VC 9th age

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hrabia
Chuck Norris
Posty: 399
Rejestracja: 21 kwie 2007, o 21:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: VC 9th age

Post autor: Hrabia » 15 wrz 2017, o 14:04

Odpowiednikiem w 9A jest Monstrous Revenant. Nekromanta może na nim jeździć.
Zaszłyszane na jakimś turnieju:
- Twój WS?
- Tak

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 277
Rejestracja: 15 sie 2008, o 10:54

Re: VC 9th age

Post autor: Vesemirus » 8 paź 2017, o 13:50

Court of The Damned spoilery 2.0
What did the change entail?


So the main focus of the change was to create a debuff effect that would target enemy units. There were several suggestions for this, including giving a Horrid bubble, lowering the agility and defensive skill of the opponent or even buffing our own combat potential. As the role defined for the unit was a debuff it was decided, the latter option was discarded and a purely combat debuff was selected. Alongside this, in accordance with all the chariots, the random attacks of the ghostly horde has been changed to a set value of 8 attacks. This is slightly higher than the average, and better than i've ever rolled... (damn my cursed dice).


The next important aspect of changing the court was addressing the issues faced in the durability of it. Now this resulted in 2 rather significant changes that really helped to bring it into a position that will hopefully see a lot more use:


1) The Court has now gained mounts protection (6+). This is a big improvement for mounted characters as we were always faced with low armour saves - not an exciting prospect when you're going to stick your favourite vampire on top of one of these things.
2) The Court has now gained war platform. This is one of the biggest boons for this model and I believe it will really change the way this model is used completely. Now, this obviously comes with one problem that I hope most of you will only find a minor inconvenience. As the war platformrule has been added to allow it to join units of infantry, it has undergone a base change from 50x100mm to 60x100mm. Whilst no one enjoys the prospect of rebasing a model (this decision was not taken lightly), it was deemed necessary to try and define the role of this model a lot more. Hopefully you will all find it worthwhile to bring such a great model back in to play.


So all in all, the changes we will see on the Court are as follows:


1) Unholy Dominion: All models in enemy units within 6" of one or more models with this Global Rule suffers -2 Agility and -2 Defensive Skill
2) Ghostly horde attacks changed from 2d6 to 8
3) Court of the Damned gains Mounts Protection (6+)
4) Gains War Platform
5) Base change from 50x100mm to 60x100mm
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 277
Rejestracja: 15 sie 2008, o 10:54

Re: VC 9th age

Post autor: Vesemirus » 15 paź 2017, o 19:19

Nagash is coming...

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Rejestracja: 11 lis 2012, o 12:52
Lokalizacja: Chełmża

Re: VC 9th age

Post autor: beszcza » 30 lis 2017, o 12:18

Czy szkielety corowe sprawdzają się w boju? Z czym sensownie je wystawić?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5121
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: VC 9th age

Post autor: Stan » 30 lis 2017, o 17:15

Mogą sie sprawdzić, masz czary boostujące + lahmia ma commandment dający im ws5.
Można wsadzić bohatera ktory da im parry z przedmiotu, a im halabardy/włócznie.
Zawsze się grało szkieletami więc jak się wahasz nad zakupem to bierz.

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Rejestracja: 11 lis 2012, o 12:52
Lokalizacja: Chełmża

Re: VC 9th age

Post autor: beszcza » 30 lis 2017, o 18:42

Szkielety to coś koło 50 mam ;) ale ostatnio testowałem w hordzie przeciwko szczurom i średnio się sprawdzili :/

Awatar użytkownika
Handelson
Mudżahedin
Posty: 200
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 15:38
Lokalizacja: Strefa Zero, Poznań

Re: VC 9th age

Post autor: Handelson » 16 sie 2018, o 08:58

Cześć,
Czy innate defense 5+ z wózka lami combuje sie z pancerzem vampira?

Awatar użytkownika
Handelson
Mudżahedin
Posty: 200
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 15:38
Lokalizacja: Strefa Zero, Poznań

Re: VC 9th age

Post autor: Handelson » 18 sie 2018, o 13:24

odpowiedz znalazłem na forum 9th age, save z innate defense nie kumuluje się.

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 558
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 11:15
Lokalizacja: Poznań

Re: VC 9th age

Post autor: MikiChol » 18 sie 2018, o 15:34

Tylko, że teraz już nie ma czegoś takiego jak innate defense. Sprawdź czy masz najnowszą wersję zasad ściągniętą.

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 277
Rejestracja: 15 sie 2008, o 10:54

Re: VC 9th age

Post autor: Vesemirus » 18 lis 2018, o 07:42

Co sądzicie o nowych punktach? Trochę głupio jest dawać obniżki na niegrywalne jednostki bez redesignu ich zasad - wciąż pozostaną niegrywalne...
Jedyną "niegrywalną" wcześniej figurką którą teraz będę używał będzie Corpse Cart.
Jeszcze jedno pytanie czy Hard Target z nietoperzy kumuluje się z HArd Targetem z VonK? Jeśli tak to można rozważyć jeszcze Swarmy i nietoperze?
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1020
Rejestracja: 24 lut 2014, o 10:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: VC 9th age

Post autor: Abrasus » 18 lis 2018, o 12:15

Moją opinię i kilka pomysłów na VC możesz zobaczyć tutaj ;]

https://youtu.be/cQcNQB7wyeQ

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1417
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: VC 9th age

Post autor: Ciara » 18 lis 2018, o 15:52

Vesemirus pisze:Co sądzicie o nowych punktach? Trochę głupio jest dawać obniżki na niegrywalne jednostki bez redesignu ich zasad - wciąż pozostaną niegrywalne...
Jedyną "niegrywalną" wcześniej figurką którą teraz będę używał będzie Corpse Cart.
Jeszcze jedno pytanie czy Hard Target z nietoperzy kumuluje się z HArd Targetem z VonK? Jeśli tak to można rozważyć jeszcze Swarmy i nietoperze?
Hard target normalnie się stackuje.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shady
Chuck Norris
Posty: 464
Rejestracja: 28 maja 2016, o 06:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: VC 9th age

Post autor: Shady » 24 gru 2018, o 17:30

Hej czy ja dobrze widzę że wóz że zwlokami np. jest podstawka 60x100 mm, zawsze tak było czy wcześniej 50x100mm ?
Obrazek

Zapraszam do polubienia mojego profilu ;)
https://www.facebook.com/ZygiArtStudio/

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1417
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: VC 9th age

Post autor: Ciara » 24 gru 2018, o 20:53

Podstawka się zmieniła by mógł jako war platforma wchodzić do oddziału piechoty.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shady
Chuck Norris
Posty: 464
Rejestracja: 28 maja 2016, o 06:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: VC 9th age

Post autor: Shady » 25 gru 2018, o 07:33

Dobrze że nie przyklejalem na pewniaka do 50 ;p
Obrazek

Zapraszam do polubienia mojego profilu ;)
https://www.facebook.com/ZygiArtStudio/

Awatar użytkownika
Eledrin
Wałkarz
Posty: 92
Rejestracja: 22 sie 2011, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Re: VC 9th age

Post autor: Eledrin » 5 mar 2019, o 13:07

Hej mam pytanie co do zasady Unholy Apetite: czy jeśli ghastami zyskałem unholy apetite po czym wróg uciekł a ja w pogoni nabiłem się na inny oddział to czy mogę w fazie walki skorzystać z tej zasady? :wink: jakby nie patrzeć jest to kolejna tura walki...

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 558
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 11:15
Lokalizacja: Poznań

Re: VC 9th age

Post autor: MikiChol » 5 mar 2019, o 17:08

Ale jest to już inna walka więc nie możesz.

Mamut
Chosen of Slaanesh
Posty: 666
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: VC 9th age

Post autor: Mamut » 5 mar 2019, o 18:28

Unholy Appetite  - Close Combat.  After a Round of Combat in which at least one attack with Unholy Appetite caused an unsaved wound, all attacks with Unholy Appetite from models in the same unit must reroll failed to-hit rolls until the end of the next Player Turn.  
Kluczowe tutaj jest "next Player Turn". W definicji nie ma nic o tym że to musi być w tej walce(jak to jest np. w rending banner), więc tak, przerzucasz wszystkie ataki z oddziału który w poprzedniej turze gracza zranił.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 603
Rejestracja: 1 lip 2007, o 01:03

Re: VC 9th age

Post autor: Magnus » 6 mar 2019, o 00:28

Tak, tylko pytanie czy przerzut jest na oddzial ktoremu wbito rane, czy w nowy oddzial po overrun tez to dziala (bo walka będzie jako next player turn, ale ten oddzial jeszcze nie dostal wounda)?

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2427
Rejestracja: 17 gru 2006, o 22:19
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Re: VC 9th age

Post autor: Pocisk » 6 mar 2019, o 10:19

Nie ma nic na temat oddziałów, tylko o turach jest mowa
Obrazek

ODPOWIEDZ