Nowe Lizaki

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Nowe Lizaki

Post autor: Crane »

Rozpiska je na 2400

Lord:
Slann Mage-Priest
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Harmonic Convergence
D: Focus of Mystery
Channeling Staff
D: Soul of Stone
Standard of Discipline

Heroes:
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Beasts
Skink Priest
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll
Saurus Scar-Veteran
Great Weapon
Armour of Destiny
Cold One

Core:
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
18 Skink Cohort
Musician
29 Saurus Warriors
Spear; Shield; Standard; Musician
Spawn Leader

Special:
2 Jungle Swarms

Bastiladon with Solar Engine
Solar Engine

6 Kroxigor


3 Terradon Riders
Fireleech Bolas
3 Terradon Riders
Fireleech Bolas

Rare:

3 Salamander Hunting Pack

Models in Army: 94


Zagrałem tym jeszcze mało bitew, ale parę uwag już mam:
- Bolasy na Terrkach są znakomite -szczególnie na Chimerę :wink:
- Terrki z High Magic a konkretnie z eterycznym ruchem są świetne, mało że wypuszczą kamienie tam gdzie chcemy to mogą zabić manglera, wypuścić bezkarnie fanatyków itp.
- Kroxigory- co ci faceci wyprawiają to masakra, nie wiem jak reszcie ale mi się sprawdzają znakomicie.
- Salki są ok choć brak strzelania po marszu je osłabił
- Slann w konfiguracji channeling staff + 3 channele (+ 2 channele ze skinków) prawie co turę zapewnia mi +1 kość (jeśli na Euro) do DD i, póki co, dość często +1 bądź +2 kości do Powera, niestety jeden czar mnie zawodzi a w zasadzie nie on tylko jego casting - 6 czar z High Magic , próbowałem to rzucić 3 razy w ciągu kilku bitew i 3 razy brakowało casting value...
- Swarmy jako odginaczka i możliwy support Saurusów póki co zostają
- Saurusy dają radę a z +1 do S i T są kozaccy
- na koniec zostawiłem Bastiladona, przez dwie bitwy nie miał co prawda okazji się wykazać (raz walczył z chariotem ale to on szarżował i pomagali mu Saurusi) raz zginął od Bramy ale wydaje mi się że póki co zostanie, chociaż to darmowe punkty na Orki czy inne ustrojstwa
- Slann w tym złożeniu mi się sprawdza, czasem siedzi w kohorcie, czasem w Saurusach w tylnym szeregu (w pierwszym się nie mieści bo jest kowboj). Polecam Soul of Stone jeśli ktoś tego nie testował i nie chodzi tylko o to że na 4 dodam 1 i uratuję slanna przed warpem chodzi też o pewne niuanse, np: miałem taką sytuację: miscast 7 w sytuacji gdy siedzę w Saurusach w środku jest karcący, można zamienić na 8 i dostaje hita tylko Slann który go zresztą wywardował (Skink Prieści zeszli wcześniej od od 8-9 na miskaście 8) )

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Rozpiska bardzo fajna.

Moim skromnym zdaniem można by ją jeszcze bardziej dopakować poprzez wyrzucenie tych biednych 2 jungle swarmów (zwłaszcza że masz bastiladona z solar engine'm, a nie arką soteka) i spożytkowaniem dodatkowych pkt na coś o realniejszym potencjale.

Jeżeli na ograniczeniach na których grasz nie jest przycięty becalming cogitation, to jest to dobra opcja dodatkowego wzmocnienia antymagii. Ponadto jeden skink priest bez żadnego arcane itemsa wygląda na smutnego - sugestia taka sama jak z becalming cogitation - jeśli cube of darkness nie jest ograniczony, to ja nie omieszkałbym się go nie wrzucić. A jeśli jest, to pewnie zrezygnowałbym z jednego skinka priesta oraz jungle swarmów i wrzucił za to drugiego scar-veterana na cold-onesie.

Zgadzam się ze spostrzeżeniami co do kroxigorów - obecnie są jednostką dobrze wyważoną w kosztach z realną siłą uderzenia, tyle że trzeba wystawiać je w oddziałach po 6 sztuk, a nie w osłabionych w zasadach kohortach ze skinkami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

6 moze byc malo, ja chce 8emki sprawdzic.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

tak myślę, że można wyrzucić swarmy i dodać reroll dispela...

co do priesta , jeden ma heaven, drugi ma beast , jak wyrzucę swarmy to mogę mu dodać scroll of shielding i zostaje
30 p. na przedmiot dający MR 2

Akurat taka konfiguracja priestów IMO jest ciekawa- jeden może mieć 0 z beasta drugi 0 z heaven
można też się pokusić o danie im innych czarów niż zerówki i próbować slannem coś wylosować po udanym rzuceniu czaru z High, np. Kometę czy Speara

Jeśli Bastiladon nie będzie się spłacał, zamienię go na jedne rippery

BTW:
A co sądzicie o 2 może 3 sporych - tak do 5 w unicie -oddziałach Ripperków + Slann z Light, można im dać ASF oraz +1 A i znika problem bicia przed nimi, można dać WS 10 i I 10, służyłyby do wyjmowania wrogich bohaterów z odziałów, jakiś skitranych magów itp.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Ja bede testowal 2x4 rippery - mam nadzieje, ze bede z nich zadowolony :)

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Na High? Wydaje mi się że light rozwiązuje problemy Ripperów...ale nie testowałem tego

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

na Light masz 4 czary, na High masz wszystkie :)
Hand of glory rozwiazuje problem ripperow w zupelnosci , zerowka z beasta rowniez.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Trochę niepewne to Hand and Glory...rzucisz 1,2 i nagle biją przed Ripperkami, ale jest to jakieś wyjście

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Mając high magic możesz także szybko coś zamienić na zerówkę z shadowa. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

I nad 0wke z heavena i na 0wke z beasta.

Imho przy tak wygladajacym focus of mystery to albo HIgh albo wszyskie sygnatury.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

bawię się 3x5 ripperów, TG, kloc saurusów, 2 priestów, 3x skinki i slann na semiwypasie.


ripki są świetne - 200 pkt na które co prawda trzeba uważać ale wypłacenie z dołu 25 ataków z re-rollem, AP, KB i sygnaturką z beasta :twisted:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Laik pisze:

ripki są świetne - 200 pkt na które co prawda trzeba uważać ale wypłacenie z dołu 25 ataków z re-rollem, AP, KB i sygnaturką z beasta :twisted:

Czyli widze nie tylko ja myślę, że 5 ripków będą robiły swoje z odrobiną niańczenia :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Gralem dzisiaj pierwsza gre nowymi lizakami na 2x4 ripkach - dzially spoko, 5tka daje ta elastycznosc, ze jeden spanie nie czuje sie tego.

Zachwycony jestem nowym lorem i atrybutem. Na HE High magic jest genialne, w sumie na kazda prawie armie jest dobre, najwyzej trzeba sobie ekstra dolozyc jakas sygnature ;)

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

mógłbyś coś napisać jak wyglądało czarowanie?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Przez pierwsze 2 tury zenujaco, bo nie potrafilem np rzucic 9 na 3 kosciach, ale udalo sie wylaczyc "znienawidzony baner" unforgingiem, a na to juz poszlo - sygnatura, tempest, fireball i na koniec tadaaa flamesy, ktore przy 0 ilosci kosci przeciwnika musialy zostac rzucone z ifka i wciagnac mi slanna :D BO TAK :D

Napisze moze jakis krotki raport, ale bitwa byla dziwna, bo oboje fatalnie rzucalismy (np. przez 4 tury magii moj przeciwnik tylko 3 razy osiagnal casting value do czarow, malo rzucal na wiatry magii, ale i tak - come on . a ja wpakowujac lorda i herosa na co posiadajac przerzucanie wardow bijac w maga lorda nie potrafie go zabic 2 tury combatu i zostaje moj lord zabity przez fenixow z razorem - mialem 3+ sejwa i 4+ warda i 3 rany :D

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

a co miał Twój slan?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Channeling staff, caly high i dodatkowe chanellowanie z 3 kosci. Ne bylo pktow na przerzut dispela, ktory jest bardzo dobry, bo gralismy na 2600 i wystawilem tez oldblooda. Chanelling staff + ta umiejetnosc - rewelacja, zawsze mialem conajmniej jednak kostke wiecej do dispela i powera.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Chanelling staff + ta umiejetnosc - rewelacja
Potwierdzam, na brak kości w sumie narzekać nie można mając ten zestaw

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Kiedys jeszcze z eldrichem sprobuje, wtedy ma sie bankowo 2 kosci do powera wiecej ( aczkolwie, przy dobrym rzucie z channelingu tez sie ma 2 czasem)

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

IMO jak eldrich to re roll disopela musowo aby spokojnie tą kość wygospodarować ;)

ODPOWIEDZ