Polski, fanowski podręcznik armii Psów Wojny

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Re: Polski, fanowski podręcznik armii Psów Wojny

Post autor: Wrubel »

Infernal Puppet pisze:Klimat rzecz względna :wink: . Ale IMO, nie ma za bardzo sensu robić wylicznanki "zakazanych" niefluffowych polączeń. Poza exstrymalnymi przypadkami oczywiscie ( tak jak mengile i ansarnil w jednej armii ).
Obrazek

Ingen175
Kradziej
Posty: 951

Post autor: Ingen175 »

Witam, jestem początkującym graczem, ale duużo o dogsach czytam, prócz tego własną wiedzę mam i tu chciałem dołożyć swoje 3 grosze - byłbym bardzo ostrożny w podejściu do rzeczy niefluffowych, pamiętajcie że to najemnicy a pieniądz może wszystko. Za odpowiednio wysoką cenę mogą przestać patrzeć na poglądy, sympatie i antypatie. Raczej pomyślałbym o karach wynikających z wystawienia 2 "wrogich jednostek" np. odrobinę wyższa cena etc.
Ale to tylko moje skromne zdanie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Wróbel - jesteś genialny 8) . Masz rację ( prawie pełną :wink: ), ale jednak sie z toba jeszcze nieco pokłucę :wink: . Pewne połaczenia, moze i nawet dość dziwaczne są jednak w znacznej wiekszosci do uzasadnienia. Ostatecznie to najemnicy - są opłaceni by walczyli z przeciwnikiem, niezależnie od tego kogo mają po "swojej" stronie. Jeśli ktoś porzucił spokojne życie by "żyć z miecza" to raczej będzie w stanie tolerować jemu podobnych, nawet jesli wywodza sie z innych ras i kultur. Chocby i to :
Ludzki czarodziej pomykający w bandzie orków
Orki w mordheimie moga wynajmować czarodzieja :wink: . A jeśli walczą razem z "mientkimi lućmi" to czemu nie pozwolili by "nie tak bardzo mientkiemu ludzikowi" pomykać pośród nich :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

A dlaczego konkwistadorzy zamiast uczciwie zarabiać złoto od Inków ich tłukli? :lol2:
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Kolejny RoR obrobiony przezemnie 8) - tym razem golgfag :

Golgfag’s Mercenary Ogres
Points: Golgfag "Maneater", and three Ogres, including the Standard Bearer and a Bellower (musician) cost a total of 250 points, this is the minimum unit you can hire. Up to eight extra ogres can be hired at a cost of 43 points per every additional Ogre.

Golgfag M6 WS5 BS3 S5 T4 W3 I3 A4 LD8
Ogre M6 WS4 BS2 S4 T4 W3 I3 A3 LD7

Unit Size: 4-12

Equipment : Two Ogre Clubs and Heavy armour

Special Rules:
Fear
Bull Charge ( as in Ogre Kingdoms AB )

Maneater
Golgfag in his long mercenary career has been given the nickname of Maneater, although as he insists, this is misleading, for he and his lads don't much care for who or what they eat. Golgfag has seen countless battles in the more than sixty years he has been in service and is able to maintain discipline in his troops regardless of the situation on the battlefield (or, at least - most of the time!).
To represent this, as long as Golgfag is alive, his unit is stubborn and immune to psychology.

Ogre Club - hand weapon, armour piercing

For Hire: Golgfag’s Ogres can be hired as a Special Unit in Dogs of War and Ogre Kingdom armies. Alternatively, they can be hired as a Rare Unit in other Warhammer armies, except Bretonnia and Chaos Daemons.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

W sumie zasada maneater dobrze oddaje klimat oddziału, słuszne jest też dodanie bull charge i ogre club. Tylko podaj jak wyliczyłeś ich koszt.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Golgfaga policzyłem jak maneatera ( którym zresztą jest ) - 88 ze sprzętem. Zwyklasów wziołem z ceny bulla ( choc od bulli są nieco lepsi ) ze sprzetem wyszło 43 za model. Do tego muzyk i sztandar - 30 - wychodzi za podstawowy odział 247, zaokrąglając do 250.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

OK, mam nadzieję, że przejdą, bo mam modele :) (z Ightornem)

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Golgfag i jego przyjaciele na pewno będą. Jednakże czy akurat w takim a nie innym kształcie tego dowiecie się po opublikowaniu pierwszej wersji AB.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzyżu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Krzyżu »

W takim razie małe pytanko: kiedy można spodziewać się AB?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

oby nie prędko :?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Prędko się nie ukaże. Poprawienie DoW to kupa roboty. Przy ok. 40 oddziałach trzeba się porządnie zastanowić, by wszystkie oddziały były w miarę wyrównane. Żeby każdy oddział do czegoś się przydał. Na tym najbardziej nam zależy. Robimy to po godzinach, a jak wiadomo z czasem wolnym bywa różnie.

Cierpliwości. Jak to mówią: "lepiej późno niż za wcześnie" ;)
Obrazek

Ingen175
Kradziej
Posty: 951

Post autor: Ingen175 »

Popieram, w sumie sam dopiero zaczynam zbieranie armii więc mam jeszcze sporo czasu, boje się tylko że może was przegonić 8 edycja, a co wtedy ? Jeśli panowie z gw wpadną na jakieś cudowne pomysły to może być nieciekawie.
W każdym razie trzymam kciuki!! =D> Good job

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5709
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Ingen175 pisze:Good job
Good job to to będzie dopiero jak to wyjdzie. I jeżeli faktycznie będzie to good job.
A jak dotąd - to cóż, wszystkie znaki na niebie i na ziemi* mówią, że będzie inaczej :P

pozdrawiam
Furion

*czyli Fisch, Janiszek i Furion.

Awatar użytkownika
Krzyżu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Krzyżu »

Czy w nowym Ab Norse Marauder'rzy będą na podstawkach 20 mm, czy 25?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Raczej na 20mm.
Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Furion - ja tam w koklesza wierzę 8) .

A propo maruderów - Jeszcze jedna ich wizja :
Norse Maruders:
points/model: 6

Marauder M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A1 LD7
Chieftan M4 WS4 BS3 S3 T3 W1 I4 A2 LD7

Unit size: 10+
Equipment: Hand weapon
Special Rules: Frenzy, Berserk Charge

Berserk Charge
The people of Norsca are in constant battle, either they raid their neighbours themselves, or those who are not yet polluted by chaos war against this menace constantly. In this regard, the Norse People have developed and perfected a furious charge when the Norse leaps into battle with all strengt of their legs
Nores maruders ( and riders ) with this special rule will move an additional 2” on a charge, so can charge up to 10" rather tahn standard 8" .

Unit Options:
- Upgrade one Norse Maruders to a musician for +5 pts.
- Upgrade one Norse Maruders to a standard bearer for +10 pts.
- Upgrade one Norse Maruders to a Chieftan for free
Weapon Options - Whole unit can take any of following :
- Shield (+1 pts/per model)
- Light Armour (+1 pts/per model)
- Great Weapon (+2 pts/per model)
- Flail (+1 pts/per model)
- Additional Hand Weapon (+1 pts/per model)

Single unit of nore Maruders can be upraded to "Norse Riders" at +1 pts/per model. Such unit become skirmishers, but may not count more than 15 models
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Krzyżu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Krzyżu »

Czy zamierzacie przywrócić stare RoR, lub dodać te z kampanii Lustrii?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Przywracać raczej nie będziemy. Z kampanii "Lustria" jak mam tylko dostęp do amazonek. Jednakże samych RoRów jest bardzo dużo. Dlatego też raczej nie będziemy ich dodawać. Być może pojawi się całkiem nowy RoR, choć będzie to jednostka znana z dawnych czasów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzyżu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Krzyżu »

Ostatnio przeglądałem ogrze itemki i wpadł mi w oko sztandar o nazwie Dragonhide, który daje między innymi odporność na magię lodu. Z racji, że jeszcze nigdy nie wiedziałem/słyszałem, żeby ktoś grał kislevską carycą proponuję dodać magię lodu, jako DoW'ski lore. W końcu mielibyśmy własny, a że akurat ten chwilowo jest niczyj...(i w dodatku jest fluffowy, w końcu może jakiś mag pochodzić z Norski).

ODPOWIEDZ