Jesień w Athel Loren
Re: Jesień w Athel Loren
Pchanie BSBka do CC w WE, niezależnie od AS, to zły pomysł - to tylko dwie rany za które przeciwnik ma 200+ punktów a przerzuty są mega istotne obecnie...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Chcialbym teraz pograc czyms innym:
To na najblizsze pre Babice
2800 Pts - Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 280.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 148.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
19 Glade Guard @ 262.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Lord's Bowman
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
5 Treekin @ 325.0 Pts
11 Wardancers @ 219.0 Pts
Musician
Bladesinger
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2800.0
To na najblizsze pre Babice
2800 Pts - Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 280.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 148.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
19 Glade Guard @ 262.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Lord's Bowman
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
5 Treekin @ 325.0 Pts
11 Wardancers @ 219.0 Pts
Musician
Bladesinger
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2800.0
Po turnieju:
Pierwsza bitwa O'n'G
Czarnuchy, Dzikusy, 2x Nocniki (40 i 20) 2x doom, 2x klopa
Przeciwnik oddał mi pole, wiec to ja szedłem do niego, ogólnie wyszło macanie. W ostatniej rundzie Treekin'y dostają zdziesiątkowane Czarnych z gienkiem i szamanem ustałem break'a na -3 i w swojej 6 pogoniłem wyszło 14-6
Finalnie jednak okazało się, że przeciwnik zapomniał, że ma flaming'i na nich i powinienem się złamać wiec wzięliśmy 10-10, ja też zapomniałem o tym bo poleciałbym lordem i BSB w kresce za wardancerami na nich i przyjemnie sobie ich zabijał z waredm na 2+
Way'e po flee nie zebrały się przez 2 rundy i zwiali za stół.
Druga bitwa z Bretką
Przeciwnik za górka wystawił obie lance i gienka ja na przeciwko wardacer'ów drzewo i biegacza.
Podszedłem pod górkę, żeby zablokować obie, przeciwnik zastawił mi drzewo jołmenami i tym samym zablokował sobie 1 lance, druga blokowały z jednej strony pegazy. Orzeł, który miła blokować lance zwiał w pierwszej rundzie, przez moje głupie wystawienie go na szarżę i nie zebrał się podobnie jak way'e w pierwszej bitwie. A ja jak głupi napaleniec nie mając orła do dyspozycji poleciałem do przodu zamiast spokojnie się wycofać i strzelać. Finalnie poszła maska w plecy. Z ciekawych akcji Gienek na pegazie podleciał pod Treekin'y pewny, że z HKB je wymiecie, zabił jednego, dostał 12 ataków, 5 zranień i finalnie 3 rany wiec wyparował.
Trzecia bitwa z Ogrami
Straciłem 2x orła, biegacza i drzewo (w ostatniej rundzie).
Ogólnie odstrzeliłem wszystko, najciężej było z jazdą, ale raz miałem okazję puścić włócznie na bok, weszła na if'ce skończyło się śmiercią 3 z 5 czwarty skończył z 2 ranami, tylko one przeżyły bo zebrały się przed samą krawędziom po drugiej stronie stołu.
Treekin'y wraz z orłem blokowały przez całą grę 2x 5 kawy.
20-0
ogólnie jestem zadowolony z biegacza i treekin'ów. Rozpiska też podchodzi mi pod mój styl, ale jeszcze sporo ogrania mi brakuje.
Jako że treekin'y mi się spodobały to zagoszczą w mojej rozpisce na Euro:
Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 280.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 144.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
16 Glade Guard @ 220.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
12 Wardancers @ 237.0 Pts
Musician
Bladesinger
4 Treekin @ 260.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2598.0
Rozważam wymianę way'ów na maga z DS, ale na razie zostają Way'e.
Pierwsza bitwa O'n'G
Czarnuchy, Dzikusy, 2x Nocniki (40 i 20) 2x doom, 2x klopa
Przeciwnik oddał mi pole, wiec to ja szedłem do niego, ogólnie wyszło macanie. W ostatniej rundzie Treekin'y dostają zdziesiątkowane Czarnych z gienkiem i szamanem ustałem break'a na -3 i w swojej 6 pogoniłem wyszło 14-6
Finalnie jednak okazało się, że przeciwnik zapomniał, że ma flaming'i na nich i powinienem się złamać wiec wzięliśmy 10-10, ja też zapomniałem o tym bo poleciałbym lordem i BSB w kresce za wardancerami na nich i przyjemnie sobie ich zabijał z waredm na 2+
Way'e po flee nie zebrały się przez 2 rundy i zwiali za stół.
Druga bitwa z Bretką
Przeciwnik za górka wystawił obie lance i gienka ja na przeciwko wardacer'ów drzewo i biegacza.
Podszedłem pod górkę, żeby zablokować obie, przeciwnik zastawił mi drzewo jołmenami i tym samym zablokował sobie 1 lance, druga blokowały z jednej strony pegazy. Orzeł, który miła blokować lance zwiał w pierwszej rundzie, przez moje głupie wystawienie go na szarżę i nie zebrał się podobnie jak way'e w pierwszej bitwie. A ja jak głupi napaleniec nie mając orła do dyspozycji poleciałem do przodu zamiast spokojnie się wycofać i strzelać. Finalnie poszła maska w plecy. Z ciekawych akcji Gienek na pegazie podleciał pod Treekin'y pewny, że z HKB je wymiecie, zabił jednego, dostał 12 ataków, 5 zranień i finalnie 3 rany wiec wyparował.
Trzecia bitwa z Ogrami
Straciłem 2x orła, biegacza i drzewo (w ostatniej rundzie).
Ogólnie odstrzeliłem wszystko, najciężej było z jazdą, ale raz miałem okazję puścić włócznie na bok, weszła na if'ce skończyło się śmiercią 3 z 5 czwarty skończył z 2 ranami, tylko one przeżyły bo zebrały się przed samą krawędziom po drugiej stronie stołu.
Treekin'y wraz z orłem blokowały przez całą grę 2x 5 kawy.
20-0
ogólnie jestem zadowolony z biegacza i treekin'ów. Rozpiska też podchodzi mi pod mój styl, ale jeszcze sporo ogrania mi brakuje.
Jako że treekin'y mi się spodobały to zagoszczą w mojej rozpisce na Euro:
Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 280.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 144.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
16 Glade Guard @ 220.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
12 Wardancers @ 237.0 Pts
Musician
Bladesinger
4 Treekin @ 260.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2598.0
Rozważam wymianę way'ów na maga z DS, ale na razie zostają Way'e.
Jako, że w Bielsku zapowiada się fajny turniej w styczniu to mam dylemat co zabrać:
Highborn @ 211.0 Pts
General; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Spellweaver @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 132.0 Pts
Longbow; Shield; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
15 Glade Guard @ 208.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
3 Treekin @ 195.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2188.0
Do tego, właśnie co? Problem mam z opancerzonymi armiami głównie wiec myślę o:
- Lizaki
2 salki, 10 skinków z plujkami, 10 z jawelinami i tarczami.
O opcja nie kara aż tak opancerzonych, ale mam 2 odginaczki i mocne salki.
- O'n'G
doom diver, 2x 20 nocników z 2 fanolami.
To mocno karci kawe a przy 10 liderki z przerzutem jest w stanie coś zatrzymać, do tego odpowiednio pokierowane może mi dać to czego WE brakuje, czyli + 3szeregi
- Skaveny
latara, 20 slave'ow, 20 klan'ow z warpfire'em
tu podobnie jak orki ale wydaje mi się, że słabsza wersja
- TK
kasket i 3 rydwany
tutaj, dopalam sobie magie i rydwany karają lekkie jednostki, ale z nimi nie mam problemów, więc kawa dalej jest problemem.
Highborn @ 211.0 Pts
General; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Spellweaver @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 132.0 Pts
Longbow; Shield; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
15 Glade Guard @ 208.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
3 Treekin @ 195.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2188.0
Do tego, właśnie co? Problem mam z opancerzonymi armiami głównie wiec myślę o:
- Lizaki
2 salki, 10 skinków z plujkami, 10 z jawelinami i tarczami.
O opcja nie kara aż tak opancerzonych, ale mam 2 odginaczki i mocne salki.
- O'n'G
doom diver, 2x 20 nocników z 2 fanolami.
To mocno karci kawe a przy 10 liderki z przerzutem jest w stanie coś zatrzymać, do tego odpowiednio pokierowane może mi dać to czego WE brakuje, czyli + 3szeregi
- Skaveny
latara, 20 slave'ow, 20 klan'ow z warpfire'em
tu podobnie jak orki ale wydaje mi się, że słabsza wersja
- TK
kasket i 3 rydwany
tutaj, dopalam sobie magie i rydwany karają lekkie jednostki, ale z nimi nie mam problemów, więc kawa dalej jest problemem.
Po gorzkim zrewidowaniu moich poglądów na temat kompozycji WE w bielsku na MP, trzeba zrobić jednak srogi defens.
I tak na Bielsko z kontyngentem będzie:
2188 + 400 Pts - Wood Elves Army
Highborn @ 213.0 Pts
General; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Spellweaver @ 325.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Noble @ 124.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Alter Noble @ 153.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
18 Glade Guard @ 244.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 186.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 73
+
doom diver, 2x 20 nocników z 2 fanolami.
Total Army Cost: 2188 + 400
A tak rozpiska na Bazyliszka
2800 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 129.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 186.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
9 Dryads @ 108.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
7 Waywatchers @ 168.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2800.0
Edit
Gremlin - rozpe wrzuciłem jeszcze przed zmianą regulaminu. Już poprawiona, Na Kołboi jest jeszcze Generał.
I tak na Bielsko z kontyngentem będzie:
2188 + 400 Pts - Wood Elves Army
Highborn @ 213.0 Pts
General; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Spellweaver @ 325.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Noble @ 124.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Alter Noble @ 153.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
18 Glade Guard @ 244.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 186.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 73
+
doom diver, 2x 20 nocników z 2 fanolami.
Total Army Cost: 2188 + 400
A tak rozpiska na Bazyliszka
2800 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Glamourweave [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Noble @ 129.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
15 Glade Guard @ 186.0 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician
9 Dryads @ 108.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
7 Waywatchers @ 168.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2800.0
Edit
Gremlin - rozpe wrzuciłem jeszcze przed zmianą regulaminu. Już poprawiona, Na Kołboi jest jeszcze Generał.
Ostatnio zmieniony 5 gru 2012, o 11:04 przez Dydu, łącznie zmieniany 1 raz.
Na Bielsko BSB, nie musi miec magicznego łuku. Co więcej 2x driady winny wystarczyć, proponował bym ponad to oddział WR, bądź WD bo jedna 5tka WW nie wystarczy by zając się w odpowiedni sposób kałbojami.
xYz
Wczoraj, drugi test rozpy na Bielsko z Kosą a za razem rewanż za pierwszy.
Rozpa Kosy (HE)
Duży mag z Life'm odporność na nie magiczne ataki i wyłączanie magicznych broni.
2x mały z Light'em jeden 2+ ward na magie, drugi niszczara
BSB 1 poziom Light
24 i 25 łuków jedne płonące
30 WL baner of sorcery, czempion loekiem
4x orzel
2x bolec
WL centralnie w lesie ze wszystkimi bohaterami, łucznicy po bokach, bolce pomiędzy orły z tyłu
U mnie 3 oddziały łuczników na przeciw WL asekurowane przez dwie 20 nocników z fanolami.
Doom za górka razem z drzewem, driady po bokach razem z orłami. Bohaterowie w 18 łuków, biegacz a driadami.
Ja zaczynałem
I
Ja odstrzeliłem paru WL, driady z orłami i biegacz poleciały flankami do przodu. Kosa odstrzelił paru GG, z magii wrzucił tylko +2 tafa na WL, wszystko ostało na mniej więcej swoich pozycjach.
II
Driady i biegacz na lewej flance ustawiają się na szarże na łuczników, za murkiem. Na drugiej flance driady i 15 łuczników prą do przodu (łucznicy po 5" oczywiście). Z mojej strony w sumie nic konkretnego się nie stało, wysadzam sobie Doom'a.
Kosa orłem wyciąga 4 fanoli, którzy blokują mu wyjście WL na mnie. Z magii wrzuca znów +2T na WL i ściąga mi biegacza, ze strzelania kilku łuczników.
III
Driady na Lewej podchodzą pod bolca, na prawej dalszy napór. 18 łuków z bohaterami ściąga orła w samym środku i panikuje kloc łuczników na 9 z przerzutem, którzy zwiewają za stół.
Kosa w swojej, szarżuje łukami na lewej w driady polujące na bolca i łamie je na -1. Z Magii nic nie zrobił.
IV
Drugi oddział Driad zjada wraz z orłem łuczników, na prawej ściągam orła i bolca z Magii wchodzą duelersy na WL ale spada tylko 5 z ponad 20, ze strzelania jeszcze kilku, zostaje koło 15 z bohaterami.
Kosa rzuca jakieś boosty na WL, bo w sumie nic innego już nie ma.
V i VI
Driady od boku nie zabijają maga przez co break o 1, ale stoją, potem od przodu i od tylu , Kosa zdaje breaka, w Jego ostatniej rzuca dodatkowy atak na WL, zabija oddział driad z tyłu, ja znów nie zabijam maga, zostaje mu 4 WL i 3 bohaterów.
Ja straciłem orła, 2x Driady, biegacza i Doom'a.
Wyszło około 800 pkt różnicy.
Z rozpy jestem zadowolony.
Rozpa Kosy (HE)
Duży mag z Life'm odporność na nie magiczne ataki i wyłączanie magicznych broni.
2x mały z Light'em jeden 2+ ward na magie, drugi niszczara
BSB 1 poziom Light
24 i 25 łuków jedne płonące
30 WL baner of sorcery, czempion loekiem
4x orzel
2x bolec
WL centralnie w lesie ze wszystkimi bohaterami, łucznicy po bokach, bolce pomiędzy orły z tyłu
U mnie 3 oddziały łuczników na przeciw WL asekurowane przez dwie 20 nocników z fanolami.
Doom za górka razem z drzewem, driady po bokach razem z orłami. Bohaterowie w 18 łuków, biegacz a driadami.
Ja zaczynałem
I
Ja odstrzeliłem paru WL, driady z orłami i biegacz poleciały flankami do przodu. Kosa odstrzelił paru GG, z magii wrzucił tylko +2 tafa na WL, wszystko ostało na mniej więcej swoich pozycjach.
II
Driady i biegacz na lewej flance ustawiają się na szarże na łuczników, za murkiem. Na drugiej flance driady i 15 łuczników prą do przodu (łucznicy po 5" oczywiście). Z mojej strony w sumie nic konkretnego się nie stało, wysadzam sobie Doom'a.
Kosa orłem wyciąga 4 fanoli, którzy blokują mu wyjście WL na mnie. Z magii wrzuca znów +2T na WL i ściąga mi biegacza, ze strzelania kilku łuczników.
III
Driady na Lewej podchodzą pod bolca, na prawej dalszy napór. 18 łuków z bohaterami ściąga orła w samym środku i panikuje kloc łuczników na 9 z przerzutem, którzy zwiewają za stół.
Kosa w swojej, szarżuje łukami na lewej w driady polujące na bolca i łamie je na -1. Z Magii nic nie zrobił.
IV
Drugi oddział Driad zjada wraz z orłem łuczników, na prawej ściągam orła i bolca z Magii wchodzą duelersy na WL ale spada tylko 5 z ponad 20, ze strzelania jeszcze kilku, zostaje koło 15 z bohaterami.
Kosa rzuca jakieś boosty na WL, bo w sumie nic innego już nie ma.
V i VI
Driady od boku nie zabijają maga przez co break o 1, ale stoją, potem od przodu i od tylu , Kosa zdaje breaka, w Jego ostatniej rzuca dodatkowy atak na WL, zabija oddział driad z tyłu, ja znów nie zabijam maga, zostaje mu 4 WL i 3 bohaterów.
Ja straciłem orła, 2x Driady, biegacza i Doom'a.
Wyszło około 800 pkt różnicy.
Z rozpy jestem zadowolony.
Na mistrzostwach Krakowa zagrałem:
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren
Dragonhelm
Glamourweave
Arcane Bodkins
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone
Wand of Wych Elm
Noble @ 129.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow
Charmed Shield
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt
Stone of Rebirth
Branchwraith @ 115.0 Pts
Lamentation of Despairs [25.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
15 Glade Guard @ 186.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
4 Treekin @ 260.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2597.0
+ Pulpet
Pierwsza Bitwa
Nina, Demony
Blodzio, 2x 30 Bloodletters's, 5+1 Fiends of slanesh, 2x5 Furie, 10 pinkhorrory, 2x Herald khorna eko, 2x herald tenczy i Pocahontas.
Myśle, będzie ciężko. Przeciwnik popełnił jeden kluczowy błąd. Nie poleciał Blodziem do przodu w pierwszej rundzie.
Ja odstrzeliłem połowe pierwszych Bloodleterów. W drugiej Bloodzi delikatnie podszedł do przodu, ale to i tak dalekie tyły.
Ja zblokowałem orłem czysty klocek Bloodków, ten nadszarpnięty dostrzelałem tak, że zostało 7 + herald.
W trzeciej blodzio podlatuje, Ja treeman'em zabijam samotnego fienda, lucznicy odstrzeliwują połowe drugich Bloodk'ów, Treekiny i mały biegacz biją się z 5 fiendów. Skończyło się tak, że Blodzio nic nie zrobił a sam się skitrał gdzieś poza moim zasięgiem, przeżył jeszcze, Pocahontas, jeden herald tenczy, 2 flamery, Mi zginęły oba orły, pulpet, biegacz
19-1
Druga bitwa
Panter Dwarfy bez kowadła.
Ta bitwa była szybko i skończyła się zanim zacząłem. Wyszedł mój brak ogrania (pierwsza bitwa z krasiami od 5 lat) oddział driad z driadką, zasłaniał duże łuki z BSB i Magiczką, Niestety 2 strzały z klopy i 1 działo zdjęły całą dziewiątkę, MRoC i trace cały odział wart 900 pkt, potem juz tylko było szarpanie, szansa była jeszcze w 5 turze, 3 Treekiny wygrały z odziałem hamków które oblały break'a, przerzut z BSB i stoją.
Szybkie 0-20
Trzecia bitwa
PiotrB Imperium
Wybrałem strone z obeliskiem, dołożyłem drugi miedzy las a obelisk, tak że ja mogłem strzelać o on miał problrmy z przejechaniem, po drugiej stronie bunkra 15 GG, mały biegacz i jedni WW.
Piotrek wystawił się na lewej flance 2x demisie z pegazistą i italiano(miały drogę przez las do bunkra) Skontrowane treekinami, treeman'em i pulpetem, Jazda i czołg na wprost bunkra zasłaniane lucznikami, na przeciwko mojej 15 GG 3 demisie i 5 jazdy.
Najpierw może prawa flanka.
Demisie podjerzdzają przez 3 tury bojąc się biegacza dostać na bok, WW z domku odstrzeliwują w 3 tury 4 KO ostatni ucieka, w 4 turze demisie łamią 15GG i gonią je za stół w piątej biegacz mógłby wrócic i spróbować zaszarżować od boku ale dogralismy tylko 4 tury.
Lewa flanka szachy z demisiami przez 3 tury, w czawartej szarża treekinami na 3 demisiów najbardziej z lewej, Treemen i pulpet na 2 (jeden zginął od magii/strzelania i DT za las) z pegazista. Niestety treeman nie dochodzi na 8" rzucam dwie pały. Treekiny klepią się ze swoimi powoli, pulpe zabija jednego Demisia sam dostaje 1 rane. W piątej turze Treeman wszedłby na bok tego jednego demisia i pegazisty a następnie z overana wpadłby w 3 walczącą z Treekinami też od boku,więc można uznać, że oba oddziały byłby zjedzone. Italiano zginął w 4 turze.
W centrum ze strzelania i magii po 3 turze stoją bohaterowie i 2 KO, czołg był blokowany przez orły, do 6 tury nic nie był w stanie zrobić, łucznicy odstrzelili jeszcze Imperialnych łuczników.
Niestety w 3 turze Piotrowi weszła kometa, a ja zapomniałem o niej w 4 turze co zaowocowało stratą lorda biegacza, driad i driadki, a spokojnie mogłem nimi odejść poza zasięg komety. W 4 turze samotna szarża BSB zdejmuje mi maga, 400pkt.
Gdybym nie zapomniał o komecie nie straciłbym kolejnych 500 pkt, lord w 4 turze dobiłby pewnie oddział KO pozostawiając samych bohaterów, którzy dostaliby 30 strzał, do tego w 5 turze zdjąłbym 2 oddziały kur.
Piotr przez całą bitwe nie zdał 2 albo 3 Sv na 1 z okolo 40-50
Bitwa dobra ale niestety za niedopatrzenia sie placi, pewnie z lekkiej wygranej zrobiło się 4-16
Z rozpiski jestem zadowolony, jedyna zmiana to wywalenie snajperki z driadki na rzecz +1DD i dodanie championa do duzych luków
Treekiny wbrew ogólnej opini całkiem ładnie się spisały, co prawda nie są super mocne, ale przy lekkim wsparciu magicznym (+2T) dają oddział, kóry może utrzymać prawie wszystko.
Edit
Nina - juz poprawione
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren
Dragonhelm
Glamourweave
Arcane Bodkins
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone
Wand of Wych Elm
Noble @ 129.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow
Charmed Shield
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt
Stone of Rebirth
Branchwraith @ 115.0 Pts
Lamentation of Despairs [25.0]
Pageant of Skrikes [25.0]
20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
15 Glade Guard @ 186.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
4 Treekin @ 260.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2597.0
+ Pulpet
Pierwsza Bitwa
Nina, Demony
Blodzio, 2x 30 Bloodletters's, 5+1 Fiends of slanesh, 2x5 Furie, 10 pinkhorrory, 2x Herald khorna eko, 2x herald tenczy i Pocahontas.
Myśle, będzie ciężko. Przeciwnik popełnił jeden kluczowy błąd. Nie poleciał Blodziem do przodu w pierwszej rundzie.
Ja odstrzeliłem połowe pierwszych Bloodleterów. W drugiej Bloodzi delikatnie podszedł do przodu, ale to i tak dalekie tyły.
Ja zblokowałem orłem czysty klocek Bloodków, ten nadszarpnięty dostrzelałem tak, że zostało 7 + herald.
W trzeciej blodzio podlatuje, Ja treeman'em zabijam samotnego fienda, lucznicy odstrzeliwują połowe drugich Bloodk'ów, Treekiny i mały biegacz biją się z 5 fiendów. Skończyło się tak, że Blodzio nic nie zrobił a sam się skitrał gdzieś poza moim zasięgiem, przeżył jeszcze, Pocahontas, jeden herald tenczy, 2 flamery, Mi zginęły oba orły, pulpet, biegacz
19-1
Druga bitwa
Panter Dwarfy bez kowadła.
Ta bitwa była szybko i skończyła się zanim zacząłem. Wyszedł mój brak ogrania (pierwsza bitwa z krasiami od 5 lat) oddział driad z driadką, zasłaniał duże łuki z BSB i Magiczką, Niestety 2 strzały z klopy i 1 działo zdjęły całą dziewiątkę, MRoC i trace cały odział wart 900 pkt, potem juz tylko było szarpanie, szansa była jeszcze w 5 turze, 3 Treekiny wygrały z odziałem hamków które oblały break'a, przerzut z BSB i stoją.
Szybkie 0-20
Trzecia bitwa
PiotrB Imperium
Wybrałem strone z obeliskiem, dołożyłem drugi miedzy las a obelisk, tak że ja mogłem strzelać o on miał problrmy z przejechaniem, po drugiej stronie bunkra 15 GG, mały biegacz i jedni WW.
Piotrek wystawił się na lewej flance 2x demisie z pegazistą i italiano(miały drogę przez las do bunkra) Skontrowane treekinami, treeman'em i pulpetem, Jazda i czołg na wprost bunkra zasłaniane lucznikami, na przeciwko mojej 15 GG 3 demisie i 5 jazdy.
Najpierw może prawa flanka.
Demisie podjerzdzają przez 3 tury bojąc się biegacza dostać na bok, WW z domku odstrzeliwują w 3 tury 4 KO ostatni ucieka, w 4 turze demisie łamią 15GG i gonią je za stół w piątej biegacz mógłby wrócic i spróbować zaszarżować od boku ale dogralismy tylko 4 tury.
Lewa flanka szachy z demisiami przez 3 tury, w czawartej szarża treekinami na 3 demisiów najbardziej z lewej, Treemen i pulpet na 2 (jeden zginął od magii/strzelania i DT za las) z pegazista. Niestety treeman nie dochodzi na 8" rzucam dwie pały. Treekiny klepią się ze swoimi powoli, pulpe zabija jednego Demisia sam dostaje 1 rane. W piątej turze Treeman wszedłby na bok tego jednego demisia i pegazisty a następnie z overana wpadłby w 3 walczącą z Treekinami też od boku,więc można uznać, że oba oddziały byłby zjedzone. Italiano zginął w 4 turze.
W centrum ze strzelania i magii po 3 turze stoją bohaterowie i 2 KO, czołg był blokowany przez orły, do 6 tury nic nie był w stanie zrobić, łucznicy odstrzelili jeszcze Imperialnych łuczników.
Niestety w 3 turze Piotrowi weszła kometa, a ja zapomniałem o niej w 4 turze co zaowocowało stratą lorda biegacza, driad i driadki, a spokojnie mogłem nimi odejść poza zasięg komety. W 4 turze samotna szarża BSB zdejmuje mi maga, 400pkt.
Gdybym nie zapomniał o komecie nie straciłbym kolejnych 500 pkt, lord w 4 turze dobiłby pewnie oddział KO pozostawiając samych bohaterów, którzy dostaliby 30 strzał, do tego w 5 turze zdjąłbym 2 oddziały kur.
Piotr przez całą bitwe nie zdał 2 albo 3 Sv na 1 z okolo 40-50
Bitwa dobra ale niestety za niedopatrzenia sie placi, pewnie z lekkiej wygranej zrobiło się 4-16
Z rozpiski jestem zadowolony, jedyna zmiana to wywalenie snajperki z driadki na rzecz +1DD i dodanie championa do duzych luków
Treekiny wbrew ogólnej opini całkiem ładnie się spisały, co prawda nie są super mocne, ale przy lekkim wsparciu magicznym (+2T) dają oddział, kóry może utrzymać prawie wszystko.
Edit
Nina - juz poprawione
Ostatnio zmieniony 22 sty 2013, o 10:41 przez Dydu, łącznie zmieniany 3 razy.
Co do treekinow , nawet z buffem do T pozostaje ich slaba skutecznosc w ataku co w polaczsniu z brakiem statica powoduje ze wymagaja generala i bsbka a to juz za duzo skladowych...
czesto tez na stole sa oddzialy z plonacymi atakami...
czesto tez na stole sa oddzialy z plonacymi atakami...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Zgadzam się, że nie są maszynką do mielenia, ale skutecznie są w stanie zatrzymać średnie oddziały, oraz twarde rzeczy wcześniej zmiękczone przez łuczników.
Jasne, że bez BSB jest ciężko, ale przy grze na kontre z zasięgniem do BSB raczej nie ma problemu.
Zobaczymy co wyjdzie z nowego EURO. Shino kiedyś mi wpominał, że może paść propozycja besta i lifa na małych magach, a wtedy 0 z beasta z małego maga już sprawia, że trzba na nie uważać.
Na razie szukam swojej koncepcji na armie, pogram jeszcze pare turnieji i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jasne, że bez BSB jest ciężko, ale przy grze na kontre z zasięgniem do BSB raczej nie ma problemu.
Zobaczymy co wyjdzie z nowego EURO. Shino kiedyś mi wpominał, że może paść propozycja besta i lifa na małych magach, a wtedy 0 z beasta z małego maga już sprawia, że trzba na nie uważać.
Na razie szukam swojej koncepcji na armie, pogram jeszcze pare turnieji i zobaczymy co z tego wyjdzie.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm może głupio ale zapytam:
w jaki sposób można trzymać przez 6 tur czołg 2 orłami ?
w jaki sposób można trzymać przez 6 tur czołg 2 orłami ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Ja ostatnio "zatrzymalem" czolg 1 unitem driad mimo ze przejechal 20 cali w jedna ture;-)
Przede wszystkim musisz byc jak najdalej od niego, szarzujesz w niego w swojej turze i traci mozliwosc ruchu, taka zabawa w kotka i myszke bo noc z nim nie mozemy zrobic niestety...
Przede wszystkim musisz byc jak najdalej od niego, szarzujesz w niego w swojej turze i traci mozliwosc ruchu, taka zabawa w kotka i myszke bo noc z nim nie mozemy zrobic niestety...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
niezwykle mnie to zaintrygowało ale nadal tego nie widzę.
ok. jak zaszarżuję na czołg to w jego turze on się nie ruszy ale rozjedzie orła.
w swojej zaszarżuję drugim orłem i w jego turze rozjedzie kolejnego orła.
w ten sposób zablokuję go tylko na 2 pełne tury?
czy też ja czegoś nie widzę turaj bo nie widzę w tym co napisałem nic odkrywczego i nadal nie wiem jak zatrzymać na kolejną turę czołg poza poświęceniem kolejnego oddziału?
ok. jak zaszarżuję na czołg to w jego turze on się nie ruszy ale rozjedzie orła.
w swojej zaszarżuję drugim orłem i w jego turze rozjedzie kolejnego orła.
w ten sposób zablokuję go tylko na 2 pełne tury?
czy też ja czegoś nie widzę turaj bo nie widzę w tym co napisałem nic odkrywczego i nadal nie wiem jak zatrzymać na kolejną turę czołg poza poświęceniem kolejnego oddziału?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Tak, czolg mozna zatrzymac tylko poswiecajac kolejne oddzialy, przez losowy ruch czolg jest dosc wolny wiec mozna spokojnie umknac reszta armii dzieki czemu czolg sie nie splaci.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
trzeba rozwalić gąski!
xYz
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
eh a ja miałem nadzieję na jakiś rewolucyjny sposób blokowania czołgu....


Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1