Największe zagrożenia dla Slanna

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Największe zagrożenia dla Slanna

Post autor: Karol J »

Po DMP zauważyłem, że jak kiedyś Slannem i TG zawsze na otwarte pole wychodziłem nie ważne co i jak po drugiej stronie, tak teraz zaczynam sie kitrać po lesie praktycznie zawsze (w DMP na każdej bitwie) - i to był błąd.

Dlatego chciałbym poznać wasze opinie na temat tego jakie są największe zagrożenia dla Slanna w TG.

Wg mnie na pierwszym miejscu jest pitka jakby nie patrzeć. Na drugim miejscu postawiłbym armie typu monster truck (np WE na 2 treemanach i smoku). O ile smoka mogę przyjąć biegaczem, który ma 0+AS z D3 re-rolów to 2 treemany już gożej wykończyć a outnumber terror jest wtedy bardzo realny. Na 3 miejscu postawiłbym porno defensy typu Imperium czy Krasie, które mogą szybko pozbyć się TG i Slann zostaje sam na środku stołu.

Koszu
Chuck Norris
Posty: 596
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

poza tym co napisałeś dla slanna w TG najgroźniejsza jest panika :P

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Zagrożeniem dla Slanna w TG jest sam oddział TG IMO :D

A to dlatego właśnie, że Slann z TG nie wyjdzie. Musi być w tym solidnym i zewsząd widocznym klocku, co wystawia go na ostrzał, bądź daje przeciwnikowi cel do ciskania czarami.
Tak więc na pierwszym miejscu bałbym się pitki, bo w końcu ta IFka może przeciwnikowi wyjść, poza tym masz tylko 2 scrolle zwykle, więc kości też mogą cię zawiść i wtedy też pitka wchodzi. A nawet jakbyś próbował się skitrać gdzieś, to wystarczy, że mag zobaczy kawałek TG i już wali pitą po Slannie.
Po drugie porno defensy, szczególnie Krasie. Tutaj bym się bał dlatego, że będziesz człapał bardzo powoli do nich (a jak przygrzmoci kowadłem to jeszcze wolniej :) ) i może się okazać, że zanim dojdziesz, to z TG pozostanie już tylko wspomnienie. A wtedy kowadło popchnie pierwszy lepszy klocek kurdupli i zbreakuje ci samotnego Slanna.
Po trzecie bałbym się rzeczy, które mogą zjeść ci TG w 2-3 tury i dokopać się do Slanna przed końcem bitwy, tutaj widzę lorda Chaosu na smoku, WE na smoku i 2 drzewach. Bo jak ci spadną TG to masz pozamiatane...
No i po czwarte wspomniana panika :D Slann w lesie nie łapie tyle uciekających oddziałów np skinek na klatę, co stojący w centrum armii klocek TG.


P.S. Czy straciłeś przypadkiem Slanna w pierwszej bitwie na DMP?

Koszu
Chuck Norris
Posty: 596
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

ja czy Karol J?
ja nie używałem slanna, za to w pierwszej bitwie spanikowalem go przeciwnikowi zabijając koło niego 5 skinków :P

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Karol, nie ty, tobie przecież Kroxa użyczyłem więc wiem jak wyglądasz :P

Chodzi o to, że w pierwszej bitwie grałem z kolesiem, który dość nieumiejętnie grał Slannem samopas i zjadłem go zakładając straszną masakrę :D Więc chciałbym wiedzieć komu coś takiego zrobiłem, bo bardzo łatwo była śmierci Slanna uniknąć...

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Nie - ja Slanna na DMP nie straciłem :)

Co do defensów to wydaje mi się, że od Krasi dla Slanna z TG groźniejsze jest imperium - przez to że mają czołgi.

Awatar użytkownika
max
Dziecię Zarazy
Posty: 1804
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: max »

pita dla slana jest masakryczna
pite of shades sie to nazywa czy cos takiego ]:->
kurde straszne to albo zdajemy inicjatywe na slanie albo kupanie slan no chyba ze wardsv na to dziala ale nie sadze
Malowanie, konwertowanie, rzeźbienie od zera ... ceny do uzgodnienia
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Czołgi się boją Kroxów jak ognia! Przecież autohitujesz je, a potem ty na 3+ 9 razy, on ma AS 5+ w tym momencie. Statystycznie 4 rany wbijasz, przez co nei może zbyt dużo puktów wygenerować i 2 kroxów raczej nie zabije, a one przez 2 następne fazy walki rozkręcą do końca ten czołg! Także ja bardziej nie lubię Krasi, bo dzięki kowadle mają przewagę taktyczną: albo się popchną, albo cię spowolnią...


P.S. Ward nie działa :P

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 644
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

A co powiesz o organkach? :D

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

tomekjar pisze:Czołgi się boją Kroxów jak ognia! Przecież autohitujesz je, a potem ty na 3+ 9 razy, on ma AS 5+ w tym momencie. Statystycznie 4 rany wbijasz, przez co nei może zbyt dużo puktów wygenerować i 2 kroxów raczej nie zabije, a one przez 2 następne fazy walki rozkręcą do końca ten czołg! Także ja bardziej nie lubię Krasi, bo dzięki kowadle mają przewagę taktyczną: albo się popchną, albo cię spowolnią...


P.S. Ward nie działa :P
Kwestia złapania czołgu. 2 czołgów na raz na TG nie przyjme. 1 jeszcze da rade ale 2 nie ma bata.

Powoli zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba na wszystko co boli Slanna w TG najlepsze są skinki a raczej masa skinków. Na defensy są zajebiste. O ile sie nie mylę to nawet do czołgu można postrzelać (poison chyba teraz na niego działa). Niby zostaje ten AS ale 1 sie zdazaja. Na monster trucki też dobre. Wiadomo - treeman cięzki bydlak dla skinków do zabicia, ale kiedy skinków kupa nawet treeman dupa :D

Koszu
Chuck Norris
Posty: 596
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

czołg nie jest jakimś strasznym zagrożeniem, masz na niego kroxy, biegacza, dużą kuźnię.
na treemena to samo, plus salamandry, ktore przy farcie pare ran mu zadadzą, tak żeby kroxami było łatwiej go dobić.

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 644
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Zawsze na pierwszy ogień mogą pójść skinki :D

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 304

Post autor: Cresus »

Jak dla mnie do fast cavalry w porno ilości
naprawdę
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

tomekjar pisze:Po trzecie bałbym się rzeczy, które mogą zjeść ci TG w 2-3 tury i dokopać się do Slanna przed końcem bitwy, tutaj widzę lorda Chaosu na smoku, WE na smoku i 2 drzewach. Bo jak ci spadną TG to masz pozamiatane...
smok w pojedynke nie jest w stanie ruszyc TG za zwyczaj sie odbije wyklepujac kilku (a jak masz czempiona to czelendz i tylko jego), w oddziale raczej zawsze masz sztandar slan tez jest bsb do tego jest cie wiecej, po prostu nie dac se wjechac od boku to masz jeszcze rzedy (3 rzedy, wiecej, sztandar, bsb, i jak na tg masz jeszcze war banner to zaden smok nie podola)
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 644
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Plus jeszcze kroxy i Stegcio :D w pobliżu. No i ewentualnie kameleony, ale to raczej jako ostatnia deska ratunku. Chociaż w sumie nimi to lepiej tylko wykończyć dragona. No, nie zapominajmy też, że bój toczy się o Slana, a on też nie jest bezbronny. :wink:
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 304

Post autor: Cresus »

Qbas pisze: No, nie zapominajmy też, że bój toczy się o Slana, a on też nie jest bezbronny. :wink:
Co jak co ale jak dla mnie to jest bezbronny.
Chyba że ma warda na 2+
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

DZIK
Oszukista
Posty: 883
Lokalizacja: BP Border Princes Klan

Post autor: DZIK »

Paffeu pisze:poza tym co napisałeś dla slanna w TG najgroźniejsza jest panika :P
Zwłaszcza z klopy od Tomb Kingów na -1 LD jak TG dostaną ranę - powstaje szansa wtopy...
a i wykopki zdechłe solo slanna mogą cisnąć...

ODPOWIEDZ