Lore of Undeath

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
ajt
Kradziej
Posty: 970

Lore of Undeath

Post autor: ajt »

Nie jestem zwolennikiem tego lora, ale pytam tak z ciekawości... Jak sądziecie, jakby wyglądał taki zestaw "must have" modeli do przywoływania? Biorąc pod uwagę, że chciałoby się mieć "obłożony" każdy czar. Jestem ciekaw, jakby wyglądała taka dodatkowa ekipa. Ile trzebaby było w nią zainwestować?


EDIT: nazwę tematu wrzuciłem bardziej ogólną i poniżej z army buildera czary
#Attr - Raise the Dead Place a Raise Dead counter on the battlefield. Friendly Wizard that subsequently casts summoning spell from Lore of Undeath can choose to expend one or more of you counters to increase points of summoned unit by +10 per counter

#Un0 - Ryze - The Grave Call Signature Spell. Summoning. 9+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions infantry unit worth up to 50 points. OR 14+ to Cast, summon 100 points of infantry. OR 16+ to Cast, summon 150 points of Monstrous Infantry.

#Un1 - Morkharn - Breath of Darkness Augment. 6+ to Cast. Range 12". Friendly Undead unit regains D3+1 Wounds. In addition, if the unit is unengaged it may make a normal move as if it were a Remaining Moves sub-phase.

#Un2 - Sulekhim - The Hand of Dust Augment. 7+ to Cast. Targets caster. In close combat caster may exchange all of his normal attacks into a single one. If this attack hits, target suffers a Wound with Multiple Wounds (D6) and no armour saves. If this attack slays enemy character in challenge immediately gain D6 RtD counters.

#Un3 - Khizzar - The Soul Stealer Direct damage. 8+ to Cast. Range 12". Roll 2D6+2, for each point the result exceeds target's Ld, enemy suffers 1 Wound with no armour saves. If at least 1 Wound is caused gain D3 RtD counters.

#Un4 - Razkhar - The Abyssal Swarm Summoning. 10+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions War Beast or Swarm unit worth up to 75 points. OR 16+ to Cast, summon 150 points of Monstrous Beasts.

#Un5 - Kandorak - The Harbringer Summoning. 10+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions character worth up to 65 points. OR 24+ to Cast, summon single Monster, Chariot or War Machine worth up to 200 points.

#Un6 - Akar'aran - The Dark Riders Summoning. 16+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions Cavalry, Monstrous Cavalry or Chariots worth up to 150 points.

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

duchy, wraciak, banshee, terror, hexwraithy, kaszkiet, tytan, morghasty, ushabki, varghaisty, lucznicy tk, sfinks.

przydatne moga byc rowniez bat swarmy, cariony, black coach, klopy tk, nekrosi, liczki.

tylko tyle IMO
:lol2:
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Nie wiem, czy Casting 24+ jest warty przyzwania Katapulty i nienaładowanego Black Coacha? :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

ot dlatego klopy stoja w 2 linii waznosci. a BC spokojnie sie naladuje.
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

To jeszcze postrasz ludzi ilością tych figsów, które muszą kupić :lol2:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

a po co uszabti ?

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

hehe. nie no, po dzisiejszym turnieju widać że to jakieś nieporozumienie. Gra się zupełnie inaczej bo dosłownie wszystko może się zdarzyć. przed czołgiem nagle lądują hexy, przy grater demonach wstaje terror itd. Mam nadzieje że nie będzie to dopuszczone w normalnej grze, chyba że chcemy mieć jeszcze większą losowość.

edit. pomyśl chłopie z tym uszabkami.
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Potrafią strzelać lub mają Siłę 6. Całkiem fajny taktycznie oddział. Też o nich pomyślałem i mam Trójkę :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

najlepsze jest to, że to jakie jednostki chcesz przyzwać to zależy od sytuacji na stole, przeciwnika, stylu gry itd
większość spełnia określone role

równie dobrze możesz kupić wszystko i "kiedyś" na pewno z tego skorzystasz, przy czym "kiedyś" to bliżej nie określony czas

EDIT: później pomyślę czy to gdzieś przenieść do innego tematu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

No to rzeczywiście ładne rzeczy mogą wyskoczyć. Aż strach grać teraz przeciw temu LoU.

Awatar użytkownika
Galharen
Kretozord
Posty: 1618
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Galharen »

az strach pomyslec jak GW skoczy sprzedaż VC i TK teraz :D
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii:

Galharen's painting blog

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Hmm, pytanie czy można zrobić sobie taką "klimatyczną" wstawkę do armii, na zasadzie Zombie = Umarli Spearmani High Elfów, a zamiast Hexów duchy Dragon Princes ?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Ja sobie robię klimatyczną wstawkę z Tomb Kingów. Jest w ich Army Booku nawet opowieść, jak to TK i HE współpracowali. Będę się starał tak wystylizować potrzebne mi jednostki VC, aby do TK pasowało to i abym miał kontyngent TK :)

Twój pomysł Diuk też całkiem zacny, tylko jak odwzorujesz niektóre jednostki, jak w HE jest tylko Piechota, Kawaleria, Orły i Monstery? :wink:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Galharen
Kretozord
Posty: 1618
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Galharen »

no przeciez, ze tak, milion nowych opcji na konwersje. oczywiscie, jesli masz ochote wydawac wiecej pieniedzy niz bazowa armia kosztowala :P
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii:

Galharen's painting blog

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

w 1 temacie wrzuciłem podsumowanie z army buildera czarow z domeny

W Adeptus Mechanicus graliśmy 3 bitwy na Szturmie #5
U mnie 60 szkieletów i 2 lordów klepaczy z krwawą furią i każdy Ward 4+. Generał 1 level LoV + 4 lev LoU. Necro 1 lev LoU i BSB Wight King. 8 Crypt Horrorów jakieś 35 zombich i 6 wilków. Ot i cała rozpiska na 2 koła.

Grałem konserwatywnie jako VC a nie Undead Legion.

Graliśmy open na 2.000 ptk.
W 1 bitwie moje VC vs Chaos Dwarfs
Omało moich Horrorów nie wystrzelały te pioruńskie maszynki, ale mimo Chalice of Darkness udało mi się przyzwać na stół:
2x 30 Zombi FCG, 10 szkieletów FCG, 5 Hexwraithów, 3 Fell Baty oraz w 5 turze w samo centrum maszyn Zawi Dharr umiejscowił się Mortis Engine.
Bomba wrzucona w samo centrum nie została zniszczona, ale z magicznej aury w Siłą 6 wszystkie oddziały przeciwnika oberwały z czego zniszczyłem 3 maszyny bojowe, generała kowala run stojącego luzem i ostatnią ranę na Iron Daemon'ie.
Przyzwanie 3 Fellbatów, żeby zaszarżowały maszyny krasnoludzkie tez było dobre, nietoperze padły, ale na 2 tury Magma Cannon nie wypalał do mnie.

W sumie dzięki magii moja armia powiększyła się o 670 ptk.

W 2 bitwie wujek Dębek na Blood and Glory wystrzelał mi Jaszczuroludzmi całą armię niemal. Magia nic nie siadała. Sromotna porażka :) ale w miłej atmosferze.
Polazłem do przodu zamiast zbierać znaczniki na przyzwanie co lepszych modeli i odpadłem.

W 3 bitwie przeciwko Wojownikom Chaosu Janka.
Udało mi się przyzwać 2x eterycznego Cairn Wraitha i 5 Hex'ów. Janek miał funową rozpę na Khornie bez czarodzieja w ogóle, więc magią mogłem trochę działać, chociaż schowałem się pod krawędzią i czekałem aż woje przyjdą.

Eteryki to złe oddziały. Ale reszta jest już w miarę ok.
Spoko się grało będę częściej próbował.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ