Rozpiska szczurki - > EDIT ROZPISKI
Rozpiska szczurki - > EDIT ROZPISKI
Hejka pracuje nad rospika na truniej u siebie bez lordow na 1250pk, wiec prosze o rady co moge zmienic dodac a nawet czy zle policzylem pk [ cos mi sie wydaje ze zle licze pk za tarcze u clan ratow a mianowicie 2pk 1 tarcza...]
1 WÓDZ-BSB- 110
Bron magiczna- klinga Nurglitchta[10pk]
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
30 Skavenslaves - 62pk
Slave Musician
33 Skavenslaves- 68pk
Slave Musician
40 Clanrats - 260pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
6 Rat ogrow - 264pk
3 poganiacze
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
Abomka - 235pk
Total cost: 1249
Model in army: 131
Myslcie ze co bylo by lepsze :
Za abomke kolo ?
Moze za cos mnisi zaraazy [ mam 25modeli]
Sorka ze czesciowo po ang i czesciowo po polsku ale nie znam wszsystkich nazw po angielsku oraz za jakies bledy pisze na tele.
1 WÓDZ-BSB- 110
Bron magiczna- klinga Nurglitchta[10pk]
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
30 Skavenslaves - 62pk
Slave Musician
33 Skavenslaves- 68pk
Slave Musician
40 Clanrats - 260pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
6 Rat ogrow - 264pk
3 poganiacze
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
4 Wielkie szczury - 20pk
1 poganiacz
Abomka - 235pk
Total cost: 1249
Model in army: 131
Myslcie ze co bylo by lepsze :
Za abomke kolo ?
Moze za cos mnisi zaraazy [ mam 25modeli]
Sorka ze czesciowo po ang i czesciowo po polsku ale nie znam wszsystkich nazw po angielsku oraz za jakies bledy pisze na tele.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2012, o 21:37 przez Fuxiorr, łącznie zmieniany 1 raz.
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Nie.Fuxiorr pisze:Za abomke kolo ?
Clanraty powinny kosztować 192 pkt w tej konfiguracji.
BSB nie może mieć jednocześnie magicznego sztandaru i innych magicznych przedmiotów.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
1. BSB nie moze mieć magicznych przedmiotów
2. Clanbracia to 4.5*40+20{FCG}=200
3. Szczurki minimalnie 5+ poganiacz
4. Jeśli chcesz isć w magie to dodaj condenser na 1-lvl, Jeśli nie, to skasuj go, dodaj Doom Rocketa
5. Jesli nie ma limitu modeli w oddziale lub ilosci oddziałów to powieksz slavy maksymalnie tzn 3*40 lub jeszcze wiecej
PS: Sory za błędy ale pisze z fona
2. Clanbracia to 4.5*40+20{FCG}=200
3. Szczurki minimalnie 5+ poganiacz
4. Jeśli chcesz isć w magie to dodaj condenser na 1-lvl, Jeśli nie, to skasuj go, dodaj Doom Rocketa
5. Jesli nie ma limitu modeli w oddziale lub ilosci oddziałów to powieksz slavy maksymalnie tzn 3*40 lub jeszcze wiecej
PS: Sory za błędy ale pisze z fona
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
BSB może mieć magiczne przedmioty, jeśli tylko nie ma magicznego sztandaru.Janus pisze:1. BSB nie moze mieć magicznych przedmiotów
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Wiem, wiem ale nie połączonych z magic bannerami.
Fuxiorr- Grałem Doomwheelem na 1000 pkt i sprawdził się tylko przy rozstawianiu(kiedy przeciwnicy chowali hydry/orły/i inne badziewia:) za górami i stamtąd się nimi nie ruszały. W walce, Doomwheel nie nadaje sie do niczego innego, jak zabijanie odginaczek lub uzupełnienie Abomki do flankowania.
Fuxiorr- Grałem Doomwheelem na 1000 pkt i sprawdził się tylko przy rozstawianiu(kiedy przeciwnicy chowali hydry/orły/i inne badziewia:) za górami i stamtąd się nimi nie ruszały. W walce, Doomwheel nie nadaje sie do niczego innego, jak zabijanie odginaczek lub uzupełnienie Abomki do flankowania.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Clanraty 0,5 pkt za tarczę
Doomwheel nie jest taki zły, ładnie zdejmuje duże cele, a tańszy od abomy
Na te punkty bym go brał, wyższy T niż Abomka, błyskawice robią swoje
---EDIT---
Jeśli możesz wrzuć rozpę tutaj, http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=37106
Zbiorczy temacik
Doomwheel nie jest taki zły, ładnie zdejmuje duże cele, a tańszy od abomy
Na te punkty bym go brał, wyższy T niż Abomka, błyskawice robią swoje
---EDIT---
Jeśli możesz wrzuć rozpę tutaj, http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=37106
Zbiorczy temacik
Let the River of Blood flow...
Porpawiona rozpa:
Skaveni 1250pk turniejowo- Bez lordow
1 WÓDZ-BSB- 100
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
40 Skavenslaves - 82pk
Slave Musician
40 Skavenslaves- 82pk
Slave Musician
40 Clanrats - 262pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
Miotacz spacz ognia
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
25 Mnisi - 230
Magiczny sztandar- proporzecz zarazy
Muzyk, choraozy i dowodzoacy
Abomka - 235pk
Co myslicie? Mysle nad dwoma zmianami;
wepon team'a [70pk] na szczurki?
Inzynier 1lv na wodza generala?
Skaveni 1250pk turniejowo- Bez lordow
1 WÓDZ-BSB- 100
Magiczny sztandar - Calun nasaczony smiercia [30pk]
1 Inzynier - 125pk
2 poziom magii [ 85pk ]
Zwój rozproszenia [25pk]
1 Inzynier - 65pk
1 poziom magii[ 50pk ]
40 Skavenslaves - 82pk
Slave Musician
40 Skavenslaves- 82pk
Slave Musician
40 Clanrats - 262pk - nie wiem czy dobrze licze tarcze...
Light Armour; Shields; Standard; Musician
Miotacz spacz ognia
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
5 Wielkie szczury - 23pk
1 poganiacz
25 Mnisi - 230
Magiczny sztandar- proporzecz zarazy
Muzyk, choraozy i dowodzoacy
Abomka - 235pk
Co myslicie? Mysle nad dwoma zmianami;
wepon team'a [70pk] na szczurki?
Inzynier 1lv na wodza generala?
Potem juz bede tam wrzucal :]Opos pisze:Clanraty 0,5 pkt za tarczę
Doomwheel nie jest taki zły, ładnie zdejmuje duże cele, a tańszy od abomy
Na te punkty bym go brał, wyższy T niż Abomka, błyskawice robią swoje
---EDIT---
Jeśli możesz wrzuć rozpę tutaj, http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=37106
Zbiorczy temacik
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
BSBkowi daj tarczę, armour - warto mu dać tę szansę na uratowanie od straty 100/200 pkt.
Jeśli nie ma ograniczenia, to zamiast giant ratów do odginania daj elektryków - oni nie potrafią przegrać gry w tak, jak szczurki.
Jeśli nie ma ograniczenia, to zamiast giant ratów do odginania daj elektryków - oni nie potrafią przegrać gry w tak, jak szczurki.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Bo ja wiem, czy warto dać elektryków zamiast gratów?
Fakt elektryka trudniej ubić jak siedzi w unicie, ale IMHO graty lepsze.
Zresztą na te punkty lepiej mieć elektryków jako magów niż odginaczki.
Inne rzeczy:
- wymień całun na storm banner z BSB, daj mu tarcze jak Wojtuś pisał
- magiczne ataki na Abominację
- mnichów za mało
Fakt elektryka trudniej ubić jak siedzi w unicie, ale IMHO graty lepsze.
Zresztą na te punkty lepiej mieć elektryków jako magów niż odginaczki.
Inne rzeczy:
- wymień całun na storm banner z BSB, daj mu tarcze jak Wojtuś pisał
- magiczne ataki na Abominację
- mnichów za mało
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Elektryk (+):
- jest tańszy
- nie zastrzelisz go
- nie spanikujesz też zastrzeleniem 1/4
- daje ld slavom, w których siedzi
- nie prowokuje do przegrania gry w straszny sposób
(-)
- chodzi o 2' mniej
Czemu nie mieć i magów i odginaczek?
Monków faktycznie jest za mało, ale na te punkty może ich starczyć...
- jest tańszy
- nie zastrzelisz go
- nie spanikujesz też zastrzeleniem 1/4
- daje ld slavom, w których siedzi
- nie prowokuje do przegrania gry w straszny sposób
(-)
- chodzi o 2' mniej
Czemu nie mieć i magów i odginaczek?
Monków faktycznie jest za mało, ale na te punkty może ich starczyć...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!