Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Re: Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Post autor: xaurus »

a dziala z wersja gigantusa?

Awatar użytkownika
Stix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Stix »

To jest osobny mod, który działa niezależnie od Call of Warhammer (taki myślę:P) Po prostu nie chciałem jeszcze nowego tematu zakładać.

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

Jestem nowy w temacie total wara i w związku z tym mam pewnie głupie pytanie.
Bardzo chciałbym pograć w tego moda, ale mam tylko empire total war na koncie kolegi na steamie. Da radę pograć w tego moda czy nie bardzo?
Obrazek

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Jak w temacie wątku - jest to modyfikacja potrzebująca Medieval 2 Total War wraz z dodatkiem Kingdoms (uaktualnione do wersji 1.5)

Do Empire: TW też są mody chociażby Darth Mod wysoko oceniany. Jednak żaden mod do Empire, Napoleona czy Shoguna 2 nie może się równać z modami do M2. Musisz sobie kupić po prostu M2 z dodatkiem i najlepiej wersję niesteamową.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

ogarnąłem, że to nie majątek i już do mnie jedzieXD

edit: już nawet zagrałem samouczek, a potem jedną małą bitewkę DEvsO&G i mam pytanie co jest dobre na ciężką piechotę? Trolle same rozwaliły mi wszystko
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

mam problemy z odpaleniem
(Win7)

Po instalacji moda, próbuje go uruchomić, jednakże gra otwiera się w oknie, przywiesza, potem włącza.
Nie widzę żadnych napisów na ikonach w menu i nadal jest okno. Nie da się też włączyć bitwy ani kampanii
Jakieś pomysły ?

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

Hej,

Gram w nowego Moda WFB Gintusa 1.5.1 i jest zajebisty i dopracowany (txt english, fajna muzyka nawet z Ogniem i Mieczem, zbalansowany itd.). Niestety co jakiś czas mnie wywala z gry z błędem na o następującym komunikacie "Simga preserve us, Choas has taken over! Closing the gate to save our souls". 2x instalowałem i niestety co jakiś czas mam takiego zonka. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał?

Ps. Czy wiadomo kiedy będą może WE dołączne do tego Moda?

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Skąd można ściągnąć te mody?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

tu masz link do forum poświęconego tej modyfikacji PL http://forum.totalwar.org.pl/viewforum. ... 494ea50643

Manfred zapytaj o swój problem na forum (link powyżej) tam na pewno ktoś Ci pomoże.

tu masz link do instalek i instrukcje instalacji ( wymagany anglielski)
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st11092857

Owszem mod jest zajebisty - grałem już chyba wszystkimi frakcjami poza elfami. Niektóre frakcje są naprawdę ciężkie do grania np VC.

Chaos dwarfymi można zagrać naprawdę epickie bitwy dzięki blunderbussom bo są bardzo mocne.

Nie jestem pewny ale ten komunikat występuje dla wszystkich błędów, nie wiem co konkretnie powoduje CTD u Ciebie ale zacznij od instalacji pachty od gigantusa ( są w 2 linku) Ewentualnie zmniejsz ustawienia grafiki. U mnie pomimo dobrego kompa jak toczyłem większe bitwy to właśnie potrafiło wywalić. Zmniejszyłem ustawienia i owszem czasem się zdarzy ale to już bardzo sporadycznie.

Z tego co kiedyś czytałem to WE, skav i bret maja się pojawić dopiero w wersji 2.0 ale nie wiadomo kiedy to nastąpi. Trzeba by poczytać tutaj http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... order=desc może coś już na ten temat piszą


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Już gram. Zajebisty mod! Giera lepsza od oryginału, w dodatku tak dopracowany klimat, że hej! Gram sobie kislevitami, muzka to jakieś piosnki polsko-rosyjskie (np. hej sokoły bez vocalu). Pełno zapożyczeń z wschodniej kultury (np. jest jednostka pijaków kwasu chlebowego, kvasists ;-). Dzięki :D
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Muzyka w Kislevie pochodzi w znacznym stopniu z Ogniem i Mieczem oraz Starej Baśni.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Hej.
Grałem sobie jakiś czas temu w tego moda, ale tylko w pojedyncze bitewki, bo rozgrywanie kampanii uniemożliwiały błędy (co jakiś czas wywalało z gry w niespodziewanych momentach).
Chciałbym sobie odświeżyć temat. Wszedłem na stosowne forum i troszkę się zacząłem mieszać. Czy dobrze rozumiem, że obecnie dostępne są dwie wersje tego Moda: 1.Oryginalna rosyjska, 2.Niejakiego Gigantusa ?
Obecnie mam chyba zainstalowaną rosyjską wersję 1.5, w której język pisany to angielski (chociaż w kampanii chyba był częściowo rosyjski) i mówiony to rosyjski. Czy wersja Gigantusa jest całkowicie anglojęzyczna ?
Wreszcie - czy te dwa mody się jakoś "gryzą" ze sobą - są instalowane do takiego samego katalogu lub coś ?
Spróbowałbym zainstalować tego Gigantusa (podobno bardziej stabilny), ale nie chciałbym aby mi się sypnął ten rosyjski, który już mam - sporo się go nainstalowałem aby w końcu działał, a chciałbym mieć mozliwość pogrania chociaż samych potyczek. Czy mogę mieć zainstalowane oba mody ?
Wreszcie - która wersja jest lepsza ? Czy ta Gigantusa nie jest w jakiś sposób uboższa ? Gdzieś czytałem, że miała mieć mniej jednostek.
Jeśli ktoś coś wie, niech się tą wiedzą podzieli ;)

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

- są dwie wersje - chłopaków z ussr i gigantusa
- gigantusowa jest podobno bardziej stabilna i ma w sobie już tłumaczenie (do wersji ros trzeba zangielszczenie ściągnąć osobno) - ja tam używałem wersję ros i u mnie nie było wywalania...nie wiem czemu u jednych gra działa dobrze a u innych są problemy
- jeden plik nie został dla 1.5 przetłumaczony, reszta była po ang (sam tłumaczyłem to wiem) :P
- musisz sobie wybrać co chcesz zainstalować albo jedna wersja albo druga
- jeśli chodzi o ilość jednostek to w obu jest tyle samo...gigantus po prostu jakoś tam bardziej spakował pliki czy coś

chyba tyle...jakby co pisz na pm
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

OOOOOOO kurna, wracam do chaty i idę instalować.

Ale powiedzcie mi. Zmieniają się nazwy, a czy hmm "wygląd" żołnierzy też troszkę ?
są demony jako armia?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Mod jest świetny, ale czasem pojawia się poważny błąd - w pewnym momencie kampania się wysypuje (po kilkudziesięciu turach, zwykle po zaczęciu inwazji chaosu) i nie da się załadować żadnego z saves do tej kampanii, nawet dużo wcześniejszych. Komuś też to się zdarzyło?

No i nie wiem kto z Was widział to info:
http://www.creative-assembly.com/sega-a ... mer-games/

Gdyby zrobili oficjalnego Warhammera Total War, to bym się chyba posikał ze szczęścia :D Moja ulubiona seria komputerowa z ulubioną grą ogólnie =P~

Awatar użytkownika
Blasz
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Blasz »

Mod jest zarąbisty, jak dla mnie brakuje tylko normalnej kampanii a nie SoC

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

debelial pisze:No i nie wiem kto z Was widział to info:
http://www.creative-assembly.com/sega-a ... mer-games/

Gdyby zrobili oficjalnego Warhammera Total War, to bym się chyba posikał ze szczęścia :D Moja ulubiona seria komputerowa z ulubioną grą ogólnie =P~

SEGA i CA są trochę jak GW - strasznie zaborcze i przeważa tam samozachwyt. Ostatnią dobrą grą do modowania wydaną przez CA jest Medieval 2. Odkąd zaczęli wypuszczać swoje gry dedykowane pod Steam już tak różowo nie jest. Obawiam się, że jeśli Warhammer TW powstanie to będzie bardzo ograniczony w możliwościach samodzielnego poprawiania tego i owego no i jest spore prawdopodobieństwo ogromnej masy DLC. Mam mieszane uczucia co do tego. Ale pożyjemy, zobaczymy jak to będzie. Wolę się pozytywnie zaskoczyć niż negatywnie rozczarować. :wink:

Blasz --> normalną kampanię możesz sobie w zasadzie zrobić sam bawiąc się skryptem. I chyba Holy Pilgrim coś tam wspominał, że zrobi zwykłą kampanię ale nie wiem czy to ukończył, czy też nie.

BOGINS --> pewno chodzi Ci o wersję 1.5.1 Coś tam dopieścić mieli, pododawać kilka nowych jednostek. Demonów jako oddzielnej armii nie ma i nie będzie. Może stanie się to gdy zrobią nową kampanię ale to chyba jeszcze długo poczekamy.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

- są dwie wersje...
Łukasz - wielkie dzięki za szybką odpowiedź i wyjaśnienia.

Ściągnąłem wersję Gigantusa z patchem, zainstalowałem i póki co działa bez problemu. Jeszcze ani razu nie miałem błędu wywalającego z gry. Chodzą i pojedyncze misje i kampania.
Aha, te dwie wersje moda się chyba nie gryzą. Obecnie mam zainstalowane dwa i oba chodzą (nawet ich katalogi docelowe są inne).

Mod wiadomo - rewelacja. Jeśli nie będzie błędów, przewiduję wiele godzin zabawy...
To chyba spełnienie marzeń każdego fana świata Warhammera.

Zacząłem grać za Middenland na poziomie H/H i muszę powiedzieć, że jest dosyć ciężko na początku. Mam chyba startowo najsłabszą armię na świecie (przynajmniej według rankingu z gry), a beastmeńskie armie z minotaurami na czele ciągną na mnie jedna za drugą. Trochę się zdziwiłem dysproporcjami. Ostatnio koło mnie popylała jedna z armii Reiklandu z dwoma paskami na full wypasie i między innymi z oddziałem magów za 15000 golda. Nieźle, bo u mnie najlepszą jednostą jest chwilowo oddział pieszych Teutogenów ;) Ale spoko, może się z czasem odbiję.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Z tymi magami, steamtankami, warrior priestami i innymi tego typu ciekawostkami jest tak, że masz w każdej turze 1% szans na pojawienie się takiego oddziału. Ktoś miał farta i przybyli do niego magowie ;) Którzy są IMBA, zwłaszcza orkowi (mają zasię niemal całego stołu, są bardzo celni a jeden ich strzał roznosi pół regimentu).

Ja wczoraj próbowałem gry Sylvannia na patchu 1.5.1, i ... jakoś tego nie widzę. Szkielety i zombiaki są tak słabe, że nawet mimo kanapkowania wroga dwoma moimi oddziałami to dostaję po pysku :( Ba, są tak cienkie, że oddział szkieletów vs łucznicy wroga przegrywa, przez co nawet jak zajadę od tyłu kawalerią i wbiję się w łuczników to łucznicy na szkieletach i tak nabijają takie kille, że nie chcą uciekać! W dodatku moje wojska ruszają się jakoś tak... topornie, przez co ciężko nimi manewrować na polu bitwy :( Ktoś grał już Sylvannia na tej wersji? Jak idzie? Bo szczerze mówiąc to jakoś nie widzę jak tym śmieciem można będzie zawalczyć później z czymś konkretniejszym np. dwa pełne stacki nurglitów...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

grałem Sylwanią, jest ciężko, szybko zaczyna brakować kasy. Imperium na wstępie dostaje kilka scryptowanych armii, mimo ze ukończyłem moda większością frakcji to sylwanią nie dałem rady...

Minotaury i inne heavy infantry jednostki są naprawdę mocne. Czasami aby zabić kilka trolli trzeba poświecić pol armii... wiec warto zajrzeć do pliku ze statystykami i trochę je pociąć ;)

ODPOWIEDZ