Ziemka rozkminy na 8ed.

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Ziemka rozkminy na 8ed.

Post autor: Ziemko »

Slann
BSB
+ 2 chanele
Chanelling staff
Caly lore


Priest level 2 best
DS

Veteran na CO

La, gw, stegadon helm, dragonbane gem


3x10 skirmish
2x25 saurusy fcg

4xrippery
Bazyl z latarka

3xsalki


Teraz jest kilka opcji:

Veteran na Co
Gw, dawnstone, dragonhelm, la

Troglodon


LUB


6xkroxy
Kohorta z muzykiem


LUB

Veteran slomka, la, dawnstone, charmed
6xchamki
3xterki



No i nie wiem co wybrac :)

Awatar użytkownika
Nebiros
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: Nebiros »

a jakbys wywalił bazyla z latarka i wrzucił kowboja i 6 kroxów ? bo to +1 I jakoś mnie nie rusza szczerze mówiąc a na bounda nie wiem czy starczy kostek nie liczac tego ze jest dosc losowy

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

ja bym na bonda liczył bo wychodzi na 3+ (czyli realnie z 1kości) a może namieszać
ja bym jednak stawiał na heven na skinku bo 0 z beasta rzucać by wypaddało z 3 a z hevena trochę łatwiej

ja bym testował

slan bsb cały high rerole dispela
skink lv 2 heven ds
kowboje - SoM DS Charmed shield
- GW Armour of Destinity
3x skirmisz
2x kohorta z muzykiem
23 saurusów muzyk czemp
26 templi z banerem ap
3x terki
bazyl z arką
razordon

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Jest to opcja. Jeszcze kohorta sie zmiesci :) kurde, a tak chcialem ma jakis nowych modelach pograc :) ewentualnie kroxy + troglo.

Hmmm fajny pomysl rzuciles klops z jednym razorem. Tanie to , a jakoodginaczka moze posluzyc.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

1 Slann Mage-Priest @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

16 Skink Cohort @ 90.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician

4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield

6 Kroxigor @ 300.0 Pts
Great Weapon

2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts

Models in Army: 113


Total Army Cost: 2396.0


Takim czyms chce potestowac teraz granie. Wzialem ta wieksza kohorte, zebym mogl slanna tam wsadzic, zeby nie tracic jednego klocka saurusow na trzymaczke zaby. Chcialbym w przyszlosci sprawdzic drugie ripery, ale nie wiem za co teoretycznie mialby je wystawic. Chyba jednego kowboja musialbym sie pozbyc - co uczynilbym niechetnie.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Spoko rozpa, też mniej-więcej nad czymś takim myślałem. Dwa kowadła w postaci saurusów, kowboje i kroxy na kontrę. Moim zdaniem rippery to min. 2x3, żeby przeciwnik musiał dzielić cele, jeden oddział za szybko może topnieć. Na kilka parringów postawienie przed generałem/bunkrem przeciwnika takich dwóch oddziałow w pierwszej turze jest bezcenne ;-)

Na drugiego kowboja przydałby się browar za 5 pkt dający +1A. Niestety, punkty na drugie rippery to albo skirmishe, albo salki. Dziwi mnie brak standard of discipline na slannie, to chyba najbardziej oczywisty wybór na samym początku.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

3 ripery sa z dupy. Pamietaj, ze maja I 3 - zanim uderze to padna. 4-5 jest najlepiej, tylko brak pktow.
Dyscyplina - no chcialbym, nie ma pktow, a z ld9 tez sobie radza chlopaki wystarczajaco.

Zobaczymy jak salki sie bede spisywaly, ale nie chciallbym sie ich pozbywac.
Brakuje mi tez tutaj chociaz jednych chamow :/

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

No prawda, nie są najwytrzymalsze te rippery. Ja w tej rozpie widzę drugi oddział tylko za salki, albo za salkę i jedne skinki, chociaż niekoniecznie doradziłbym wyrzucenie odginaczki. Tak jak piszesz, przydałyby się kameleony albo terki. Może pomyślisz nad wrzuceniem jednych albo drugich zamiast skirmisherów w corach?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Jest opcja wcisniecia drugich ripperow za jeden oddzial saurusow, wchodzi wtedy:

- 4x ripper
- 6xchamy
- 5xsaurusi do drugiego klocka (30tka wtedy)
- 15 pktow - albo dyscyplina na zabe, albo 3xskinki do kohorty do oddzialu do jego trzyamnia.


Musze najpierw cos pograc, zeby ocenic.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Druga bitwa rozegrana przeciwko ogrom tym razem.
Jak mialbym podsumowac:

- Ripery - w walce wrecz zlo, walka z oddzialem omarkowanym jest faaajna, nawet jesli to ironi, ale +2 ws +2 I zrobilo im niezle, oddzial, ktory ma kosmiczny potencjal (5 riperow zadalo 10 ran ironom)
- Lore High i jego atrybut - poezja, slann mi pierwszym czarem rzucil ifke w 1 turze i stracil 3 poziomy, fajnie po stracie 3 czarow nadal miec ich 5 ;), mozna wtedy jeszzcze cos pozapominac, zeby bylo lepiej, najbardziej uniwersalny lore w grze, sam high bez zmieniania tez jest super
- dodatkowe channelingi na 5+ - po raz kolejny in plus , jedna dodatkowa kostka byla zawsze czasem nawet 2
- saurusi - z sygnatura z beasta kroja
- salki - dzieki mozliwosci sygnatury z beasta calkiem sensowny oddzial do walki sie robi, opcja fischogolonki z 5 razordonami moze miec duzy potencjal - walki, strzelania
- kroxigory - znowu ciezko mi powiedziec, dostaly niechciana szarze ironow z 3 herosami (skinki byly przed ironami od odgiecia, ale kometa rzucila 11 na zasieg i na styk zlapala skinki i je spanikowala), troche pokroily ustaly na 2x1 potem zostale wybite do zera, wiecej bitew musze rozegrac, bardzo mnie ciekawi jak spisza sie na brete czy imp, jednak czuje, ze gwardia wroci - bardziej stabilna opcja
- kowboje - poezja - stwierdzenia ze teraz lepiej grac bez kowboji na coldach tylko terkach - nieprawdziwe, kowboje na coldach zatrzymali 2 kluczowe oddzialy wroga, lord wybil 6xmaneaterow do nogi w walce wrecz przez 8-10 tur kombatu
- javeliniarze w skirmishu - super opcja, na bliskim trafianie na 4+ , w dodatku sygnatura z beasta daje nam rzucanie z s4 - fajnie
- kowboj na terku - na ogry nie mial za duzo celow, razem z salkami walczyl w komacie z 4xzwyklasami z aditionalami, rzucal fatalnie na trafienie, wiecej bitew zeby okreslic jego potencjal potrzebuje

Reasumujac - nowe lizaki sa zaj....efajne. Tylle opcji grywalnego zlozenia, ze glowa mala. Mam w sumie 4 glowne rozpiski, ktore musze sprawdzic.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Powiedz mi Ziemko, testowałeś 4 czy 5 riperrów?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

2x4 , aczkolwiek powoli rozwazam tez 5tki.

5tki kosztuja juz duzo i zaczynaja sie robic niewygodone w manewrowaniu, 4ki sa imho poki co optymalne, ale gorzej jest jak przeciwnik troche do nich postrzela, ale wtedy zmieniaja po prostu swoj primary target na likwidowanie smiecia. Jeden riper na 2 ranach raczej bez problemu rozjezdza kazda maszyne (poza hellka oczywiscie).

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

A myślałeś o jednej piątce, i np. dorzuceniu kameleonów?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Nie, na riperach trzeba grac na conajmniej 2 oddzialach, zeby daly 2 marki, ktore sie wzajemnie krzyzuja, przy 3 oddzialach robi sie masakra dla przeciwnika, bo 3 rozne oddzialy moga na ciebie zaszarzowac i kazdy model wyplaca (razem ze skinkiem) od 5 do 7 atakow, reroll to hit. MASAKRA.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

skink nie ma rerolla,AP i KB, takze jest wisienka przed tortem
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Tak wiem, pisalem tak ogolnie :)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Kolejne crush testy za mna na turnieju 10:10 skaveny, 10:10 worki i goebeliny, HE 18:2.

Gralem czyms takim.

1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Channeling Staff [15.0]

1 Saurus Oldblood @ 241.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]

1 Terradon @ [0.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

18 Skink Cohort @ 100.0 Pts

28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

8 Kroxigor @ 400.0 Pts
Great Weapon

4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield

4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield


2 Salamander Hunting Pack @ 168.0 Pts


Models in Army: 113


Total Army Cost: 2600.0


Slann i magia high - miodzio, turbo super :)

Rippery sa cudowne coraz bardziej tak uwazam.

Skink na terku - nie mam zdania, z skvenami zabil weapon team i elektryka potem uciekl za stol, z orkami zabil katapulte, sciagal ogien po czym w koncu siadl, z He wielka porazka zaszarzowal na orla, dostal sygnature beasta do pomocy i w szarzy zadal 1 rana, potem przez 2 tury combatu nic i zginal od orla :roll: :roll: - jesli bede mial cos wywalc to jest pierwszy na liscie

Kroxy - najwiekszy znak zapytania w rozpie - z orkami stopa + maszyny i skavenami bylo masakrycznie, z skavenami dziala, doomwheel rzezaly jest strasznie, natomiast z kawalerysjko monsterowymi HE (2xfenixy w tym spec heros, lord na stardragonie + 4x kawaleria) bedac razem z lordem sprawialy, ze przeciwnik bal sie ich jak cholera i musialby mega kanapke zrobic ( na ktora bym nie pozwolil) sprawily, ze HE nie rzucily sie od razu na mnie, na koncu po tym jak saurusy dostaly kanapke i ustaly na steadfascie odwrocily sie i zjadly herosa z feniksem - ich najlepszy wystep do tej pory

Lord na co - 3 bitwy i malo do walki dochodzil, a przez to ze mam go w rozpie, slann jest sporo bardziej warzywny, chyba zamienie na hersoa z wardem na 4+ i podpakuje slanna

Salki - 2xwystarczaja ( przy 3 mam wrazenie, ze za duzo pkto jest w jednym miejscu i sa za bardzo lakomym kaskiem dla przeciwnika) na niektore rzeczy ta s4 dziala duzo lepiej, boli czasem brak strzalu po marszu

Skirmisherzy - moc wystawiac 4, 5 oddzialow jest ogien w koncu jest powrot do fajnych lizakow, mam nadzieje, ze zaraz nie bedzie 0-3 skirmish...

Skink priest z level 1 - level 2 to strata pktow, bo mala sygnature jak sie go ma i tak trzeba z 3 ,a duza z 4 kosci rzucac



Generalnie bardzo mi sie podobaja nowe lizaki, cud miod malina, teraz bede chcial chyba potestowac gwardie z razorem, boje sie troche tylko miscastow.

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

Ziemko pisze:Lord na co - 3 bitwy i malo do walki dochodzil, a przez to ze mam go w rozpie, slann jest sporo bardziej warzywny, chyba zamienie na hersoa z wardem na 4+ i podpakuje slanna
bo trzeba czasem trochę większe cojones mieć :mrgreen:
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Raczej moi przeciwnicy, zeby chciec z nim walczyc, 3 razy podchodzilem na cal do twojego kowboja na pajaku - jako nie miales tych cojones zeby zaszarzowac 8)

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

jak wystawię cowboya za +-250punkciorów może będę miał większą fantazję :roll:
się z nim nie rozstawaj, za dobry jest
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

ODPOWIEDZ