Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 22 paź 2018, o 13:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2007, o 22:01 
Powergamer Rozpiskowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2007, o 23:55
Posty: 39
A po znajomości nie mogę mieć Angela rangi????

PLISSSSSS>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2007, o 22:02 
Naczelna Prowokatorka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 21:43
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
nahar napisał(a):
A po znajomości nie mogę mieć Angela rangi????

PLISSSSSS>

To do administracji proszę pisać ;)

_________________
Blog || Warsztat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, o 21:57 
Masakrator

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 23:00
Posty: 2299
Znacząco zmodyfikowałem zasady Dawi Zharr, może teraz przestały być takie przegięte ;)



Krasnoludy Chaosu


Specjalne zasady:
hard to kill, hard heads - jak zwykłe krasnoludy
Jątrząca nienawiść - nienawidzą krasnoludów
//te zasady nie odnoszą się do hobgoblinów i szemranych chujków.

Sztylet……………………….1st free/2gc
Pała………………………………....3gc
Młot……………………………...3gc
Topór……………………………..5gc
Miecz………………………………10gc
Broń Dwuręczna…………...15gc
Obsidian Weapon…………..2 times cost

Pistolet……………………………….15gc
Garłacz………………………...30gc

Lekka zbroja………………………20gc
Ciężka zbroja…………………..50gc
Tarcza………………………………..5gc
Hełm……………………………...10gc


Hobgobliny

Długi Nóż………………………./3gc
Pała………………………………....3gc
Zatruty Sztylet…………………...35gc

Łuk………………………………..10gc

Lekka zbroja………………………20gc


Umiejętności

Nieśmiertelny: walka, strzelanie, siłowe, specjalne
Podwładny: walka, strzelanie, siłowe, specjalne
Szemrany Chujek: walka, szybkościowe, specjalne


Banda Krasnali Chaosu musi składać się z minimum trzech wojowników. Na ich zakup i wyekwipowanie masz 500 zk. Liczba wojowników nie może przekroczyć 15.

Nieśmiertelny: Twoja banda musi posiadać jednego Nieśmiertelnego.
Gwardziści: Twoja banda może posiadać do dwóch Gwardzistów
Szemrane Chujki: Twoja banda może posiadać do dwóch Szemranych Chujków.
Wojownicy: Twoja banda może posiadać dowolną ilość Wojowników.
Hobgobliny: Twoja banda może posiadać dowolną ilość Hobgoblinów, nie więcej jednak niż Wojowników.

Doświadczenie:
Nieśmietelny 20
Gwardzista 8
Szemrany Chujek 7
reszta 0


1 Nieśmiertelny
85 koron
Nieśmiertelni to przywódcy wypraw Dawi Zharr na zachód. Są zaufanymi sługami kapłanów Hashuta. Nieśmiertelni to nienawistni i okrutni panowie, oddani Byczemu Bogu.
M/WS/BS/S/T/W/I/A/Ld
3 / 5 / 4 / 3/4 /1/2/1 /9
Ekwipunek: dowolny z listy Krasnoludów Chaosu
Dowódca: każdy wojownik w bandzie, będący w zasięgu 6” może używać jego Ld zamiast swojego.

0-2 Podwładnych
45 koron
Podwładni to bezpośredni słudzy Nieśmiertelnego, zazwyczaj należący do tej samej rodziny. Każde jego niepowodzenie
M/WS/BS/S/T/W/I/A/Ld
3 / 4 / 3 / 3/4/ 1/2/1/ 9
Ekwipunek: dowolny z listy Krasnoludów Chaosu

0-2 Szemranych Chujków
35 koron
Najbardziej niebezpieczne wśród hobgoblinów, choć obdarzana jeszcze mniejszym zaufaniem niż ich słabiej wyszkoleni bracia. Jednak ich umiejętności skradania i podstępności są nieocenione w ciemnych uliczkach Mordheim.
M/WS/BS/S/T/W/I/A/Ld
4 / 3 / 3 / 3/3 /1/3/1/7
Ekwipunek: dowolny z listy Hobgoblinów


Stronnicy


Wojownicy Krasnoludów Chaosu
40 złotych koron
Żołnierze Dawi Zharr, pragnący zyskać szacunek Nieśmiertelnego i poprzez to wspiąć się wyżej w hierarchii Krasnoludów Chaosu.
M/WS/BS/S/T/W/I/A/Ld
3 / 4 / 3 / 3/4/ 1/2/1/ 9

Hobgobliny
20 złotych koron
Zazwyczaj słudzy rodu Nieśmiertelnego, bądź przezeń wynajęci, ci zielonoskórzy są stworzeni do walki w zaułkach. Ich przystosowanie nie oznacza jednak zaufania ich pana.
M/WS/BS/S/T/W/I/A/Ld
4 / 3 / 3 / 3/3 /1/3/1/6
Brak zaufania. W bandzie nigdy nie może być więcej Hobgoblinów niż Wojowników. Jeśli kiedykolwiek zajdzie taka sytuacja, nadprogramowy Hobgoblin zostaje zabity (jego ekwipunek nie przepada).
Przepychanki. Hobgobliny znane są z niesnasek i walk między sobą. Jeśli kiedykolwiek Hobgoblin wyrzuci "Chopak ma talent!", należy wykonać dodatkowy rzut. Na 1-3 któryś inny zielonoskóry zabija z zazdrości niedoszłego bohatera (jego ekwipunek nie przepada).

Specjalne umiejętności Krasnoludów:
Jak z pieca - odporność na ataki i czary oparte na ogień.
Twarda czacha - jak u krasnoludów
Wybraniec Hashuta - raz na bitwę bohaterowi przysługuje dodatkowy niemodyfikowalny save na 4+
Gruboskórny - możliwość przerzucenia Serious Injury Table po bitwie. Drugi wynik zostaje.

Specjalne umiejętności Hobgoblinów:
Nożownik - hobgoblin posługuje się nożami tak, jakby używał mieczy.
Infiltracja - jak u skavenów
Szemrany - jeśli szarżuje z ukrycia, dodaje +1 do trafienia w tej turze walki
Fartowny Dupek - raz na bitwę może przerzucić wszystkie trafienia i zranienia w jednej turze walki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, o 22:33 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2007, o 19:07
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków
No teraz to jest oki, bo dawniej o ile się nie mylę to mogli strzelać z garłacza co turę :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, o 22:47 
Masakrator

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 23:00
Posty: 2299
nadal mogą


.... w batlu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, o 23:52 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2007, o 19:07
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków
.... A od kiedy mówimy o batlu w forum Mordheimowym :P (wiem ze w batlu mogą :P bo Necro nimi gra :P )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2007, o 09:34 
Naczelna Prowokatorka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 21:43
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Później przeczytam dokładnie, teraz nie mam czasu - dobrze, że ten garłacz co turę został zmieniony!

"Szemrane Chujki" - ożesz kurde, co za banda ;)

_________________
Blog || Warsztat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2007, o 22:28 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2007, o 14:29
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań
Jednak dałem się przekonać do stworzenia jakiejś bandy autorskiej... strasznie to sie nie wysiliłem, bo w sumie co ogry to ogry. Niejeden już próbował i się na tym przejechał :P
Proszę o konkretne komentarze, na pewno zostaną rozpatrzone:
Banda ogrzych maruderów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2008, o 14:54 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2007, o 14:29
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań
Mimo że temat nie cieszy się wielkim uznaniem z tego co widać dorzucę link do kolejnej bandy mojego autorstwa ;)
Tym razem niekierowany żadną z istniejących w świecie Warhammer`a frakcji, a jedynie klimatem zniszczonego miasta skleciłem bandę Władców Much czyli dzieci walczących o przetrwanie.
Czekam na opinie, bo od tego zależy czy zajmę się jakoś bliżej Panem Piotrusiem i dodam do tego więcej much i zieleni (czytaj: pokminimy trochę z papą Nurglem).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2008, o 20:53 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2007, o 18:33
Posty: 127
Lokalizacja: Toruń- Oko Terroru
jako dzieciaków można użyć figurki z lotra a dokładnie z Shire
jak na moje to zawsze będzie nadwyżka kasy i limit jednostek na max
jak one mają zabić trolla? chyba jedynie strzelająć
ale tak ogólnie to niezły pomysł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2008, o 21:43 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2007, o 14:29
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
jako dzieciaków można użyć figurki z lotra a dokładnie z Shire

Też o tym myślałem, ale na starszaków przydałoby się coś ciut większego.
Cytuj:
jak na moje to zawsze będzie nadwyżka kasy i limit jednostek na max

No i to mi najbardziej dokucza. Z jednej strony większe statystyki nie bardzo pasują do dzieci (już samo 3 siły mnie trochę zniesmacza), z drugiej ciężko z nimi co innego zrobić.
Póki co myślę o dorzuceniu BS starszakom, za to maluchom nie wiedzieć czemu wprowadziłem 2BS i 3S zamiast na odwrót... Już poprawiam i będzie z tego wersja 1.1. Do tego muszę sprecyzować zasady krzyku (kumulowanie się itp.)
Cytuj:
jak one mają zabić trolla? chyba jedynie strzelająć

Na początku tak. Jedyna szansa to go ukamienować albo zakrzyczeć, gdy próbują go zagryźć zwierzaki. Później jakby nie patrzeć zarówno starszaki jak i sam przywódca staja się najszybciej rozwijającymi się jednostkami w całej grze (na szczęście trzeba najpierw rozwinąć "dorastanie") i mają szansę w dalszych rozgrywkach na większą rozwałkę.

Póki co zastanawiam się czy nie wprowadzić Pana Piotrusia jako Dramatis Personae i nie pochachmęcić czegoś z przychodem i wymuszonym korzystaniem z Wyrdstone Powers ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2008, o 00:39 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2007, o 18:33
Posty: 127
Lokalizacja: Toruń- Oko Terroru
Cytuj:
Cytuj:
jak na moje to zawsze będzie nadwyżka kasy i limit jednostek na max

No i to mi najbardziej dokucza. Z jednej strony większe statystyki nie bardzo pasują do dzieci (już samo 3 siły mnie trochę zniesmacza), z drugiej ciężko z nimi co innego zrobić.

może jakiegoś najemnika które również będzie święty jak ogr

z tymi kamieniami to jest dobry pomysł tylko może jak na tabeli zranień wypadnie 6 (nawet jeżeli tyle potrzebowało do zranienia) to ofiara traci jedno oko (w następnej drugie i niech sie uczy allfabety braill'e)

jeżeli ktoś walczy z dzieciakiem który nie ma dorastania to warto by było wprowadzić mu kare do inicjatywy -1 (nie kumuluje sie)
jak sie taki pęta pod nogami to jak można normalnie walczyć?

BS3 straszaków teraz wygląda na moje lepjej nie mówiąc już o uliczniaku
krzyk tez juz robi swoje

kompletnie dyskryminujesz dziewczynki
moze warto to przemyśleć

Cytuj:
Póki co zastanawiam się czy nie wprowadzić Pana Piotrusia jako Dramatis Personae i nie pochachmęcić czegoś z przychodem i wymuszonym korzystaniem z Wyrdstone Powers Wink

moze warto zobaczyć co z tego wyniknie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2008, o 13:12 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2007, o 14:29
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
z tymi kamieniami to jest dobry pomysł tylko może jak na tabeli zranień wypadnie 6 (nawet jeżeli tyle potrzebowało do zranienia) to ofiara traci jedno oko (w następnej drugie i niech sie uczy allfabety braill'e)

Za silne. Po 3 bitwach wszyscy przeciwnicy byliby ślepi...
Cytuj:
jeżeli ktoś walczy z dzieciakiem który nie ma dorastania to warto by było wprowadzić mu kare do inicjatywy -1 (nie kumuluje sie)
jak sie taki pęta pod nogami to jak można normalnie walczyć?

Też nie bardzo... jakby nie patrzeć dzieci to nadal pojedyncze modele a nie rój stworzonek. skoro psy nie mają takich zasad to i tu nie widzę dla nich miejsca za bardzo.
Cytuj:
kompletnie dyskryminujesz dziewczynki
moze warto to przemyśleć

Chciałbym zaznaczyć, że przed okresem dorastania jeśli chodzi o zabawy to dziewczynki od chłopców różnią się tylko tym że nie mają Wacka i przyciągają pedofili. Ciężko to ująć w zasadach.
Nie chcę już nic dodawać żadnych dopakowań, bo i tak taka ilość modeli jest wielkim dopakowaniem. Zastanawiam się raczej nad podniesieniem ich kosztów, albo właśnie ograniczeniem przychodu (w końcu dzieci lubią kolekcjonować świecidełka).

Dzięki za feedback, naprawdę świetna sprawa jak jest z kim podyskutować na temat tworzenia takich zabawek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2008, o 16:51 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2007, o 18:33
Posty: 127
Lokalizacja: Toruń- Oko Terroru
Cytuj:
Cytuj:
kompletnie dyskryminujesz dziewczynki
moze warto to przemyśleć

Chciałbym zaznaczyć, że przed okresem dorastania jeśli chodzi o zabawy to dziewczynki od chłopców różnią się tylko tym że nie mają Wacka i przyciągają pedofili. Ciężko to ująć w zasadach.

to właśnie masz drugiego bohatera :wink:


Cytuj:
Zastanawiam się raczej nad podniesieniem ich kosztów, albo właśnie ograniczeniem przychodu (w końcu dzieci lubią kolekcjonować świecidełka).

lubie takie "udziwnianie" :P

Cytuj:
Dzięki za feedback, naprawdę świetna sprawa jak jest z kim podyskutować na temat tworzenia takich zabawek :)

nie ma sprawy

czytałem propozycje bandy ogrów, myślałem żeby też taką stworzyć ale widze że mnie uprzedziłeś (troche już dawno)
na szczęście mam jeszcze jeden pomysł na bandę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2008, o 14:53 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2007, o 14:29
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań
Mała rozbudowa zasad, a w sumie rozwinięcie band dzieciaków o ich konkretny typ: band podległych Panu Piotrusiowi i on sam :)
http://www.krolowamorz.yoyo.pl/index.ph ... le&sid=154
Feedback jak zwykle mile widziany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2009, o 16:28 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2007, o 20:35
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa
(Noob zawitał w tej części forum.)
Witam,
Chciałbym spytać was co sądzicie o czymś takim. Nie ukrywam, że oprócz siostrzyczek żadna banda nie przypadła mi za bardzo do gustu.
Brak złych elfów boli :)
Postanowiłem więc spróbować (bazując mocno na Carnival of Chaos) sporządzić dla siebie alternatywę.
Nie wiem czy gdzieś nie przegiąłem za bardzo. Czekam na konstruktywną krytykę bardziej doświadczonych graczy.


Cult of Pleasure


Cult of Pleasure Skills:

Mistress: Combat, Academic, Speed
Aspiring Champions: Combat, Strenght, Speed
Fetish: Combat, Speed

Cult of Pleasure Equipment List:

Hand to hand weapons:
•Dagger 1st free / 2 gc
•Sword 10 gc
•Mace 3 gc
•Spear 10 gc
•Halberd 10 gc
•Steel Whip 10 gc
•Great Weapons (Aspiring Champions only) 15 gc

Armour:
•Light Armour 20 gc
•Heavy Armour 50 gc
•Chaos Armour (Aspiring Champions only) 100 gc
•Shield 5 gc
•Helmet 10 gc



Warband:

Heroes:
•Mistress: Cult of Slaanesh must include one Mistress to lead it.
•Aspiring Champions: Your Warband may include up to 2 Aspiring Champions.
•Fetish: Your Warband may include up to 1 Fetish.


Henchmen:
•Daemonettes: Your Warband may include up to 2 Daemonettes.
•Slaaneshi Cultists: Your Warband may include any number of Cultists.
•Sex Slaves: Your Warband may include any number of Sex Slaves.

Starting Experience:
•Cult Mistress starts with 20 experience.
•Aspiring Champions starts with 8 experience.
•Fetish starts with 8 experience.
•Henchmen starts with 0 experience.






Maximum Characteristics:
•Mistress, Fetish, Cultists: M5 WS7 BS5 S4 T3 W3 I8 A4 LD9
•Aspiring Champions: M5 WS7 BS4 S5 T4 W3 I7 A5 LD9
•Sex Slaves: M4 WS6 BS5 S4 T4 W3 I6 A4 LD8
•Daemonettes do not accrue experience.


Heroes:

Cult of Pleasure Mistress 75 gc

M5 WS4 BS4 S3 T3 W1 I5 A1 LD8
Special Rules:
- Leader.
- Wizard. Mistress uses Lore of Pleasure.
- Allure of Slaanesh. Any model wishing to shoot the Mistress must first pass LD test. If the test is failed, the model may not shoot that turn.


Aspiring Champion of Slaanesh 65 gc

M4 WS4 BS3 S4 T4 W1 I4 A2 LD7
Special Rules:
- Mark of Slaanesh. Aspiring Champions are immune to psychology.

Fetish 45 gc

M5 WS4 BS4 S3 T3 W1 I5 A1 LD7
Special Rules:
- Soporific Musk. Any enemy model in base contact with Fetish halve their WS, rounding up.

Henchmen:

Daemonettes 50 gc

M5 WS4 BS3 S4 T3 W1 I5 A2 LD10
Special Rules:
- Aura of Slaanesh. Any enemy model in base contact with one or more Daemonettes reduces its LD by -1.
- Soporific Musk. Any enemy model in base contact with Daemonettes halve their WS, rounding up.
- Demonic. Daemonettes never gain experience.
- Immune to poison and psychology.
- Cause Fear.
- Daemonic Aura. Daemonettes have a special Armour Save of 5+. This is modified by the Strenght of attacks as normal and is completely negated by magic weapons and spells.
Daemonettes attacks are considered as magical also.
- Demonic Instability.

Slaaneshi Cultists 35 gc

M5 WS4 BS4 S3 T3 W1 I5 A1 LD7

Sex Slaves 25 gc

M4 WS2 BS2 S3 T3 W1 I3 A1 LD6
Special Rules:
- Pets. Sex Slaves must always remain 6” from Slaaneshi unless they charge into combat.
- Drug Crazed. Sex Slaves are subject to Stupidity and Frenzy.


Lore of Pleasure:

1.Blissful Throes. One enemy model within 6” suffers one S6 hit. 7+

2.Luxurious Torment. One model within 12” is subject to Frenzy. In addition it suffers one S3 hit at the end of the turn. 7+

3.Titillating Delusions. Choose one unengaged enemy model within 12”. In its next Movement Phase, this model must move where you wish. 8+

4.Delectable Torture. Knocks down all enemy models in base contact. 8+

5.Enrapturing Spasms. Choose one enemy model within 6”. It cannot move, shoor, cast spells OR fight in its next turn. 9+

6.Delicious Excruciation. Any friendly model within 6” gains Soporific Musk until caster’s next Shooting Phase. 9+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2009, o 17:36 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2007, o 18:25
Posty: 1496
Lokalizacja: Caledor
Torres napisał(a):
Brak złych elfów boli :)

Mnie nie boli, bo gram nimi na okrągło. Cult of Pleasures ciekawie pomyślany ale odrobinę za mocny:

S4 T4 A2 u Aspiring Champions za 65 geldów na starcie (80?) to dosyć mocno kopie, w szczególności w towarzystwie Fetishy z Soporific Musk
Demonetki za tanie, tak ze dwa razy chyba
Lore of Pleasure również trochę wygięty, szczególnie Delectable Torture na 8+ porównajmy sobie Deathspasm Dark Elfów...

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2009, o 18:40 
Naczelna Prowokatorka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2007, o 21:43
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Banda sadomaso :D Miód na moje oczy! Dzięki, panie! :D

A teraz opinie:
IMO championy odrobinę za mocne, jak na tę cenę.

Demonetkom I4 wystarczy w zupełności.

Kultystom cenę bym dała co najmniej 45, za te M5, BS4 i I5. Albo obniżyć I, bo w sumie jak na kultystów zwykłych to o wiele za dużo; najczęściej kultyści w bandach Chaosu mają I3.

Reszta jednostek jest poprawna. Zastanawia mnie jedynie M5 na niektórych jednostkach. O ile mogę to zrozumieć na demonetkach (chociaż wynosi je to wyżej nad karnawałowych PBków przy tej samej cenie) to reszta kultu to chyba zwykli ludzie? Nie za dużo, M5?

Teraz czary:
1. S6 to za dużo na trudność 7.
2. Ok.
3. Czy opętany tym czarem może w ten sposób zaszarżować własny model, czy dotyczy to tylko mova?
4. Ok, choć nie wiem czy trudność 8 wystarcza.
5. Ofiara może parować lub oddawać ciosy? Tutaj trudność wydaje się z kolei za dużo, 8+ wystarczyłoby w zupełności.
6. Ok.

Zabrałabym heavy armour z ekwipunku.


Ogólnie nie popełniłeś wielu błędów, jakie popełniają początkujący twórcy band - niewiele jest miejsc gdzie jest za mocna (w porównaniu z innymi). A klimat rewelacja.

A za krytykę... nie karz mnie zbyt surowo ;)

_________________
Blog || Warsztat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2009, o 19:25 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2007, o 20:46
Posty: 188
Jeszcze zwrocił bym uwage na za wysoka inicjatywe :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2009, o 19:49 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2007, o 20:35
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa
No więc tak. Na początek dziękuję bardzo za dobre rady :)
Wzorem dla CoS był CoC i Shadow Warriors. Tam chyba każdy na starcie ma I5. Ale rozumiem, że to nieoficjalny warband więc z przyjemnością zmienię to, co zrobiłem.
Po kolei:
Przede wszystkim to są elfy, nie ludzie. Ludźmi są tylko niewolnicy, dlatego mają słabsze staty w M i I.
Aspiring Champions: Byli robieni jak Brutes w CoC. Z tego co pamiętam mają dość podobny koszt. Nieco lepsze staty, w zamian brak skilla na dwuraki. Ale rzeczywiście w połączeniu z Muskiem są nieco lepsi więc zwiększony koszt jest jak najbardziej uzasadniony. Ile? :)
Demonetki: Robione były pod Plaguebearersów. Szybsze ale mniej wytrzymałe. Koszt podobny. Problem w tym, że ja myślę kategoriami WFB i dla mnie zawsze T>I. Z tego powodu te dwa typy demonów wydały mi się podobne w sile. Ile? :)
Kultyści: Robieni z Shadow Warriorów. Rozumiem, że są mocniejsi od nich ze względu na resztę bandy, z którą mogą zrobić większe kuku niż wojownicy cienia?
Czary to była rzecz, która sprawiła mi największy ból i nie ukrywam, że Twoje rady Skavenblight są bardzo pomocne.
Co do ciężkich zbroi. Tam powinno być, że jest tylko dla Aspiring Championów :)

Czyli tak:
Koszt Championów: 80gc (?)
Koszt Demonic: 60gc (?) i -1I
Koszt Kultystów: 40gc (?) i -1I
Ciężka zbroja tylko dla Aspiring Championów
Zmiany w czarach takie jak podała Skavenblight

Będzie good? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.029s | 10 Queries | GZIP : Off ]