który jest cholernie nieporęczny, ale go po prostu lubię b) stworzonego do walki wręcz) wystawiam tak:

- The book of arkhan [35 pts]
- Sword of battle [15 pts]
- Avatar of death [20 pts]