Total War: Warhammer potwierdzony

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Dako
Wałkarz
Posty: 52
Lokalizacja: k/Poznania

Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Dako »

Pozostaje cierpliwie czekać ...
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89813

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1465
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

jaki szybki 15min po opublikowaniu;)
chyba bedzie trzeba kupić nowy komp;)

fekkk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: fekkk »

rage of dark gods raczej nie przebije.
nie ma co się napalać, pewnie spieprzą jak wszystko co zrobili od TW: Empire

Awatar użytkownika
dzikki
Kretozord
Posty: 1727

Post autor: dzikki »

Eksperymentują - poczekamy, zobaczymy. Jak na razie jest Atilla ;]
Wolałbym, aby powstała nowa i kompletna gra niż bujać się z modem nie do końca stabilnym.
""A Dwarf is'n short, he is concentrated in every aspect" !"

Awatar użytkownika
Milutki
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: Milutki »

Niestety, ale rage of the dark gods jest tak skaszanione w kwestiach technicznych, że szkoda gadać. U mnie na przykład ciągle się wyłącza, niezależnie od tego czy gram na wersji zwykłej czy Gigantusa, gdzie na przykład z modami takimi jak Sundering czy Trzecia Era nie ma problemu. Czekam na oficjalnego Warhammer total war, może przynajmniej będę mógł zagrać normalnie, chociaż po ostatnich problemach Rome II, nawet to nie jest pewne xd
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5606

Post autor: Barbarossa »

Ja ciągle jeszcze nie kupiłem Rome II, chociaż już ponoć jako tako działa.

A jeśli chodzi o CA, to nie jest tak źle - Empire na wyjściu był kichą, ale potem okrzepł, a Napoleon i Shogun2 były przyzwoite. Dopiero Rome II był powrotem do niewyobrażalnych baboli przeplatanych złymi decyzjami designerów.

Mam nadzieję, że nie sper#@$ą tego :)

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Dla mnie Rome 2 to porażka, grałem po tym cudownym paczu i szybko odpuscilem po jednej bitwie, kiedy to najezdzajace mnie oddziały podchodzily pojedynczo, a po jakimś czasie wrogie wojsko przestalo podchodzić i stalo w miejscu. Żal, to byla ostatnka bitwa jaka rozegrałem. Shogun 2 zdecydowanie lepszy i o wiele lepiej zoptymalizowany.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Grałem trochę w Shoguna 2 i był spoko. Jeśli Warhammerowa wersja będzie na chociażby tym poziomie, to i tak będzie to najlepsza cyfrowa adaptacja WH w postaci gry ;) Poprzednią strategię warhamera z dodatkiem przeszedłem dla samego uniwersum, chociaż poza tym jednak nie urywało ;) No i może po wyjściu jednak przyciągnie trochę nowych fascynatów tego uniwersum ;)?

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Milutki pisze:Niestety, ale rage of the dark gods jest tak skaszanione w kwestiach technicznych, że szkoda gadać. U mnie na przykład ciągle się wyłącza, niezależnie od tego czy gram na wersji zwykłej czy Gigantusa, gdzie na przykład z modami takimi jak Sundering czy Trzecia Era nie ma problemu. Czekam na oficjalnego Warhammer total war, może przynajmniej będę mógł zagrać normalnie, chociaż po ostatnich problemach Rome II, nawet to nie jest pewne xd

W tej chwili testowana jest wersja 1.6. Beta testy zaczęły się pod koniec grudnia :wink:
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Grałem we wszystkie Total Wary oprócz Atilli i z wyjątkiem ROMA II ,który cały czas aktualizują , zasypują DLC i jest kompletnie niezbalansowany to wszystkie są WYBITNE powtarzam WYBITNE.
System broni palnej ,który wprowadził Total War to rozpusta na miarę historii gier. Tak często niedoceniania :) i kompletnie zlana w Romie

Warhammer... długo na to czekam... ale widząc to co zrobili w Romie II...
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

W razie czego będzie bardzo dobra baza dla moda, dodatkowo ponoć robią moda warhammerowego pod roma 2.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Dobry mod jest już pod Medievala
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

rage? jeżeli o niego ci chodzi to imo jest strasznie slaby.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Call of Warhammer ,tak. Mając za bazę dosyć stara grę to jest spoko :)

Po drugie zdublowano temat:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=51&t=37407
:)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

stara gra starą grą ale po pierwsze gra jest niestabilna a po drugie kampania storm of chaos jest strasznie słabo zrobiona, wyskakujące z dupy armie, niektórych frakcji nie da się wyplenić. Cały scenariusz tej kampanii imo jest słaby.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

eliah: ależ to właśnie jest klimat warhammera! Zwłaszcza z czasów Storm of Chaos. O to chodzi. Pomimo silnych prób przez tysiące lat nie udało się rozbić "frakcji orków", prawda? Mimo wielu wygranych bitew Orki czy zwierzoludzie ciągle najeżdżają Imperium.

Ciągłe najazdy beastmenów z lasu w różnych częściach prowincji. Niespokojni nieumarli. Dzikie bandy orków. Zbuntowany hrabia co przeszedł na stronę slaanesha. Morskie wycieczki Dark Elfów. Krucjaty przeciw zamkowi Drakenhof. Wielkie Waaagh itd. No i ta muza u Kislevitów.

Klimat 101%.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 512

Post autor: Cylindryk »

Grand Admiral Thrawn pisze:
Milutki pisze:Niestety, ale rage of the dark gods jest tak skaszanione w kwestiach technicznych, że szkoda gadać. U mnie na przykład ciągle się wyłącza, niezależnie od tego czy gram na wersji zwykłej czy Gigantusa, gdzie na przykład z modami takimi jak Sundering czy Trzecia Era nie ma problemu. Czekam na oficjalnego Warhammer total war, może przynajmniej będę mógł zagrać normalnie, chociaż po ostatnich problemach Rome II, nawet to nie jest pewne xd

W tej chwili testowana jest wersja 1.6. Beta testy zaczęły się pod koniec grudnia :wink:

Z ciekawości, jakieś większe zmiany się szykują czy bardziej usprawnienia działania? :)

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Ponoć jest bardziej stabilny (sam nie wiem bo nie mam nawet Medka 2 zainstalowanego - robię tylko tłumaczenie)
List of changes to patch 1.6 (from what is done).
1.New fractions: Tomb Kings, Skavens, Norsca(still under construction).
2.New scripts:
- Storm of Chaos. Now Archaon with his horde moving from chaos wastes, across the entire Kislev (by the way attacking all major Kislev cities), through Ostland and Hohland, to the Middenheim;
- Grimgor's WAAAAGH!!!. Now, if you playing for other fractions and let him capture Middenheim, a huge amount of orc stacks will be spawned and they will tear you apart for sure(game over of some sort, but if you Alexander the Macedonian you can try to deal with them);
- Unification of Chaos when you playing chaos. Now if player cant manage to unite chaos to a certain turn, or after unification aint capture targeted settlements, Chaos Gods abandon him and will choose anothr champion( not player) United chaos will became your enemy after thet;
- Northen Hordes invasion led by Suort Lenk and Elfric Cinwolf;
- New garrison script. Now it would be harder to cheat it. This script also works when AI vs AI;
- Rewards after battles when you play as evil fractions;
- If bright alliance lost battle after battle they will start to loose money as penalty;
- Now if you repatriate settlements back to allies, you will recieve a reward. At the same time if you keep this settlements to yourself you will recieve penalties, riots will enlarged, benefits will be cut, and you will loose ability to hire troops there;
- Scaven lairs will be difficult to hold because of tunnel network from wich scavens will attack randomly and without warning.;
- Hystorical popup events about all major landsights in the Old World.
3.New Units:
Mercenaries - Vespero's Vendetta Duelants, Ramon's Black Avengers, Kislev Rangers;
Empire - Sigmar's Hunters;
Dwarfes - Troll Killers;
Chaos Dwarfs - Infernal Guard and Infernal Guard with fire glefs, Burners, Mage-Priests;
Kislev - Vagons;
Dark Elves - Cauldron of Blood;
Border Princes - Carlson's Cavalery, Carlson's Guard.
Units based on elefants are BACK!!(crashes no more) (Great Deamons, Deamon-Lord, Giants, Dire Wolfs, Chaos Hounds).
4. New concept of hire captains. Now mercenaries will come without any cost(except Ricco), but containment will be expensive. Number of squads is increased all with maximum exp. You cannot hire new sqads but you can retrain them each turn.
5.New portraits for dwarfes and Kislev.
6.Population growth is removed. Now big cities and capitals became much more valuable..
7.. For most of bright allianse fractions removed ability to build their buildings in most of native evil settlements(example: scaven lairs, orc camps, chaos citadels etc.)
8. Night Goblins are playable now. Trolls, Ogres and all "green" mercenaries are added to them.
9.Beastmen will no longer spawn near lairs that do not belong to them.
10. Dwarves have their own priests now.
11. When playing dwarves you will own from start one of norsca karaks.
12. New provinces and landscape on stratmap.
13. New icons and infopictures for Kislev buildings.
14. New icons and infopictures for fractions in general.
15. New stratmodels of ships.
16. New stratmodels of settlements, watchtowers (Dark Elves, Chaos, Orcs, Night Goblins, Norsca, Skavens, Kislev, Tomb Kings).
17. Navigable rivers (Liensk, Reik, Talabeck, Ursk, Steer, Aver).
18. New unic generals (Druchii, Silvans).
19. New recource - village.(gains small amount of gold and used mostly to represen higly densed population area)
20. New load screens and new loading bar.
21. New Version of Battle AI - G5 ReallyBadAI v5.7.
22. Renewed old and added new loading quotes.

PS This is old version, it will be also updated later today
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Sweet :)

Jakieś info kiedy wyjdzie?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

W tej chwili są mocne beta testy. Miejmy nadzieję, że za niedługo wyjdzie (ale chyba lepiej, żeby później to potencjalne błędy zostaną odnalezione).
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

ODPOWIEDZ