VC vs Steam Tank ?

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Re: VC vs Steam Tank ?

Post autor: hypnotic »

A czy krzyk banshee działa na tanka? Nie do końca na temat ale nasunęło mi się czytając.

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

Z tego co pamietam czolg sdaje wszystkie testy weic nie

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Wszystkie oprócz incjatywy, owszem, ale czy krzyk jest traktowany jako test statystyki? Bo opis jest inny niż przy klasycznych testach, po prostu dostaje tyle woundów o ile przebiliśmy jego Ld, poza tym rzuca za to gracz VC a testy wykonuje właściciel jednostki.

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Przy opisie krzyku jest napisane że hity w maszyny są odrzucane, więc obstawiam że nie działa. :wink:

rashar
Pseudoklimaciarz
Posty: 29

Post autor: rashar »

Czy gaze of nagash moze zranic ST?
Jak to jest z tymi 5 wraithami vs tank... jesli nie zadadza rany to sie sypia bo tank ma przewage US? (mozliwe ze tego zupelnie nie kumam ale jestem zuplnie nowym graczem i prosze o spokojne wyjasnienie)
Ktos moze wyjasnic o co chodzilo Barbarossie mowiac kuznia?

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

rashar pisze: Czy gaze of nagash moze zranic ST?
Tak. Kazdy czar z podana sila moze uszkodzic ST.
rashar pisze: Jak to jest z tymi 5 wraithami vs tank... jesli nie zadadza rany to sie sypia bo tank ma przewage US? (mozliwe ze tego zupelnie nie kumam ale jestem zuplnie nowym graczem i prosze o spokojne wyjasnienie)
Jest tak jak mowisz. Choc jesli to jest 5 wraithow, to z 15 atakow, ktore automatycznie trafiaja i rania na 5+, wchodzi jakies 5 ran. Czolg rzuca save na 3+. Z jednej, albo dwoch ran nie wybroni. Dlatego duchy raczej nie przegrywaja z ST a raczej powoli go rozkrecaja.
rashar pisze: Ktos moze wyjasnic o co chodzilo Barbarossie mowiac kuznia?
"Mala kuznia" to pierwszy czar z lore of metal, "duza kuznia" to 6 czar z lore of metal. Nazwa "kuznia" wziela sie od nazwy 6 czaru: "duch kużni".
Obrazek

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

A czy nie można zaatakować Lordem z Frostblade i Beugle? 4 ataki automatycznie trafiają, rani na 5+, może przeżucić rany jak ten nie zda LD na 7, tank broni się na 3+, jak wejdzie chociaż jedna rana to traci pozostałe pkt. Ż...
Obrazek

Awatar użytkownika
Voodoo
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

DiabliQ pisze:może przeżucić rany jak ten nie zda LD na 7
Czołg automatycznie zdaje testy współczynników, za wyjatkiem INicjatywy, więc Beguile nie działa.
Obrazek

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

no to nawet bez tego beguile'a jest szansa ze tej jednej ranki nie wybroni a wtedy pozostałe 9 W mu leci
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3349
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Przy odpowiedznim niefarcie imperialisty to Ghule tez sobie radza ze ST.

Na dobrą sprawe nie ma na niego recepty. Ja osobiscie jak gram z Imperium to czolgiem sie nie przejmuje, bo biedactwo samo sie boi wyjechac coby nie dostac duzej kuzni z IF.
Taka jest prawda - ST vs VC generalnie obsysa palke.

Awatar użytkownika
4 karabiny
Beast from the East
Posty: 1188
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: 4 karabiny »

E tam Śmiechu przesadzasz, że nie ma recepty. :wink:
Dwa wampiry z siłą 7 w klocku stykną. Utopić w zombich, gulach, nakarmić fastem można. Wraciaki rozkręcają go w dwie, trzy tury w tym momencie praktycznie się spłacając. Jest kuźnia jak masz forbidena. Grejvi z dwurękami też sobie z nim poradzą. Ja Ci wejdzie uduchowienie, spirytami można go przyblokować. Generalnie jak są dwa, trzeba tylko bardzo uważać, żeby na pełnej kurwie nie wjechały w coś ważnego.

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3349
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Tzn. tak tylko jam sie zle wysłowił.

Wampiry mają od cholery możliwości tylko niestety musisz poświęcić na to średnio 3 Combaty i to jest ból!!

Awatar użytkownika
4 karabiny
Beast from the East
Posty: 1188
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: 4 karabiny »

No to fakt.
Ale generalnie dobry meczap imho. Tylko nie wystawiać się głupio na look`outy.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

4 karabiny pisze:Wraciaki rozkręcają go w dwie, trzy tury w tym momencie praktycznie się spłacając.
oddział 6+1 od przodu rozkręca w 10 tur combatu - bez rewelacji.
oddział 6+1 od boku rozkręca w 5 tur combatu - tu już fajnie.
Jest kuźnia jak masz forbidena.
Nekromancja przydaje się bardziej niż metal w przypadku Imperium.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
4 karabiny
Beast from the East
Posty: 1188
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: 4 karabiny »

Metal jest jednym z wielu przykładów miszczu ;) Zresztą dużo zależy od rozpy imperialnej.
Z wraciakami to zajebiście losowe jest. Ale zdejmiesz mu 3 4 rany możesz dosłać wmpa z s7 i pozamiatane 8)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Niestety jeżeli chodzi o imperium to nie ma innej alternatywy dla nekromancji niż metal ;) więc nic sensownego raczej nie znajdziesz. Wszystko rozbija się o czołgi, a tu z kolei: Pitka nie działa, beast covers nie działa, pociski bez sejwa są niegroźne.

Nekromancję uważam za lepszy lore z prostej przyczyny. Ma 2 groźne dla czołgów czary (wicher i przyspieszenie) a nie 1 (duża kuźnia)

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Zaraz, zaraz. Na ostatnim DMP, sędziowie orzekli że wicher na czołg nie działa jako zaklęcie bez wskazanej siły. Czyżby coś się zmieniło?

Mi się metal na Imperium również nie podba. Wystarczy, że Imperium zniszczy dużą kuźnię z seal'a i cały lore się robi nieprzydatny. A jest to przedmiot przynajmniej w szczecińskich rozpiskach Imperium powszechny. Lore of Vampire ma poza popchnięciem jeszcze rewelacyjne rise dead, które idealnie blokuje czołgi. A w razie utraty leczenia z seal'a (zwykle to się próbuje w VC zniszczyć) zawsze pozostaje jeszcze duże leczenie.

Awatar użytkownika
Burack
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Burack »

Wydaje mi sie ze bardizej tu chodzilo nie o zabijanie czolgu tym czarem tylko o wytluczenie plew i wskrzeszenie mu duchow pod nosem ;)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

August pisze:Zaraz, zaraz. Na ostatnim DMP, sędziowie orzekli że wicher na czołg nie działa jako zaklęcie bez wskazanej siły. Czyżby coś się zmieniło?
nic się nuie zmieniło; chodzi o to co napisał Evilbeeing ;)

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3349
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Furionie zgadzam sie z Tobą, ale jak napisał Karabin - wszystko zalezy od rozpy imp.
Jezeli nie ma Seala to biore metal i pozamiatane, jak ma to zostaje orzy swojej.
Rise deada zawsze moze miec inny vamp, a ja Lordem moge zombich zawsze dorabiac z kosci ktore itak mi zostaja po zuceniu Kuzni.

ODPOWIEDZ