Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 10 gru 2018, o 03:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2007, o 22:58 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:57
Posty: 8529
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan
może spróbuj na grave guardach i masie piechoty, olej magie i powkałdaj herosów walczących do gravów. Jeśli to jest typowo wymaksowana ustawka, to moźe wez 2 klocki gavów i dwa cięzkiej konnicy, nie muszą to być 15, wystarczy 10, one mają tylko wspomagać bo to piechota ma się bić. Dalej daj jak zwykle wilczków sporo i jakieś klocuszki zombii na zapchanie, pokombinuj coś :) :P

_________________
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 12:50 
Berserker Khorna
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2006, o 11:53
Posty: 1351
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien
Heinrich_von_Tod napisał(a):
Wyciąłem z 7, po czym w swojej turze movementa przesunął lorda na tarczy na bok ja musiałem wyzwać moim blood dragonem i miałem dwuraka ona walił pierwszy zadał 3 rany bez save i... był koniec gry już, tzn było już po mnie.


Jeżeli grasz na BD, to musisz być przygotowany aby wygrywać KAŻDY challenge, z każdym przeciwnikiem. Inaczej licz się z faktem, że będziesz musiał kitrać genka albo przegrasz przez sypanie. Moja propozycja na genka, który w zasadzie nikogo się nie boi na stole:

Vampire Lord, 3 lvl(Necro), Barded Nightmare, Full Plate, General
-Crown of the Damned
-Red Fury
-Sword of Might
-Enchanted Shield

W pobliżu trzymaj 2 Necro do leczenia tego pana i powinno być dobrze.
6 ataków na 3+ z 6 S i 8 I, 0+ AS, 4+ WS

IMHO bez wsparcia silnej magii guzik ugrasz armią VC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 14:03 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:18
Posty: 294
Eee tam Heinrich marudzi, że ko klepią a ze mna jedzie jak ze chce od 5 gier. :|

_________________
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 15:31 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:41
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT
Heinrich_von_Tod napisał(a):
Magia też na nich do dupy bo nic im nie zrobi.


To weź wylosuj klątwę. Klątwa jest zajebista, No i rzucaj jakieś 2d6 S4 żeby uszczupliś ten kloc trochę.

Twój kumpel musiał mieć sporego farta że zdjął ci tym lordem twojego wampira. Mówiłem weź KB albo gem of blood zeby odbić w niego rane.

Wiem że ciężko takich hammererów złamać ale jak ich uszczuplisz z magii to się może udać. Musisz zabić BsB i lorda. a wtedy już pójdzie jak po maśle


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 18:35 
Mudżahedin

Dołączył(a): 22 sty 2007, o 10:23
Posty: 237
takie zasadnicze pytanie : dlaczego wybrałes magie smierdz zamiast necro ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 19:03 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:41
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT
qwer napisał(a):
takie zasadnicze pytanie : dlaczego wybrałes magie smierdz zamiast necro ??


Sory że odpowiadam za heinricha :D Death ma akurat bardzo fajny czar na hammererów -3 LD. Wtedy na 7 może nie zdać, a tak to raczej na 10 zda. Pozatym pociski nie są głupie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 19:17 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:04
Posty: 399
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Jedyne pociski, które nie są głupie na krasnoludy to błyskawice skavenów ;). S4 to nędza, rani na 4+ jedynie..

A Killing Blow nie działa na lorda na tarczy jak można przeczytać w uściśleniach sędziowskich chociażby. Magia śmierci jest przyzwoita ale tylko na jednego nekrmonatę - takiego, który ma dużo zaklęć by maksymilizować szansę trafienia doom and darkenss. Ewentualnie można na nią postawić grając na hordę skirmishów i rzucać nr 1 w WE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 19:53 
Berserker Khorna
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2006, o 11:53
Posty: 1351
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien
Magia śmierci jest mocna, uważam że jest jedną z mocniejszych ścieżek magii. Niemniej jednak nekromancja jest przeciwko większości przeciwników skuteczniejsza ze względu na możliwości taktyczne jakie daje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 21:19 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:46
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Wziąłem na tylu magię śmierci aby mieć te czary -3 do ld i 2k6 s4 ale i tak mając 3 nekromantów tą magią tylko jeden wylosował 2k6 ten czar, a ten drugi w ogóle. Dlatego na tylu brałem.
Tak, tak wiem musze zmienić ustawienie na wampirze bo jest dupne.
Wyzwałem bo musiałem wyzwać bsb to go z chował i po zabawie.
Dalej. Czy wy naprawdę uważacie że tona zombich, która by miała kurde nawet z 3 stron zaatakować kloc hammerersów ma szansę coś zrobić? No sorry chłopaki, ja wierze w potęgę zdechlaków, ale są granice rozsądku.

_________________
Tczewski Klub Fantastyki GRYF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 21:52 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:04
Posty: 399
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Zombiacze same oczywiście do nieczego się na nadadzą. Szkielety to samo. Te oddziały dodają tylko static CR, za nich coś musi zabijać, zwłaszcza coś tak wytrzymałego jak krasnoludy. Zombie z wampirem wyposażonym w ksążkę są już jednak klockiem bardzo ciekawym.

Piszesz, że zatkałeś Slayerów zombiaczami właśnie. A gdybyś jeszcze dodał tam 5 ghouli od boku to byłaby realna szansa pomału ich zmielić.

Hammerersów możesz rozwalić oddziałem z 2 wampirami w środku. I może to być oddział zombich nawet - pierwszy wampir wygrywa pojedynki a drugi eliminuje rankowe modele (albo ustawia się tak by bić bo bohaterze, championie jeżeli nie są w pojedynku). Zombie dodają static CR. Nic nie zabiją ale również niewiele padnie (bo powinnien dwóch, trzech krasnoludów zabić thrall). A jeżeli zamiast tych zombie masz GG z War Banner to powinno być zupełnie łatwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2007, o 21:57 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:57
Posty: 8529
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan
tak jest, wyfdaje mi się że GG to jest klucz do sukcesu, oni powinni dać rade, będą bić przed krasaimi no i mają jeszcze KB, dadzą rade, dać ze dwa pokażne oddziały :)

_________________
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 05:13 
Berserker Khorna
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2006, o 11:53
Posty: 1351
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien
Heinrich_von_Tod napisał(a):
Czy wy naprawdę uważacie że tona zombich, która by miała kurde nawet z 3 stron zaatakować kloc hammerersów ma szansę coś zrobić? No sorry chłopaki, ja wierze w potęgę zdechlaków, ale są granice rozsądku.


Na dzień dobry wówczas wygrywasz o przewagę liczebną, 3 szeregi i atak z tyłu/boku. Rzuć hellish vigour i pozamiatane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 09:02 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:41
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT
Eldritch napisał(a):
Heinrich_von_Tod napisał(a):
Czy wy naprawdę uważacie że tona zombich, która by miała kurde nawet z 3 stron zaatakować kloc hammerersów ma szansę coś zrobić? No sorry chłopaki, ja wierze w potęgę zdechlaków, ale są granice rozsądku.


Na dzień dobry wówczas wygrywasz o przewagę liczebną, 3 szeregi i atak z tyłu/boku. Rzuć hellish vigour i pozamiatane.


i weź staff of damnation:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 11:31 
Mudżahedin

Dołączył(a): 22 sty 2007, o 10:23
Posty: 237
1) nagia defu jest na krasie kiepaskawa :

- chciałes wylosowac -3 do LD , ale po co ?? niby co oni mieli oblewac ?? - gdybys miał 2 banshee, to jeszcze jak cie moge, a tak jest to bez sensu, najwieksza siła umarlaków jest kombinacja ałtnambera + fir ;-) - jezeli ma sie to naraz + wygra kombat to niewazna ile przeciwnik ma LD, czy 10 , czy 1, i tal ucieka (no chyba ze wyrzuci 2 na 2k6)

- pociski "1" niedorastaja nawet go piet "1" z necro - to jeden z najpotezniejszych "1" jakie są/były w battlowej magii (zaraz po "1" z hevena z 6ed.)

- pociski 2k6 masz zarowno w defie jak i necro -> kolejny +++++ dla necro

a najlepszy cytat to "wziołem defa aby miec te czary" :-) :-) :-) -> jeszcze trzeba je wylosowac (-3ld i 2k6) a w necro wskrzeszarko-leczarke masz na stracie :-)


2) jezeli widzisz super kilera krasi w oddziale hammów, to nieruszaj tego regonu - rozjedz poprostu całą reszte.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 12:27 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:46
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kharnan napisał(a):
Eee tam Heinrich marudzi, że ko klepią a ze mna jedzie jak ze chce od 5 gier. :|

Od 4 Kharnan, od 4:] I zauważ, że ja interesuje się warhem od 9 lat, a po przerwie teraz vampirkami gram 9 miechów, a ty... ty zagrałeś całe 4 bitwy w warhammera na razie. Więc nei gorączkuj się tak :wink:

qwer napisał(a):
najwieksza siła umarlaków jest kombinacja ałtnambera + fir ;-) - jezeli ma sie to naraz + wygra kombat to niewazna ile przeciwnik ma LD, czy 10 , czy 1, i tal ucieka (no chyba ze wyrzuci 2 na 2k6)

yyyyh naprawę? Nieeee wieeeedziaaałeeeem... a tak na poważnie to hammerersi i longberadzi byli odporni na fear i terror więc w dupę za przeproszeniem mogłem sobie włozyć to, że sieję strach... Czemu chciałem obnizyć mu ld o 3? A temu, że wtedy hammerersi by zdawali save na 7, a nie na 10, temu właśnie. I wiem, że te czary pierw trzeba wylosować, dlatego na 3 magach miałem kolegium śmierci, a nie na 1.
Nie wiem musze coś wykombinować, bo to już się nie robi śmieszne przegrać 4 razy pod rząd:/

_________________
Tczewski Klub Fantastyki GRYF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 13:48 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:04
Posty: 399
Lokalizacja: Animosity Szczecin
qwer napisał(a):
1) nagia defu jest na krasie kiepaskawa :

- chciałes wylosowac -3 do LD , ale po co ?? niby co oni mieli oblewac ?? - gdybys miał 2 banshee, to jeszcze jak cie moge, a tak jest to bez sensu, najwieksza siła umarlaków jest kombinacja ałtnambera + fir ;-) - jezeli ma sie to naraz + wygra kombat to niewazna ile przeciwnik ma LD, czy 10 , czy 1, i tal ucieka (no chyba ze wyrzuci 2 na 2k6)


Krasnoludy mają wysoki Ld - wystarczy rzucić doom and darkness aby miały sporą szansę oblania przez nich testu strachu.. I się wtedy okazuje, że trafiają zombiaki na 6. Ponadto zaklęcie to jest bardzo przydatne przy łamaniu oddziału stubborn. Krasnoludy względnie łatwo uodparniają się też na strach/terror gdzie trzeba inaczej walczyć niż FO.

Zgadzam się, że zaklęcie trzeba najpierw wylosować. Brać Death magikiem z dwoma czarami to ryzykowna sprawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 14:42 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:41
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT
Heinrich_von_Tod napisał(a):

qwer napisał(a):
najwieksza siła umarlaków jest kombinacja ałtnambera + fir ;-) - jezeli ma sie to naraz + wygra kombat to niewazna ile przeciwnik ma LD, czy 10 , czy 1, i tal ucieka (no chyba ze wyrzuci 2 na 2k6)

yyyyh naprawę? Nieeee wieeeedziaaałeeeem... a tak na poważnie to hammerersi i longberadzi byli odporni na fear i terror więc w dupę za przeproszeniem mogłem sobie włozyć to, że sieję strach... Czemu chciałem obnizyć mu ld o 3? A temu, że wtedy hammerersi by zdawali save na 7, a nie na 10, temu właśnie. I wiem, że te czary pierw trzeba wylosować, dlatego na 3 magach miałem kolegium śmierci, a nie na 1.
Nie wiem musze coś wykombinować, bo to już się nie robi śmieszne przegrać 4 razy pod rząd:/


hmm to słabego sejwa mają te hamki :D Nie weim jak im sie udało zdać save na 7+ :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 16:19 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:46
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
:lol: lol o LD myślalem oczywiście, a nie o save 8)

_________________
Tczewski Klub Fantastyki GRYF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2007, o 21:03 
Mudżahedin

Dołączył(a): 22 sty 2007, o 10:23
Posty: 237
tiaaa, ale zauwaz ze :

1) musisz czar wylosowac (1 z necro masz zawsze)
2) musi ci sie udac go rzucic (1 z necro, na 7+ o wiele łatwiej jest rzucic)
3)

Cytuj:
I się wtedy okazuje, że trafiają zombiaki na 6.


ta, szczegolnie gdy jak juz zostało napisane hammerzy, longi byli odporni na strach, niemowiac juz o slayerach


4) jezeli wylosujesz -3 do LD, to zgadnij na co krasnal bedzie trzymał 4 kostki dispela i skrole ????? a wskrzeszaczka jest naprawde b.czesto ignorowana

(zeby tylko nie wyszło ze jestem maniakiem 1/necro ;-)

i takie pytanie : dlaczego ładowałes sie do oddziału z lordem ????????????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2007, o 19:59 
Chuck Norris

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 11:04
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire
NIE LUBIĘ WOOD ELVES !!!
Ja gwiżdżę ta armia sama się prowadzi, biega, skacze, strzela i tańczy.

Kolejna bitwa z VE i tylko dlatego, że przeciwnik zabierał się do mnie jak pies do jeża, to nie skończyło się tragicznie. Po prostu przesada. Generał WE (najczęściej bardzo sympatyczny człowiek)musiałby bardzo tego chcieć, żeby dostać po nosie od VC.

Jak się zdenerwuję to odłożę VC na trochę na półkę i kupie jakiś Chaos na małe pts, żeby odbudować sobie spokój ducha...


~uff wygadałem się i jakoś mi lepiej od razu..

PS. Drugi (nie powiem, że z nienawidzony ale bardzo)PROBLEMATYCZNY przeciwnik jak dla mnie to same VC .. szachy przez 6 i zakończone jakimś żenującym wynikiem i bólem głowy.


Serwus.

Mode on
@Borysss prosiłbym o wyładowywanie swojego napięcia na siłowni, tudzież na boisku. Na forum możemy wyrażać swoje opinie, ale lepiej w bardziej cywilizowany sposób. Ok?
Mode off


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 1.374s | 10 Queries | GZIP : Off ]