Lizardmen 2800 Silesian

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szczuro
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: Gliwice

Lizardmen 2800 Silesian

Post autor: Szczuro »

Mam taki pomysł na rozpiskę

Unnamed2800 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 330.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Metal; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
Standard of Discipline [15.0]

1 Slann Mage-Priest @ 365.0 Pts
2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
Bane Head [15.0]
Itxi Grubs [25.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 58.0 Pts
Javelin; Shield; Standard

23 Skinks @ 307.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon

1 Skink Brave @ [8.0] Pts

23 Skinks @ 307.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon

1 Skink Brave @ [8.0] Pts

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

2 Salamander Hunting Packs @ 160.0 Pts

8 Skink Handlers @ [40.0] Pts

2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts

6 Skink Handlers @ [30.0] Pts

Models in Army: 130


Total Army Cost: 2800.0

Nie jestem pewien do końca czy Metal na generale czy Life. Kmina z Life jest bardziej defensywna no i mniejsze straty, możliwość nie tracenia salek i terradonów jest bardzo kusząca. Dajcie znać co o tym myślicie.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

brakuje dwuraka na kowboju, nie masz oddziału gdzie żabki by się czuły bezpiecznie (od kohort z kroxami nie ma look outa)

połączenie metal+death jest bardzo mocne. jak wrzucisz jedną dużą kohortę skinków dla slannów to będzie super rozpa.
Obrazek

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Mam bardzo podobne przemyślenia. Fajne domeny, ale potrzebujesz bunkra, 10 skirmishu to nie bunkier ;)
Weź na jednej żabie wywalanie 6. Na przykład na metalowcu.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

zabieranie szóstek przy dwóch scrollach to trochę przesada. może na deathowcu zamiast całego lore dasz feedbecka (i tak masz 11 czarów do wyboru a feedback z baneheadem udupia magów straszliwie)? wtedy na żabie generał BSB zmieści się jeszcze plaque of protection.
Obrazek

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Fish ma rację co do feedback scrolla. Jednak nawet przy nim wyrzucanie 6 jest ważne. Przeciwnik nie może wtedy rzucać z np 6 kości licząc na ifkę. Dodatkowo możesz to zastosować przy rzucie z 4 kości na czar, który normalnie by wyszedł, ale przez odrzucanie 6 na przykład spalił przez co nie tracisz nic, a zabijasz maga.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

jesteś pewien że to tak działa? cognitation powoduje, że kostka jest discardowana. więc nie kombuje się z feedbackiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szczuro
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Szczuro »

Po przemyśleniach skłaniam się raczej ku magii Life na generale. Wrzuciłem Becalming Cogitation, ale nie jestem pewien, uwielbiam tę dyscyplinę, no ale zakładam że mag 4 lvl przeciwnika nie będzie żył już w 3 turze. A cube i scroll dadzą rade 2-3 tury wytrzymać.
Wyrzuciłem 3 kameleonki i championów z kohort, no i wrzuciłem skinki do kohorty.
Zmiany sa pokolorowane, no i zapomniałem nie wiedzieć czemu o tym dwuraku O.o

Unnamed2800 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 380.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
Plaque of Tepok [15.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focused Rumination [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]

1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
Bane Head [15.0]
Itxi Grubs [25.0]
# Focused Rumination [0.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 166.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

19 Skinks @ 103.0 Pts
Javelin; Shield; Standard

24 Skinks @ 299.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon

24 Skinks @ 299.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
Blowpipe

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
Blowpipe

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

2 Salamander Hunting Packs @ 160.0 Pts

8 Skink Handlers @ [40.0] Pts

2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts

6 Skink Handlers @ [30.0] Pts

Models in Army: 138

No jeszcze chodzi mi pogłowie pomysł wywalenia 2 kohort skinków (1 z kroxigorami), i wrzuceniu 25 saurusów. Ponadto da mi to punkty na dopełnienie chamków do full 10.
Tylko ja nie jestem ogromnym fanem Saurusów. Wolne to i brzydkie:D. No ale na bunkier z magią Life to raczej ciężkie do unicestwienia.
Ponadto trace 1 Break Point w stosunku do wyższej rozpy. Kolejne moje przemyślenia to czy rozdzielić Break Pointy z gen i bsb? np 1 slann bsb a drugi gen?

Unnamed2800 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 380.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Metal; Battle Standard
Plaque of Tepok [15.0]
Standard of Discipline [15.0]
# Focused Rumination [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]

1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
Bane Head [15.0]
Itxi Grubs [25.0]
# Focused Rumination [0.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 166.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dragonhelm [10.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

25 Saurus Warriors @ 293.0 Pts
Shield; Standard; Musician

24 Skinks @ 299.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin

3 Terradon @ [0.0] Pts

2 Salamander Hunting Packs @ 160.0 Pts

8 Skink Handlers @ [40.0] Pts

2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts

6 Skink Handlers @ [30.0] Pts

Models in Army: 126

Total Army Cost: 2798.0

Awatar użytkownika
Szczuro
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Szczuro »

Można też wyrzucić 1 skinka z scrollem, jest to 100 pnkt w obu rozpiskach na kolejne śmieci, typu 5 salka chodząca solo i pare skinków, albo poprostu skink skirmish i tyle:). Becalming i cube kupi mi trochę czasu.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

nie można mieć 3x tego samego rare unitu niestety.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

ta pierwsza rozpiska jest spoko. choć moim zdaniem zamiast itxi grubs i cognitation można dać feedbacka na gościa z bane headem i plaque of protection na generała BSB.

i zamiast tych dwóch oddziałów skirmisha corowego (i tak masz 701 punktów w corach) i dwóch załogantów od salek dorzucić 5 kameleonów i kolejny oddział terek

no i nie wyrzucałbym tego metala z rozpy. -1 do save do końca gry, +1 to hit i AP na oddziały 10 kameleonów (oba rzucane z dwóch kostek!) i final transmutation to świetne czary

life niby ma mnóstwo czarów grywalnych ale tak naprawdę są tury, w których tylko +2 do tougha jest potrzebne.

pzdr
Obrazek

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Kurczę nie wiem co się dzieje, ale ciągle muszę się zgadzać z Fishem ( ;) ). Metal jest zdecydowanie lepszy. Tak samo jak Feedback. Nie zgadzam się tylko z wywaleniem dwóch skirmishów corowych. Uważam, że czasem lepiej jest rozbić punkty zyskując oddział oraz wystawienie. Co do Beclaming Cogitation to kombuje się z Scrollem gdyż na w przypadku becalming owszem discardujesz owe kości, co nie zmienia faktu, iż ich użyłeś. Zapis przy scrollu jest natomiast taki, że dostajesz wpernicz z tylu kostek ilu użyłeś. Więc Tych podstawowych, przed discradem.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Lol, ale feedback używasz zamiast dispell attempt, ciekawe jak chcesz dispellować czar który nie wszedł - taka kmina to gruby wał a nie kmina

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Kozioł pisze:Lol, ale feedback używasz zamiast dispell attempt, ciekawe jak chcesz dispellować czar który nie wszedł - taka kmina to gruby wał a nie kmina

?! Co przeczytałem post Golonki to mu chodzi o fakt, że przeciwnik rzuca czar z 6 kości, z mocy Slann odrzuca jedną 6 ale i tak Feedback zadziała na wszystkie 6 użytych kostek. Nie widzę nigdzie w wypowiedzi Golonki o próbie użycia feedbacka i dispellowaniu czaru.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

który normalnie by wyszedł, ale przez odrzucanie 6 na przykład spalił przez co nie tracisz nic, a zabijasz maga.
Według mnie z tego wynika że dzięki odrzucaniu 6 czar nie wyszedł a ty i tak mogłeś zabić maga feedbackiem

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Kozioł pisze:
który normalnie by wyszedł, ale przez odrzucanie 6 na przykład spalił przez co nie tracisz nic, a zabijasz maga.
Według mnie z tego wynika że dzięki odrzucaniu 6 czar nie wyszedł a ty i tak mogłeś zabić maga feedbackiem

A dobra :) tutaj to wał :P
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Fakt, na górze tak napisałem, nie rozkminiłem w sumie tego za bardzo. Ciągle jednak odrzucanie 6 ratuje cię przed ifkami, których również nie możesz disspelować. Dzięki za info.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Szczuro
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Szczuro »

Cały czas grałem na heavenie, grałem po raz I ostatnio na deathie/metal. I problemem dla mnie są zasięgi :(. w Heavenie zasięgi są boskie, w deathie slann musi być 12 cali od zagrożenia. to troche ssie:/

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

24 cale, raczej mało kiedy rzuca się podstawowe wersje czarów, żeby nie narażać slanna na niebezpieczeństwo. Tylko 5 czar nie ma większej wersji, ja często wymieniam go na jakiś inny z tego powodu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Jak wyżej. Poza tym grasz Lizakami. Często możesz być 12 cali od slanna bo i tak nie jest w stanie cię zaszarżować.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

metal i death mają do tego dwa wredne czary o chorym zasięgu, grywalne w każdej turze:
doom and darkness i -1 do save
Obrazek

ODPOWIEDZ