Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Dako
Wałkarz
Posty: 52
Lokalizacja: k/Poznania

Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Post autor: Dako »

W internecie pojawił się ciekawy mod do Medival II Total War dający możliwość gry armiami WFB.
Więcej szczegółów i pliki do ściągnięcia tutaj:
http://www.moddb.com/mods/call-of-warhammer-total-war
Pozdrawiam
D

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Czy to już skończona, w pełni działająca wersja, czy dopiero jakaś wczesna beta ? Są jakieś problemy z jego odpaleniem ? Grałem w moda w klimacie LOTR i był świetny. Ten graficznie się zapowiada gorzej, ale może nadrobi grywalnością.

Awatar użytkownika
Pokutnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pokutnik »

Zastanawia mnie mod lotra i warhammera można grać np. normalną kampanie jak widziałem screnny lotra to tam było na mapie strategicznej,można tak czy tylko np.przez neta??
Ku*** trudno znaleźć oryginalny podpis...

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Mod do LOTRA jest tylko dla pojedynczego gracza i można w nim grać kampanię. Nie wiem czy dobra, bo tylko bitewki porobiłem.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Z tego co widze to dobrze ze nie mam tu swojego kompa bo bym oblał sesje :D
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

ismael pisze:Mod do LOTRA jest tylko dla pojedynczego gracza i można w nim grać kampanię. Nie wiem czy dobra, bo tylko bitewki porobiłem.
A ten mod to do 1 czy 2 ??
Podacie z kad mozna sciagnac?? :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Dako
Wałkarz
Posty: 52
Lokalizacja: k/Poznania

Post autor: Dako »


Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Grał ktoś w to ? Dobre ?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Mod do LOTRA można ściągnąć tu:
http://www.moddb.com/mods/third-age-tot ... 0#comments

Jest pod Medievala 2. Pod wzgędem wykonania / dopieszczenia jest bardzo dobry - graficznie prezentuje się świetnie. Bitewki są nawet ciekawsze niż w zwykłym Medievalu, ze względu na nietypowe jednostki (np. drzewce, trolle), a także większe zróżnicowanie poszczególnych armii niż w oryginalnym Medievalu (przykładowo łucznicy leśnych elfów są dużo lepsi, szybsi niż łucznicy w Medievalu, co umożliwia ciekawy, partyzancki sposób rozgrywania tą armią bitew). O kampaniach się nie wypowiadam, bo nie grałem, ale jest taka opcja.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Pograłem dzisiaj trochę w lotra i mam trochę mieszane uczucia.
Niby fajnie, wszystko pięknie ale czego mi tam brakuje.
W niektórych armiach jest mega mało jednostek.
Klimat też raczej średni a i niektórzy generałowie mają mordy twórców :( .
Obrazek

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Mogę śmiało się wypowiedzieć na temat obu modów do M2TW bo w oba gram już jakiś czas.


Third Age Total War do dnia dzisiejszego doczekał się wersji 2.0. Twórcą moda jest King Kong (ten od Stainless Steel).

Link do forum: http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=654

Ogólnie mod jest ciekawy i dobrze zrobiony pod względem graficznym i muzycznym. Sama kampania jest ciekawie zorganizowana i trzeba się sporo namęczyć, żeby zrealizować cele kampanii (oczywiście złe frakcje mają łatwiej). Zdarzają się oczywiście potworki jak Trolle (które są baaardzo mocne, aż za mocne) mogące rozwalić Twoją armię bez problemu. Problemem mogą być ciągłe 'pomoce' dla AI - pieniądze co turę, armie wyskakujące z powietrza (wg KK ma to zmusić gracza do większego wysiłku). Ja osobiście się z tym za bardzo nie zgadzam bo ileż razy można bronić Wschodnie Osgiliat przed armiami Mordoru podczas jednej sesji wieczornej? Zdarza się, że w przeciągu 10 tur jesteśmy zmuszeni bronić miasto 10 razy przed tylomaż armiami orków. Co z początku jest miłe (palące orki uciekające etc) po pewnym czasie robi się nudne. ALE, raz skorzystałem z poradnika do usuwania skryptów i wywaliłem wszsytkie armie AI pojawiącego się 'od tak' i....gra zaczęła przypominać podstawowy M2 - nuuuuuda, nic się nie dzieje. Wróciłem do starych ustawień i jakoś gram czasami rzucając łaciną przed monitorem ale chyba inaczej się nie da bo AI jest po prostu za głupie. Osobiście polecam granie na wersji 1.3 bo 1.4 wydana w grudniu bardzo mi się nie podoba. AI znowu dostało bonusy a gracz po tyłku (co za dużo to nie zdrowo). Zamiast poprawić Eriador to KK w swej mądrości dodał kolejne jednostki dla złych frakcji tak jakby chciał podpowiedzieć, że należy grać tylko jedną słuszną stroną konfliktu. Dlatego na razie zostaję przy sprawdzonym 1.3 i sub modzie, do którego link podałem wyżej.

Ogólnie ocena: 7,5/10



Call of Warhammer wyskoczył pod koniec grudnia 2009 wczesną betą i opowiada o kampanii Storm of Chaos. W tej chwili jest wersja 1.5 Twórcą moda jest Yeoman.

Link do forum: http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1377
Linki do pobrania
http://empiretw.ru/board/index.php?showtopic=24936
Osobiście pobierałem w małych 14 częściach z Mirror 4
Tłumaczenie angielskie (drugi post)
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=415508
Link do tematu na totalwar.org.pl: http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=30&t=130


Wg mnie jeden z najlepszych modów jaki wyszedł do M2 (bije na głowę Mark of Chaos). Bracia Rosjanie odwalili kawał porządnej roboty i CA mogliby się od nich uczyć. Jednostki wyglądają jak żywcem wzięte z podręczników a muzyka...cudowna; grając Sylvanią usłyszymy kawałki Wojciecha Killara z Draculi Brama Stokera, Krasnoludy mają muzę z Conana Barbarzyńcy podczas bitwy, Kislev to Ogniem i Mieczem i Stara Baśń (pasuje idealnie). Wszystko pieknie i cudnie ALE...jest spory prblem ze stabilnością gry (choć tu jest różnie, mi osobiście nie nastręcza to problemów choć zdarzają się czasami CTD, u niektórych jest to nagminne) i miejmy nadzieję, że zostanie to szybko naprawione choć mod ma dopiero miesiąc więc też nie powinniśmy oczekiwać cudów (wystarczy spojrzeć na stabilność Empire: TW - porażka totalna a już jest prawie rok po premierze) od moda robionego przez grupę zapaleńców za darmo. Jeśli ktoś narzeka na trudność gry i masę armii pojawiających się z nikąd (jak ja) to tu zostanie porażony. Third Age to pikuś w porównianiu z CoW, jest tu takich armii OGROM, ale gracz nie jest skazany na porażkę i ma (iluzoryczne ale jednak) szanse na zwycięstwo. Ja tam osobiście nie narzekam bo jest możliwość pogrania 'figurkami WFB' na ekranie komputera w grę bazującą na serii TW (można wieszać na niej psy a czasami nawet trzeba ale jednak nawet najgorsza gra z tej serii jest lepsza od Mark of Chaos). Jeśli wszystko pójdzie dobrze i gra będzie bardziej stabilna to nic więcej do szczęscia nam, graczom WFB nie będzie potrzeba jeśli chodzi o gry komputerowe bazujące na WFB.

Ocena: 8,5/10
Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, o 12:01 przez Grand Admiral Thrawn, łącznie zmieniany 4 razy.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Thawn WIELKIE DZIĘKI za info =D> - i gdybyś był tak miły i informował o nowościach z COW.

ja swojego czasu przespacerowałem się po kilku warhammerowych modach do wcześniejszych Medków ale ponieważ żaden nie wyszedł poza betę to dałem sobie spokój :( i z tej perspektywy third age mnie pozytywnie zaskoczył (bo zwykłe - historyczne mody to inna bajka) wiadomo nie jest idealnie ale jak na darmowy MOD jest rewelacyjnie w porównaniu do Empire (który mnie znudził i zniesmaczył w najwyższym stopniu) jest dobrze. A że walczymy z hordą Balrogów - życie :wink:

pzdr,
Ż.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Żabcio zgadzam sie w 125 % ;)
Empire mnie znudził tak samo, TA jest mega, a barlogi do przeżycia w kampanni tylko podczas obleżenia Morii widziałem co innego w bitewkach ;) gorsze są te trole podłe :P

A call of Warhammer sobie zasysam właśnie zobaczymy co z tego wyjdzie

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

pobrałem pliki do warhammera:
Link do tematu z plikami do pobrania: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=320935
połaczyłem za pomocą HJSplit2.4 ale mam problem z rozpakowaniem pliku rar, wyskakuje komunikat ze plik jest uszkodzony albo ma niewłasciwy format. wszystkie pliki poprawnie sie sciagnely...

Co mozna z tym zrobic?

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

ściągni sobie program 7zip

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Jest już najnowszy patch 1.03: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=320935
Jest także tłumaczenie dla tej wersji: http://www.twcenter.net/forums/showthre ... 33&page=27
post 535 (zaktualizowany)


EDIT

Zaktualizowane
Ostatnio zmieniony 10 lut 2010, o 22:11 przez Grand Admiral Thrawn, łącznie zmieniany 1 raz.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
gradziol
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: Manchester

Post autor: gradziol »

Sciganalem, zainstalowalem (2 dni zabawy :D), pogralem i sie sypie :evil: Co jakis czas jak wgrywa bitwe to pada na pysk.

Przyznac jednak trzeba, ze chlopaki odwalili kawal dobrej roboty. Az dziw bierze ze sie jeszcze im GW do dupsk nie dobralo :D

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

modek w wersji 1.2 fajny ale faktycznie mało stabilny :?
Grand Admiral Thrawn pisze:Jest już najnowszy patch 1.03: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=320935
Jest także hotfix do niego poprawiający Zombie: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=329769
Jest także tłumaczenie dla tej wersji: http://www.twcenter.net/forums/showthre ... ost6709535
post 483 (zaktualizowany)
powyższe linki chyba są nie aktualne, pierwszy przenosi mnie do patcha1.2
drugi wyrzuca : Invalid Thread specified. Check that the URL is correct. If it seems to be, the resource you requested probably no longer exists, and links pointing to it should be deleted or updated.
a trzeciego nie otwiera.

byłbym bardzo wdzięczny za linka do 1.3- trzeba wszystko od nowa sciagac czy wystarczy wgrać łatke??

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Pierwszy link jest dobry...musisz zjechać na dół tematu.
Drugi wywaliłem bo jest nieaktualny już.
Trzeci zaktualizowany. (u mnie działa)


Co do stabilności to jeszcze sporo pracy czeka zespół nad tą bolączką.

gradziol --> GW to im może skoczyć. To bezpłatny mod więc nie mogą się do niego przyczepić. A nawet jeżeli będą bić pianę to niezapominaj, że to Rosjanie zrobili tego moda. A ludzie z naszej części Europy nie trzęsą się tak bardzo przed korporacjami/monopolistami tak jak to mają w zwyczaju Anglicy czy Jankesi (oczywiście nie powinienem generalizować, że wszyscy ale wiadomo o co mi chodzi) :wink:
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

pierwszy faktycznie ok, miałem po prostu jakoś dziwnie ustawione wyświetlanie tematów bo pokazywało tylko pierwszy post

widzę ze orientujesz się w kwestii postępowania prac nad modem, czy patch 1.3 zmienia coś istotnego??

ODPOWIEDZ