Ziemka rozkminy na 8ed.

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ziemka rozkminy na 8ed.

Post autor: Ziemko »

Kosztuje 241 ;)

Veteran z takimi samymi rzutami obronnymi kosztuje 154, a dzieki olaniu oldblooda wchodzi kilka kluczowych rzeczy na slanna - przerzut pierwszego nieudanego dispela co ture, flaming ataki na slanna i oddzialu. Na 2800 nie ma juz problemu, na 2600 jest. Na 2400 lord w ogole nie wchodzi, tylko slann.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Kolejna bitwa za mna, znow HE - zmienilem troche rozpe, testuje teraz TG z 3 herosami do walki (2xkowboj +gorok) poki co super. Dwa oddzialy ze stubrnem daja rade. Rozpa staje sie duzo bardziej pewna i stabilna, a pierd.... Tez jest srogie. W koncu jest grywalny spec heros ktory nie jest giety, ale mocny i fajny.

Awatar użytkownika
adugadu
Pseudoklimaciarz
Posty: 25

Post autor: adugadu »

Ziemko pisze:Kolejne crush testy za mna na turnieju 10:10 skaveny, 10:10 worki i goebeliny, HE 18:2.



1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts
Hej a nie lepszy taki zaoszczędzisz troszkę punktów i masz warda na 2+ na ogniste ataki, GW +2 siły walisz prawie wszystko a inicjatywy i tak ma mało wiec asl to nie przeszkoda.

1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon, Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Madessi
Wałkarz
Posty: 92
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Madessi »

Tracisz magiczne ataki (jedyne w armii) i charmed shielda, czyli potencjalną ochronę na działo czy inne dziadostwo.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

adugadu pisze:
Ziemko pisze:Kolejne crush testy za mna na turnieju 10:10 skaveny, 10:10 worki i goebeliny, HE 18:2.



1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts


Hej a nie lepszy taki zaoszczędzisz troszkę punktów i masz warda na 2+ na ogniste ataki, GW +2 siły walisz prawie wszystko a inicjatywy i tak ma mało wiec asl to nie przeszkoda.

1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon, Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts
Taki zlozenie kolesia jest najlepszym istniejacym ze slomka.
Nie ma opcji zmiany.

Gram teraz na takim, a drugi ma 1+ sejwa i 4+ warda i gw.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Wrzuć mu jeszcze OTS-a. I jest cudnie. Problem jednak polega na tym, że bum jeden canon i nie masz kowboja. Więc na połowie paringów siedzi i nic nie robi za obelem.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Gram teraz 1+ przerzucan charmed i ward na 4+ na drugim. (standardzik) Takze jakos te cannony przyjmuja ;)
Wlasnie zobaczylem, ze to byla mowa o czym innym niz myslalem :)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Na krakowski popularny format mysle cos takiego wystawic.
Nie jestem do konca przekonany do tej rozpy, aczkolwiek mysle, ze pewien potencjal ma.

Scar Veteran GEN
Light Armor
Sword of Might
Dawnstone
E.Shield

(inna opcja to 4+ ward z dwurak, ale chce miec chyba magiczna bron w armii)

Priest level 2 Beast

Dispell Scroll

Priest level 2 Heaven (tu sie zastanawiam, czy nie dac 2xbeast)


3x10 skink skirmishers blowpipe
2x10 skink kohort music
18xskink kohort music
29xsaurus spear, FCG

2x4 ripperdactyls

2xsalki


Zastanawiam sie czy jeden mocny oddzial do walki starczy.

Rozwazalem wywalenie salek + kohorty w to miejsce moglby wejsc ancient - tylko nie wiem czy to nie sa latwe pkty dla EMP, Doch, OK, DF.
Inna opcje, ktora rozwazam to czy nie dac tylko 1 priesta, a za to bsbka taniego dac.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Jedna snipera w generała na B&G i nara :)
Dałbym moze sztandary na dwoch cohortach w celach zapobiegawczych :)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Tylko, ze do Krakowa nie jade, a u nas nie ma B&G. Gdyby bylo to zrobilbym jak mowisz.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Kminie wlasnie czy do rozpy euro nie dokonac zmiany i nie wywalic salek.
Ostatnio jedyne co robia to przezywaja, co nie daje za duzo.
Z reszta liczba armii z ktorymi sie sprawdzaja jest coraz mniejsza.

Rozwazam zamiane na:

- 4 ripki (3 oddzial)
- 2xchamy ( na parowce ostatnio sie super sprawdzily)


Co myslicie?

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

ja też po masterze w szczyru zrezygnowałem z salek, fajny oddział ale nie zawsze ma co robić ;/
ja wrzuciłem 5 teradonów (tak wiem że kosztują więcej)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Zdecydowalem, ze chce sprawdzic 3ecie ripki, jak nie wypala to 2x6 chamy wejda.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Gram obecnie:

Slann, caly high, dodatkowe channelingi, przerzut dispela, modyfikowanie miscastow, +1 do channela, +1 do ruchu baner, ward na 6+ na maszyny

Priest level 1 Beast, DS

Veteran na CO, LA, Slomka, Dawnstone, Charmed Shield
Veteran na CO, 4+ Warda, 1+ sejwa, GW

4x10 skinki (3xblowpipe 1xjavelin)
28xFCG saurusow, Speary

25xTG , FCG, Razor

3x4Rippery

Poki co sprawdza sie super po MB, testuje dalej to samo na Wloclawku.

Awatar użytkownika
Pinka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113

Post autor: Pinka »

Gram baaardzo podobną rozpą (chociaż bardziej wolę skinki z javelinami), ale za szybko tracę latajki (i mam ich 2x4 szt.) - jak nimi manewrujesz, żeby za szybko nie oddawały punktów?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

One beda zawsze padac, bo ludzie sie ich boja.
Nie jest strach je stracic, jesli sie zwroca punktowo.
Czasami lepiej jest przeczekac 2-3 tury za gorka czy innym los blockerem zeby pozniej wyskoczyc na jedna dogodna szarze, ktora moze ustawic gre.

Awatar użytkownika
Pinka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113

Post autor: Pinka »

A więc wygląda na to, że jestem zbyt niecierpliwa;)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Rippery stwarzaja potezna presje w wielu armiach nawet tym, ze sa na stole.
Breta czy Imperium trzesa portkami przed nimi.
Czasem lepiej jest polatac gdzies na swoich tylach i ustawic sie na lepsza szarze, niz leciec na pale.
(chociaz przy armiach defensywnych z reguly lece mocno do przodu, ale ja mam 3 oddzialy co robi duza roznice)

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Ziemko pisze: 4x10 skinki (3xblowpipe 1xjavelin)
28xFCG saurusow, speary
To na 2400? Czy nie masz przypadkiem 10 pkt za mało w corach?
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Byqu pisze:
Ziemko pisze: 4x10 skinki (3xblowpipe 1xjavelin)
28xFCG saurusow, speary
To na 2400? Czy nie masz przypadkiem 10 pkt za mało w corach?
Nie strasz Ziemka, ma nawet 18 pkt ponad wymagane minimum. :)

Skinki 4x70 pkt = 280 pkt
Saurusy 28x11 pkt + 30 pkt = 338 pkt

Razem = 618 pkt :mrgreen:
Obrazek

ODPOWIEDZ