Liz by Oki
Moderator: Ziemko
Liz by Oki
Jako ,że nie mogę zmienić tytułu poprzedniego tematu,to zakładam nowy.(nie piszę w temacie jakie punkty itd.)
Dziś zagrałem takim czymś z imperium:
Unnamed2500 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 395.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
Blood Statuette of Spite [25.0]
3 x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 x 10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 160.0 Pts +2 poganiaczy
2 x 29 Saurus Warriors @ 348.0 Pts
Shield; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2497.0
Przeciwnik grał na dużej kawie, 6demigryfach,cannon, hellblaster, wóź heavena,jakieś halabardy z magiem lighta,tank,mała kawa i coś tam jeszcze.
Bądź co bądź przegrałem 15:5
Hordy saurusów bardzo mi się spodobały, będę testować je dalej. Są wytrzymałe i spoko biją, chociaż wolno.
Pierwszy raz grałem na shadow'ie i zamiast rzucać na nich brzytwę ,to rzucałem na przeciwnika hexy
Już wiem ,że 2xkowboj to za mało na 6demigryfów od przodu....było trzeba łapać czołg.
Saliki 5 tur biegały za małą kawą próbując ją spanikować/zabić ale im się nie udało....
Trzeba jak najszybciej zabić wóżek z heavena...bo demigryfy trafiające na 2+, czy generał z morfangiem (czy jak to się tam pisze) to zuo.
Jedne kamyki out, a za to wchodzą kolejne terki.
Dziś zagrałem takim czymś z imperium:
Unnamed2500 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 395.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
Standard of Discipline [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
Blood Statuette of Spite [25.0]
3 x 10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 x 10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 160.0 Pts +2 poganiaczy
2 x 29 Saurus Warriors @ 348.0 Pts
Shield; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2497.0
Przeciwnik grał na dużej kawie, 6demigryfach,cannon, hellblaster, wóź heavena,jakieś halabardy z magiem lighta,tank,mała kawa i coś tam jeszcze.
Bądź co bądź przegrałem 15:5
Hordy saurusów bardzo mi się spodobały, będę testować je dalej. Są wytrzymałe i spoko biją, chociaż wolno.
Pierwszy raz grałem na shadow'ie i zamiast rzucać na nich brzytwę ,to rzucałem na przeciwnika hexy
Już wiem ,że 2xkowboj to za mało na 6demigryfów od przodu....było trzeba łapać czołg.
Saliki 5 tur biegały za małą kawą próbując ją spanikować/zabić ale im się nie udało....
Trzeba jak najszybciej zabić wóżek z heavena...bo demigryfy trafiające na 2+, czy generał z morfangiem (czy jak to się tam pisze) to zuo.
Jedne kamyki out, a za to wchodzą kolejne terki.
Jak to dwóch kowbojów to za mało na 6 demisiów? Powinien spokojnie wystarczyć jeden, ten z przerzutami AS. Poza tym rozpa niby wporzo, ale przeciwko armiom z AS1+ liczy tylko na brzytwę, żeby realnie zrobić coś w combacie (chyba że faktycznie zredukujesz przeciwnikowi siłę do 2).
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Też się zdziwiłem ale taka prawda, najpierw rzuciłem tego z AS1+ z przerzutami , (czyli de facto 2 szanse na wysejvowanie rany na 4+) potem docisnąłem drugiego z AS1+ i wardem na 4+ (czyli takie same szanse na przeżycie jak ten pierwszy) i obydwoje w miarę szybko padli. Od boku było by spoko, ale od frontu to słabo. Imperialista zresztą po bitwie powiedział, że to nie pierwszy raz jak jak po gromił 2 kowbojów demigryfami....
A na co liczy standard z morzem skinków? tylko na kroxy.....
W sobotę ligówka na 2500 z DE....gramy prawie open, tylko max 12 kości magii na turę i jakieś małe ograniczenia. Jakieś wskazówki?
EDIT:fajnie działa statuetka z obniżaniem T Aha czy charmed shield działa na rany z statue of blood?
A na co liczy standard z morzem skinków? tylko na kroxy.....
W sobotę ligówka na 2500 z DE....gramy prawie open, tylko max 12 kości magii na turę i jakieś małe ograniczenia. Jakieś wskazówki?
EDIT:fajnie działa statuetka z obniżaniem T Aha czy charmed shield działa na rany z statue of blood?
Ale potem dalej zdaje testy? czy liczy się to że zdał?
Chyba w telewizji mają rację mówiąc, że sztuka czytania zanika.
Czym jest "hit" (na potrzeby przedmiotów takich jak np. Charmed Shield, greedy fist)
Trafieniem (hit – na potrzeby zasad np. charmed shield, greedy fist) są wszystkie rzeczy, które trafiają na podstawie rzutu na trafienie (bądź ranią na podstawie rzutu o trafienie, np. poison), działają na podstawie przyłożenia wzornika (w tym wzornika z czarów) lub są opisane jako trafiające automatycznie/zadające „hity”. Czary, zdolności i zasady, które zadają bezpośrednio rany (bez elementu trafiania), np. sygnaturka z deatha czy krzyk banshee, nie są traktowane jako trafienia i zasady w.w. przedmiotów ich nie dotyczą.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Czyli nie działa?!
Nie za bardzo Ale często nie mam pomysłu jak nimi grać....chyba je zmniejszę i będą kolejną odginaczką...
Za tydzień turniej na 2600 etc
Wymyśliłem coś takiego:
2600 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 380.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
1 Saurus Oldblood @ 270.0 Pts
Fencer's Blades [35.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Glitering Scales [25.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 160.0 Pts
30 Saurus Warriors @ 360.0 Pts FCG
24 Skinks @ 299.0 Pts FCG i 3 kroxy
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2600.0
Mam 3 kolesi na CO więc jakaś moc jest. Zmniejszam kamyki bo już wiem do czego one mają służyć. Czy na oldbloodzie zostawić potion ten co jest czy zamienić na ten z inicjatywą?
Wymyśliłem coś takiego:
2600 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 380.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
1 Saurus Oldblood @ 270.0 Pts
Fencer's Blades [35.0]
Amulet of Itzl [30.0]
Glitering Scales [25.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Plaque of Tepok [15.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 160.0 Pts
30 Saurus Warriors @ 360.0 Pts FCG
24 Skinks @ 299.0 Pts FCG i 3 kroxy
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2600.0
Mam 3 kolesi na CO więc jakaś moc jest. Zmniejszam kamyki bo już wiem do czego one mają służyć. Czy na oldbloodzie zostawić potion ten co jest czy zamienić na ten z inicjatywą?
Z dupy masz złożonego tego Oldblooda. Nie ma żadnej ochrony przed maszynkami. Fencer blades + glittering scales? Jak już musisz, to albo jedno, albo drugie. Ale jakby mnie ktoś pytał, to wypie**ol Fencer blades, i tak masz WS 6. Na oddziały wystarczy, a z bohaterami to Ty masz ich zabijać, a nie oni nie zabijać Ciebie.
Standardowy build masz tu :
1 Saurus Oldblood @ 272.0 Pts
Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Jest tańszy od Twojego, ma Save na 1+, warda na 4+, 5 ataków z S7, przeciwnik musi przerzucać udane wardy. Do tego dla smaczku -1 do trafienia, T5 i więcej nie trzeba.
Jak chcesz hipsterzyć ze złożeniem to może daj mu Amulet of Itzl i Venom of the Firefly Frog, skoro tego combosa nie używasz na małym kowboju?
Standardowy build masz tu :
1 Saurus Oldblood @ 272.0 Pts
Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Jest tańszy od Twojego, ma Save na 1+, warda na 4+, 5 ataków z S7, przeciwnik musi przerzucać udane wardy. Do tego dla smaczku -1 do trafienia, T5 i więcej nie trzeba.
Jak chcesz hipsterzyć ze złożeniem to może daj mu Amulet of Itzl i Venom of the Firefly Frog, skoro tego combosa nie używasz na małym kowboju?
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Twój jest droższy o 2 punkty I nie mieści się wtedy w limicie lordów. Tepoka nie przerzucę na slanna....
Na bohaterów to jest death, kowboje mają głownie ścinać kloce, i tu trafianie na 6+ wydaje się być fajne, ma Itzila więc tą jedną maszynę przeżyje.
hm...ewentualnie:
-Great Weapon
-Glitering Scales
-Talisman of Preservation
-Venom of the Firefly Frog
Na bohaterów to jest death, kowboje mają głownie ścinać kloce, i tu trafianie na 6+ wydaje się być fajne, ma Itzila więc tą jedną maszynę przeżyje.
hm...ewentualnie:
-Great Weapon
-Glitering Scales
-Talisman of Preservation
-Venom of the Firefly Frog
Ten ostatnio build też jest spoko, znam takich, którzy bez venoma na lordzie nie chcą grać.
Ja myślałem jeszcze o takim złożeniu: oldblood na krowie, armour of destiny, dawstone, the other trickster shard, gw, tyle że muszę jeszcze policzyć jak wychodzi starcie takiego kowboja z różnymi przeciwnikami i czy ma to sens. Wydaje mi się, że dopóki nie ma u przeciwnika KB, to jest spoko, no ale...
Ja myślałem jeszcze o takim złożeniu: oldblood na krowie, armour of destiny, dawstone, the other trickster shard, gw, tyle że muszę jeszcze policzyć jak wychodzi starcie takiego kowboja z różnymi przeciwnikami i czy ma to sens. Wydaje mi się, że dopóki nie ma u przeciwnika KB, to jest spoko, no ale...
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Zagrałem powyższą rozpiską wczoraj na lokalu
Oldblooda złożyłem z AS1+,GW, WS 4+, -1 to hit in CC, i jad z żabek.
Pierwszą bitwę zagrałem z kolegą z Gorzowa - VC
Wynik 11:9 dla mnie.
Wiedziałem że lorda klepacza nie ma ruszać więc go omijałem szerokim łukiem.
Na początku źle wystawiłem sobie jedne małe kameleony w strefie przeciwnika i spadły od krzyku baśki ,która wlazła do wilków.
2 małych siepaczy na CO wrzuciłem w 10dużych ghuli, ten z AS 1+ z re-rollem padł szybciutko przerzucając dwie jedynki na dwie jedynki Było by 10:10 ale w ostatniej turze (4 lub 5) zdjąłem koledze mortisa snajpą na LD W tej ostatniej oldblood dojechał do mniejszego kolegi pomóc mu z ghulami ale za dużo nie powalczył....no szkoda tej obsuwy czasowej....
Druga bitwę zagrałem z Kap'em ze Szczecina - VC
Wynik 20:0 dla mnie.
Skończyliśmy w 3 lub 4 turze.
Przeciwnik miał wagon kawy z lordem siepaczem, ale niestety bez MR. Generał padł od snajperek, wagon blokowałem śmieciami.
Terrorgeje spadały jak szalone z poisonów. Miałem tylko zagwozdkę z hexwrightami, spróbowałem na nie zaszarżować na 8+ ale spaliłem....na szczęście przeciwnik przeżył zaćmienie i nie przejechał mi po nim
Trzecia bitwa z Drizzt'em ze Szczecina - Liz
Wynik 15:5 dla mnie.
Nie lubię mirrorów! Kolega nie miał Oldblooda ,ale za to bardziej wypasionego slanna i więcej śmieci(strzelania). Grał na metalu.Niskie castingi, spoko zasięgi i więcej śmiecia.... zmusiły mnie do wyjścia do niego. Szło źle do ostatniej tury w której udało mi się zabić 2 szamanów i złapać eterycznego slanna z ward'em na 2+ od zasięgowych, rzucić na niego dwie sygnatury z heavena, doom and darknesssss....i zjeść cr'em.
Ogólnie 3 miejsce więc tragedii nie było
Ciekawe czy nowe etc będzie na 2600
Oldblooda złożyłem z AS1+,GW, WS 4+, -1 to hit in CC, i jad z żabek.
Pierwszą bitwę zagrałem z kolegą z Gorzowa - VC
Wynik 11:9 dla mnie.
Wiedziałem że lorda klepacza nie ma ruszać więc go omijałem szerokim łukiem.
Na początku źle wystawiłem sobie jedne małe kameleony w strefie przeciwnika i spadły od krzyku baśki ,która wlazła do wilków.
2 małych siepaczy na CO wrzuciłem w 10dużych ghuli, ten z AS 1+ z re-rollem padł szybciutko przerzucając dwie jedynki na dwie jedynki Było by 10:10 ale w ostatniej turze (4 lub 5) zdjąłem koledze mortisa snajpą na LD W tej ostatniej oldblood dojechał do mniejszego kolegi pomóc mu z ghulami ale za dużo nie powalczył....no szkoda tej obsuwy czasowej....
Druga bitwę zagrałem z Kap'em ze Szczecina - VC
Wynik 20:0 dla mnie.
Skończyliśmy w 3 lub 4 turze.
Przeciwnik miał wagon kawy z lordem siepaczem, ale niestety bez MR. Generał padł od snajperek, wagon blokowałem śmieciami.
Terrorgeje spadały jak szalone z poisonów. Miałem tylko zagwozdkę z hexwrightami, spróbowałem na nie zaszarżować na 8+ ale spaliłem....na szczęście przeciwnik przeżył zaćmienie i nie przejechał mi po nim
Trzecia bitwa z Drizzt'em ze Szczecina - Liz
Wynik 15:5 dla mnie.
Nie lubię mirrorów! Kolega nie miał Oldblooda ,ale za to bardziej wypasionego slanna i więcej śmieci(strzelania). Grał na metalu.Niskie castingi, spoko zasięgi i więcej śmiecia.... zmusiły mnie do wyjścia do niego. Szło źle do ostatniej tury w której udało mi się zabić 2 szamanów i złapać eterycznego slanna z ward'em na 2+ od zasięgowych, rzucić na niego dwie sygnatury z heavena, doom and darknesssss....i zjeść cr'em.
Ogólnie 3 miejsce więc tragedii nie było
Ciekawe czy nowe etc będzie na 2600