Rozpiski

ODPOWIEDZ
Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Jako ze na ostatnim turnieju dueling pistole na mlodzikach sie nie sprawdzily wymyslilem costakiego:

Kapitan: Miecz, mlot, dueling pistol (by cos robil z tym bs4)

Champion: Halabarda (gdyz ludzie radza by nie dawac dowodcy mimo ze ma wieksza inicjatywe, gdyz mniejsza ilosc atakow i brak parowania = fail)

Champion: 2 mlody (taki prawdziwy middenheimczyk)

2 mlodziakow po mieczu i palce (oni nie zasluguja jeszcze na mlody xD)

3 Marksmenow Blunderbuss i pala (JW)

Imperial assasin (super gosc, najlepszy z wszystkich i do walki i do strzelania. Jak dostanie skila to na 100% Lighting Reflexes i dokupie mu flaila. 2A sila 6 :twisted: )

Longbow, miecz, PIStolecik strzalkowy


9 gosci, zostalo 31 golda ktore zostawie by zainwestowac po 1 grze w kolejne blunderbussy badz swordsmena (czy warto?)

Moge ew skasowac pistolecik poj. z dowodcy i dac swordsmena z 2 mieczami, ale wtedy jest mnie 10 ;/

Awatar użytkownika
sojowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 127

Post autor: sojowy »

Hmmm... Wygląda to całkiem dobrze, ale ci trzej z blunderbussem - każdy z nich jest dość drogi, a przeciwnik widząc te blunderbussy na pewno w kupie biegał nie będzie...

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

3 bluderbussy są mistrz. Przeciwko bandom z 3T po prostu koszą. A jak przeciwnik będzie się rozbiegał to tym lepiej dla Ciebie - łatwiej pokonać małe grupki :).

Awatar użytkownika
Leszczu_
Wałkarz
Posty: 79
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Leszczu_ »

3 bluderbussy są mistrz. Przeciwko bandom z 3T po prostu koszą. A jak przeciwnik będzie się rozbiegał to tym lepiej dla Ciebie - łatwiej pokonać małe grupki Smile.
Telchar wie co mówi... Miał okazję parokrotnie przekonać się na własnej skórze jak taki zestaw potrafi zaboleć :wink:

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Blunderbussy są boskie na Karnawał, wymierzasz w kupkę nurglingów - i pach, pach, pach, padają jak, cóż za zbieg okoliczności, muchy.
Tzn. teoretycznie jest na to duża szansa. W praktyce może być różnie, bo maleństwa maja save na 5+.

Pedros, jesteś PG :P Ale czegóż się spodziewać ;)

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Po ostatniej miażdżącej krytyce mojej rozpiski wymyśliłem coś bardziej klimatowego:
Reikland na kampanię

kapitan
-kusza
-pistolet
-miecz

2x champion
-pistolet
-2x młot

2xmłodzik
-młot

3xmarksmen
-długi łuk

2xswordsman
-miecz

tilean marksman

Zdecydowanie wygrałem pierwszą potyczkę z krasnoludami i teraz planuję dozbroić YB w pistolety i na tej broni opierać moją fazę wali wręcz. Gramy na -1 do hita za 2 bronie jak w erracie i o połowę tańsze zbroje, w tym wypadku pistolety wydają mi się jeszcze mocniejsze.

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Przydałaby się jakaś broń dla marksmenów. Jeżeli zostaną zaszarżowani to z samym sztyletem za dużo nie powalczą.

Awatar użytkownika
sojowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 127

Post autor: sojowy »

Po młotku dla marksmena powinno załatwić sprawę, tanie, a skuteczne. Jeśli skąpy jesteś, to po sztylecie im daj dodatkowym. Nieklimatyczne, ale tanie i skuteczne.

Awatar użytkownika
Inkq
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: =][=Legion=][=

Post autor: Inkq »

Kurka, teraz jest już fajnie. Miło i różnorodnie 8)

Tak jak poprzednicy radzą: po pałce czy młotku na gościa.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ja własne się zabieram za pierwszą moja bandę reiklandu od 5 lat.

kapitan
-sztylet
-kusza
-miecz
-tarcza

2xchampion
-pistolet pojedynkowy
-młot

2xmłodzik
-sztylet
-miecz

2xmarksman
-sztylet
-kusza

3xmarksman
-sztylet
-długi łuk

Rating bandy:86

Myślę że pierwszą potczkę jakoś wytrzymają.
A po wygranej pojawi się jakiś sprzęt ochronny dla herosów.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Reyki pisze:A po wygranej pojawi się jakiś sprzęt ochronny dla herosów.
Jeżeli masz na myśli tarcze, zbroje itd to są one przy obecnych zasadach (niestety) totalnie nieopłacalne.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

a to coś się zmieniło?

pare lat nie grałem
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Reyki pisze:a to coś się zmieniło?
Właśnie o to chodzi, że nic się nie zmieniło... ;). Zbroje po prostu praktycznie nie spełniają swojego zadania, nie mówiąc już o ich nieadekwatnych do możliwości, bardzo wysokich cenach.

Awatar użytkownika
Inkq
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: =][=Legion=][=

Post autor: Inkq »

Leonard's Euler Reikland Warband

Leonard Euler Mercenary Captain @ 95 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword (x1)

1 Champion @ 45 GC
Free Dagger; Sword

1 Champion @ 45 GC
Free Dagger; Sword

1 Youngblood @ 18 GC
Free Dagger; Hammer (x1)

1 Youngblood @ 18 GC
Free Dagger; Hammer (x1)

3 Marksmen @ 114 GC
Free Dagger; Bow; Mace (x1)

2 Marksmen @ 76 GC
Free Dagger; Bow; Mace (x1)

Warlock @ 30 GC

Tilean Marksman @ 30 GC

1 Marksmen @ 28 GC
Free Dagger; Mace

Warband Rating: 131

Number of models: 13


Total Warband Cost: 499

Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Poprawny, nudny Reikland, Inkwizytorze :)
Chociaż IMO zrobienie ciekawego Reiklandu na start graniczy z cudem, więc w zasadzie to jaka jest początkowa rozpiska, nie jest istotne, ważne jak się rozwinie. Plus za tych dwóch najemników :)

Awatar użytkownika
Inkq
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: =][=Legion=][=

Post autor: Inkq »

Skavenblight pisze:ważne jak się rozwinie. Plus za tych dwóch najemników :)
Najprawdopodobniej rozwinie się w pistolety na Championach (i tak będę ich kleił). Młodzicy są elastyczni, więc co Sigmar da. Na pewno jakaś strzelba i garłacz później zawitają. Część łuków zamienię na kusze. A no i oczywiście duelling pistol na kapitanie! Nawet jak nie będzie z niego korzystać :wink:

Trochę szukania będzie. :wink:

Awatar użytkownika
Wraq
Wałkarz
Posty: 81
Lokalizacja: Bad Lands (M-ce)

Post autor: Wraq »

No to nadszedł ten dzień :) ...oto moja pierwsza banda skavenów

Adept Zabójca
Hełm, Płaczące Ostrza, Gwiazdki do rzucania, proca

Czarny skaven x2
Hełm, proca, Pazurki

Czarodziej Eshin
Hełm, Miecz, Proca

Nocny goniec x2
Hełm, Proca, Miecz x2, Gwiazdki

W sumie 6 bohaterów. Zastanawiałem sie czy nie wziąść 3 herosów ale z dobrym ekwipunkim i Rat ogrem ale chyba z wyrdem bedzie cięzko.

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

To bardzo szybkie samobójstwo.

Przykro, bo naprawdę po uszy mam kiepsko wyekwipowanych 13stek i 17stek, oraz standardowej "wygrywającej" rozpiski 8 + szczuroogr, ale prawda jest taka - 6 skavenów bez żadnego innego wsparcia wiele sie nie zdziała. 3 herosów z ratogrem, to jeszcze szybsza śmierć. Wystarczy zdjąć jednego skavena. Jednego. Byle trepa. I już spora szansa, że to będzie koniec bitwy. Nie trzeba się silić na walkę ze szczuroogrem. Powybijać resztę i niech potwór zdaje na swoim Ld5 ;).

Jeśli chcesz się nastawiać bardziej na jakość, to spróbuj 6 ze szczuroogrem albo 9 z jakimś najemnikiem [warlock lub highwayman, wielkiego wyboru nie masz]. Nie trzeba iść po utartych schematach, ale i też skuteczność jest ważna.

Awatar użytkownika
Wraq
Wałkarz
Posty: 81
Lokalizacja: Bad Lands (M-ce)

Post autor: Wraq »

No to może taka...

Adept Zabójca
Sztyl, Proca, Miecz, Hełm

2x Czarnuch
Sztyl, Proca, Cepy, Hełm

Czarodziej Eshin
Sztyl, Proca, Hełm

2x Night Runner
Sztl, Pałka, Proca, Hełm

3xSzczurze dziecko
Sztyl, Pałka, Proca

3xSzczurze dziecko
Sztyl, Pałka, Proca

:wink:

Awatar użytkownika
Inkq
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: =][=Legion=][=

Post autor: Inkq »

Po kiego grzyba (w tym miejscu przepraszam wszystkie orki), te hełmy?

Za to masz kolejnego wyekwipowanego szczurka do 13!!

ODPOWIEDZ