Battlefield 1

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Re: Battlefield 1

Post autor: Infernal Puppet »

Widziałem, wygląda to zdecydowanie fajniej niż pierwszy zwiastun.

Historyczność BF-a jest jak widzę ( jak zawsze zresztą :mrgreen: ) mocno umowna skoro w Narviku w 1940 gracze strzelają do siebie z stg44, panzerfaustów, tygrysów, churchhilli, sturmtigerów i desantują z C-47. No, ale to gra, a nie lekcja historii :wink: .

Fortyfikowanie się może być nowym duży "ficzerem", choć martwi mnie trochę czy DICE poradzi sobie z sensowym umiejscowieniem punktów na budowę. Kwestię broni stacjionarnej w starszych BF-ach kaszanili dokumentnie i dopiero BF1 przyniósł na tym polu znaczącą poprawę ( nie znaczy to, że z dupy wzięte ulokowanie się nie zdarza, po prostu teraz jest to wyjątkiem, a nie normą jak wcześniej... ).

Inne kwestie które będą istotne dla sukcesu gry to chociażby :
- Jak będzie wyglądać przygwożdżenie - w buildzie na E3 jest ono czysto wizualne bez wpływu na celność ostrzału i BARDZO chciałbym by tak zostało. O tą zmianę gracze trują od lat, no wypadało by wreszcie się ogarnąć.
- Balans ląd vs lotnictwo - ten w BF1 był już w miarę przyzwoity, ale zawsze można jeszcze coś poprawić
- design map - BF1 miał i bardzo dobre mapy ( Amiens, Fort de Vaux, Upadek giganta [w dominacji] ) jak i zupełne kupsztyle ( Galicia, Wołga ).
- gunplay - co prawda wieści o tym, że ma wrócić model bliższy BF3, czyli spory, ale przewidywalny odrzut i dość niewielki rozrzut wielce mnie cieszą, ale dopóki nie postrzelam, będę trochę sceptyczny.
- spam granatów i moździerzy - co prawda nie uważam, że jest to w obecnym BF-ie jakiś wielki problem ( serio, jeśli ktoś tak uważa, niech sobie zagra rundkę TDM na kanałach Nosharu :roll: ), wręcz przeciwnie, bardzo lubiłem okres około premiery jak granaty były naprawdę niebezpieczne, ale nawet ja nie zaprzeczę, że tego typu broni jest w grze zwyczajnie za dużo. I problemem nie jest siła eksplozji (relatywnie mała) tylko zwyczajnie ich ilość.
- balans piechota vs pojazdy - tu jest spore pole do poprawy bo w BF1 czołgi są zwyczajnie, no, może nie papierowe, ale na pewno zdecydowanie za miękkie jak na mój gust. Tym bardziej, że pojazdy będą miały teraz ograniczone zapasy amunicji i mają być trudniejsze w naprawie. No niech w końcu działa strzelają pociskiem a nie jakimś kamieniem....... :roll:

Tak czy inaczej - hype is on ^^ . Czekam z niecierpliwością na otwartą betę :D .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

ODPOWIEDZ