Przyszdł mi do głowy pomysl na rozpiske Empire tylko nie jestem pewien czy dam rade cos tym ugrac.
2495
Lords-200
Battle Wizard Lord-165
Lvl-4 -35 The Lore Of Heavens
Heroes -225
Captain Of Empire-60
Lance, Full plate Armor, Shield, War horse, Barding
=91
War priest-65
Shield, Heavy armor
=69
Engineer- 65
Core-980
15x Knight Order-330
Musician-10
Standard bearer-10
=350
65x Halabardiers-390
FCG-30
=420
20x Hand gunners-180
FCG-30
=210
Special-600
Great Cannon – 120
40x Flagellates-480
Rare-490
Hell blaster-120
Hell blaster-120
Steamtanm-250
Empire
Niewiele ugrasz chyba, że przeciwnik też takie rozpy składa.
Odnośnie bohaterów:
1. Lord Wizard to słaby generał - Imperium potrzebuje dobrego LD. Na takie punkty spokojnie zmieścisz drugiego lorda generała - najlepiej Grand Mastera albo papieża.
2. ZAWSZE bierz kapitana BSB - przerzut na breaki jest nieoceniony.
3. Przydałby się też mały mag do towarzystwa dla tego dużego, ale Ksiądz też się nada od biedy. Księdza możesz dać na konia i wsadzić do rycerzy, żeby ich boostował.
3. Używaj magicznych przedmiotów na bohaterach. Takie gołe ludki i tak z nikim nie powalczą! I weź Dispell Scroll dla maga, prawie zawsze się przydaje.
Odnośnie oddziałów:
1. Halabardy (i wszelka inna piechota) powyżej 35-40 w jednym klocku to marnotrastwo. I tak nie powinieneś wystawiać ich szerzej niż 10 modeli w szeregu. Możesz dać dwa takie duże oddziały, jeśli chcesz walczyć na piechocie (wtedy koniecznie lore of light/shadow na magu).
2. Strzelające przeszkadzajki (łuki, kusze, handguny) po 10 w oddziale i bez FCG (sam muzyk, ewentualnie jeszcze sztandar do B&G). Najlepiej jako detachmenty do większych regimentów zamiast osobnych oddziałów.
3. Pojedynczy rycerze jako kontra są ok, ale w ilości 10-12 i z magiczną szmatą. Jeśli chcesz oprzeć rozpę na kawalerii to dodaj drugi oddział albo najlepiej demisie.
4. Dodaj mały oddział piechoty 15-20 do trzymania maga. Najlepiej sprawdzają się speary, bo są tanie. Przecież nie chcesz sobie wysadzić 40 luda wsadzając maga do halabard!
5. IMO flagellanci są słabi, nigdy mi się nie spłacili. Demisie albo zwykła piechota + więcej artylerii o niebo lepsze.
6. Drugi Great Cannon to byłby dobry dodatek. Dwa helblastery to przesada - jeden z inżynierem starczy, bo drugi i tak się zepsuje. Ale to tylko sugestia oparta na moich doświadczeniach...
7. Brakuje ci śmieci do odginania przeciwnika. Koniecznie weź jakieś detki (najlepiej łuki) albo pistoliersów po 5 modeli.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
A kto powiedział, że to euro? Na open chyba można.malfoj pisze:to nie jest marnotrawstwo tylko po prostu nie wolno wystawiac unitow ponad 40 modeli.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie