Nowe Lizaki
Moderator: Ziemko
Nowe Lizaki
Rozpiska je na 2400
Lord:
Slann Mage-Priest
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Harmonic Convergence
D: Focus of Mystery
Channeling Staff
D: Soul of Stone
Standard of Discipline
Heroes:
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Beasts
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll
Saurus Scar-Veteran
Great Weapon
Armour of Destiny
Cold One
Core:
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
18 Skink Cohort
Musician
29 Saurus Warriors
Spear; Shield; Standard; Musician
Spawn Leader
Special:
2 Jungle Swarms
Bastiladon with Solar Engine
Solar Engine
6 Kroxigor
3 Terradon Riders
Fireleech Bolas
3 Terradon Riders
Fireleech Bolas
Rare:
3 Salamander Hunting Pack
Models in Army: 94
Zagrałem tym jeszcze mało bitew, ale parę uwag już mam:
- Bolasy na Terrkach są znakomite -szczególnie na Chimerę
- Terrki z High Magic a konkretnie z eterycznym ruchem są świetne, mało że wypuszczą kamienie tam gdzie chcemy to mogą zabić manglera, wypuścić bezkarnie fanatyków itp.
- Kroxigory- co ci faceci wyprawiają to masakra, nie wiem jak reszcie ale mi się sprawdzają znakomicie.
- Salki są ok choć brak strzelania po marszu je osłabił
- Slann w konfiguracji channeling staff + 3 channele (+ 2 channele ze skinków) prawie co turę zapewnia mi +1 kość (jeśli na Euro) do DD i, póki co, dość często +1 bądź +2 kości do Powera, niestety jeden czar mnie zawodzi a w zasadzie nie on tylko jego casting - 6 czar z High Magic , próbowałem to rzucić 3 razy w ciągu kilku bitew i 3 razy brakowało casting value...
- Swarmy jako odginaczka i możliwy support Saurusów póki co zostają
- Saurusy dają radę a z +1 do S i T są kozaccy
- na koniec zostawiłem Bastiladona, przez dwie bitwy nie miał co prawda okazji się wykazać (raz walczył z chariotem ale to on szarżował i pomagali mu Saurusi) raz zginął od Bramy ale wydaje mi się że póki co zostanie, chociaż to darmowe punkty na Orki czy inne ustrojstwa
- Slann w tym złożeniu mi się sprawdza, czasem siedzi w kohorcie, czasem w Saurusach w tylnym szeregu (w pierwszym się nie mieści bo jest kowboj). Polecam Soul of Stone jeśli ktoś tego nie testował i nie chodzi tylko o to że na 4 dodam 1 i uratuję slanna przed warpem chodzi też o pewne niuanse, np: miałem taką sytuację: miscast 7 w sytuacji gdy siedzę w Saurusach w środku jest karcący, można zamienić na 8 i dostaje hita tylko Slann który go zresztą wywardował (Skink Prieści zeszli wcześniej od od 8-9 na miskaście )
Lord:
Slann Mage-Priest
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Harmonic Convergence
D: Focus of Mystery
Channeling Staff
D: Soul of Stone
Standard of Discipline
Heroes:
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Beasts
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll
Saurus Scar-Veteran
Great Weapon
Armour of Destiny
Cold One
Core:
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
18 Skink Cohort
Musician
29 Saurus Warriors
Spear; Shield; Standard; Musician
Spawn Leader
Special:
2 Jungle Swarms
Bastiladon with Solar Engine
Solar Engine
6 Kroxigor
3 Terradon Riders
Fireleech Bolas
3 Terradon Riders
Fireleech Bolas
Rare:
3 Salamander Hunting Pack
Models in Army: 94
Zagrałem tym jeszcze mało bitew, ale parę uwag już mam:
- Bolasy na Terrkach są znakomite -szczególnie na Chimerę
- Terrki z High Magic a konkretnie z eterycznym ruchem są świetne, mało że wypuszczą kamienie tam gdzie chcemy to mogą zabić manglera, wypuścić bezkarnie fanatyków itp.
- Kroxigory- co ci faceci wyprawiają to masakra, nie wiem jak reszcie ale mi się sprawdzają znakomicie.
- Salki są ok choć brak strzelania po marszu je osłabił
- Slann w konfiguracji channeling staff + 3 channele (+ 2 channele ze skinków) prawie co turę zapewnia mi +1 kość (jeśli na Euro) do DD i, póki co, dość często +1 bądź +2 kości do Powera, niestety jeden czar mnie zawodzi a w zasadzie nie on tylko jego casting - 6 czar z High Magic , próbowałem to rzucić 3 razy w ciągu kilku bitew i 3 razy brakowało casting value...
- Swarmy jako odginaczka i możliwy support Saurusów póki co zostają
- Saurusy dają radę a z +1 do S i T są kozaccy
- na koniec zostawiłem Bastiladona, przez dwie bitwy nie miał co prawda okazji się wykazać (raz walczył z chariotem ale to on szarżował i pomagali mu Saurusi) raz zginął od Bramy ale wydaje mi się że póki co zostanie, chociaż to darmowe punkty na Orki czy inne ustrojstwa
- Slann w tym złożeniu mi się sprawdza, czasem siedzi w kohorcie, czasem w Saurusach w tylnym szeregu (w pierwszym się nie mieści bo jest kowboj). Polecam Soul of Stone jeśli ktoś tego nie testował i nie chodzi tylko o to że na 4 dodam 1 i uratuję slanna przed warpem chodzi też o pewne niuanse, np: miałem taką sytuację: miscast 7 w sytuacji gdy siedzę w Saurusach w środku jest karcący, można zamienić na 8 i dostaje hita tylko Slann który go zresztą wywardował (Skink Prieści zeszli wcześniej od od 8-9 na miskaście )
Rozpiska bardzo fajna.
Moim skromnym zdaniem można by ją jeszcze bardziej dopakować poprzez wyrzucenie tych biednych 2 jungle swarmów (zwłaszcza że masz bastiladona z solar engine'm, a nie arką soteka) i spożytkowaniem dodatkowych pkt na coś o realniejszym potencjale.
Jeżeli na ograniczeniach na których grasz nie jest przycięty becalming cogitation, to jest to dobra opcja dodatkowego wzmocnienia antymagii. Ponadto jeden skink priest bez żadnego arcane itemsa wygląda na smutnego - sugestia taka sama jak z becalming cogitation - jeśli cube of darkness nie jest ograniczony, to ja nie omieszkałbym się go nie wrzucić. A jeśli jest, to pewnie zrezygnowałbym z jednego skinka priesta oraz jungle swarmów i wrzucił za to drugiego scar-veterana na cold-onesie.
Zgadzam się ze spostrzeżeniami co do kroxigorów - obecnie są jednostką dobrze wyważoną w kosztach z realną siłą uderzenia, tyle że trzeba wystawiać je w oddziałach po 6 sztuk, a nie w osłabionych w zasadach kohortach ze skinkami.
Moim skromnym zdaniem można by ją jeszcze bardziej dopakować poprzez wyrzucenie tych biednych 2 jungle swarmów (zwłaszcza że masz bastiladona z solar engine'm, a nie arką soteka) i spożytkowaniem dodatkowych pkt na coś o realniejszym potencjale.
Jeżeli na ograniczeniach na których grasz nie jest przycięty becalming cogitation, to jest to dobra opcja dodatkowego wzmocnienia antymagii. Ponadto jeden skink priest bez żadnego arcane itemsa wygląda na smutnego - sugestia taka sama jak z becalming cogitation - jeśli cube of darkness nie jest ograniczony, to ja nie omieszkałbym się go nie wrzucić. A jeśli jest, to pewnie zrezygnowałbym z jednego skinka priesta oraz jungle swarmów i wrzucił za to drugiego scar-veterana na cold-onesie.
Zgadzam się ze spostrzeżeniami co do kroxigorów - obecnie są jednostką dobrze wyważoną w kosztach z realną siłą uderzenia, tyle że trzeba wystawiać je w oddziałach po 6 sztuk, a nie w osłabionych w zasadach kohortach ze skinkami.
6 moze byc malo, ja chce 8emki sprawdzic.
tak myślę, że można wyrzucić swarmy i dodać reroll dispela...
co do priesta , jeden ma heaven, drugi ma beast , jak wyrzucę swarmy to mogę mu dodać scroll of shielding i zostaje
30 p. na przedmiot dający MR 2
Akurat taka konfiguracja priestów IMO jest ciekawa- jeden może mieć 0 z beasta drugi 0 z heaven
można też się pokusić o danie im innych czarów niż zerówki i próbować slannem coś wylosować po udanym rzuceniu czaru z High, np. Kometę czy Speara
Jeśli Bastiladon nie będzie się spłacał, zamienię go na jedne rippery
BTW:
A co sądzicie o 2 może 3 sporych - tak do 5 w unicie -oddziałach Ripperków + Slann z Light, można im dać ASF oraz +1 A i znika problem bicia przed nimi, można dać WS 10 i I 10, służyłyby do wyjmowania wrogich bohaterów z odziałów, jakiś skitranych magów itp.
co do priesta , jeden ma heaven, drugi ma beast , jak wyrzucę swarmy to mogę mu dodać scroll of shielding i zostaje
30 p. na przedmiot dający MR 2
Akurat taka konfiguracja priestów IMO jest ciekawa- jeden może mieć 0 z beasta drugi 0 z heaven
można też się pokusić o danie im innych czarów niż zerówki i próbować slannem coś wylosować po udanym rzuceniu czaru z High, np. Kometę czy Speara
Jeśli Bastiladon nie będzie się spłacał, zamienię go na jedne rippery
BTW:
A co sądzicie o 2 może 3 sporych - tak do 5 w unicie -oddziałach Ripperków + Slann z Light, można im dać ASF oraz +1 A i znika problem bicia przed nimi, można dać WS 10 i I 10, służyłyby do wyjmowania wrogich bohaterów z odziałów, jakiś skitranych magów itp.
Ja bede testowal 2x4 rippery - mam nadzieje, ze bede z nich zadowolony
na Light masz 4 czary, na High masz wszystkie
Hand of glory rozwiazuje problem ripperow w zupelnosci , zerowka z beasta rowniez.
Hand of glory rozwiazuje problem ripperow w zupelnosci , zerowka z beasta rowniez.
I nad 0wke z heavena i na 0wke z beasta.
Imho przy tak wygladajacym focus of mystery to albo HIgh albo wszyskie sygnatury.
Imho przy tak wygladajacym focus of mystery to albo HIgh albo wszyskie sygnatury.
bawię się 3x5 ripperów, TG, kloc saurusów, 2 priestów, 3x skinki i slann na semiwypasie.
ripki są świetne - 200 pkt na które co prawda trzeba uważać ale wypłacenie z dołu 25 ataków z re-rollem, AP, KB i sygnaturką z beasta
ripki są świetne - 200 pkt na które co prawda trzeba uważać ale wypłacenie z dołu 25 ataków z re-rollem, AP, KB i sygnaturką z beasta
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik pisze:
ripki są świetne - 200 pkt na które co prawda trzeba uważać ale wypłacenie z dołu 25 ataków z re-rollem, AP, KB i sygnaturką z beasta
Czyli widze nie tylko ja myślę, że 5 ripków będą robiły swoje z odrobiną niańczenia
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Gralem dzisiaj pierwsza gre nowymi lizakami na 2x4 ripkach - dzially spoko, 5tka daje ta elastycznosc, ze jeden spanie nie czuje sie tego.
Zachwycony jestem nowym lorem i atrybutem. Na HE High magic jest genialne, w sumie na kazda prawie armie jest dobre, najwyzej trzeba sobie ekstra dolozyc jakas sygnature
Zachwycony jestem nowym lorem i atrybutem. Na HE High magic jest genialne, w sumie na kazda prawie armie jest dobre, najwyzej trzeba sobie ekstra dolozyc jakas sygnature
mógłbyś coś napisać jak wyglądało czarowanie?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Przez pierwsze 2 tury zenujaco, bo nie potrafilem np rzucic 9 na 3 kosciach, ale udalo sie wylaczyc "znienawidzony baner" unforgingiem, a na to juz poszlo - sygnatura, tempest, fireball i na koniec tadaaa flamesy, ktore przy 0 ilosci kosci przeciwnika musialy zostac rzucone z ifka i wciagnac mi slanna BO TAK
Napisze moze jakis krotki raport, ale bitwa byla dziwna, bo oboje fatalnie rzucalismy (np. przez 4 tury magii moj przeciwnik tylko 3 razy osiagnal casting value do czarow, malo rzucal na wiatry magii, ale i tak - come on . a ja wpakowujac lorda i herosa na co posiadajac przerzucanie wardow bijac w maga lorda nie potrafie go zabic 2 tury combatu i zostaje moj lord zabity przez fenixow z razorem - mialem 3+ sejwa i 4+ warda i 3 rany
Napisze moze jakis krotki raport, ale bitwa byla dziwna, bo oboje fatalnie rzucalismy (np. przez 4 tury magii moj przeciwnik tylko 3 razy osiagnal casting value do czarow, malo rzucal na wiatry magii, ale i tak - come on . a ja wpakowujac lorda i herosa na co posiadajac przerzucanie wardow bijac w maga lorda nie potrafie go zabic 2 tury combatu i zostaje moj lord zabity przez fenixow z razorem - mialem 3+ sejwa i 4+ warda i 3 rany
a co miał Twój slan?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Channeling staff, caly high i dodatkowe chanellowanie z 3 kosci. Ne bylo pktow na przerzut dispela, ktory jest bardzo dobry, bo gralismy na 2600 i wystawilem tez oldblooda. Chanelling staff + ta umiejetnosc - rewelacja, zawsze mialem conajmniej jednak kostke wiecej do dispela i powera.
Kiedys jeszcze z eldrichem sprobuje, wtedy ma sie bankowo 2 kosci do powera wiecej ( aczkolwie, przy dobrym rzucie z channelingu tez sie ma 2 czasem)
IMO jak eldrich to re roll disopela musowo aby spokojnie tą kość wygospodarować