Regiments of Renown

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

smok jest dobry.. szczegulnie, ze nie ucieka juz na obrzeza chaosu.. jezdziec... coz... ma tylko 2 woundy wiec za duzo cra w plecy to to nie jest... :wink:

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Hm... :roll:
Czasem się zastanawiam czy nie lepszy Giant...? Koszt punktowy PONAD dwa razy mniejszy, dobrze walczy, zajmuje tylko slot rare. :roll:
A smoczuś... Jego strata boli... Bardzo boli... :roll:
Bum...!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

gigant nie ma save'a, gigant nie lata, gigant nie ma 6t, gigant nie ma warda (co z tego, ze ward ma 2 woundy) i ogolnie smok jest lepsiejszy :) przynajmniej moim zdaniem

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

nie dodałeś ze gigant nie zieje z siłą 4.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Asarnil
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: "Oko Terroru" Toruń
Kontakt:

Post autor: Asarnil »

Jak dla mnie kwestia smoka jest prosta. Są tylko dwie możliwości, żebym wogóle się nad nim zastanawiał:
1. małe punkty (tak max 1300-1400)
2. bitwa dla funu :) - wtedy biorę opcję turbofast (znany też pod nazwą "fast and furious"), smok, ze 4 piątki gołej heavy, ze 4 piątki lekkiej, duży kloc volandów, może jakieś ogry jak się zmieszczą.

Giganta nigdy jeszcze nie próbowałem. Jest kuszący, ale zawsze jak ustawiam sobie rozpe a AB to jakoś nie widząc go tam (stara wersja), zawsze o tej opcji zapiminam. A napewno mógłby się sprawdzić - koszt podobny do klocka piechoty, ze stubbornem i paymasterem może powalczyć.

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

A dwóch gigantów otwiera dużo większe możliwości :wink:
Kosztują tyle co Asarnil (nawet mniej) a według mnie mają większą przeżywalność, 2x Terror no i fajnie się biją.
Ja swoje doświadczenie z gigantem zawsze mam dobre. Raz przejechał się po klocku warriorów z bsb a potem bo organkach, raz przejechał się po blunderbussach, potem po earthshakerze i magu Chadekowym. Naprawdę ufam mojemu grubasowi. :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
KOOBA.84
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Poznan,Strefa Zero

Post autor: KOOBA.84 »

Fajnie sie tez sztrzela do Giggsów... Jakos mnie nie przekonuja Ci kolesie - w DoW turniejowo (na 2k+) bardziej podoba mi sie full magic i horda jednostek lub smok z truthsayerem i lordem magiem... robi sie wtedy Herohammer straszny, ale jest dosc wszechstronnie.
bo tak. :lol:

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Taka wada Giantów że od byle łuczników S3 mogą zejść...
Ale mają też dobre strony... :wink:
Jak przeciwnik strzela w Giantaów - nie strzela w inne jednostki - w coś strzelać tak czy tak musi.
A jak Giant dojdzie do walki... to jest miło :D
Bum...!

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

http://www.allegro.pl/item180719978_the ... za_x3.html

Jakby kogoś interesowały renowne starocie...

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Kiedys mi mówiono że nie mozna brać malakaia do armii bo jest z armii slayerów i w ogóle nowy podręcznik dwarfów wyszedł i nie można używać tej maszyny. Oto zapisy ze stron GW mówiące iż jednak można .
(Chciałbym zauważyć że u nas w Polsce nie można uzywać DoW w armiach jeśli zżeraja slot herosa - naturalnie to nie dotyczy samej armii DoW.
Więc ta tabelka mówi o jednostkach Regiments of Renown - jakie armie mogą je brać i które to są te regiemnty (wymieniony malakai jako RoR): http://us.games-workshop.com/games/warh ... renown.pdf

Informacja o przeniesieniu:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm

W końcu zapisy w armii slayersów mówiące, że malakai moze być normalnie brany do armii - druga strona, nad tabelka ze statami. Według naszych zasad nie można brać do armii RoR które zżerają slot herosa, ale nie dotyczy to samych psów wojny.:
http://us.games-workshop.com/games/warh ... erarmy.pdf

Podsumowując według tych zapisów jest to normalna jednostka ROR którą bez problemów można brać do DoW

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

no i w czym problem Bogins? teraz tylko wyłuż 150pln na niego...wczesniej go tylko na allegro upoluj ;]

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 703
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

Polować warto - ja swojego (nówka) dostałem za 75 :wink:
putoa alasti avantoon! :wink:

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Przepraszam, ale patrzę, patrzę na te linki i muszę stwierdzić, że chyba się mylisz BOGINS.

Po pierwsze:
w tej tabeli RoR Reference Chart jest jak byk zaznaczone, że Makai nie może być w DoW. Jest tam zaznaczone to przez *, która oznacza "not advailabe".

Po drugie:
Na tej stronie GW, którą podałeś i którą przeczytałem (choć orłem z angielskiego nie jestem :) ) prócz zdjęcia Makaia nie ma nawet o nim chyba chociaż jednego zdania. Poza tym autor pisze w tym artykule o cyt.: "(...)into the today`s Six Edition...", czyli o 6-tej edycji. Dziś mamy już 7-mą :)

W trzecim linku pisze jak byk że może on być wystawiony w krasiach i Imperium.

Oczywiście mogłem coś przeoczyć, ale jeśli tak jest to mnie popraw i pokaż mi to :D

Zdrówka życzę :)

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Dziwne ale keidy ja szukałem info o dogs of war nie mogłem znaleźć w tabelce dogs of war...teraz rzeczywiście to widzę.
Uważam temat za zamnknięty, jak pisze że jest nie dostępna to jest niedostępna i tyle.
sorry za zamieszanie. (Po głębszym zastanowieniu myślę, że możemy Ci wybaczyć... :wink: :lol2: )
No to kleimy.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Przyglądając się AL armii Slayerów (do którego link podał BOGINS) zauważyłem pewną nieścisłość. Otóż przy regimencie Long Drongóww w ekwipunku zostało zapisane, że mają oni jedynie pistolety. Poza tym w jest tam napisane, że mają oni zasadę Slayersów, a w AL RoR nie jest to wspomniane.

Więc napiszcie jak to w końcu z tymi piratami jest.

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

jak nie ma zapisanej zasady to nie maja... tylko huczna nazwa im pozostaje ;)

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Nie mają zasady Slayers bo mają swoje pistolety. Za to według fluffu są stuprocentowymi zabójcami. :)

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Oczywiście rozumiem, że jak czegoś nie ma zapisanego to nie obowiązuje. Jednak właśnie w AL do armii slayersów jest zapisane, że są slayersami

http://us.games-workshop.com/games/warh ... erarmy.pdf

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

no to w AL do slayersow sa slayerami, a w RoR nie... mi to sie wydaje oczywiste ;)

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

AL Karak Kadrin niech sobie spoczywa w pokoju w otchłani sieci, obowiązują oczywiście zasady z "army booka". :)

ODPOWIEDZ