1600 z duza magia

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

1600 z duza magia

Post autor: lwieserce85 »

Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 375.0 Pts
General; Magic Level 4
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
Channeling Staff [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
The Cloak of Feathers [35.0]

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe

13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe

13 Skink Skirmishers @ 91.0 Pts
Blowpipe

11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe

4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield

4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy

4 Cold One Riders @ 170.0 Pts
Shield; Standard

1 Pack Leader @ [10.0] Pts

5 Cold One @ [0.0] Pts

1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts

3 Skink Handlers @ [12.0] Pts

1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts

3 Skink Handlers @ [12.0] Pts

Models in Army: 77


Total Army Cost: 1600.0
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Z pewnością błędem jest pakowanie championa do 5 Cold One Ridersów - wiesz że nie masz look outa od 4 RnF modeli dla scar-veterana? :?
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Rozpiska ma sporo bledow generalnie.
Najbardziej mnie ciekawi gdzie planujesz trzymac slanna?

Awatar użytkownika
Olos
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Olos »

Mnie zastanawia czym zamierzasz wygrać gre ;d A tak serio to zamiast kawy i jednego oddziału skinków dał bym jakis klocek saurusów do cc.Poza tym musisz pomyslec gdzie chcesz umieścić tego slana o czym napisał już Ziemko,bo jak narazie albo biega samopas albo z 10 skinkami w kohorcie :P

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

@ Olos.
To jest całkiem zasadne pytanie, bo ta armia faktycznie nie ma czym wygrywac gier.
Pomijam już takie detale jak 3 magów, którzy nie bardzo mają się gdzie podziac (ten bunkier 10 skinków to przecież żart :) )
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

macie całkowita racje... zbyt napaliłem się na czarowanie slana i puszczanie pocisków przez skini czym zrobiłem te armie bardzo zero jedynkowa.....
inna koncepcja na grę funowska bez lordów


Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army



1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Skink Priest @ 125.0 Pts general
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven

19 Skink Cohort @ 105.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician

30 Saurus Warriors @ 371.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

4 Terradon Riders @ 144.0 Pts
Fireleech Bolas

4 Terradon @ [0.0] Pts

1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns

5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin

1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts

3 Skink Handlers @ [12.0] Pts

5 Chameleon Skinks @ 65.0 Pts
Blowpipe

Models in Army: 93

jest jeszcze pomysł zdiecia cameleonow i dania jednemu z szamanow scrol of shielding oraz dopakowanie kohorty tymi kilkoma skinkami
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Ten bsb jest złożony słabo zobacz takiego charmed shield dawnstone SOM . Masz odporność na pierwszego cannona i bijesz w inicjatywie .

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

ludzie z ktorymi gram bardzo czesto daja płonace ataki wiec dragonhel ratuje mnie przed nimi
tak samo jak przed magia metalu oraz magia ognia.....
inicjatywa 3 i tak jest niziutka( wiekszosc przeciwnikow z ktorymi walcze ma inicjatywe wyzsza wiec i tak mnie to nie ruszy)
magiczna kosałka racja sie przydaje szczegolnie na eteryki ale sadze ze siła 7 i ochrona przed ogbniem ( czesc maszyn wojennych ma płonace ataki) jest lepszym rozwiazaniem
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Magia ognia nic nie robi przy 1++ a płonące cannony maja tylko dwarfy czsem empire typ E słomką jest duzo lepszy .

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Oprócz krasnoludzkich run do płonących ataków są jeszcze demoniczne cannony i katapy TK (te 2 ostatnie mają bazowo ogniste ataki). Jeśli chodzi o krasnoludy, to nie dają one do wszystkich machin runek z ognistymi atakami, więc po kowboju po prostu uderzy taka bez flamingów. Empire żeby mieć płonącego cannona, to musi go "podpalić" z prayersa z war altara - a po co miałoby to robić walcząc z lizardami?
Natomiast z tym ratowaniem przed magią ognia scar-veterana to niezły żarcik. :D Pociski z fire mu nic nie zrobią, jedyne co to buff do woundowania dobrze wykorzystany przez przeciwnika mógłby mu zaszkodzić, ale to tylko w wypadku kiedy przeciwnik ma bazowo duże przebicie pancerza. Za to spostrzeżenie z magią metalu jak najbardziej słuszne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Najlepsze IMO zlozenie na pieszego veterana to albo GW i pancerz z 4+ wardem lub slomka, dawnstone, e.shield - 2+ przrzucany sejw.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się, że to scar-veteran na cold one. Na pieszego ward na ogień czy tam charmed shield nie są tak bardzo potrzebne - to co proponuje Ziemko to dobre opcje.
Natomiast najmocniejszym pieszym scar-veteranem jest Gor-Rok, tylko wiadomo - to imienny bohater i szmaty nie ponosi.
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

dragon hełm kosztuje tylko 10 pkt a faje dodatkowo plus 1 do as....
natomiast tarcza która niweluje 1 nietrafienie działa rownierz na trafienia ze strzelania np kuszników.. czyli krasnale najpierw do mnie strzelają z kuszników a ja tracę tarcze na głupiego bełta.. jest to tez przedmiot jednorazowy a weteran rzadko kiedy już w 2 turze jest w interesującym mnie kombacie.
ostatnia przeciwność to to ze z tarcza nie mogę mieć wielkiej broni...a siła 7 to cos z czego naprawdę ciężko zrezygnować
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

he he
wkradł sie glupi bład w rozpisce za ktory przepraszam.... od niedawna dopiero bawie sie AB i wciaz nie zaznaczam tego ci powinienem
weteran jest oczywiscie na c.o
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army

1 Saurus Scar-Veteran @ 171.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven

29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

15 Skink Cohort @ 85.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician

3 Terradon Riders @ 108.0 Pts
Fireleech Bolas

3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 108.0 Pts
Fireleech Bolas

3 Terradon @ [0.0] Pts

1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns

5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin

1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts

3 Skink Handlers @ [12.0] Pts

Models in Army: 85


Total Army Cost: 1597.0
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Tym razem zapomniałeś o dodaniu GW na scar-veterana (koszt 4 pkt, więc braknie Ci 1 pkt). :wink:

Może od razu mała prośba. Staraj się obrabiać rozpiski przed wysłaniem ich, wtedy czyta się je dużo przyjemniej, tj. usuwasz oczywiste i niepotrzebne zapiski, na przykład nie warto pisać, że Terradon Ridersi latają na Terradonach, albo że Ancient Stegadon ma 5 Skink Crew uzbrojonych w Lustrian Javeliny. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Zlozenie Bsbka jest obecnie masakryczne. Dostaje z pierwszego lepszego cannona i ginie.
Na 2k+ wystawia sie kowbojow, bo nie sa oni generalami, bsbkami dlatego ich strata tak nie boli.
Poza tym kazdy z nich ma jakas obrone chociaz na 1 strzal od cannona.

Na male punkty bsbek na co to free frag.

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

tylko ja pecha mam do rzutów na ld dla weterana.. potrafi spieprzyć od kombatu w którym nic mu nie grozi... ostatnio przegrałem z wiedźmami kto re miały płonace ataki walke o 1 i nie zdałem ld
został przez wiedzmy pogoniony....a za 25 pkt dostaje dodatkowy przerzut ld

a propos rozpisek.... kopiuje je bezpośrednio z AB ale skoro się nie czytelne to oczywiście ze będę je poprawiać
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

ODPOWIEDZ