Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 20 cze 2019, o 08:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 17 sty 2018, o 11:32 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:41
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT
Otwieram temat odnośnie rozpisek do aktualnie obowiązujących zasad. Proponuję usunąć tematy z 2015r dot. 8 ed.

Jako, że zbliża się u nas turniej na 3000p. Przedstawiam swoją wersję:

Vampire courtier 680pkt
Blood dragon, BSB, wizard apperience (occultism)
Plate armour, shield, Lance, Great weapon, paired weapons
Blood power: eternal duelist (Przerzut "1" na trafienie ranienie i AS w cc)
Armour enchantment: Legend of the black knight ( +1AS, 4+Aegis)
Mount: Monstrous revenant (devastating charge)

Necro Adept 275pkt
General, sceptre of power, Light armour, Evocation

Necro Adept 245pkt
Magical heilroom, Light armour, Alchemy

20 zombies 115pkt

36 szkieletów 395pkt
FCG, Legion Standard

2 Bat swarm 110pkt

5 spectral hunters 260pkt
5 spectral hunters 260pkt

Varkolak 330pkt
Varkolak 330pkt

Total: 3000p

Rozpiska typowo ofensywna bez głównego oddziału do walki. Rozproszone punkty na stole. Dużo możliwości taktycznych. Varkolaki na flankach i mogą sami marszować. wampir bsb daje w 18" minus do sypania w cc, więc ma możliwość się oddalić. Z okultyzmu biore zionięcie a z alchemii molten copper i nękam opancerzone oddziały. Poza tym 5-tki spectral huntersów do wypłacania hitów bez save.
W sumie brak odginaczek ale stwierdziłem, że nie ma tutaj za bardzo co odginać. Zawsze mogę poświęcić bat swarmy albo 5-tkę spectral huntersów. Magowie dobrze schowani z tyłu w oddziale zombie. Od boku ciężko mnie zajść bo mam latacza, varkolaki i spectral huntersów.

Rozmyślałem nad wyrzuceniem varkolaków na rzecz Vampire knightów jako że mam BD w armii. Niestety 6-stka z FCG się nie mieści o 10pkt - no chyba że bym zabrał za 10pkt devastating charge z potworka ale wg mnie szkoda zabierać S6 przy 4 atakach. Poza tym warto by im było dać sztandar za 70pkt +1 armour penetrating, więc w takim przypadku mam możliwość wzięcia tylko 5-tki takich rycerzy.
Czy wg was warto na rzecz 2 varkolaków? Mimo to i tak bym musiał coś jeszcze z rozpiski wyrzucić, bo varkolaki 660p, a taka 5-tka rycerzy z FCG i sztandarem +1AP kosztuje 675p.

Taka 5-tka rycerzy to w sumie 10W z mocnym kopem więc może i rzeczywiście warto?

Co do przedmiotów na magach to jeszcze do rozkminy - mogę dać jakiegoś bounda z ruchem skoro mam spectral huntersów ale myślę, że jest ok ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 17 sty 2018, o 12:27 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:04
Posty: 399
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Nie odważyłbym się grać na takim bsb bez warda 2+ od ognia. Alchemia jest teraz zbyt dobra, kto może ten ją bierze. Ponadto masz tylko 2 scoringi. Zamieniłbym baty oraz LA z necrosów na kolejne zombie. Batów imo nie potrzbujesz bo to dość wolny oddział, w dodatku grający z piechotą. Ponadto jednego Polaka (tak nazywamy w Sz. varkolaki ;)) zamieniłbym na 3 rycerzy z muzykiem. Koszt niemal ten sam i kolejny scoring. Mając BD aż żal nie brać tych rycków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 17 sty 2018, o 12:28 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 395
Lokalizacja: Gdańsk
5 Vampire Knightów z tym ulepszeniem generalnie przejeżdża przez wszystko i dojeżdża z reguły tam, gdzie chcesz :)

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 17 sty 2018, o 13:59 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2006, o 11:27
Posty: 5031
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
5 takich rycerzy może faktycznie przejedzie przez WIĘKOSZŚĆ rzeczy, ale tylko pod warunkiem że szarżują, a do tego potrzebna jest duża ilość odginaczek. W innym przypadku złożą się od szarży np. Aurorcha.

_________________
:twisted: always Vampire :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 17 sty 2018, o 14:33 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:41
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT
@august

Co do BSB to chcę pograć pare bitew i zobaczyć czy się spłaca. On generalne jest w stanie wpadać w prawie wszystko i trzymać. On ma jak najszybciej wpaść w combat :p

Ciekawa rozkmina z zmiana 1 polaka na 3 rycków ;) chyba muszę tak zrobić bo tak jak pisałeś to przemawia za tym dodatkowy scoring ;)

2 oddział zombie tez myślę że ma rzeczywiście sens. To teraz tylko kwestia zastanowienia się nad tym czy brać 5 rycków czy 3 + polak ;). 5-tka Rycerzy z bannerem +1 AP kusi mnie mocno bo wtedy nawet jak nie szarżują są w stanie coś tam utłuc ;)

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 18 sty 2018, o 18:27 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 766
Jak dziurawe jest moje myślenie?;) będę wdzięczny za rady.

Vampire Count: General, Lamia Bloodline, Commandmemt, Dead Arise, Wizard Adept, Path of Evocation (H,1,2), Light Armour, Paired weapon, Destinys Call, Magical Heirloom, Touch of Greatness, Dragonfire Gem 725 pts (Barrow Guard unit)

Vampire Courtier: Lamia Bloodline, Wizard Adept, Path of Witchcraft (H,1), Talisman of The Void, Lightning Vambraces 405 pts (Zombie unit)
S: 1130

35 Skeletons: Full Command, Legion Standard 385 pts
35 Skeletons: Full Command, Legion Standard 385 pts
20 Zombies: Musican 135 pts
S: 905

5 Dire Wolves: 80 pts
5 Dire Wolves: 80 pts
5 Spectral Hunters: 260 pts
5 Spectral Hunters: 260 pts
10 Wraiths: 360 pts
30 Barrow Guard: Halberd, Full Command, Black Standard of Zagvozd 785 pts
Varkolak: 330 pts
Varkolak: 330 pts
S: 2485

4500 pts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 18 sty 2018, o 18:40 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2006, o 11:27
Posty: 5031
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Spróbuj dać mastera na babke i jezeli chcesz grac na gwardii to nekro staff (czy jak to sie tam nazywa) na bsb. Szkielty polacz w jeden wiekszy oddzial okolo 50 zamiast 2x35. Nie masz dowskrzeszania ich a taka ilosc jest bardzo za mala.
Poza tym, pamoetaj ze masz kilka mobilnych oddzialow i zupelbie niemobilnego lorda w oddziale z m4. Oczywiscie jak dasz mastera to juz masz dwa popchniecia. Wtedy ten oddzial ma szanse faktycznie powalczyc a i ty dasz ld do marszu dla wrajtow wszystkich

_________________
:twisted: always Vampire :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 18 sty 2018, o 19:03 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 766
Myślałem jeszcze aby Barrow Guard zamienić na 14 Barrow Knights i tam wrzucić duża Lamie, aby wlasnie poprawić jej mobilność. Mała jako bsb mogłaby trafić do unitu szkieli, o których napisałeś.
Rozumiem że druga popychaczke jaka masz na mysli to Danse Macabra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 18 sty 2018, o 19:44 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4897
Lipa z tymi barrow guards, ja bym brał maxa, to nadal t4 as5+.
Żeby się nie okazało, że po swojej szarży i turze przeciwnika nie masz co wskrzeszać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 18 sty 2018, o 19:49 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 766
Czyli uważasz że 30 szt. to za mało?

To może tak, aby móc wskrzeszac szkiele:

Vampire Count: Lamia Bloodline, General, Commandmemt, Dead Arise, Wizard Apprentice, Path of Whichcraft (1), Light Armour, Destinys Call, Thru Thirst, Talisman of The Void, Potion of Swiftness 670 pts (Barrow Guard unit)

Necromancer Wizard Master: Path of Evocation (H,2,5,6), Necromantic Staff 435 pts (Zombie unit)

Necromancer: Path of Evocation (H,1), Magical Heirloom 165 (Zombie unit)
S: 1270

35 Skeletons: Full Command, Legion Standard 385 pts
35 Skeletons: Full Command, Legion Standard 385 pts
20 Zombies: Musican 135 pts
S: 905

5 Spectral Hunters: 260 pts
5 Spectral Hunters: 260 pts
10 Wraiths: 360 pts
30 Barrow Guard: Halberd, Full Command, Black Standard of Zagvozd 785 pts
Varkolak: 330 pts
Varkolak: 330 pts
S: 2325

4500 pts


Ostatnio edytowano 19 sty 2018, o 08:23 przez Huss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 19 sty 2018, o 08:18 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 15:41
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT
Bierz Black Knightów :p Tak jak gdzieś już pisałem... Teraz kawaleria zyskała, bo hordy piechoty nie mają już bonusów za szeregi, a poza tym speary tez już straciły lethal strike. Na dodatek masz dużo mobilnych oddziałów prócz szkieletów (varkolaki, spectral huntersi)

Save 2+ na barrow knightach to ogromna różnica w porównaniu z 5+ barrow guardów. Nie porównuję już mobilności (dobrze rozkminiłem booka, że teraz nie ma -1 Mv przez barding?)

Chciałbym jeszcze dodać, że kawaleria jest odporna na stompy, a coś czuję, że teraz ludzie zaczną wystawiać więcej stworków, więc kolejny argument za ;)

Wystarczająco argumentów? :wink:


Ostatnio edytowano 8 lut 2018, o 10:39 przez Drwal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 19 sty 2018, o 08:26 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 766
Coś rozkminie:) Sugerujesz jedna 14 czy 10 wystarczy?

Może tak:

Vampire Count: Lamia Bloodline, General, Commandmemt, Dead Arise, Wizard Apprentice, Path of Witchcraft (1), Heavy Armour, Legend of The Black King, Great weapon, Cleansing Light, Dragonfire Gem, Unholy Tome, Skeletal steed 735 pts (Barrow Knights unit)

Necromancer Master: Path of Evocation (H,2,5,6), Necromantic Staff, Crytal Ball 460 pts (Zombie unit)

Necromancer Adept: Path of Evocation (H,1,3), Magical Heirloom, Lightning Vambraces 290 (Zombie unit)
S: 1485

35 Skeletons: Full Command, Legion Standard 385 pts
35 Skeletons: Full Command, Legion Standard 385 pts
20 Zombies: Musican 135 pts
S: 905

5 Spectral Hunters: 260 pts
5 Spectral Hunters: 260 pts
5 Wraiths: 180 pts
5 Wraiths: 180 pts
10 Barrow Knights: Full Command, Black Standard of Zagvozd 570 pts
Varkolak: 330 pts
Varkolak: 330 pts
S: 2110

4500 pts

Będę wdzięczny za pomoc w konstrukcji kadry:) Wydaje mi się, że teraz jest czym dowskrzwszac szkiele.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 15 lut 2018, o 15:31 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4897
Pierwsza rozpiska na nowe zasady, proszę o surową krytykę i nakierowanie mnie na pg:

Lord strigoi bestial bulk halabarda generał adept szamanizm 620
Nekromancer adept metal 200
Nekromancer adept evo + item dający heridary 240
30+30+28+20 zombie muzyk 185+185+175+135
8+8 wilków 113+113
10 Ghasts champion 830
Cadaver Wagon 250
10+9 wraiths 360+324
varkolak 330
3+3 vampire spawn 220+220

4500pkt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 15 lut 2018, o 15:47 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 22:19
Posty: 2400
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Wrajty dobrze grają z popychaczkami

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 15 lut 2018, o 18:47 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5825
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
już trochę gorzej ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 15 lut 2018, o 19:59 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 22:19
Posty: 2400
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Już tak

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 16 lut 2018, o 12:58 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5825
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
Jak wasm się podoba, coś takiego

Unnamed4500 Pts - Vampire Covenant Army

1 Vampire Count Von Karnstein Master @ 860.0 Pts
B: Von Karnstein; General; The Dead Arise; Wizard Master; The Occultism;
Hand Weapon; Heavy Armour; Shield
Legend of the Black King [100.0]
Hour of the Wolf [50.0]
True Thirst [60.0]
#The Dead Arise [0.0]

1 Vampire Courtier Von Karnstein Apprentice @ 475.0 Pts
B: Von Karnstein; Battle Standard Bearer; Wizard Apprentice; The
Occultism; Lance; Heavy Armour; Shield; BSB Magic Items
Basalt Infusion [35.0]
Dusk Forged [50.0]

1 Skeletal steed @ [0.0] Pts

20 Zombies @ 135.0 Pts
Musician

23 Zombies @ 150.0 Pts
Musician

2 Bat Swarm @ 110.0 Pts
Storm of Wings

31 Ghouls @ 507.0 Pts
First Raised; Unholy Appetite; Champion


28 Barrow Guard @ 725.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Black Standard of Zagvozd [90.0]


11 Barrow Knights @ 567.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Speed [50.0]

2 Great Bats @ 90.0 Pts

2 Great Bats @ 90.0 Pts

1 Dark Coach @ 445.0 Pts
Extended Chasis


10 Wraiths @ 345.0 Pts
Great Weapon; Reaper

Models in Army: 122


Total Army Cost: 4499.0

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 16 lut 2018, o 13:21 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 15:18
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Jak gwardia to chyba lepiej lamie i ws6, inna sprawa że ona więcej przeżyje w tym unicie bo ten twój ziomek może się szybko poskładać. Popychaczka z wichcrafta też spoko jak masz wraty. Kolejna lipa to tylko jeden token. Fajnie natomiast ze masz 5 scoringow i hour of the Wolf.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 16 lut 2018, o 13:28 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5825
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
Czemu więcej przeżyje ? Wampir ma sv 3+ i ward 4, Lamia nie będzie twardsza :)
a szarża 3d6 dla gwardii może spowodować że gdzieś wpadną, a WS6 nie jest niezbędny oni i tak wygrywają wszystkie combaty :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VC 9th Age 2.0 - Rozpiski
PostNapisane: 16 lut 2018, o 17:37 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 19:50
Posty: 395
Lokalizacja: Gdańsk
Coś takiego na szybko na 3k

Vampire Count @815
gen, The Dead Arise 25, Lamia 50, Commendmant 70, Destiny’s Call 70, paired weapon 10, Touch of Greatness 40,
Wizard Master 225, witch craft

Vampire Courtier @385
Lamia 50, light armour 5, Essence of Mithri 65, Wizard Adept 105, evo,


51x Skeletons @521
FCG, halberd, Banner of the Relentless Company 30, Banner of speed 50

8x Dire Wolves @113

Court of the Damned @390
Blood Ties 90

Dark Coach @430

10x Wraiths @345

@2999

_________________
_______________________________


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.026s | 10 Queries | GZIP : Off ]