Saurusi

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasif
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3016

Re: Saurusi

Post autor: Jasif »

Saurusy są słabe, grałem na nich dłuuugo, bo nie chciałem uwierzyć w skinkowisko. O ile Saurusy są wytrzymałe, to nic poza tym. Musi ich być dużo, żeby cokolwiek zrobiły (dużo = drogo i mało uniwersalnie). Do tego z I1 są po prostu smutne. Przy obecnej mecie na popularnym deathie i dużo kawalerii/MC to jest kiepski wybór.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

niestety skinkowisko jest dużo mocniejsze niż saurusy. grałem kilka razy bez kohort i skirmishy z corów, z samymi saurimi, wytrzymają sporo, ale słabo oddają na pancerne jednostki...

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Nie no wiadomo że skirmisz musi być :) Ja się tylko zastanawiam nad zamienieniem kohort ze skinkami na hordy saurusów.
Wiadomo że kohorta ze skinami ma lepszy M ,nie działają na nią stompy i jest fearoodporna, ale jakieś plusy saurusów też by się znalazły :) (S/T,AS,LD,A)

ps.czy jak w saurusach jest kowboj to na odział działają stopmy?

EDIT:a co u nas mocno bije pancerne jednostki poza kowbojami? ok.może kroxy ale te 3 co są w kohortach za dużej różnicy mi nie robią, a 6 bez life'a bałbym się grać...zresztą jak stedziami

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Oki pisze:ps.czy jak w saurusach jest kowboj to na odział działają stopmy?
tak
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: kowaljl »

Wtrace sie do tej dyskusji i stane jednak po stronie saurusow. T4 S4 A2 Save 4+ plus oczywiscie pary. Moim zdaniem to niezla jednostka i naprawde niezla mimo swojej inicjatywy, ktora jednak z T4 i dobrym Savem jest do przezycia. Moim zdaniem inne armie naprawde moga nam pozazdroscic tej jednostki. Kilka razy gralem dwoma 30 Sausrusow po 6 w szeregu i pomiedzy nimi Slanem eterykiem z lightem. Naprawde te jednostki dawały rade. Gram rowniez imperium i tam zeby wystawic jednostke zdolna walczyc z saurusami naprawde musze zainwestowac wiecej nie licząc na magie rzecz jasna. Moze warto jednak dać im szanse.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

teraz starczą demigryfy...

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: kowaljl »

Demigryfy starczaja na wszystko wiem bo ich uzywam. Ale czy to oznacza zeby rezygnować calkowicie z piechoty??

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

ja się tylko odniosłem do tego, że w Empire niby musisz przeinwestować na walkę z nimi.

saurusy dobrze zagrane są super, często na nich gram, ale mimo wszystko skinki są efektywniejsze.

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Mam problem... jak mogę wzmocnić zaurusom inicjatywę by w walce z 30 dzikusami orków nie ginęli w pierwszej turze i mogli chociaż kilkoma oddać. bardzo lubie te jednostkę ale z każdym dniem dochodzę do wniosku ze jest ona strasznie nie grywalna
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Light i czary nr 2 i 6

Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

no a jesli nie stosuje magii bo nie wystawiam slana?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

To znaczy, że jesteś masochistą.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Byqu pisze:To znaczy, że jesteś masochistą.
+1

to tak jak bym w TK grał bez maga (albo z czterech) zresztą nie mogę nawet
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Granie 8ed. bez maga jest....trudne.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Hybrydzioch
Wałkarz
Posty: 69
Lokalizacja: Radom

Post autor: Hybrydzioch »

lwieserce85 pisze:no a jesli nie stosuje magii bo nie wystawiam slana?
Jeśli masz w oddziale bohatera saurii lub dwóch złożonego z duża ilością ataków to powinno dać radę, bo mają większą inicjatywę od zwyklasów. Ewentualny pojedynek podejmujesz czempionem, a walisz bohaterami po wrogim oddziale nabijając rany - reszta oddziału na końcu. Można obyć się bez żaby, choć jest zdecydowanie trudniej.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Jest jeden sposób, i to całkiem grywalny. Nie grasz z magiem - spoko. Bierzesz sobie dwóch lordów na cold onach, do tego kolejnych 3 saurusów na cold onech w hero, dowalasz magiem z kostką i drugim poziomem. Do tego dajesz oddziały saurusów po 30 ustawionych w formacji 5 na 6. Do pierwszego szeregu wchodzi grupa dowodzenia i dwóch lordów, a w fazie combatu dostawiasz się kolejnymi 2. I jesteś w domu. Przeciwnik jak ci wtłucze więcej niż 1 ranę to znaczy, że miałeś pecha. Z kolei ty wtłuczesz tyle ran (z samych kowbojów jest tego 22 ataki z siłą 7) że przepychasz ich w turę. Wszystko się da, tyko trzeba wiedzieć jak.
Ta da!
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Golonka 1600 pkt w jednym klocku? :-D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

I zajebiście. Czemu nie? Grałem podobnie na DMP tylko w drugim szeregu miałem slanna. Z przodu 3 ziutków na cold onach, klocek ma tafa 9 z przodu, regeneracje, sava na 1 z przerzutem, jakieś 9 ranków i jest niezabijalny. Nie widzę problemu. Ogry jakoś od zawsze grają na oddziale irongutów z całą kadrą za 1600 punktów łącznie i są happy. Nawet im to na zdrowie wychodzi. A złożeń 5 kowbojów jest masa i większość grywalnych. Nawet koleś z mieczem świetlnym (blade of realities) się mieści. Jakiś MR3, jakieś wardy, jakieś savy z przerzutem a na wszystkim siła 7 ewentualnie 6. Tylko trzeba dobrze specjale rozkminić, żeby mieć dużo odpowiedzi na maszyny.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
rimbo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rimbo »

Jest sens wystawiać saurusy w hordzie? Jeśli tak to 30 czy 40?

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

40>30 :mrgreen:
niby lepiej kohorte z kroksami zamiast saurusów, ale ja tam lubie czasem klocek solidnej corowej piechoty ;p

ODPOWIEDZ