jak składacie swoje wampiry?

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: jak składacie swoje wampiry?

Post autor: misha »

:D no z manfredem to można turlać, ale tu raczej speców nie będzie najwyżej silesian mi zostanie
właśnie drugiego Mortisa maluję okazjonalnie nabytego, więc mogę trenować
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

misha pisze::D no z manfredem to można turlać, ale tu raczej speców nie będzie najwyżej silesian mi zostanie
właśnie drugiego Mortisa maluję okazjonalnie nabytego, więc mogę trenować
Właśnie Manfreda wczoraj testowałem przed turem w UK:
http://www.heelanhammer.com/SCGT/SCGT2014RulePack.pdf

I tu moje pytanie, czy lepiej wystawić Manfreda, czy jednak pozostac przy lordzie klepacz, który również będzie mógł coś poczarowac.
Minusem Manfreda jest to, że do walki, to jego raczej pchać się nie powinno.
Farta miałem przy rzutach na magię, bo przez 6 tur najmniej kostek do czarowania miałem 9 a tak między 10-12.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ostatnio 2x z sYskiem grałem na Wood Elves, z Lordem klepaczem i 2x Mortis
raz mając 30 Grave Guardów z GW
drugi raz mając Crypty

ogólnie aura Mortisa załatwia sprawę jak się dojedzie do tych elfików :) ale zdaje się sprawę, że nie przeciwko WE to Mortisy mogłyby mieć ciężko i raczej bym ich nie wziął, ale fajnie się gra jak pół armii ma regenę 5+ a Crypty i heros z Seed of Rebirth 4+ :)

a Mannfredem grałem w ostatniej lidze Rivendell. Bez szału. Jak magia nie szła to był bezużyteczny absolutnie.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Witam
Może macie jakiś ciekawy pomysł na kowboja(Hero) do zwalczania maszynek/monsterów i innego tego typu śmiecia ? Zostało mi na to 235 pkt. i złożyłem coś takiego:

Vampire
1 lvl LoV, HA, Lance, Shield, Barded Nightmare
Red Fury
Dragonhelm
Dawn Stone
PoF

IMO dupy nie urywa...
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Hardy pisze:Witam
Może macie jakiś ciekawy pomysł na kowboja(Hero) do zwalczania maszynek/monsterów i innego tego typu śmiecia ? Zostało mi na to 235 pkt. i złożyłem coś takiego:

Vampire
1 lvl LoV, HA, Lance, Shield, Barded Nightmare
Red Fury
Dragonhelm
Dawn Stone
PoF

IMO dupy nie urywa...
według mnie jeśli to szpilka na maszyny/fasty to dać mu lot by wylatywał z klocka :) furia mu na maszyny nie jest potrzebna ;)

wariant 1 zwany przeze mnie mała sztyga ;)

latanie
beguile
dragonhełm
potek siły
+1hit miecz
Luckstone :mrgreen:
HA+tarcza
1level, komplet za 206 pkt :)

chłopak ma warda na flamingi co może się przydać na blokowanie, łatwo trafia obsługę(przeważnie na 2+) i eliminuje z S5 na 2/3+. Ma potka by ukraść kilka ran na czym mocniejszym. Chowa się w klocku i wyskakuje w dowolnym momencie na maszynkę ;) Nie wiem tylko czy LoV, czy Shadow.

wersja nr 2 na latającym kucu, ala pegaz :) tutaj jest mniej finezji:
furia
armour of destiny
lanca, HA, tarcza, Hellsteed pod pupe...
komplet za 245.

Fausstt
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: Fausstt »

Hej mam pytanie chciałbym zbierać vc i zacząć przygodę od 1600 pkt i tu pojawia się moje pytanie.
Co oprócz standardowych jednostek jak
30 crypt ghouli
30 szkieletow
banshee
varghulf
3 vargheists
5 pieskow

dołożyć do tej armii żeby złożyć coś mocnego. To będzie mój zalążek armii, teraz proszę was o pomoc w dalszym pokierowaniu :)

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Zapewne jakieś Postacie (Nekromanci i Wampiry wszelkiej maści), Zombie oraz Crypt Horrory. Takie następne zakupy każdy ci pewnie doradzi ;)

P.S.: Varghulf jest mocno średni i niewidywany, ale jeśli będziesz chciał nim grać dla Klimatu, to sugeruję mieć 2 sztuki, aby to działało jakoś :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Fausstt
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: Fausstt »

A możesz przybliżyć mi dlaczego varghulf jest niewidywany?

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Zbyt szybko umiera i za mało robi jak na to ile kosztuje. Po prostu 4 Vargheisty, które kosztują bardzo podobnie, robią dużo więcej (16 Aataków + 4 Stompy vs 5 Ataków i Thunderstomp) , są bardziej wyporne (12 Woundów vs 4 Woundy z Regeneracją na 4+), a do tego zajmują slot Special ;)

Dodatkowo taki Varghulf jest potencjalnie na 1 strzał z Działa/Katapulty, a Vargheisty nie, potrafią Latać i przez Skirmish mają -1 To Hit przy Strzelaniu. Zaletami takich Varghulfów jest brak Frenzy, przez co bardziej przewidywalni są oraz jako Oddział są nieduzi (1x50, a nie 4x40), więc mogą się wszędzie zmieścić, działać samodzielnie i dobrze flankować, szachować, czy rozkręcać małe rzeczy :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

@Bojek

Niestety, nie mam wystarczająco punktów na hellsteeda, ale podsunąłeś mi niezły pomysł.

Vampire @ 222
1 lvl (i tu mam dylemat), HA, Shield, B. Nightmare.
Quickblood
Beguile

SoStriking
Dragonhelm
Luckstone
PoStrength

Co sądzisz o czymś takim ? Może dać mu Furie zamiast ASF i Beguile ? I jaki Lore mu wybrać ? Vampire, Shadow czy Death ? IMO mocniejszy będzie z LoD.
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

1. koń dla mnie odpada, no chyba że kolo hasa sobie w kawalerii ;) wolę gościa z lotem w klocku piechty jest bezpieczny i ma 20 cali, w drugiej turze może ju gryźć maszynę.
2.jak kowboj ma męczyć maszynę to ASF jest zbędny, lepiej dać mu potek siły&+1hit, zamiast ASF lot, do tego beguile, czy nawet +2WS by zawsze trafiał na 2+, kolo ma dużo inicjatywy więc i zazwyczaj uderzy przed jakimś potworem.
3.domyślam się że koń głównie by ominąć ThuderStompy ;)?
4.sądzę że LoV najlepszy jednak. Zawsze gdy nieopatrznie mu obsługa wbije ranę, to może sobie coś kulnąć dla atrybutu i odzyskać tą ranę.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Bojek pisze:1. koń dla mnie odpada, no chyba że kolo hasa sobie w kawalerii ;) wolę gościa z lotem w klocku piechty jest bezpieczny i ma 20 cali, w drugiej turze może ju gryźć maszynę.
2.jak kowboj ma męczyć maszynę to ASF jest zbędny, lepiej dać mu potek siły&+1hit, zamiast ASF lot, do tego beguile, czy nawet +2WS by zawsze trafiał na 2+, kolo ma dużo inicjatywy więc i zazwyczaj uderzy przed jakimś potworem.
3.domyślam się że koń głównie by ominąć ThuderStompy ;)?
4.sądzę że LoV najlepszy jednak. Zawsze gdy nieopatrznie mu obsługa wbije ranę, to może sobie coś kulnąć dla atrybutu i odzyskać tą ranę.
1. zależy jak grasz jak na kawalerii to na koniu jak na piechocie to na piechote
2. ASF jest na przerzut to hit -.- po co potek siły? dajesz mieczyk + 1S i zawsze każdą maszynę rani na 2+
3. nie, żeby np. mieć lepszy save, wsadzić do kawalerii. trzeba być idiotą żeby szarżować w abomkę czy coś takiego
4. jak kto chce można LoV można shadow lub death. Zależy od reszty rozpy.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

Ja gram na piechotnym lataczu

BSB
Save 2+
Ward na ogien

Additional Hand wepon

Latanie
Beguile

jest niezły 5 ataków z 5 BSB i ward na ogien. W sam raz na płonących kowbojów maszynki fasty albo hordy z flamingami ( np Witchki)

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

3 szeregi sztandar vs sztandar. Z bazy przegrywasz o 3. Jak zadasz 1 rane tylko , przypadkiem to juz sie robi ciepło.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

+ szarża, więc o 2
niemniej wydaje mi się, że tworzenie kowboja za 200+ ptk do ganiania śmieci i maszyn to deko przesada, 3-4 modele fell batów lepiej omiotą maszyny a i można nimi odginać wedle sytuacji na stole a kosztują 48-64 ptk
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Szarże masz tylko w 1 turze.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

no nie oszukujmy się, że jak szarzujesz kowbojem w hordę to chyba liczysz się z tym, że on padnie w następnej turze zwłaszcza jak walczy przeciwko staticowi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
hellsing
Chuck Norris
Posty: 557
Lokalizacja: Toruń

Post autor: hellsing »

Ja gram takim :

Wight King
-Dragonhelm
-Dawnstone

Barding; Lance; +2S when charging; Heavy Armour; Shield; Wight Blades, Skeletal steed 149ptk

daje rade
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

W 1 turze jestem w plecy o 1 . w kazdej kolejnej o 2. wiec za kazdym razem wystarcza tylko wbić 1 rane z 5 ataków.

oczywiscie atakujesz tylko horde z Flamingami ( zeby zapewnic sobie pewnosc przezycia ich ataków).

Z zalozenia nie masz trzymac hordy do śmierci tylko do czasu przyjścia lorda lub dojazdu na bok.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

pewność jest tu pojęciem kluczowym hehe :-) statystyka bywa czasem krzywa przy rzutach 1'nek
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ