Turniej Mordheim w Płocku - 31 lipca 2010!

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Turniej Mordheim w Płocku - 31 lipca 2010!

Post autor: Gobo »

Płocki Klub Gier Bitewnych ma zaszczyt zaprosić na pierwszy turniej Mordheim Puszczający oczko

Miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock (potem wrzucę mapkę... lokalizacja w samym centrum Uśmiech )
Termin: 31 lipca 2010

Regulamin, zapożyczony częściowo od kolegów z Lublina, mam nadzieje, że się nie obrażą Puszczający oczko

ZASADY OGÓLNE:
Na turnieju obowiązują zasady z Living Rulebook, Mordheim Annual, Empire in Flames.
Turniej odbywa się w formie kampanii, co za tym idzie rozpiski należy przygotować na 500 gc (Marienburgers 600 gc).
Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie adekwatne modele (gra „proxami" jest niedozwolona, nie ma zasady „WYSIWYG"), - oryginalną i czytelnie wypełnioną kartę warbandy (tą z 6 slotami), - wydruk bądź xero oryginalnych zasad warbandy i najemników bądź ekwipunku, których używa lub będzie używał, - miarkę i kilka k6.
Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać wyniki gier oraz swój rating po każdej grze, przeciwników itp.
Zgłoszenia można przesyłać na adres: black_bat @ o2.pl (zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, nazwę bandy, nazwę klubu, z jakiego jest gracz, miasto oraz rating bandy). UWAGA: Liczba graczy nieograniczona.
Do turnieju dopuszczone są warbandy i Hirred Swordzi podani w Eraccie jako oficjalni, oraz warbanda Brettonii.

Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.
Turniej przewiduje 5 bitew 1 vs 1, każda do 80 minut, jeżeli gracze nie zdąża skończyć bitwy w 80 minut wówczas bitwa kończy się remisem GRY
1 i 2 bitwa - pary rozlosowywane po ratingu, gry 3-5 po dużych punktach zdobytych w całym turnieju. Po każdej bitwie następuje 15 minut przerwy na rozwoje, explorację, rekrutację najemników itp.

ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:
• Wygrana – 20 pkt
• Remis - 10 pkt
• Przegrana - 0 pkt
• wynik jest modyfikowany o +2 pkt za każde pełne 25% strat zadanych przeciwnikowi. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak i przegranego.
• za OoA 2 herosów przeciwnika + 2 / za każdych 2 herosów (do max. +4 na bitwę)
KLASYFIKACJA KOŃCOWA
• O kolejności na podium decyduje łączna liczba punktów „z gry". Gracz z najwyższą ich liczbą wygrywa.
• W przypadku takiej samej ilości punktów „z gry", o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].
• W przypadku takiego samego Ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce w klasyfikacji wspólnie.

8:00-9:00 Rozstawianie terenów i zapisy!
9:10-10:30 1 bitwa - Wyrdstone Hunt (special rules - 4 wyrdstone counters) LRB
10.50-12:10 2 bitwa - "Lustereczko powiedz przecie" - Wielebny Rafael Puszczający oczko
- lustro traktowane jest jako "ukryte" zgodnie z zasadami z LRB
- w momencie rozstawiania band na stole żaden model nie może znajdować się w budynku w którym stoi lustro!
12:30-13:30 3 bitwa - Defend the Find - LRB
13.30-14:30 przerwa obiadowa
14:30-15:50 4 bitwa - Wizard Mansion - Annual (special rules - broniącemu przysługuje 1 rzut d6 na tabele bonusów)
16:10-17:40 5 bitwa - Chance Encounter - LRB
17:50 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród.

Wejściówka 10zł

Nagrody - ATRAKCYJNE Puszczający oczko
(metalowe modele do Mordheim'a i dyplomy)

Liczymy na wsparcie terenowe (tak jak pisalem w poprzednim temacie), szczególnie jeśli chodzi o makiety ruin Puszczający oczko Stoły mamy 72/48cali... ale pociagniemy linie z tasmy na 48 calu, co da 1/3 stolu na graveyard i rozłożenie innych swoich rzeczy.. Puszczający oczko

Prosiłbym, żeby osoby, które chcą nam pożyczyć tereny wpadły tak koło 8.20 żeby na spokojnie domki poustawiać Puszczający oczko i druga sprawa, sale mamy do 18.00 więc po ostatniej bitwie proszę starać się zdejmować tereny na sąsiednie "graveyard'y" co ułatwi szybkie odnoszenie stołów Puszczający oczko


ZAPRASZAMY SERDECZNIE!

ODPOWIEDZ