Rozpiski

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Rozpiski

Post autor: kenny »

Żeby jeszcze trochę rozkręcić ten dział forum, zakładam ten temat. Wsadzajcie tu swoje rozpiski band, oceniajcie bandy innych i przede wszystkim pomóżcie innym w poprawieniu ewentualnych błędów.

Ja zaczne. Ostatnio wpadłem na coś takiego:

Bohaterowie

Kapitan
Kordelas, Skóry, Pistolet 92zk

Oficer
Kordelas, Skóry 52zk

Oficer
Maczuga dwuręczna, Skóry 57zk

Podoficer
Topór, Puklerz 25zk

Podoficer
Topór, Puklerz 25zk

Stronnicy

3x Marynarz
Kordelas, Skóry 126zk

Działonowy
Topór, Armatka (kula, kartacze) 102zk

Najemne Ostrza

Kislewicki Zwiadowca
Łuk, Miecz, Płaszcz Łowcy 20zk/+10


Notowania bandy: 88
Koszt: 499zk
Ilość modeli: 10
Ostatnio zmieniony 20 mar 2007, o 11:45 przez kenny, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

a gdzie imiona? W Mordce o to własnie chodzi, moze jakis opis bandy :)
Co do zawartosci rozpiski nie ocenie, gdyż obecnie jestem graczem w spoczynku, ale powracam z wolna :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Necro
Chuck Norris
Posty: 638
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Necro »

Albo mi się wydaje, albo zaniżyłeś rating bandy. Bo przecież za expa też się dodaje, a na starcie dowódca ma 20. :wink: Więc jego exp + sama liczba modeli x 5 daje nam 70 a nie 60.
No to skoro ktoś tutaj się tym interesuje, to i ja zamieszczę co nieco od siebie - a mianowicie projekt bandy Skryre'u znalezionej w necie i nieco przeze mnie przerobionej:

Warlock-Engineer @ 120
Warp Blades, Warplock Pistol

Engineer @ 85
Warpstone fueled suit

Engineer @ 85
Jezzail

8x Clanrat slave @ 120
hammer, sling

Hired Swords:

Veskit @ 80/35

Modeli w bandzie: 12

Rating: 161

Koszt całości: 490


A poza tym, już niedługo zamieszczę w miarę ostateczną wersję wizji mojej bandy... :D

Awatar użytkownika
Ushabti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ushabti »

a gdzie imiona? W Mordce o to własnie chodzi, moze jakis opis bandy
Stary przesąd mówi, że postacie z imonami lub ksywami mają wyższe rzuty w walce ;) Skoro już "żyją" to dbają o to "życie" jak najlepiej ;)

Co do samej rozpiski, nie zwykłem ingerować w takie rzeczy. W Mordheim prawda jest taka, że startowa rozpiska wnosi niewiele, chyba że jest w 100% do niczego. Tu naprawde liczy się szczęscie w rzutach i umiejętność wykorzystania terenu (im gęstszy tym lepszy, oczywiście jak zawsze do pewnego optimum).
Punktów liczyć nie będę, bo naprawdę nie mam ochoty, sam sprawdzisz jeszcze raz. Co do Ratingu to samo...
Ilość herosów maksymalna, więc z dochodem in plus.
Zastanawiałem się co z tą najemniczką, ale okazuje się, że piraci mogą mieć normalnie hired swordów jak Ludzcy Najemnicy.
Skoro nie dałeś nikomu dwóch broni ręcznych (przydatna sprawa) dopisz każdemu darmowy sztylet- nim można uderzać z drugiej ręki. Zawsze to drugi atak, choć na zasadach sztyletu (brak krytyków, przeciwnik ma +1Save`a).
Fajny jest koleś z dwuręczną maczugą, ale na początku możesz się na niego wkurzać: póki nie ma Strongmana jako umiejętności, zawsze, nawet przy szarży będzie uderzał jako ostatni.
Trochę małe zróżnicowanie uzbrojenie, ale na start akceptowalne. Banda typowo do HtH, więc gdy trafisz na strzelaczy (Reikland, Krasnoludy) raczej unikaj znalezienia się w niemodyfikowanej przeszkodami linii strzału.
A armatka... no cóż. W HtH masz przewagę, bo jak ktoś będzie chciał podbiec... Ten jeden strzelec czesto wystarczy nawet na wampira ;)

Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: kenny »

Imion i flufu jeszcze niema bo to dopiero poczatek tworzenia tej bandy :D
Co do sztyletów to każdy chyba na początek ma jeden darmowy, także każdy ma dwie bronie. Co do róznorodności to nie chiałem na poczatek wsadzac jakis typowo pirackich broni tupu bolas, czy bat, bo jak dla mnie lepiej od bolasa wziąść włocznie, a bat tez nie wyróżnia sie czymś szczególnym. No i mam jeszcze Zwiadowce z Kislev, który nieżle strzela i mogę ptrzełożyc wynik eksploracji o +1/-1. Działko wiadomo jak bedzie banda gdzie jest 15 modeli to z kartacza jedę, a jak na trolla trafie to z kuli. Zaraz poprawie notowania.

Jeszcze pytania:
1) Czy koles uzbrojony w puklerz i topór może walczyc jednoczesnie dwiema brońmi czy normalnie wybieram czym model walczy?

2) Jesli troll dostanie z kuli to przysługuje mu jego zasada regeneracji?

3) Zasady sa dla mnie niejasne co do pocisków armatki. Jesli kupie kule (5zk) i kartacz (2zk) to przysługuje mi jeden strzał z kuli i jednen z kartacza, czy mam wystarczająca ilośc amunicji na całą bitwe?

4) Może macie jakies pomysły jak zkonwertować kolesia z armatką?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ja mam takie malutkie falkonety z plastykowego modelu okrętu.

Przykleiłem to na podstawkę i dałem kolesiowi w rączkę lontownik od armaty imperialnej.

Co do amunicji masz ją na całą bitwę.na następną musisz znów dokupić amunicję.

Troll ma regenkę.

Awatar użytkownika
Ushabti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ushabti »

1) Czy koles uzbrojony w puklerz i topór może walczyc jednoczesnie dwiema brońmi czy normalnie wybieram czym model walczy?
Jesli masz na mysli topór i sztylet to tak, ale nie używa puklerza. Prawda jest taka, że na początku każdego HtH wybierasz broń z której postać będzie korzystać i nie możesz jej zmienić do końca walki ze wszystkimi zw niej związanymi. Dopiero gdy nie jesteś związany walką możesz podjąć decyzję o zmianie broni.

Na resztę pytań odpowiedział przedmówca ;)

Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: kenny »

Reyki pisze:Ja mam takie malutkie falkonety z plastykowego modelu okrętu.

Przykleiłem to na podstawkę i dałem kolesiowi w rączkę lontownik od armaty imperialnej.
Z kąd masz te falkonety? Może to jest cos takiego:
http://arch.navalis.pl/product_info.php ... ts_id/1097

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

No to jest coś w tym stylu.
Bardziej przypomina garłacz.
Poszukaj w sklepach modelarskich.
Jeśli nic nie znajdziesz to ja jutro będę w jednym takim sklepie i mógłbym zerknąć na ceny.

Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: kenny »

Ja mieszkam na zadupiu i po takie bety musze jeździc do Katowic, a jeszcze niemam w katosach takiego typowego sklepu modelarskiego obczajonego.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

dobra to poszukam czegoś.
Ile sztuk by cię interesowało i do jakiej ceny?

Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: kenny »

jedna wystarczy, bo przeciez w bandzie nie może być więcej, ale z tego co wiem po dwa są pakowane. Do 10zł.

Awatar użytkownika
Ushabti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ushabti »

W sumie falkonet falkonetem, ale Swivel Gun to w najprostszym tłumaczeniu działko obrotowe. W WFB noszą je jako Rattlingi Skaveni. Można urwac takiemu, albo po prostu zmontować z patyczków po wacikach/lizakach ładnie oklejonych GSem lub nawet na upartego modeliną. Jeśli nie, to kilkolufowe muszkiety miało kiedyś Imperium. Może po prostu jakiś z tych modeli?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

teraz takie zabawki są w pudle outriderów. bardziej pasuje jednak taka mała reczna armata.

Awatar użytkownika
Ushabti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ushabti »

teraz takie zabawki są w pudle outriderów.
Dobrze wiedzieć ;) W sumie nikt nigdy nie precyzował jak to ma wyglądać, więc doczepiłem się nazwy jako jedynej wskazówki. Póki co kiedyś Gork mi opowiadał o walkach w łodzi, gdy grał przeciw piratom. Może to byłeś Ty? ;) Choć ponoć tamta figurka ciągnęła za sobą armatkę zamiast ją nosić...

Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: kenny »

Ten falkonet chyba bedzie idealny. Kupie go z tego sklepu internetowego, gdzie link wczesniej dałem.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

W Łodzi z tego co wiem 2 osoby grały kiedykolwiek Piratami.Ja byłem jedną z tych osób.Ale mój koleś dźwigała armatkę.

Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: kenny »

reyki to może wsadzilbys zdjęcia tej bandy piratów?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Może wsadzę jak aparat skombinuje.

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Necro pisze:Albo mi się wydaje, albo zaniżyłeś rating bandy. Bo przecież za expa też się dodaje, a na starcie dowódca ma 20. :wink: Więc jego exp + sama liczba modeli x 5 daje nam 70 a nie 60.
No to skoro ktoś tutaj się tym interesuje, to i ja zamieszczę co nieco od siebie - a mianowicie projekt bandy Skryre'u znalezionej w necie i nieco przeze mnie przerobionej:

Warlock-Engineer @ 120
Warp Blades, Warplock Pistol

Engineer @ 85
Warpstone fueled suit

Engineer @ 85
Jezzail

8x Clanrat slave @ 120
hammer, sling

Hired Swords:

Veskit @ 80/35

Modeli w bandzie: 12

Rating: 161

Koszt całości: 490


A poza tym, już niedługo zamieszczę w miarę ostateczną wersję wizji mojej bandy... :D
Necro, przebacz, ale ta rozpiska ma sporo wad.

1. 3 herosów, jeśli dobrze widzę :shock: Aż się prosisz na odstrzał tychże i nawet przy wygranej eksploracja może być... hmmm... nieciekawa.
2. Trochę mało zróżnicowani henchmeni, że tak eufemistycznie się wyrażę... masówka.
3. Veskit jest egzekutorem KLANU ESHIN. Czy sądzisz, że przyłączy się do konkurencji? Ja wątpię. Poza wszystkim to dramatis a nie hired sword :) ale to akurat nie ma znaczenia, bo na turniej tej bandy i tak nie zabierzesz, chodzi mi tylko o ścisłość.

ODPOWIEDZ