Rozmowy o poszczególnych jednostkach

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2582

Post autor: Kefas »

w pyte... bardzo mi się podoba... zawsze może schować się za krzakiem albo kamieniem i przyatakować fireballem :lol2: i go nie będzie widać : ) taka norka z niego troche :D

baardzo klimatyczna figsa i świetny pomysł! chwała! =D>

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

hafling radosny ;] ale ja go do mojej armi bym nie wcielil ;D

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2582

Post autor: Kefas »

jak się maneaterów wystawia? tzn w rare czy specjal? i ile slotów zjadają
wie ktoś? aha i podobne pytanie o bullrhinox ridersów ile slotów zjadają itd...
bo różne opinie czytałem na temat wystawiania tych jednostek...
pozdro!

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

maneater - special i wystawiasz po 1 sztuce...jako single model...

a rinoxy nie wiem... CHYBA RARE...

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2582

Post autor: Kefas »

a nie jest tak przypadkiem że maneaterzy chodza parami czyli 2 zajmuje 1 slot spec? rhinoxy to rare... 1 bull rhinox = 1 slot rare?

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Dajta spokój. :)
Maneaterzy są wystawiani tak jak każdy inny special, czy jedna jednostka na slot. A jednostka może liczyć 1+ modeli, czyli można sobie wystawić nawet 4 oddziały po 10 maneaterów (teoretycznie). A to że praktycznie wystawia się ich po 1-2, to już inna kwestia.

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

to znaczy ze mnie koles w blad wprowadzil.... no nic, przepraszam..

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2582

Post autor: Kefas »

jak wystawiacie norse marauders? z gw? z flailami? a może z 2ndw? bierzecie tarcze?

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

flaile z tarczami :)

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

muirfin pisze:jak wystawiacie norse marauders? z gw? z flailami? a może z 2ndw? bierzecie tarcze?
Ja proponuję zawsze tarcze. Czasem też GW, wtedy daje nam to wybór w zależności od sytuacji - 2 ataki z S3 i save 4+ (od przodu) lub 2 ataki S5 i save 6+. Drugiej broni ręcznej się nie opłaca, bo to tylko 1 atak więcej z S3 i zostajemy z savem 6+, już wolę 1 atak mniej i save 4+. Można rozważyć flaile zamiast GW, ale jakoś nie jestem do nich do końca przekonany (mam mieszane uczucia co do broni, która daje bonusy tylko w 1. rundzie walki).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

ale flaile są tańsze :-P

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

ja wystawaim z samymi 2 rakami...20 fcg...jak dojda to dojda jak nie to trudno ;]

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Wróćmy do rhinoxów
http://ca.games-workshop.com/CommunityN ... avalry.pdf
Z powyższego pdf`a wynika, że w naszej armii zajmują one 2 rare`y. Jest to chyba tekst z któregoś WD. Oczywiście uważam, że skoro mamy przywilej w postaci memaeterów w specjalach to i w sprawie rhinoxów powinniśmy być uprzywilejowani.

Nie wiem z którego roku jest ten pdf i pytam was czy jest tak w rzeczywistości, czy coś się zmieniło.
Jest w pdf-ie duzo nieścisłości, jak np to że normalne rhinoxy wzbudzają strach a bull rhinoxy terror, czy to, że rhinoxy są na podstawkach 50x50, a bull rhinoxy na podstawkach od rydwanów.

Nie grałem rhinoxami więc sie na nich nie znam :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13907
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kokesz pisze: Z powyższego pdf`a wynika, że w naszej armii zajmują one 2 rare`y. Jest to chyba tekst z któregoś WD. Oczywiście uważam, że skoro mamy przywilej w postaci memaeterów w specjalach to i w sprawie rhinoxów powinniśmy być uprzywilejowani.
rhinosy nie sa z ogre kngdoms. nie zajmuja speciala
Jest w pdf-ie duzo nieścisłości, jak np to że normalne rhinoxy wzbudzają strach a bull rhinoxy terror, czy to, że rhinoxy są na podstawkach 50x50, a bull rhinoxy na podstawkach od rydwanów.
niescislosci? co jest w tym akiego niescislego?

Awatar użytkownika
Wiewior-lbn
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Wiewior-lbn »

myślałem o wstawieniu captain-a z parą magicznych pistoletów do duellistsów z pistoletami.

niby drogi regiment ale całkiem sporo różnych zastosowań

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Nie lepiej dać takiemu kapitanowi Pike of Remas? Taki oddział z powodzeniem mógłby blokować kawe, rydwany i monstra.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5228
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Tak jak mówi Kokesz, pistolety są dobre do zagrywek klimatycznych, ot taki oddziałek rewolwerowców - 7 wspaniałych...czy coś innego. W rzeczywistości, pike of remas niszczy psychicznie - patrz nowe demony gdzie są grejt demony, psy, jakieś inne dziwne rzeczy, hydry i smoki de, dragonów w HE,
nie wspominając juz o pogiętym klocu BK...
Chyba i tak szczytem chamstwa było by zapakowanie piki u herosa do maneaterów czy rhinoksów no nie?:P

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Do ludożerców, to raczej nie. Ja wolę dać im katany w łapę i mieć oddział, który i zaszarżuje i nie boi się być zaszarżowanym.

Pistolety są słabe IMO. Gdyby miały coś więcej niż przerzut ranienia +1 do siły, albo gdyby były wielostrzałowe, to można by ich używać. W tej chwili nie widzę dla nich żadnego zastosowania.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5228
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Teraz to sie zdziwiłem. POdchodzisz klockiem ludojadów pod bk i masz i w pupie, bo 1 ogr i heros trzymają w szachu 1/3 armii. Złe?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

To już jednak dużo lepiej wsadzić tego kapitana do tych nieszczęsnych duellistów - nawet jedynie z dodatkową bronią. Taniej, a ludożercy mogą się w tym czasie zająć resztą armii. Marnować jednostkę z takim uderzeniem do takiego zadania? IMO możliwe, ale nie najlepsze.

Pamiętaj jeszcze, że oddział duellistów jest szerszy niż maneater z herosem i więcej zasłoni.

ODPOWIEDZ