Parę pytań od początkującego

Dogs of War

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Re: Parę pytań od początkującego

Post autor: Nijlor »

Tak

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1314
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

a ja zadam noobowe pytanie, czy spoilsy się wrzuca jeden na całą armię, czy każdy może mieć po sztuce, ale z różnych armii? wiem, że to nie ważne niedługo, ale chcę zagrać ostatni turniej na 7ed pieskami :) thx
Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2924
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Jeden przedmiot na armię, nie ma tak miło :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1314
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

tak już wiem, ale dzięki ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzyżu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Krzyżu »

Chcąc uzdatnić moją armię DoW'ów do grania muszę powsadzać część figurek na podstawki, i stąd moje pytanie: na jakich podstawkach są Birdmani (Nie żeby zbyt często gościli w rozpiskach)? 20mm, bo są skirmisherami, czy na 40mm, ponieważ mają podstawki dla lataczy (wolę tę kwadratowe, niż te "standardowe" przeźroczyste) ? A drugie pytanie to, czy w ogóle dać podstawkę pod Galloper Gun, jak tak, to jaką?

Awatar użytkownika
Deliberitus886
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Deliberitus886 »

Birdman of Catrazza mają 40x40 mm działko nie ma <wybierz sobie> wysłać dokument w którym to jest .
Widzę Wszystko

KrzychuD.
Warzywo
Posty: 19

Post autor: KrzychuD. »

Witam,
czy używając Mage's Tome mogę zamienić wylosowany czar na 1 z wybranego kręgu?

Awatar użytkownika
Krzyżu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Krzyżu »

Na jakiej podstawce ma być Khazak Khan? Na 50x50, bo jego wilk ma 3W, czy na zwykłej kawaleryjskiej?

Awatar użytkownika
kudlaty960
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków, AjWajHajm,

Post autor: kudlaty960 »

Mam pytanie jak widzicie zmieszanie wojowników roznych ras w jednym oddziale?Np oddział kuszników w którym znalazły by się i ludzie i krasnoludy?
"Dobry żołnierz wykonuje rozkazy bez chwili zwątpienia, dobry dowódca wydaje je bez cienia wątpliwości".
TRUE LEGION KRAKÓW

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1314
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

? nie wiem właściwie o co kaman? to ma być pytanie dotyczące gry? bo fluff to nie w tym miejscu .... poza tym, inny dział powinieneś odwiedzić: Dogs of War
Obrazek

Awatar użytkownika
kudlaty960
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków, AjWajHajm,

Post autor: kudlaty960 »

Nie chodzi mi ze względu na fluff tylko czy przeszkadzało by to w grze.To jest dział DoW.
"Dobry żołnierz wykonuje rozkazy bez chwili zwątpienia, dobry dowódca wydaje je bez cienia wątpliwości".
TRUE LEGION KRAKÓW

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1314
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

a ok, bo mi się pomieszały działy ;)
nie ma czegoś takiego, jak mieszane oddziały, miałeś kiedyś w zasięgu wzroku jakiś kodeksik do DoW ? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kudlaty960
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków, AjWajHajm,

Post autor: kudlaty960 »

Wiem wiem że nie ma.Ale chciałbym coś takiego zrobić w swojej armii na statach zwykłych pikinierów.Wielki grzech by był?
"Dobry żołnierz wykonuje rozkazy bez chwili zwątpienia, dobry dowódca wydaje je bez cienia wątpliwości".
TRUE LEGION KRAKÓW

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Pytałem w ogólnym, ale jakoś nikt mi nie odpowiedział (może nikt nie znał odpowiedzi ;) ):
Paymaster:
1. Czy liczy się jako Breaking Point w Blood and Glory ?
2. Czy traktuje się go jako BSB przy liczeniu dodatkowych punktów zwycięstwa pod koniec gry (bonus za jego zabicie)?

IMO, albo powinno być 2xTAK, albo 2xNIE, ale chciałbym się upewnić.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1314
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

2 x tak, bo pay jest jednocześnie bsb w armii dow
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzyżu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Krzyżu »

Skoro temat już jest odświeżony, to ja ponowię pytanie:

Na jakiej podstawce ma być Khazak Khan? Na 50x50, bo jego wilk ma 3W, czy na zwykłej kawaleryjskiej?

I garstka innych:

Asarnil ma być na podstawce rydwanowej, czy na 50x50, skoro taką miałem w pudełku (w wyprasce)?

I to samo pytanie o Giants of Albion, rydwanowe, czy 50tki (też były w pudle)?

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1314
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

smok, jak to smok, sam sobie dobierz, a gigusie z reguły na 50 latają
Obrazek

AdP
Plewa
Posty: 7

Post autor: AdP »

Witam!

Zastanawia mnie pewna kwestia, a powodem tego zastanowienia jest post użytkownika Wieszkto z tego tematu - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 17#p709317

Zgodnie z uściśleniami sędziowskimi dotyczącymi DoW, cytuję: "Przedmioty z kampanii "Włoskiej" nie są dopuszczone - jednak oddziały dogs of war mogą wykupywać wszystkie przedmioty magiczne z podręcznika do Warhammera, po kosztach podanych w tymże podręczniku."

Widzę tutaj problem, skoro za poprzedniej edycji oddział Paymaster`s Bodyguard zgodnie z oficjalnymi zasadami miał możliwość wykupienia jedynego magicznego sztandaru, to zgodnie z uściśleniami teraz też może mieć magiczny sztandar. Trzymając się literalnie treści zasad dopuszczony był tylko War Banner, no ale innego sztandaru nie było.
Wobec tego, czy w obecnej edycji można brać tylko War Banner, czy dowolny sztandar do 25 pkt, czy może dowolny sztandar za cenę z Rulebooka - no bo oddział może wykupywać "wszystkie przedmioty z podręcznika..."

jak to jest, bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na to pytanie poprzez opcję "szukaj"?

pozdr

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Nie widzę problemu. Zgodnie z zasadami GW, Paymaster's Bodyguard mogą brać magiczny sztandar do 50 pts. z commonów z rulebooka, więc możesz wziąć dowolny, nie tylko War Banner.
Co nie zmienia faktu, że oddział ten jest bardzo słaby i nawet magiczna szmatka tego nie zmienia niestety.

pzdr
-ism

AdP
Plewa
Posty: 7

Post autor: AdP »

Też mi się tak wydawało, że do 50 pkt mogą, no ale warto się upewnić...

Dzięki za odpowiedź! :-)

pozdr

ODPOWIEDZ