Settingi i inne nieoficjalne dodatki

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Telchar, byłeś dzisiaj w Muzeum Narodowym :) ?
Kiedy tylko dowiedziałem się, że mają fajne makiety do Mordheim od razu poleciałem.

A tak serio widziałem kiedyś tę wystawę przy okazji jakiejś tam wizyty z MN. Fotka pochodzi ze stronki muzeum :arrow: Galeria Faras.

Awatar użytkownika
Ushabti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ushabti »

Hmmm... mnie ten budyneczek raczej do Karak Azgal pasuje niż Khemri, ale to jest akurat ta opcja, którą można wcisnąć wszędzie pod warunkiem zmiany ozdobników... Do multiplaya Mordheim też był jakiś scenariusz o willi maga, prawda?

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Jeżeli mowa o settingach nie można zapomnieć o najnowszym Nemezis Crown, który niedawno został zedytowany i ma teraz całkiem przyjemną oprawę:
http://www.mordheim-nemesiscrown.de.vu/

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Oprawę ma ok, ale nadal pograć to się w to średnio da. Bandy są jak na realia Mordheim przepakowane, więc mieszanie odpada [wiem, że z każdej bandy da się zrobić morderców i najmocniejszą da się skiepścić, ale mimo wszystko]. Scenariusze są całkiem w porządku. Ale generalnie jak na rok pracy to się nie postarali tak, jakby się można było spodziewać.

Awatar użytkownika
Kapitan Hak
Bosman
Posty: 1041
Lokalizacja: z krańca świata
Kontakt:

Post autor: Kapitan Hak »

Na dobrą sprawę Nemesis Crown jest to w dużej mierze wariacja na temat Empire in Flames - również tutaj mamy przede wszystkim dzicz, choć trafia się też, z tego co widzę, scenariusz podziemny (świetnie!).

Generalnie dodatku jeszcze nie przejrzałem, ale z całości najbardziej obiecująco wygląda właśnie ów całkiem pokaźny zestawik scenariuszy.

Do band podchodzę z rezerwą - trudno powiedzieć, jak z ich wyważeniem i współgraniem z dotychczasowymi bandami. Mimo wszystko niektóre pomysły bardzo ciekawe. To samo tyczy się najemników.

Przede wszystkim bardzo dobrze, że wreszcie wrzucili to do jednego, porządnego pdf'a - pierwsze wydanie był to śmiech na sali.

No i najważniejsze - nareszcie się cosik w mordce ruszyło!
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Hak
Bosman
Posty: 1041
Lokalizacja: z krańca świata
Kontakt:

Post autor: Kapitan Hak »

Pojawił się nowy PDF do Nemesis Crown (tym razem chyba już w 100% kompletny - z bandami i ze wszystkim to bite 66 stron):

http://www.specialist-games.com/assets/nemesiscrown.pdf

Dla porządku, strona NC:

http://www.mordheim-nemesiscrown.de.vu/
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Hak
Bosman
Posty: 1041
Lokalizacja: z krańca świata
Kontakt:

Post autor: Kapitan Hak »

Tym razem do mordki wyszedł dodatek "Relics of the crusades" - setting w klimatach arabsko-khemrijskich:

http://www.specialist-games.com/assets/ ... sPart1.pdf

http://www.specialist-games.com/assets/ ... sPart2.pdf
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ushabti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ushabti »

Eeee... widzieliście klan Skryre w tym drugim .pdf`ie?
Jedyny spaczeniowy sprzęt to poison globy i warp balde`y... żadnych jezzaili, pistoli... nic...
No po prostu genialne w swojej prostocie. Ciche, nieprzesadzone... Czemu nikt wcześniej na to nie wpadł i ludzie ciągle na siłę wpychali partyzantom jezzaile w łapy?

Awatar użytkownika
Kapitan Hak
Bosman
Posty: 1041
Lokalizacja: z krańca świata
Kontakt:

Post autor: Kapitan Hak »

Rzeczywiście fajny ten Skryre... jezzail w Karak Azgal to była przesada i tak nikt by tego nie kupował, bo cenę miał na miarę Hunting Rifle.

Fajny ekwipunek i jest tego kilka sztuk, a z inżyniera mamy prawdziwego elektryka :D.

Mam tylko wątpliwości co do zasad poison globe'ów. Nie wiem, jak działają w WFB, ale ranienie zawsze na 3+ albo 4+, bez względu na np. wytrzymałość, wydaje mi się co najmniej dziwne. Dodatkowo pojawia się pytanie, co w sytuacji, kiedy rzucający spudłuje, ale nie rzuci 1... Ja byłbym za k6" w losowym kierunku, ale to już improwizacja zasad - szkoda, że tego nie przewidzieli.
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
sn@jk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: sn@jk »

W WFB sa takie zasady
- zasieg 8"
- rani na 4+ bez saveów
- jak wyrzuci 1 rzuca sobie po nogi :lol2:
- rani sam siebie na 5+

Mam nadzieje że nigdzie się nie pomyliłem... bo u mnie nie najlepiej z ang :?

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Dobrze Snajku :wink:
Ja jeszcze dodam, że tym cholerstwem dwa razy zdobyłem sztandar :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Hak
Bosman
Posty: 1041
Lokalizacja: z krańca świata
Kontakt:

Post autor: Kapitan Hak »

Ponowię pytanie o to pudło (wynik inny niż 1, bo wtedy wiadomo, że idzie pod nogi, ale nietrafiający (czyli np. 2 przy BS 3), tym bardziej, że analogiczna sytuacja jest z Fire Bomb z Annuala. Jak to się rozwiązuje w WFB? Jakiś scatter dice i losowa odległość, czy w ogóle niewypał?
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

W WFB po prostu nie trafiasz. 1 w siebie, 4+ w przeciwnika, chyba że jest Large Target, Skirmisher, albo robis Stand&shot to wtedy są odpowiednie modyfikatory do trafienia +/- 1.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kazadoee
Mudżahedin
Posty: 214
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Kazadoee »

Może podać jakąś stronę o settingu Karak Azgal bo niestety nie kojarzę go.


Awatar użytkownika
Torin
Wałkarz
Posty: 59
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Torin »

Witam, macie może jakieś porady dotyczące tej bandy, taktyki, rozpiski, linki, nowe zasady lub najemne ostrza? Jeśli tak to umieśćcie je tu:)

Opis i zasady
http://www.mordheimer.com/warbands/unof ... rdians.htm

Strona o khemri
http://grafixgibs.tripod.com/Khemri/

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ushabti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ushabti »

macie może jakieś porady dotyczące tej bandy
Znajdź jakoś frajerów którzy zechcą przeciw niej grać, zbuduj wypasioną makietę bo inaczej nie dadzą się namówić i płać im za każdą rozgrywkę bo się za szybko zniechęcą...
A... i nie wychodź z nimi na miasto, bo cię obśmieją.

To w sumie jedyna rada. Taka jest cena podejścia typu "pogram sobie w Mordheim, tylko znajdę sobie jakąś bandę do której mam już figurki" ;)

A tak na serio: banda jest nieoficjalna, przepakowana i fluffowo pasuje do walk poza pustynią jak pięść do nosa. Już mam większą tolerancję do band elfów i amazonek...
Obrazek

Awatar użytkownika
Torin
Wałkarz
Posty: 59
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Torin »

Hmm to chyba nie próbowałeś grać taką bandą lub nie doczytałeś dokładnie jej zasad, wcale nie jest tak dopakowana, no chyba ze patrzysz tylko i wyłącznie na ilość ran tomb lorda, mają sporo minusów, nie biegają, praktycznie strzelanie się u nich mija z celem, mało kto zdobywa doświadczenie co oznacza ze gra nimi z czasem staje się ciężka. No ale fakt, laik się podnieca jak widzi 3 rany u kapitana:D

PS: Ja swoim kumplom nie muszę płacić żeby zemną grali, współczucia jeśli masz takie doświadczenia, ale nie martw się, przestaniesz być marudny to pewnie ci wybaczą:)

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Torin pisze:Hmm to chyba nie próbowałeś grać taką bandą lub nie doczytałeś dokładnie jej zasad,

Watpie.
wcale nie jest tak dopakowana, no chyba ze patrzysz tylko i wyłącznie na ilość ran tomb lorda, mają sporo minusów, nie biegają, praktycznie strzelanie się u nich mija z celem, mało kto zdobywa doświadczenie co oznacza ze gra nimi z czasem staje się ciężka.
Po 1 - ilosc ran ma tu spore znaczenie.
Po 2 - strzelanie w tej grze dosc czesto mija sie z celem ;)
Po 3 - malo expa moze miec tez plusy ;) I wcale bandy nie pogarsza.
No ale fakt, laik się podnieca jak widzi 3 rany u kapitana:D
Nazwanie Karola laikiem - epic rotfl :lol:
Szczegolnie jak sie calym swym postem dowodzi nieznajomosci tematu ;)
PS: Ja swoim kumplom nie muszę płacić żeby zemną grali, współczucia jeśli masz takie doświadczenia, ale nie martw się, przestaniesz być marudny to pewnie ci wybaczą:)
Koles, przystopuj.
Ogolnie nie kazcie mi tu wlazic jak nie musze, co? ;) troche pokory z jednej I troche wyrozumialosci z drugiej strony. W koncu to battlowe forum ;)

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Sama banda może i fajna, ale tylko i wyłącznie w settingu Khemri. Do zwykłego Mordheim po prostu się nie nadaje - jest niezbalansowana w stosunku do innych band.

A sam pomysł grania bandą trupów z pustyni w środku Imperium... :roll:
Ja wiem fluff fluffem, ale dla mnie to ważna część tego hobby.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim

ODPOWIEDZ