Glorious: Companions [turowa gra taktyczna online]

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Glorious: Companions [turowa gra taktyczna online]

Post autor: ANtY »

Dynamiczny świat online, zmieniający się na podstawie twoich akcji, dający każdemu szansę na zostanie królem. Nawet jeśli tylko na jeden dzień.

Obrazek

Glorious: Companions w skrócie:
  • Zamieszkaj w online świecie fantasy, który żyje własnym życiem
  • Udowodnij skuteczność twoich taktyk na polu bitwy
  • Poprowadź swoją frakcję do ekspansji i politycznej dominacji
  • Dostosowuj umiejętności, ekwipunek i statystyki każdej swojej jednostki
  • Pnij się w rankingu graczy obserwując rozwój swojej armiii

Glorious: Companions to taktyczna gra online, inspirowana klasykami takimi jak Mount & Blade, Heroes of Might and Magic. Projektując grę czerpaliśmy również pomysły ze znanych gier bitewnych, takich jak Warmachine & Hordes, czy Warhammer Fantasy Battle. Nad tym projektem pracujemy już 4 lata, a nawet więcej jeśli liczyć prace nad samą mechaniką, która zaistniała już wcześniej w postaci systemu RPG.

Grę zaczynasz jako Lord Commander jednej z frakcji świata Navarothu. Otrzymujesz podstawowe jednostki, wyposażenie i walczysz z innymi graczami, zdobywając wpływy w świecie gry. I, nieważne, czy pochodzisz z Królestwa Anderii, ziem dzikich Scarrów, czy też z jednego z Valrenayskich miast, każdy będzie miał szanse podbić świat.

Obrazek Obrazek

W Glorious: Companions możesz postawić przed sobą wiele różnych celi: dołączenie do jednej z ważniejszych rodzin, klanów, zwycięstwo w oblężeniu, rządzenie razem z innymi Głowami Rodów w Radzie Starszych, czy nawet zostanie królem i podejmowanie decyzji, które wpłyną na wszystkich graczy.


Bitwy rozgrywa się w klasycznym, turowym systemie. Mechanika gry, która była testowana i projektowana przez lata, jest wymagająca, a jednocześnie satysfakcjonująca dla obu stron konfliktu.

W grze znajdziesz wiele skomplikowanych aspektów, które możesz opanować, aby zdobyć przewagę na polu bitwy.

Obrazek Obrazek

Różne typy broni cechują się specyficznymi oddziaływaniami w zestawieniu z różnymi typami pancerza. Dzięki realistycznemu systemowi obrażeń możesz zabić przeciwnika pojedynczym mocnym uderzeniem lub osłabiać jednostki, zadając im poważne rany, znacznie obniżające sprawność w walce. Taktyka jest istotna nawet w fazie rozstawiania, gdyż błąd wykonany na początku rozgrywki może dać znaczną przewagę twojemu przeciwnikowi.

Jednakże nie ma powodu do zmartwień! Będziesz miał dużo czasu na doskonalenie swoich umiejętności. Nawet jeśli zdarzy ci się przegrać bitwę, czy dwie, nadal będziesz cieszył się małymi sukcesami twoich żołnierzy. Być może Twój ulubiony łucznik trafi soczystego headshota? A może Twój potężny gladiator zmasakruje dwóch przeciwników w jednej szarży? Wszystko to wynagradzane oczywiście dodatkowymi punktami doświadczenia.


Polecam śledzić projekt gry na oficjalnym Facebookowym fanpejdżu ;)

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3445
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Jak mniemam to jest gra której jesteś jednym z autorów? Jak zaawansowane są prace? Już była premiera? Bo z tego co napisałeś to wygląda na dobrą pozycję dla mózgowców.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Grę robimy we trójkę, jestem głównym designerem oraz odpowiadam za sporą część oprawy graficznej, także można tak uznać ;)

Premiery jeszcze nie było, zbliżamy się do zamkniętej bety (do której będziemy stopniowo coraz więcej graczy wpuszczać), a jeśli wszystko pójdzie dobrze, i nie zatrzyma nas problem, z którym aktualnie się borykamy (brak funduszy na produkcję gry :O ) to do publiki gra możliwe, że zostanie udostępniona w 4-6 miesięcy.

Zdecydowanie dla mózgowców, myślę, że to będzie idealna gratka dla fanów gier bitewnych, staramy się przenieść przyjemność płynącą z takiego grania na komputer (wiadomo, że nie zawsze jest z kim zagrać, czy kiedy wyjechać na turniej, przez internet wszystko bardziej dostępne, oczywiście nie zastąpi to czynnika ludzkiego w pełni ale...)

Jeśli ktoś chce nas wesprzeć to na pewno polajkowanie na profilu facebookowym i udzielanie swoich opinii na temat kierunku, w którym zmierza gra na tę chwilę będzie miło widziane. (chyba, że ktoś zna jakiegoś wydawcę/inwestora zainteresowanego to nawet milej widziane :D )


Dzięki za zainteresowanie!

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3445
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Jeśli chodzi o pozyskanie funduszu to dla małych przedsięwzięć można poszukać tzw. Business Angels (odmiana Joint Venture).
Możesz skontaktować się np. z tą organizacją:
http://www.psik.org.pl/fundusze.html?show=128
http://www.seedfund.pl/
W skrócie: joint venture polega na tym, że inwestor w zamian za udział w zyskach dostarcza kapitału oraz własnego doświadczenia, dzięki swojemu profesjonalizmowi zwiększa szansę na powodzenie projektu. Ze względu na udział w ryzyku inwestorowi zależy na sukcesie tak samo jak pozostałym uczestnikom. Joint Venture specjalizuje się zwłaszcza w nowych technologiach, a gra komputerowa, jako projekt informatyczny, się do nich zalicza.

Możecie też wystąpić o dotacje unijne, przy czym część środków trzeba będzie dołożyć samemu. Warto rozpatrzyć również skontaktowanie się np. z redakcją jakiegoś czasopisma jak CDA, może będą skłonni do udzielenia wsparcia merytorycznego albo nawet do współpracy w zakresie marketingu, żeby wspomóc taką indie gierkę. Mam nadzieję, że któraś z sugestii okazała się pomocna.

Minecraft to też jest indyk, który zaczynał od warunków garażowych.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

ODPOWIEDZ