Terarium Kopyta

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Terarium Kopyta

Post autor: Kopyt »

A o to moje kminy z lizaczkami
2400 Pts - Lizardmen Roster

Total Roster Cost: 2395

Slann Mage-Priest (1#, 475 pts)
1 Slann Mage-Priest, 325 pts = (base cost 300 + Battle Standard Bearer 25)
1 Channelling Staff, 15 pts
1 Obsidian Lodestone, 45 pts
1 Focus of Mystery, 35 pts
1 Soul of Stone, 25 pts
1 Harmonic Convergence, 30 pts
1 The Lore of High Magic, 0 pts

Saurus Oldblood (1#, 266 pts)
1 Saurus Oldblood, 146 pts = (base cost 140 + Great Weapon 6)
1 Armour of Destiny, 50 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 30 pts

Tetto'eko (1#, 185 pts)
1 Tetto'eko, 185 pts
1 The Lore of Heavens, 0 pts

Skink Priest (1#, 90 pts)
1 Skink Priest, 65 pts
1 Dispel Scroll, 25 pts

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Cohort (30#, 315 pts)
26 Skink Cohort, 150 pts = 26 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Skink Brave, 15 pts
3 Kroxigor, 150 pts = 3 * 50

Skink Cohort (15#, 75 pts)
15 Skink Cohort, 75 pts = 15 * 5

Ripperdactyl Rider (3#, 120 pts)
3 Ripperdactyl Riders, 120 pts = 3 * 40

Ripperdactyl Rider (3#, 120 pts)
3 Ripperdactyl Riders, 120 pts = 3 * 40

Terradon Riders (3#, 108 pts)
3 Terradon Riders, 108 pts = 3 * 36 (base cost 35 + Fireleech Bolas 1)

Chameleon Skinks (5#, 65 pts)
5 Chameleon Skinks, 65 pts = 5 * 13

Salamander Hunting Pack (15#, 252 pts)
3 Salamander, 240 pts = 3 * 80
12 Skink Handler, 12 pts = 12 * 4

Skink Chief (1#, 114 pts)
1 Skink Chief, 44 pts = (base cost 40 + Light Armour 2 + Shield 2)
1 Biting Blade, 10 pts
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Opal Amulet, 15 pts
1 Terradon, 35 pts

Nie testowana. Co o tym myślicie ??

2400 Pts - Lizardmen Roster

Total Roster Cost: 2396

Slann Mage-Priest (1#, 475 pts)
1 Slann Mage-Priest, 325 pts = (base cost 300 + Battle Standard Bearer 25)
1 Channelling Staff, 15 pts
1 Obsidian Lodestone, 45 pts
1 Focus of Mystery, 35 pts
1 Soul of Stone, 25 pts
1 Harmonic Convergence, 30 pts
1 The Lore of High Magic, 0 pts

Saurus Oldblood (1#, 266 pts)
1 Saurus Oldblood, 146 pts = (base cost 140 + Great Weapon 6)
1 Armour of Destiny, 50 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 30 pts

Tetto'eko (1#, 185 pts)
1 Tetto'eko, 185 pts
1 The Lore of Heavens, 0 pts

Skink Priest (1#, 90 pts)
1 Skink Priest, 65 pts
1 Dispel Scroll, 25 pts

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Cohort (30#, 315 pts)
26 Skink Cohort, 150 pts = 26 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Skink Brave, 15 pts
3 Kroxigor, 150 pts = 3 * 50

Skink Cohort (15#, 75 pts)
15 Skink Cohort, 75 pts = 15 * 5

Ripperdactyl Rider (3#, 120 pts)
3 Ripperdactyl Riders, 120 pts = 3 * 40

Terradon Riders (3#, 108 pts)
3 Terradon Riders, 108 pts = 3 * 36 (base cost 35 + Fireleech Bolas 1)

Temple Guards (28#, 422 pts)
27 Temple Guards, 398 pts = 27 * 14 (base cost 14) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Revered Guardian, 24 pts

Chameleon Skinks (5#, 65 pts)
5 Chameleon Skinks, 65 pts = 5 * 13

Chameleon Skinks (5#, 65 pts)
5 Chameleon Skinks, 65 pts = 5 * 13

Ta rozpiska już widziała akcję. Z emp dała radę 20:0

Myślę nad rozpiską z maksymalną ilością jednostek latających ale trochę nie umiem nad nimi zapanować.
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Jeżeli obydwie rozpiski są na euro, to pierwsza posiada za dużo power choice'ów. 2 są za slanna z lepszymi channelami, 3 za tetto'eko i 1 za latacza powyżej trzech unitów/herosów.

W drugiej rozpisce temple guardzi uprzejmie proszą o magiczny banner. Preferowany swiftness lub razor.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

No fakt zapomniałem o tym że skink też zjada slot. Terki wywalę i wrzucę więcej ripek.
Myślałem nad sztandarem +1m, w sumie staram się mieć 2 czary 0 z bestii do podbicia siły.


Myślę o 2 slanach w TG z magią życia i cały haj ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

3 rippery nic nie robia. kosztem kameleonow i terradonow zrobił bym 2x4 rippery
cos do kohort z kroxami nie jestem przekonany. odkąd można bic po kroxach ta jednostka stała sie średnia. dodatkowo to naturalny cel dla wszelkich armat katapult i innego śmiecia
tettoekko jest fajny ale trzeba z nim uważać. grałem na nim poł roku i szczerze zawsze brakowało dla niego kostek( wszystkie zjadał slan)
za tito juz wystawił bym wariata na riperze albo i 2:-D
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

2400 Pts - Lizardmen Roster

Total Roster Cost: 2397

Razordon Hunting Pack (20#, 325 pts)
5 Razordon, 325 pts = 5 * 65

Ripperdactyl Rider (4#, 160 pts)
4 Ripperdactyl Riders, 160 pts = 4 * 40

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Skirmishers (10#, 70 pts)
10 Skink Skirmishers, 70 pts = 10 * 7

Skink Cohort (20#, 100 pts)
20 Skink Cohort, 100 pts = 20 * 5

Skink Cohort (29#, 310 pts)
25 Skink Cohort, 145 pts = 25 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Skink Brave, 15 pts
3 Kroxigor, 150 pts = 3 * 50

Slann Mage-Priest (1#, 475 pts)
1 Slann Mage-Priest, 325 pts = (base cost 300 + Battle Standard Bearer 25)
1 Channelling Staff, 15 pts
1 Obsidian Lodestone, 45 pts
1 Soul of Stone, 25 pts
1 Harmonic Convergence, 30 pts
1 Focus of Mystery, 35 pts
1 The Lore of High Magic, 0 pts

Saurus Oldblood (1#, 246 pts)
1 Saurus Oldblood, 146 pts = (base cost 140 + Great Weapon 6)
1 Glittering Scales, 25 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Cold One, 30 pts

Saurus Oldblood (1#, 266 pts)
1 Saurus Oldblood, 146 pts = (base cost 140 + Great Weapon 6)
1 Armour of Destiny, 50 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 30 pts

Skink Priest (1#, 90 pts)
1 Skink Priest, 65 pts
1 Dispel Scroll, 25 pts

Cold One Riders (5#, 150 pts)
5 Cold One Riders, 150 pts = 5 * 30

Chameleon Skinks (5#, 65 pts)
5 Chameleon Skinks, 65 pts = 5 * 13

I tak myślę czy nie wywalić jazdy i dać następne 4 ripki.
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

I tak zrob.....
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Slan z sygnaturami mr 3 i cube i ruby ring
Old GW 4 Ward 1 Save z przerzutem i ots

2 jeźdźcy na terkach Ward na ogień 2+ Save i magiczne kosy

Skink 1 lvl scroll

3 x10 skrim
2 z 20 Cohort z czemp i sztandar
25 coh fcg
2 x 4 terki
3x4 ripki

Co wy ma to. W sumie jak ma być kontrola pola to powinno się sprawdzić. Skink siedzi 18 cali od slana by się tp jbc.

W sumie tak patrzę to trochę a nawet baaardzo rozpa Crusa zrobiona pod nowy draft.
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Brakuje muzyków na 2 kohortach, bez tego średnio mają sens. Poza tym - cholernie upierdliwe dla przeciwnika, fajna rozpa. Czemu 2 x 4 a nie 2 x 3 terki i coś dodatkowo?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Tak jest, oddziały po 3 terradony są lepsze niż czwórki, bo wykonując praktycznie tę samą robotę kosztują mniej a panikują tak samo po stracie 1 modelu.

Muzycy na kohortach (zwłaszcza dużych) są bardzo przydatni.

Ruby ring wydaje się zbytecznym kosztem przy sygnaturkach Slanna.

MR 3 to przerost formy nad treścią - w takiej rozpisce wystarczy Ci całkowicie MR 2 (żaba będzie miała 2++ na magię, a w przypadku skinków kohorciarzy po 5 pkt/model to bez różnicy czy będą mieć 5++ czy 4++).

Za zaoszczędzone punkty wrzuciłbym garść kameleonów. Idealnie pasują do kontroli pola bitwy i zwiększają harras. :wink:
Ostatnio zmieniony 8 maja 2015, o 09:09 przez Okoń, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Tak jest, oddziały po 3 terradony są lepsze niż czwórki, bo wykonując praktycznie tę samą robotę kosztują mniej oraz nie panikują po stracie 1 modelu.
Nie panikują? :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Dębek pisze:
Tak jest, oddziały po 3 terradony są lepsze niż czwórki, bo wykonując praktycznie tę samą robotę kosztują mniej oraz nie panikują po stracie 1 modelu.
Nie panikują? :wink:
A racja, źle napisałem. Chodziło mi o to, że zarówno czwórki jak i trójki terradonów panikują tak samo po stracie 1 modelu. Natomiast w przypadku ucieczki ongiś czwórki traci się więcej. :wink:

Poprawione, cheers! :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Rozpiskę zmieniłem, dodałem kameleony i przerzut ds na slanie.
Na turnieju zagrałęm 2 bitwy z racji że gościliśmy u siebie wziąłem baja.
Bitwa na krasie 2 organki 2 katapy 2 kloce z gw inżynierowie i 3 żyrki.
. W sumie bardzo dobrze mi szło do 4 tury. Skutecznie obniżałem 0 z havena strzały na organkach, i flankowałem ripkami. Zrobiłem nawet jedną kanapkę ale nie zagoniłem klocka krasnali(strasznie dobre rzuty na ucieczkę mieli.) W 5 turze krasnali odstrzelili mi po terku z 2 oddziałów i nie zdałem paniki co spowodowało nie możliwością wykonania 2 szarż ( i zniszczenia 3 maszyny z najeżdżania. i w 6 totalnej kanapki dla głównego klocka.) Bitwa 7-13 dla krasnali.

2 Bitwa na Tk
Gwardia Kaszkiet morgasty rydwany i te kobry z kb. Herosów nie znam bo byli nieczytelni ino wiem ze 2 magów i tyle.
W sumie nie wiedziałem co przeciwnik miał z racji nieczytelnej rozpiski, i tego że wymigiwał się od odpowiedzi (na pytanie co to za model - taki po prostu z batem, a tu dawał szał hate i d3 ataków. itd

Początek był dobry, skutecznie broniłem się przed kaszkietem, i innymi czarami.
Ripki niestety pokusiły się o nie zdanie frenzy i poleciały na wyżej wymieniony oddział gwardii. Nie dostawiłem się do tego modelu bo skoro to zwyklak to po co. Odbiłem się od tego jednym oddziałem a z bocznego przeżył tylko 1. I od tego momentu wszystko poszło nie tak, nie udane reformy na ld slana, zbyt słabe ucieczki. Dostałem do 4.

Rozpiską grało mi się świetnie, trudna w prowadzeniu ale ta mina przeciwnika gdy skinki blokują 1 stronę a po 2 leci cała horda lataczy bezcenna.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

W sumie chyba to będzie ostatni wymysł na 8 ed.
Slan dyscypka HM przerzut nieudanego ds chanel i to do ifki mr2 staff i ruby ring.
Kałboj co GW Ward 4 relol sv ots
2 skinki na terkach
2 Priest z niebem ds i cod

3x skrimish
3x cohorta
2x10 saurusy

6/4/4 ripki
3 terradony
Obrazek

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Jak liczne kohorty? Jaką funkcję mają pełnić saurusi?
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Cohorta po 10 saurusy to odginaczki i lapacze tego co lata solo, mają czempa. Nastawiam się na defa z kontra
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

To zamiastvzaurusow wystaw skinki.szybsze to strzela a 20 skinkow herosa wochu przez ture przetrzyma (stuborn od szeregow) o ile slan w 12 calach będzie.
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Oprócz oczywistych wad saurusy mają też pewne zalety. Pomimo że są wolniejsze i nie strzelają, to nie umierają garściami od byle pierdnięcia z S3 lub S4 oraz mogą śmiało operować poza zasięgiem ld Slanna.

Najlepsze są małe oddziały skinków (zwłaszcza skirmishe), ale zły los chciał, że większa ich ilość kosztuje nas power choice'y.

Może nie do końca optymalnie, ale ja w swojej ostatniej rozpisce mam w core: 4x10 skirmisherów, 2x10 kohorta z muzykami, 12 kohorta FCG i 12 saurusów FCG. Kosztuje to 1 power choice'a, ale gra się dosyć przyjemnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Si i dla tego mam saurusy, są ostatnim szczebelkiem schodów, a gdy przeciwnik będzie miał je na flance bo obroci się w stronę ripki same też powalczą a nie zginą jak plewy od siły 2.
Obrazek

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Heh, ja się wypowiadałem o openie. :)
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wrocilem troche do gry, nawet w naszjej bydgoskiej lidze zaczalem uczestniczyc. Testowalem razory i moim zdaniem nawet z tetko nie umywaja sie do 2x4 rippow.

Gram teraz rozpa na 5xskirmish , 2xrippery i 3xchamelony - fajnie to dziala.

Bardzo fajnie to euro jest obecnie zroznicowane, naprawde duzo rozpisek mozna stworzyc.

ODPOWIEDZ