Parę pytań od początkującego

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Re: Parę pytań od początkującego

Post autor: Janiszek »

To super, bardzo dziękuję. A jeszcze dla pewności, mogę wystawiac herosów w skaucie razem z mengilami w oddziale?

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Z tego co wiem to nie. Mengile z herosami w środku mogą być wystawieni tylko we własnej strefie rozstawienia.
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Może Wy udzielicie mi odpowiedzi.
Czy ogrzy maniterzy walcząc brace of pistols, mają AP?
Dodatkowo, czy oddział frenzy (chodzi o kawalerie itp.) może zaszarżowac na pikę?
I jeszcze jedno, czy jest mozliwa szarża dwóch oddziałów kawalerii na oddział mengili z pika?

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

- maneaterzy oczywiście nie mają AP
- oddział z frenzy musi szarżować na pikę
- szarża dwóch oddziałów na oddział z piką może być mozliwy ale nie musi
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Kolejne pytanie.
Czy jeżeli zadam sobie rane z własnego bound spela tego Lighting Staff, to mam warda na 2+?

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

pronto

o to chodzi w tym całym myku
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Ee no to zajebioza. Dzięki za pomoc :mrgreen: :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Janiszek pisze:To super, bardzo dziękuję. A jeszcze dla pewności, mogę wystawiac herosów w skaucie razem z mengilami w oddziale?
Kokesz pisze:Z tego co wiem to nie. Mengile z herosami w środku mogą być wystawieni tylko we własnej strefie rozstawienia.
Nie możesz wystawić herosów w mengilach, z tego prostego powodu, że najpierw wystawiasz bohaterów, a dopiero potem mengili.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

No chyba, że wystawisz mengili w swojej strefie rozstawiania jaki skirmish, gdyż bohaterowie są potem.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

mylisz się Rasti...

nigdy nie wystawisz herosów w mengilach
Obrazek

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

No to chwila, skirmish jest pierwszy czy bohaterowie :shock: ?

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2162
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

eeee, kanibale to scouci więc tak czy siak wystawiasz ich ostatnich, to że będą stać w strefie nie ma znaczenia na kolejność, o to chyba chodzi Krzysiowi

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Nie ma przymusu wystawiania mengili w scoucie. Można ich wystawic jak normalną jednostkę w swoimi deplojmęcie i na koniec wsadzamy herosów i gitara 8)
Fish, dlaczego uważasz, ze nie da się nigdy dac herosów do mengili? Nie bardzo rozumiem.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Oczywiście, że jest obowiązek wystawiania mengili w scoucie (czyli po wystawieniu już całego woja i herosów).

Taki mały minusik jedostek z zasadą scout 8)
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Oj Fish, chyba się mylisz. Zaraz cytacik poleci 8)
Sory, zę z polskiego ale to nie kluczy.
"Jeżeli zwiadowcy wystawiani są w swojej strefie rozstawienia,to mogą być widoczni(...)"
Fish, czyżbyś sam sie oszukiwał? :wink:
Strona 96 prawy dolny róg.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

oj misiu

proste, że się często sam oszukuję, ale na stronie, którą właśnie przytoczyłeś jest także napisane:
"scouts are set up after both armies have been deployed"

czyli nijak herosów do nich nie wstawisz
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

No tak masz racje.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Jak warto maneaterów wystawiać jeśłi się ma wolne sloty special. Przypuśćmy mam kupionych 3 maneaterów z bracami. Czy 3 w jednym oddziale czy każdy z osobna. W jednym oddziale stanowią powazną siłę uderzeniową ale w samotnie mogą namieszać i dają nam więcej wystawień.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

moim bardzo skromnym zdaniem maneaterzy w pojedynkę są prawdziwymi koksiarzami. Ja mam w każdej rozpie 2k+ trzech pojedynczych (z czego dwóch ma dwuraki) i najczęściej to nimi wygrywam bitwy - doskonale szachują, są wystawieniami, nie da się ich zlekceważyć, można łatwo skitrac za laskiem i potem wylecieć 12 cali, co mobilni i wiele innych zalet.

trójeczka czasem fajna (świetna na ghoule, gwardię i bk) a czasem nic nie robi (WE, bolce, krasie, imperium)

dlatego nie ma co się zastanawiać: speciale to 3 pojedynczych manteaterów i mengile 8)

edit: dodam jeszcze, że maneaterzy w 8 edycji będą jeszcze lepsi i będzie się opłacało wystawiać kolesia z kataną (4 inicjatywy robi swoje)
Obrazek

Awatar użytkownika
Duke
Kretozord
Posty: 1980
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Duke »

Pytanie czy taka rozpa jest legalna?

Mag spoils of war(niewazne co)
Pegaz helm myrmidia,pika
3x10 kusznikow
2x8 duelistow
1 fast
15 mengili
2x1 meneater(pojedynczy)
cannon

To na ponizej 2k. Wszystko ze slotami ok?
Obrazek

ODPOWIEDZ