VC 9th age

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Re: VC 9th age

Post autor: Pocisk »

Potrzebowały albo buffa albo obniżenia ceny

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Jakoś mnie to nie przekonuje. Morghasty dalej wyglądają słabo w porównaniu do blood knightów i wydaje mi sie że 1 atak tego nie zmieni. Tu bardziej jest kwestia punktowa. Za 60-65 z ahw bylyby ok. A tak w cenie 3 morghastow mam 6 blood knightow, ktorzy moga miec banner i maja save 2+ bez upgradu.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1236

Post autor: Big Boss M. »

JarekK pisze:Jakoś mnie to nie przekonuje. Morghasty dalej wyglądają słabo w porównaniu do blood knightów i wydaje mi sie że 1 atak tego nie zmieni. Tu bardziej jest kwestia punktowa. Za 60-65 z ahw bylyby ok. A tak w cenie 3 morghastow mam 6 blood knightow, ktorzy moga miec banner i maja save 2+ bez upgradu.
coś czuję po kościach że ich nieźle skroją bo ludzi strasznie płaczą nad tym jak BK są przegięci

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Pewnie tak to się skończy i pewnie varkolakom też się dostanie. Z drugiej strony strasznie chujkowe, że równają w dół a nie do góry. Wampirki na prawdę dostały mocno po dupie przez bloodliny i słabe wskrzeszanie, więc przynajmniej support mógłby być dobry. Jako gracz kawaleryjski, to najbardziej boli mnie kompletna nieprzydatność barrow knightów. Tak słabej jednostki dawno nie było w booku. Wynika to z kilku rzeczy:
1. Nie można złożyć blendera co sam kroi wystarczający CR, żeby kawalerzyści mogli sobie pierdzieć w stołek (nic innego nie potrafią)
2. Bloodki są świetną kawalerią i tak na prawdę za 20pkt za model dostaje się dodatkowy wound, vampire, dodatkowy atak, 5WS, możliwość wzięcia warda 4+ na zasięgowe.
3. Varkolaki są dużo lepsze jako support niż cokolwiek w rarach (poza bloodkami).

Smutne, bo barrow knighci mają eteryczny ruch i można by z nich było zrobić świetny, szybki heavy-hit squad z jakimś sensownym lordem.

EDIT: w tym sneak peaku jest jeszcze informacja, że steadfast będzie działał na szkielety TK więc też na nasze zombie. W sumie nie wiem czy to coś zmieni? Kreski dalej się będą mniej sypać chyba niż klocek ze steadfastem, ale z większym frontem
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Steadfast nie będzie równy Stubbornowi, ale trochę polepszy. Sneak-peak VC już prajtycznie gotowy, więc na dniach powinien się pojawić ;)

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

A jak ma działać steadfast na VC, TK? Wiadomo już coś?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Nie ma stedfasta, sypiesz się tyle ile przegrałeś.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

W sneak peaku do TK jest, że dostaną steadfast, więc duża szansa, że my także.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

To jeśli będzie dawać to co stubborn to będzie się sypać o połowę mniej.
W sumie nie głupie, wreszcie opłaci się zombie ustawić w klocku a nie w kresce.

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Nie będzie aż tak dobrze, ani w TK ani u nas... Bycie steadfast ograniczy to o ile się maksymalnie sypniesz.

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Każde zmniejszenie sypania biorę w ciemno :). Testuje piechotne buildy na silnym leczeniu i ta zmiana tylko ugrywalni mi rozpę.

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1236

Post autor: Big Boss M. »

http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... army-book/
Sneak peak już jest.
IMO wbrew komentarzom niektóre zmiany są naprawdę potrzebne, a VC wcale aż tak mocne nie są jak niektórzy płaczą.
Fajnie że pojawi się dodatkowa opcja wyboru broni dla szkieli i że zrobili coś z Banshee.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Smutne jest to, jak bardzo kawaleria nie pogra. A tak to zmiany są oki.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Mam nadzieję że morghasty będą git

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1236

Post autor: Big Boss M. »

A tam, mają BK potanić i poprawić im wskrzeszanie

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Big Boss M. pisze:A tam, mają BK potanić i poprawić im wskrzeszanie
Ta będą sie wskrzeszać D3+1 i kosztować ze 100 punktów za 5. Super. A co to ma do rozpiski na kawalerii? Dalej wampir będzie siedział w klocku piechoty, najlepiej grave guardów i dawał im WS. Nie da się złożyć sensownego klocka kawy z 1-2 wampirami który mógłby ponapierdalać, a nie się sypnąć. Smutek i żal.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

Ktoś wie jaką dodatkową broń będą mogły wziąć szkielety ?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Obstawiam halabardy
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Skoro Wraithy będą jednym unitem to ciekawe ile woundów będą miały. I czy czarujący champion nadal będzie miał więcej woundów niż mały necros.
Obrazek

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1236

Post autor: Big Boss M. »

coś czuję ze wrajciaki dostaną raczej 1W

ODPOWIEDZ