Armie przeróżne w formacie 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Armie przeróżne w formacie 2400

Post autor: Mortyr »

Witam,
wzorem innych zakładam jeden temat na rozpiski. Będą to armie różne w zależności czym przyjdzie mi ochota zagrać (głównie EMP albo WoCh, bo posiadam trochę figsów). :D
Za zgodą przeciwnika postanowiłem jednak rozegrać najbliższą bitwę armią Dogs of War. Mimo, że Dogsy są mało popularne od dłuższego czasu to liczę na porady/uwagi/krytykę odnośnie rozpiski. :wink:
Dołączyłem krótkie objaśnienia do itemów dostępnych tylko dla DoW.

Dogs of War - 2400

LORDS
#1 Mercenary General - [220]
General
Barded Warhorse; Heavy Armour; Shield
[20] Sword of Might; [10] Dragonhelm; [45] Talisman of Preservation; [25] Crown of Luccini (+1 Ld / worth +100VP if killed)

#1 Hireling Wizard Lord - [210]
Magic LvL 4 - Lore of Shadow

HEROES
#1 Paymaster - [65]
BSB
Halberd; Heavy Armour; Shield

#1 Mercenary Captain - [101]
Heavy Armour; Shield
[25] Pike of Remas (Pike / +1S / mounted units cannot voluntarily charge if come into BtB contact with bearer); [20] Bright Helm of Myrmidia (6+ ASv / -2 WS for enemies in BtB / hates Tomb Kings)

#1 Hireling Wizard - [120]
Magic LvL 2 - Lore of Metal
[25] Dispel Scroll

CORE
#9 Heavy Cavalry - [209]
Lance; Heavy Armour; Shield; Barded Warhorse; Standard; Musician

#39 Pikemen - [410]
Pike (attacks from 4 ranks / ASF if charged / +1S vs charging mounted units); Light Armour; Standard; Musician

#39 Pikemen - [410]
Pike; Light Armour; Standard; Musician

#10 Duellists - [100]
Skirmish
Pistol; Musician

SPECIAL
#34 Paymaster's Bodyguard - [370]
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
[10] Banner of Steel (+1 ASv until end of turn)

RARE
#1 Cannon - [85]

#1 Halfling Hot Pot - [50]

#1 Halfling Hot Pot - [50]


Generał idzie do kawy, Paymaster do swojej gwardii. Kapitan ustawia się w narożniku jednego oddziału pik, żeby ich nie zaszarżowało nic oprócz piechoty. Halabardnicy chronią drugą flankę.
Kawaleria tylko do kontry. Piechota przepycha, mam nadzieję, że 40 ataków z ASF + Lore of Shadow dadzą radę.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Pewnie nie powinienem się odzywać ale czy ty masz choć jedną figurkę z tego? Czytałeś w ogóle uściślenia o DoW?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Figurki posiadam tylko do Imperium i WoCh, ale imperialna piechota to nawet niezłe proksy za pikinierów i halabardy DoW. :wink: Przecież nie będę kupował modeli DoW, żeby pograć jedną-dwie gry. Tym bardziej, że ciężko te modele dostać odkąd GW zrezygnowało z DoW, jako głównej armii.
Jako, że gramy tylko domowo to opieramy się na RB i AB, ewentualnie głównym FAQ od GW. Zwykle gramy też na zasadach euro.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

ODPOWIEDZ