Jak zrobić rozpiskę do Najemników i banitów?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michnik000
Kretozord
Posty: 1753

Jak zrobić rozpiskę do Najemników i banitów?

Post autor: michnik000 »

Witam, w Mordheim jestem nowy, już jako tako z kolegami obczailiśmy zasady, kupiłem kilku imperialnych i GS na przeróbkę, tylko nie wiem jakie rozpiski pod Najemników z Marienburga i banitów ze Stirwood będą najlepsze i jak skleić figsy żeby był odpowiedni wyswig.
Bardzo proszę starszych i bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki o jakieś propozycje rozpisek obu band, zarówno takich wymaksowanych i średnich jeśli można.
Super by było jak by były po PL, bo z angielskim u mnie średnio :)
Z góry dzięki i pozdrawiam :mrgreen:

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

Byłoby lepiej jakbyś przedstawił swoje rozpy, można by komentować i cuś doradzić.
Z ogólnych zasad: dużo ludzi w bandzie to późniejsze testy routa, zbroje do bani(bo drogie), dobre pałki i młoty (tanie+dobre krytyki), miecze niezłe (parowanie), broń strzelecka zależnie od taktyki jaką chcesz stosować, siekiera do bani (- do sejwa kiedy pancerzy raczej nie będzie).
Tyle na razie, wklej rozpy to zobaczymy co dalej.

Awatar użytkownika
michnik000
Kretozord
Posty: 1753

Post autor: michnik000 »

Na rzie wstawiam rozpę pod Najemników z Marienburga, bo na banitów nie mam jeszcze pomysłu.Może jutro mnie natchnie :wink:
Domyślam się,że nie jest do dosyć dobra rozpiska, no ale cóż, zrobiłem ją pierwszy raz.

Najemnicy z Marienburga - 500zk (600zk) - zasada spacjalna bandy

Kapitan(60)
miecz(10)
pistolet(15)
lekki pancerz(20zk) razem105zk

Czempion(35)
topór(5)
pistolet(15)
tarcza(5) razem53zk

4xwojownik(100)
4xtopór(20)
4xtarcza(20) razem140zk

4xstrzelcy(100)
4xDługie łuk(60)
4xsztylety-darmowe razem160zk

3xszermierze(105)
3Xmiecze(30) razem150zk

Wartość całości: 593zk

Ps.To na razie tyle, domyślam się,że dla was taka rozpiska to pewnie śmiechu warte bzdury, ale wyszła jak wyszła.Proszę o szczere rady i ew.poprawione rozpy.z góry dzięki :D

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

Nie jest najgorzej ale parę rzeczy bym zmienił.Kapitanowi zbroja się nie przyda, to całe 20 goldu a sejw tylko na 6+, byle kusza, pistol, halabarda lub 4 siły z bazy znosi.Jeśli koniecznie chcesz jakąś ochronę to proponuje hełm, wydaje się plewny ale czasami ratuje zadek.Masz tylko jednego czempa a przydałoby się dwóch, lepiej wywalić tarczę i topór a wkleić pałę/młot (nawet koszt by się zgodził po tych poprawkach 35+15+3=53 :wink: ).Janków nie masz w ogóle a przydałoby się dwóch, jeśli tylko z młotem(+oczywiście darmowy sztylet) to za 18 masz model który po potyczce może wybrać się po wyrda.Wojownicy z tym ekwipunkiem zupełnie mi nie pasują (z powodów już wymienianych).Strzelcy spoko, miecznicy również git.Tyle ode mnie, mam nadzieję że pomogłem.

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Warto też pomyśleć o najemnikach. Dają niezłego kopa.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim

Awatar użytkownika
Dwalthrim
Chuck Norris
Posty: 463
Lokalizacja: stoned - Komorów/Dębowa Tarcza
Kontakt:

Post autor: Dwalthrim »

Nie wróże tej rozpisce za dobrze. Daj wszystkich herosów - żeby mieć z kogo rzucać eksploracje na koniec scenariusza. Przydałoby się tez coś z broni dystansowych. Olej pancerze, słabo się w Mordheim sprawdzają, lepiej za to wziąć najemnika tak jak pisze Telchar.
Obrazek

"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"

ODPOWIEDZ