Truthsayers i Dark Emissary gdzie zaginęłi

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Truthsayers i Dark Emissary gdzie zaginęłi

Post autor: Murmandamus »

Bo na gw stronie nie ma ich, a link z forumoweggo tematu do nich nie działa. Gdzie można znaleźć drukowane zasady, wie ktoś może?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Voodoo
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »


Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

dziękuję za pomoc.

To przydatni bohaterowie. W końcu tylko DoW na poniżej 2k wystawią maga 4lv na turkach.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

takie pytanie do znawców..

czy w obecnych czasach bp+r można trutsayersa wstawić do HE?? :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Arqueek
Chuck Norris
Posty: 380

Post autor: Arqueek »

A czy to w ogole oficjalne? I mozna jezdzic nimi na turniej? :wink:

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Poza BP+R obowiązuje chyba dalej Limited, a ten zabrania wystawiania pojedynczych modeli DoW/RoR zajmujących slot bohatera.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Ale Arsanila chyba zawsze można było wystawiać.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

bo marzylo mi się mieć +2 do dispela... a wtedy to już możnaby bylo zainwestować nawet w tą laske z comman magic itemów i mieć +3, to przcież jak dodatkowa kostka do każdego rzutu :)


a Asarnila... można?? bez problemów?
Bo to w sumie nie jest aż taka zla opcja u HE, szczególnie na BP+R, ale czy na pewno można?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Nie w HE, ale wydawało mi się, że armia psów miała zawsze dopuszczone wszystkie swoje jednostki RoR, razem z Arsanilem. Taki wyjątek od reguły.
tomekjar z kolegą chyba grał na Mackach Wojny w sojuszu WoC-DoW i mieli mieć rozpiskę na dwóch smokach, w tym Arsanil.

Awatar użytkownika
Kris
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Kris »

Ciekawostki... ma ktos do nich jakiś fluff? Bo tak się zastanawiam, kim są ci gostkowie - i czy muszą być ludźmi? Czy mogę sobie zrobić truthsayera krasnala na przykład?
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie :?:

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

truthsayer byl bodajże w "zabójcy gigantów" o ile dobrze kojarze i pamietam...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

kurcze, fajnie by było sobie wystawic typa w kraśkach ale raczej tak czy siak by sobie nie poczarował z 5 PD... szkoda bo magie ma fajną.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

"nie można wystawiać pojedynczych modeli zajmujących sloty hero"

Dark Emisary zajmuje slot hero i rare, do tego wystawia się z nim 1-3 fenbeasts (w ramach rare). Truthsayera podobnie się wystawia.
Nie wiem więc czy podchodzą w tym momencie pod sformułowanie "pojedynczy model".

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

podejrzewam ze fenbeasty potrzebują dodatkowego rara. bo jeden zajmuje emisarz lub truthsayer razen ze slotem hero.


a co do pojedynczego modelu ze slotem to tez nie wiem i czy tyczy się czystej armii dow bo w uscisleniach pisze ta klauzula w sekcji inne armie nie mogą go brac a w dow czustych nie ma nic na ten temat.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Murmandamus pisze:podejrzewam ze fenbeasty potrzebują dodatkowego rara. bo jeden zajmuje emisarz lub truthsayer razen ze slotem hero.
raczej tak. Można emisariusza lub prawdomówce wystawic bez bestii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

DoW mogą brać asarnila, dar emissary i truthsayera. Zarówo w limited jak i BP
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Czyli jest potwierdzenie tego o czym pisałem, że DoW to wyjątek od tej reguły. Dają oni zawsze jakiś potencjał magiczny.

PS. Jest możliwość zalegalizowania takich RoRów jak: Anaconda`s Amazon(WD308), Torston Treehaka`s Sea Axes. Pewnie nie będą się pojawiać zbyt często, ale zawsze to większy wybór :D

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Czy ktoś się orientuje jak jest rozpatrywana kwestia modeli dark emissary i truthsayera na turniejach (najlepiej tych wyższej rangi) ? Z tego co pamiętam jest to jakby profesja, więc takich emisariuszy jest więcej niż 1 i zapewne każdy inaczej wygląda. Pytam, bo figurka by GW mi się słabo podoba, a chętnie bym takiego pana wystawił gdybym się już zdecydował grać na turnieju Dogsami.
Czy odpowiednio dobrana figurka maga (z jasnej lub ciemnej "strony mocy") jest akceptowana i uznawana jako WYSIWYG ?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Jankiel pisze:DoW mogą brać asarnila, dar emissary i truthsayera. Zarówo w limited jak i BP
tu jest odpowiedz.


co do innych armii to nie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2582

Post autor: Kefas »

Kris pisze:Ciekawostki... ma ktos do nich jakiś fluff? Bo tak się zastanawiam, kim są ci gostkowie - i czy muszą być ludźmi? Czy mogę sobie zrobić truthsayera krasnala na przykład?
tu masz wszystko

kilka postów wyżej dawał to samo w pięknej wersji pdf Voodoo a
więcej informacji o nich znajdziesz w WD o ile się nie mylę...

ODPOWIEDZ