Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Re: Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Post autor: Karli »

Gra od 1.5 roku chyba nie ma żadnej aktualki.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Tak jak Karli rzekł - jest cały czas ta sama ostatnia wersja. Gigantus po prostu zrobił swoją wersję odchudzając pierwowzór.

Co do grania w okienku to...CHYBA (nie mam zainstalowanego) ale powinien w folderze mod'a być plik cfg. I tam winna być komenda gdzie można zmienić tryb obrazu

Coś podobnego do tego (z TA)
[video]
;windowed = true

Radzę pokombinować z tym.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Aha, co do przyspieszenia ruchów przeciwnika to... wystarczy nacisnąć spację lub lewy klawisz myszki i jednostki ruszające się dostają kopa :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1471
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

chodziło mi nie o ruchy na mapach , ale strasznie długo trzeba czekać na wszystkie nacje w starym świecie które są daleko ode mnie i ich nawet nie widać a trzeba czekać

opłaca się auto modernizacja miast?

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Nigdy nie próbowałem. Sam ogarniam wszystkie miasta.

Btw. ciekawej rzeczy ostatnio się dowiedziałem. Można budować ogry i inne takie ciekawostki z dogs of war camp dopiero gdy dana prowincja ma 50 lub 70% danej religii więc warto budować kapłanów :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Raczej nie polecam, przynajmniej patrząc z perspektywy medka :)
Bo może pójść kasa tam gdzie nie powinna z tą rozbudową.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Beldrin
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Beldrin »

"Unspecified error. The game will now exit." - Ktoś to pokonał? Bo wywala mi grę co kilka minut ;/

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jest błąd który jest nie do rozwiązania gdy AI dostaje posiłki "reinforcments". Wtedy czasami gra się wyhacza. Jedyną radą jaka jest to:
- unikać takich walk, lub popróbować rozegrać ją na innym polu,
- jak już do takiej dojdzie i nijak nie można jej uniknąć to w konsoli wpisujemy "auto_win attacker lub defender" (w zaleznosci kim jestes) i rozgrywamy walkę automatycznie ją wygrywając. Trochę to nie fair ale pozwala uniknąć wielu nerwów :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Assur
Oszukista
Posty: 781

Post autor: Assur »

Zależy od zainstalowanej wersji, tego czy są wszystkie patche, fixy itd. Ja przez ostatnie 2 miesiące gralem na wersji Gigantusa 1.5.1 z zainstalowanym patchem i fixami (czyli wszystkie podstawowe instalki z twcenter) i wczoraj ukończyłem kampanię Reiklandu właściwie bez problemów technicznych.

Ani razu (90 tur) nie miałem problemu z tym o czym pisze Karli.

Error zdarzył mi się tylko raz - żeby go przejść musiałem obniżyć ustawienia grafiki do medium na czas jednej bitwy i dalej poszło gładko.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 562

Post autor: Cylindryk »

Jak grałem Tzeentchem, to w pewnym momencie tworzyła się armia Khornowa w terytorium Orków (robił się ten fragment mapy "jawny"), ruszała się i znikała z pola widzenia i... cóż.... tura się nie kończyła.
Na dobre 2h zostawiłem i dalej nic.
Nieważne, ile razy bym gry nie zaczął czy wczytał, jako Tzeentch ciągle to samo. :(

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Mam problem :?
Udało mi się ściągnąć i zainstalować moda
Tyle że oczywiście nie mogło się obyć bez problemów
1 gra nie wyświetla mi się po włączeniu w full screenie tylko na 2/3 monitorach w lewym górnym rogu
2. Nie da się włączyć kampanii tj. wybieram frakcje ustawiam poziom trudności daje start i nic. Wraca mnie do menu z tym że jak klikam kampanie to nic się nie dzieje :roll:
Bardzo prosiłbym o pomoc :(
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

ThrashingMadPL
Plewa
Posty: 5

Post autor: ThrashingMadPL »

Eltharion pisze:Mam problem :?
Udało mi się ściągnąć i zainstalować moda
Tyle że oczywiście nie mogło się obyć bez problemów
1 gra nie wyświetla mi się po włączeniu w full screenie tylko na 2/3 monitorach w lewym górnym rogu
2. Nie da się włączyć kampanii tj. wybieram frakcje ustawiam poziom trudności daje start i nic. Wraca mnie do menu z tym że jak klikam kampanie to nic się nie dzieje :roll:
Bardzo prosiłbym o pomoc :(
Trudno powiedzieć co może być problemem. Co do wyświetlania się gry w oknie przy małej rozdzielczości - sprawdź zawartość pliku cfg (np zmień 'windowed = true' na 'windowed = false'). Najlepiej, mając M2TW w wersji 1.5 zainstalować wersję stąd: http://www.twcenter.net/forums/showthre ... stallation

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Dzięki najpierw spróbuje to jeszcze raz zainstalować może coś to da :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 562

Post autor: Cylindryk »

Hej, coś wiadomo o jakiejś stabilnej (i anglojęzycznej) następnej wersji?
Czy wraz z zapowiedziami zarzucili projekt? :(

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 562

Post autor: Cylindryk »

Tak ostatnio znalazłem, że jest nowa wersja (1.6), powróciły Giganty, psy, Duże Demony, pojawiły się trzy nowe frakcje: Tomb Kingowie, Skaveni i Norsca.
Link dla leniwych:
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... g+1+6+easy

Ale ja nie o tym. Problem mam, bo gra otwiera mi się... nie do końca w oknie, ale też nie jest to pełny ekran, mimo, że grze się tak wydaje. Jak to naprawić, bez ustawiania rozdzielczości mapy kampanii na rozdzielczość pulpitu, bo gra mi się z lekka krzaczy. :(


No dobra, to chyba jednak nie wina rozdzielczości.
Problem wygląda tak: wybrałem sobie kampanię (Khorne, długa), gra się ładuje, pokazuje się nawet coś, co można nazwać pierwszym widokiem i... hm, gra się częściowo zawiesza. Widać jakby samą mapę-ekran główny kampanii, widać, że drzewka się poruszają, da się rolką przybliżać/oddalać, ale UI się nie załadowało i nic nie da się zrobić, i ogólnie gra tak po prawdzie nie działa.
Jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
Shermanwaw
Plankton
Posty: 2
Lokalizacja: Spain
Kontakt:

Post autor: Shermanwaw »

rnrnAnyone getting the launcher wont start problem with current total war warhammer? im 418 hours played but now I cant launch the game, tried uninstalling everything and reinstalling, tried the lobotomy fix, updated drivers, still no fix.rnrn

ODPOWIEDZ