Warthrone - AoW made manifest

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Drake
Chuck Norris
Posty: 423
Rejestracja: 24 lut 2009, o 21:08
Lokalizacja: Poznań

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Drake » 13 lip 2015, o 16:48

Jak tylko przyjęte zostaną TK jako oficjalna armia to będę testował z kumplem Dark Elfy vs TK. Zdam relację :)

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Rejestracja: 13 lip 2012, o 21:11
Lokalizacja: Lublin

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Fuxiorr » 13 lip 2015, o 17:12

Jako ze wybieram sie do Lublina na studia, to chetnie bym ''wsiakl'' w WT :P
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928
Rejestracja: 2 lip 2009, o 12:43

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Kopyt » 13 lip 2015, o 17:22

Niestety jak ta gra ma wyglądać jak wiczki to ja dziękuję. Niektórzy po mimo zapłaty zostali totalnie zlani i firma nie raczy na maile odpowiadać. A modele są gorsze niż krasnale z mantica. Z och i ach trzeba poczekać do finału. Figurek od nich nie kupię ale nad zasadami może pomyślę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2716
Rejestracja: 10 gru 2007, o 15:07
Lokalizacja: Szczecin

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Byqu » 13 lip 2015, o 17:29

Kopyt pisze:A modele są gorsze niż krasnale z mantica.

Kopyt pisze:A modele są gorsze niż krasnale z mantica.


Kopyt pisze:modele są gorsze niż krasnale z mantica.



Obrazek
"Only a fool takes Khârn for a mindless brute or rabid dog. Under that blood-soaked helm lurks an intelligence and cunning that makes him a masterful killer - trust me when I say that there is a dark purpose in his madness."
- Abaddon the Despoiler

Specjalxx
Wałkarz
Posty: 92
Rejestracja: 2 lip 2013, o 21:57

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Specjalxx » 13 lip 2015, o 20:40

Mam w domu ichnich dwarfowych slayerów, scoutów, hamerów, nurglowców i 6 szefów. Każdy jeden jest zajebisty. Ale fakt że i na slayerów których brałem w preorderze i na hamerów których tez brałem w preorderze czekałem dłuuuugo. Ich ludki kupowałem do wh bo idealnie pasują. W drugą strone tez to działa więc jak komuś nie pasują ludki AoW spokojnie może działać tymi z GW. Albo może wybrać krasnale z Mantica :)
Jak tylko doczytam zasady do końca bedę sie zabierał do testowania
Sprzedam Primarhów Fulgrima, Lorgara

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2253
Rejestracja: 30 paź 2013, o 12:20

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: wind_sower » 13 lip 2015, o 22:09

Już jutro wrzucę zasady magii po polsku

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2716
Rejestracja: 10 gru 2007, o 15:07
Lokalizacja: Szczecin

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Byqu » 15 lip 2015, o 17:27

Abyssal dwarfs z KoW dostępne do ściągnięcia :mrgreen:
Kolejne najprawdopodobniej skaveny.
"Only a fool takes Khârn for a mindless brute or rabid dog. Under that blood-soaked helm lurks an intelligence and cunning that makes him a masterful killer - trust me when I say that there is a dark purpose in his madness."
- Abaddon the Despoiler

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2253
Rejestracja: 30 paź 2013, o 12:20

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: wind_sower » 15 lip 2015, o 20:17


Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2412
Rejestracja: 17 gru 2006, o 22:19
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Pocisk » 18 lip 2015, o 16:35

Czytam sobie te zasady powoli i się jaram, boję się jedynie bałaganu przy formacjach ale pewnie znajdzie się na to jakiś sposób
Obrazek

Awatar użytkownika
Vulturius
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Rejestracja: 9 sty 2015, o 12:05

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Vulturius » 31 lip 2015, o 21:48

Już są zasady do ściągniecia dla HE, Skavenów :)

Specjalxx
Wałkarz
Posty: 92
Rejestracja: 2 lip 2013, o 21:57

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Specjalxx » 2 sie 2015, o 10:19

bardzo fajne nowiny :) właśnie na szczury najbardziej czekałem
Sprzedam Primarhów Fulgrima, Lorgara

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Rejestracja: 13 lip 2012, o 21:11
Lokalizacja: Lublin

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Fuxiorr » 2 sie 2015, o 14:52

No to mamy juz 10 army bookow na stronie AoW. W tym armie khorna - khornowy woch + khornowe demony :twisted: .
Z tego co wiem ma byc nie dlugo dodana armia TK :wink:
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:37
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Blaesus » 2 sie 2015, o 21:13

W zeszły piątek pomyślałem, że z ciekawości druknę sobie w pracy zasadydo WT i poczytam w domku. Skończyło się na tym, że nie druknąłem, a prawie wszystko w robocie przeczytałem.

Zasady są genialne (choć niektóre szyki mogą być problematyczne). Jeżeli [przeczytałbym to rok temu, także namawiałbym innych na spróbowanie tego systemu. :D

Trzymam kciuki za ten system i za nowe booki. Pomimo, że jest już ludzka nacja w Sadze, to czekam na Imperium, a skoro są warriorzy Khorne'a, to i inne bóstwa by się przydały :)

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Rejestracja: 10 gru 2006, o 18:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Murmandamus » 2 sie 2015, o 21:54

a co z losowymi szarżami ? podobno są tam. Z drugiej strony w Kings of Warach są jak w 7ed i wcześniejszych czyli 2xruch.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2724
Rejestracja: 3 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: GrimgorIronhide » 2 sie 2015, o 22:03

Jakieś zboczenie macie z tymi losowymi szarżami. Mnie tak bardzo nie rażą. Poza tym spam KoW staje się lekko irytujący tak na siłę, niestety systemowi dużo brakuje do dawnego WFB by mógł być jego następcą z tym mega uproszczonym schematem.
Bohaterowie mogą udanymi rozkazami wspomóc szarżę by była mniej losowa - jest kontrola jak na prawdziwym polu bitwy, gdzie nic nie jest do końca pewne ale można przyłożyć się mniej lub bardziej

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Rejestracja: 10 gru 2006, o 18:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Murmandamus » 2 sie 2015, o 22:09

Kuna ja tylko pytam o tą losowość bo jeszcze nie miałem okazji zasad ogarnąć słyszałem że jest losowość spora. Jak to sięma do balansu tutaj.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Vulturius
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Rejestracja: 9 sty 2015, o 12:05

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Vulturius » 2 sie 2015, o 22:20

Szarża standard ruch plus 2k6 chyba, że jednostka ma mov większy lub równy 8 wtedy jest ruch+ 3k6 kiedy na rozkaz wejdzie jeden sukces.
Jak jest dwa lub więcej sukcesów to zasięg szarży to ruch+ 3k6 ( gdzie wybierasz 2 wyższe ) lub dla jednostka ma mov większy lub równy 8 wtedy jest ruch+ 4k6 i (wybierasz 3 najwyższe)

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Rejestracja: 12 lis 2007, o 18:37
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Blaesus » 2 sie 2015, o 22:26

Też nie rozumiem tego obłędu z tymi szarżami :) Są szarże 100% (Bo blisko) lub szarże o pewnej szansie powodzenia.
Nie lubiłem "gwarantowanych" szarż, bo po prostu jednostki szybsze niemal zawsze szarżowały (w sensie, bretońskie rycerstwo na imperialne). Więc gdzie mowa o balansie? 5-7 ed WFB: Jesteś Elfem lub Bretońcem - to prawie na pewno ty zaszarżujesz, nie wspominając o "możliwościach" szarż krasnoludów.

Dodatkowo szarża w WT ma na prawdę sporo bonusów, więc losowość jest tutaj wskazana.

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2724
Rejestracja: 3 lis 2011, o 19:33
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: GrimgorIronhide » 3 sie 2015, o 12:47

@Murmi - sorry, brzmiało to jak kolejny Kal-Torak piszący "a wy tu macie te okropne losowe szarże, a w KoW ich nie ma i jest lepiej".

Felix i reszta wzięli się do roboty, nawet wszystkie kruczki w Wochu usunęli

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2821
Rejestracja: 15 sty 2007, o 23:43

Re: Warthrone - AoW made manifest

Post autor: Kal_Torak » 3 sie 2015, o 15:06

GrimgorIronhide nie wiem po co mnie wywołujesz do tablicy ;P
W temacie KoW o ile dobrze pamiętam odpisywałem w kontekście twoich wątpliwości na różnych zasad do KoW.
Na koniec dodałem, że kwestia losowych szarż to już "preferencje".
Mnie od 8 edycji WFB odstraszyły właśnie losowe szarże, idiotyczne i wsteczne zasady skirmisha i ogólnie zwiększenie losowości "rzuć 2k6" niemal we wszystkim.
Istnieje dla mnie pewien kanon zasad ogólnych, które w grach bitewnych nie powinny występować jako "losowe" - pierwszy to brak losowości w dziale "ruch" oraz prostota i intuicyjność "formacji" (wzór dobrej zasady formacji to np. Fast Cavalry w WFB, która powstała w 6 edycji, transformowana z upierdliwego skirmisha, niestety zapomnieli tego zrobić również z piechotą, a w 8 jeszcze zasadę formacji skirmisha uwstecznili). To w zasadzie te minimum i tyle ;P. Dla każdego ten "kanon" może być inny. W moim przypadku zasadność losowych szarż, jakie tak samo potrzebne jak losowość zasięgów strzałów np. z łuku: 12 cali + rzut 2k6 cali. Ogólnie zasady mają być "nie upierdliwe", tak aby móc się głównie cieszyć manewrowanie oddziałami po stole. To wszystko.
Stąd nie ma powodu przywoływać mnie z zaświatów ;p

ODPOWIEDZ