Rozmowy o poszczególnych jednostkach

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

jak dla mnie maneaterzy nie są za dobrzy... grałem nimi parę razy... z Paymasterem może i będą mogli utrzymać na sobie wroga... ale bez wzmocnień czarami przez butchera to różnie z nimi może być... save5+ rewelacją nie jest przy ich koszcie punktowym...

bullsy z dwiema brońmi jak są we czterech mogą skruszyć średnio opancerzony klocek...

leadbelchersi są dobrzy na jakieś fasty/kawalerię(nawet na bretkę jak się dobrze zagra)

ironi- wg mnie najlepsza jednostka ogrów... mocna, war banner, S6... w połączniu z gut magic doskonali... ale myślę, że jako DoW też mogą się sprawdzić :wink:

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Maneater pojedyńczy może zatrzymać klocek piechoty przy pomocy BSB (paymastera) a potem wyjmuje cathayiański długie miecz i czekamy aż wytnie klocek w pień :wink: Oczywiście nie jest to pewne, ale bardzo możliwe.
Ironguci jako siła uderzeniowa ile widziani
Ledbelcherzy na flankach - czemu nie?
Bum...!

Szajbus
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Szajbus »

Husiat pisze:Myślę że klimatycznie również pasują do Halfingów, gdyż obie rasy mają zamiłowanie do jedzenia, a nic tak nie łączy jak wspólne cele. :wink:
Pomijajac fakt ze obie te rasy , wg fluffu, sa ze soba mocno spokrewnione

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Szajbus pisze:
Husiat pisze:Myślę że klimatycznie również pasują do Halfingów, gdyż obie rasy mają zamiłowanie do jedzenia, a nic tak nie łączy jak wspólne cele. :wink:
Pomijajac fakt ze obie te rasy , wg fluffu, sa ze soba mocno spokrewnione
? nigdzie czegoś takiego nie przeczytałem... możesz mi wskazać gdzie jest o tym mowa?

Awatar użytkownika
Asarnil
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: "Oko Terroru" Toruń
Kontakt:

Post autor: Asarnil »

to chyba miał być żart, bo halflingi i ogry poza gastrofilią nie mają ze sobą absolutnie nic wspólnego. Już chyba bliżej halflingowi do gnoblara ;)

Szajbus
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Szajbus »

to chyba nie mial byc zart 8)
nie moge teraz znalesc linka , gdzie to bylo opisane, nawet bardzo ciekawie linia genealogincza zostala przedstawiona.
Jak tylgo gdzies na to natrafie to sie podziele ta ciekawostka

Awatar użytkownika
Asarnil
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: "Oko Terroru" Toruń
Kontakt:

Post autor: Asarnil »

hmmm, to by było ciekawe ;) może niedługo gw zrobi nową kampanią w której halflingi zjednoczą się z ogrami i zaczną wyznawać great mawa :lol:

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Z tego co pamiętam (a mało pamiętam) Halfingi, to był twór Old Ones (?) który nie był dokońca doskonały (pod względem siły i postury). Nie rozumiem jak Ogry mogą być tworem Old Ones...? :roll:
Bum...!

chaos_child
Plankton
Posty: 1

Post autor: chaos_child »

zdaje się że według fluffu ogry i halflingi są ostatnimi tworami oldłanów
mieli oni byc odporni na mutująca moc chaosu, niestety twory te są lekko nieudane, wiadomo czemu...

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Ostatnio przekonałem się do dwóch Ogrowych oddziałów:

Irongutów
Mają te swoje 6 siły, po trzy ataki i nikomu nie trzeba tłumaczyć, że taka czwórka to potężna siła uderzeniowa.

i

Golgfag's Ogres
Heros, który jest w środku i który pierze 6A z S5 to tylko deser, bo 3 zwyklaków wysyła 13 A z siłą 4. A drogie to nie jest - zaledwie 285p :roll:
Bum...!

Paku
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Paku »

Chciałbym sobie wziąść ironguty do armii OnG i mam kilka pytań?

- Czy do irongutów mogę wziąść inny sztandar innej armii niż warbanner o wartości do 25 pkt?

- Czy mogę używać zasady look out gnoblar(5 pkt.) i co ona daje?

Z góry dzięki

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 304

Post autor: Cresus »

Jeśli używacie u psów krasnali to jakich?
chodzi mi o to, że jeśli mam w nie inwestować, to chcę po prostu wiedzieć jak je skleić :wink:
czy macie nimi jakieś ciewawe i funkcyjne techniki?
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

zaczynając przygodę z DoW nastawiałem się na defens (cannon, pikinierzy, kusze...), póki nie zagrałem pierwszej gry i zakochałem się w szybkim ofensie (smok, generał na pegazie, volandzi, mengile).
co do dwarfów - chcę mieć (chociaż nie wiem czy kiedykolwiek wystawię) long drong slayer pirates - tak jak nie lubie krasnali (chyba że chaosu :wink: ) to ich chętnie widziałbym na stole. zwykłe krasie w DoW są... zwykłe. nie czuję ich...

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Jeśli chodzi o zwykłych krasnoludów DoW to ciekawa jest opcja: broń ręczna, tarcza, ciężka zbroja i kusza. Kosztuje to aż 14 punktów od łebka, ale mamy oddział, który potrafi strzelać i walczyć jednocześnie, byle co ich nie pogoni. Najpierw można ich wystawić w długich szeregach, by jak najwięcej strzelało, a w razie zagrożenia szarżą ustawiamy ich tak, by mieli jak najwięcej szeregów. T4 i save 3+ w walce i 4+ na ostrzał to rewelacja dla oddziału strzelającego. Co śmieszne, zwykłe krasnoludy mogą mieć oddziały strzelające z savem "tylko" 4+/5+, więc tutaj DoW górą ;)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 304

Post autor: Cresus »

Za mało im płacą u króla :wink:
a co do drongasów:
czy są funkcjonalni?
bo jak dla mnie to klimat odpada
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Cresus pisze:Za mało im płacą u króla :wink:
a co do drongasów:
czy są funkcjonalni?
bo jak dla mnie to klimat odpada
No cóż, są unbreakable, więc na pewno mogą być przydatni. Nieźle też walczą. Kosztują niemało, ale jak na RoR to całkiem znośny koszt za taką jakość. Największa ich wada to brak armour save'a, ale tak to już niestety jest u Slayerów.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

GreatTaurus pisze:zaczynając przygodę z DoW nastawiałem się na defens (cannon, pikinierzy, kusze...), póki nie zagrałem pierwszej gry i zakochałem się w szybkim ofensie (smok, generał na pegazie, volandzi, mengile).
U mnie podobnie :-) Jak uzbieram latający ofens na jakieś przyzwoite punkty, to zacznę defens kompletować i tam na pewno znajdzie się miejsce na krasnale. Będę musiał przetestować w kiedyś opcję "full-wypas" (z kuszami, HA i tarczami).

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Nordri pisze:U mnie podobnie :-) Jak uzbieram latający ofens na jakieś przyzwoite punkty, to zacznę defens kompletować i tam na pewno znajdzie się miejsce na krasnale. Będę musiał przetestować w kiedyś opcję "full-wypas" (z kuszami, HA i tarczami).
Jak chcesz opcję full-wypas to dokup im jeszcze dwuraki za 2 punkty, wtedy będą kosztować jedyne 16 punktów ;)
Oczywiście żartuję, 14 punktów to i tak dużo, a generalnie lepiej mieć atak z S3 i save 3+, niż atak z S5 i save 5+. Ale chyba warto wypróbować tę opcję za 14 punktów, bo takie krasnoludy nieźle strzelają i dobrze walczą. Kiedyś myślałem nad pancernymi DoW - opartymi głównie na ciężkiej krasnoludzkiej piechocie i ciężkiej kawalerii (w tym Voland's Venators). Bo pikinierzy są fajni, ale giną jak muchy. Myslę, że niezłe byłoby połaczenie: oddział pikinierów, a obok krasnoludy.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Torin
Wałkarz
Posty: 59
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Torin »

Jak działa hot pot, deklaruje sie zasięg jak w katapulcie czy strzela jak z bolca?

Hot pot...

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Halfling Hot Pot ;)

Treat as a stone thrower from the rulebook with the following changes. The Hot Pot has a maximum range of 36". Hits are resolved at S3, with no armour save allowed. The model under the hole of the template suffers a Strength 6 hit, with no Armour save allowed, which causes D3 wounds.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

ODPOWIEDZ