Rozpiski
Re: Rozpiski
Z błędem ortograficznym.... Albo zmieniasz ładnie mem, albo ja go wywalę
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Haha się usmialem przez mema. Nie wiem czemu ludzie reagują Thomas. Może dlatego, że te słabe właśnie jednostki, które przy dzisiejszych cieciach i zakazach budują owy klimat?? Kiedy to rycerstwo poszło by do boju nie rzucając uprzednio nic nie wartych chłopów i zbrojnych z garnizonów?? Czemu w dalszym ciągu nie można grać wszędzie specjalami?? Bo są giete ktoś powie a tak naprawdę bo u nas lubi się grać utartymi schematami. Łatwiej złożyć rozpiske na turniej wiedząc czego się można spodziewać.
Grać kolejny raz z tym samym gościem na tych samych rozpach i liczyć że nie pójdzie mu w kościach, albo że na kacu o czymś zapomni i popełni błąd.
Ile to gownianych, ale ładnych modeli się nie wystawia bo tak się teraz gra i jak nie wystawisz tego co ja to się nie będziesz liczył.
Tego niestety się raczej nie zmieni, ale pozwól "klimaciarzom" bić się o miano najlepszego warzywa bo to właśnie oni a nie ludzie z topu mają jaja by płacić za turniej i grać na jednostkach które nic nie zdzialaja. Top ma co najwyżej jajeczka
Grać kolejny raz z tym samym gościem na tych samych rozpach i liczyć że nie pójdzie mu w kościach, albo że na kacu o czymś zapomni i popełni błąd.
Ile to gownianych, ale ładnych modeli się nie wystawia bo tak się teraz gra i jak nie wystawisz tego co ja to się nie będziesz liczył.
Tego niestety się raczej nie zmieni, ale pozwól "klimaciarzom" bić się o miano najlepszego warzywa bo to właśnie oni a nie ludzie z topu mają jaja by płacić za turniej i grać na jednostkach które nic nie zdzialaja. Top ma co najwyżej jajeczka
Bretka na 1k na nastepujace zasady:
KOMPOZYCJA ARMII:
-zakaz wystawiania lordów
-zakaz imiennych bohaterów
-normalny procentowy limit punktowy
-minimum 3 oddziały; maximum 6
-max koszt bohatera to 150pkt
-max koszt pojedynczego modelu(nie bohatera) to 150pkt
-zakaz eterykow
-zakaz znajomości całej domeny magicznej (jakiejkolwiek)
-max 3 takie same oddziały bez względu na wyposażenie i liczebność
-max 1 maszyna
-max 2 specjal lub 1 rare i 1 specjal
-max 1 rydwan (TK 3)
-pendant of kaleth zabroniony
-max 1 magiczny sztandar do 50pkt
-max 30 modeli (bez bohaterów, rydwanów etc.) z bronią zasięgową 20"+
-max 10 Shades
-weapon team liczy się jako maszyna
-max 1 jednostka latająca
max 8 kości mocy/rozproszenia wygenerowanych/użytych w rundzie magii, jest to nieprzekraczalny limit w żaden sposób, max 2 dorobione kości PD/DD poza wiatrami magii (nadal max 8
-zakaz rekastu vanhela
-bohaterowie maja look out sir od czarów final transmutation, dredged 13, dewelers below, infernal gateway efekt 11,12.
-jednostki specjalne ogrów max liczebność to 4 modele
-zakaz wystawianie asasynow.
OGRANICZENIE LICZEBNOŚCI:
Oddziały ograniczone są w następujący sposób:
Koszt punktowy modelu(z wyposażeniem i markami, tatuażami itp, ale bez grupy dowodzenia i magicznych przedmiotów) i maksymalna liczba modeli w oddziale (ułamki zaokrąglamy w gore)
1-9p.|max 30 modeli
10-16p.|max 20 modeli
17-24p.|max 10 modeli
25+p.|max 6 modeli
~~~~~
Unnamed1000 Pts - Bretonnia Army
1 Damsel of the Lady @ 95.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Beasts
Channeling Staff [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 110.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
9 Knights of the Realm @ 264.0 Pts
Standard; Musician;
1 Gallant @ [24.0] Pts
9 Knights of the Realm @ 264.0 Pts
Standard; Musician;
1 Gallant @ [24.0] Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
2 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Musician;
1 Gallant @ [55.0] Pts
Models in Army: 24
Total Army Cost: 998.0
Zanaczam, że jestem totalnym nieogarem co do tej armii, będzie to pierwszy turniej Bretką. Coś wywalić, dodać, zmienic? Na co uważać?
KOMPOZYCJA ARMII:
-zakaz wystawiania lordów
-zakaz imiennych bohaterów
-normalny procentowy limit punktowy
-minimum 3 oddziały; maximum 6
-max koszt bohatera to 150pkt
-max koszt pojedynczego modelu(nie bohatera) to 150pkt
-zakaz eterykow
-zakaz znajomości całej domeny magicznej (jakiejkolwiek)
-max 3 takie same oddziały bez względu na wyposażenie i liczebność
-max 1 maszyna
-max 2 specjal lub 1 rare i 1 specjal
-max 1 rydwan (TK 3)
-pendant of kaleth zabroniony
-max 1 magiczny sztandar do 50pkt
-max 30 modeli (bez bohaterów, rydwanów etc.) z bronią zasięgową 20"+
-max 10 Shades
-weapon team liczy się jako maszyna
-max 1 jednostka latająca
max 8 kości mocy/rozproszenia wygenerowanych/użytych w rundzie magii, jest to nieprzekraczalny limit w żaden sposób, max 2 dorobione kości PD/DD poza wiatrami magii (nadal max 8
-zakaz rekastu vanhela
-bohaterowie maja look out sir od czarów final transmutation, dredged 13, dewelers below, infernal gateway efekt 11,12.
-jednostki specjalne ogrów max liczebność to 4 modele
-zakaz wystawianie asasynow.
OGRANICZENIE LICZEBNOŚCI:
Oddziały ograniczone są w następujący sposób:
Koszt punktowy modelu(z wyposażeniem i markami, tatuażami itp, ale bez grupy dowodzenia i magicznych przedmiotów) i maksymalna liczba modeli w oddziale (ułamki zaokrąglamy w gore)
1-9p.|max 30 modeli
10-16p.|max 20 modeli
17-24p.|max 10 modeli
25+p.|max 6 modeli
~~~~~
Unnamed1000 Pts - Bretonnia Army
1 Damsel of the Lady @ 95.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Beasts
Channeling Staff [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 110.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
9 Knights of the Realm @ 264.0 Pts
Standard; Musician;
1 Gallant @ [24.0] Pts
9 Knights of the Realm @ 264.0 Pts
Standard; Musician;
1 Gallant @ [24.0] Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
2 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Musician;
1 Gallant @ [55.0] Pts
Models in Army: 24
Total Army Cost: 998.0
Zanaczam, że jestem totalnym nieogarem co do tej armii, będzie to pierwszy turniej Bretką. Coś wywalić, dodać, zmienic? Na co uważać?
Ostatnio zmieniony 31 gru 2012, o 16:54 przez Caman, łącznie zmieniany 1 raz.
Betka?
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
BSB nie może mieć raczej niemagicznej tarczy
Na te punkty i z takimi ograniczeniami na magię wystawienie czarki jest dla mnie zupełnie niepotrzebne tym bardziej z chenneling staff'em. 95 pkt można na pewno lepiej wykorzystać. Szkoda, że można wystawić tylko jedną maszynę bo sprawa by była prosta, ale i tak sądzę, że drugi palladyn do drugiej lancy może być bardziej opłacalny od okrojonej damselki na pierwszym lvlu. Zawsze możesz wtubić dwóch palków do jednej lancy lub zrobić drugiego palka samotnym kowbojem. Na takie punkty raczej nie powinno się pojawić jakieś wielkie zło, a samotny jeździec to kolejny unit na który przeciwnik będzie musiał zwracać uwagę. Nie są to przekozackie ataki, ale na boku mogą trochę napsuć krwi. Weź daj bsb dragonhelm i sword of might i wsadź go w lance 8 konnych FCG. Zrezygnuj z czarki i zrób generałem paladyna z great weponem i gromrilem. Puść go samopas w odpowiednim momencie. Dajesz drugą lance 9 konnych fcg. Dobierasz 10 bowmanów z koksownikiem i jedziesz (pamiętaj, że będą wzbudzać strach, a raczej powinni) Reszta bez zmian. Typowe na 1000pkt ja bym czymś takim zagrał, ale ostateczna decyzja należy do Ciebie.
Pozdrawiam.
Na te punkty i z takimi ograniczeniami na magię wystawienie czarki jest dla mnie zupełnie niepotrzebne tym bardziej z chenneling staff'em. 95 pkt można na pewno lepiej wykorzystać. Szkoda, że można wystawić tylko jedną maszynę bo sprawa by była prosta, ale i tak sądzę, że drugi palladyn do drugiej lancy może być bardziej opłacalny od okrojonej damselki na pierwszym lvlu. Zawsze możesz wtubić dwóch palków do jednej lancy lub zrobić drugiego palka samotnym kowbojem. Na takie punkty raczej nie powinno się pojawić jakieś wielkie zło, a samotny jeździec to kolejny unit na który przeciwnik będzie musiał zwracać uwagę. Nie są to przekozackie ataki, ale na boku mogą trochę napsuć krwi. Weź daj bsb dragonhelm i sword of might i wsadź go w lance 8 konnych FCG. Zrezygnuj z czarki i zrób generałem paladyna z great weponem i gromrilem. Puść go samopas w odpowiednim momencie. Dajesz drugą lance 9 konnych fcg. Dobierasz 10 bowmanów z koksownikiem i jedziesz (pamiętaj, że będą wzbudzać strach, a raczej powinni) Reszta bez zmian. Typowe na 1000pkt ja bym czymś takim zagrał, ale ostateczna decyzja należy do Ciebie.
Pozdrawiam.
Rozpiska na turniej w Lublinie.
Format 2800 z bazylami.
Lodrs: 699
Bretoński Lord ( Grail vow, HKB, Dragon helm, Sword of swift slaying, dawnstone, Koń) 259pkt
Bretoński Lord ( Questing vow, Virtue of empathy, insygnia of the quest, miecz przelewu krwi) 222pkt
ten jest bazylem, jego zasada specjalna:
11.Leo Mateo Erytreo
„ Zrób Kapitana !”
Leo Mateo Erytreo podczas bitwy przebiera się za kapitana. Otrzymuje on hak-rękę, hakami obdarowuje również swoich kompanów - zasada Armor Piercing , również dla jednostki w której się znajduje, tylko CC. ( kumuluje się z magic weaponami ) Mateo ma również nogę, ale drewnianą, lecz hakiem okutą ( zasada K3 stompów dla Leo Mateo Erytreo, kumuluje się ze zwykłymi stompami/thunderstompami ). A na ramieniu jego siedzi papuga która skrzeczy skutecznie rozpraszając przeciwnika – test LD z modyfikatorem -3 w każdej fazie CC, który niezdany skutkuje modyfikatorem -1 to hit dla jednej jednostki w styku.
Prophetess of the lady (silver mirror, lvl 3) 215pkt Domena Niebios.
Heroes: 312
BSB (Grail vow, koń, shield, GGH, Som) 147 pkt
Damsel of the lady (Koń ,lvl 2, DS, Rubinowy pierścień zniszczenia) 165pkt Domena Bestii
Rare: 434
9x Grail Knight ( FCG, Sztandar wiecznego płomienia) 268 pkt
2x treb 180 pkt
Specjale: 584
Relikwia + 30 pielgrzymów 334 pkt
4x pegaz 250 pkt (FCG)
Core: 767 pkt
22 łuczników ( muzyk, defensive stakes, braziers) 142 pkt
11 Realms (FCG, war banner) 313 pkt
12 Realms (FCG) 312 pkt
Total: 2796
Modele w armii: 96
Taktyka:
Osłabić wroga strzelaniem i magią.
Pielgrzymi dostają Bazyliszka( Pieszego Lorda) do tego cały czas na nich będzie 0 z Domeny bestii. Ich zadaniem będzie zabijanie lekkiej, średniej piechoty i blokowanie "przełęczy"
Pegazy z ryckami będą stanowiły główna siłę uderzeniową, która przepchnie osłabione jednostki wroga.
1 edit:
Dzisiaj grałem bitwę z Vampirami.
Pielgrzymi z Paladynem i czarodziejką przyjęli na klatę 45 ghuli i 50 szkieletów
Walczyli z nimi 3 tury, w 3 turze piechota wroga dostała po jednej lancy (Graale i realmi) na obie flanki. Bitwa w sumie zakończyła się 10:10
Przeciwnikowi zostali wszyscy herosi i lordowie, połowa gwardii, 2 wrighty i 20 szkieletów
Mi zostali lordowie, Graale, pół jednej lancy, jeden treb, goły relikwiarz i łucznicy.
Format 2800 z bazylami.
Lodrs: 699
Bretoński Lord ( Grail vow, HKB, Dragon helm, Sword of swift slaying, dawnstone, Koń) 259pkt
Bretoński Lord ( Questing vow, Virtue of empathy, insygnia of the quest, miecz przelewu krwi) 222pkt
ten jest bazylem, jego zasada specjalna:
11.Leo Mateo Erytreo
„ Zrób Kapitana !”
Leo Mateo Erytreo podczas bitwy przebiera się za kapitana. Otrzymuje on hak-rękę, hakami obdarowuje również swoich kompanów - zasada Armor Piercing , również dla jednostki w której się znajduje, tylko CC. ( kumuluje się z magic weaponami ) Mateo ma również nogę, ale drewnianą, lecz hakiem okutą ( zasada K3 stompów dla Leo Mateo Erytreo, kumuluje się ze zwykłymi stompami/thunderstompami ). A na ramieniu jego siedzi papuga która skrzeczy skutecznie rozpraszając przeciwnika – test LD z modyfikatorem -3 w każdej fazie CC, który niezdany skutkuje modyfikatorem -1 to hit dla jednej jednostki w styku.
Prophetess of the lady (silver mirror, lvl 3) 215pkt Domena Niebios.
Heroes: 312
BSB (Grail vow, koń, shield, GGH, Som) 147 pkt
Damsel of the lady (Koń ,lvl 2, DS, Rubinowy pierścień zniszczenia) 165pkt Domena Bestii
Rare: 434
9x Grail Knight ( FCG, Sztandar wiecznego płomienia) 268 pkt
2x treb 180 pkt
Specjale: 584
Relikwia + 30 pielgrzymów 334 pkt
4x pegaz 250 pkt (FCG)
Core: 767 pkt
22 łuczników ( muzyk, defensive stakes, braziers) 142 pkt
11 Realms (FCG, war banner) 313 pkt
12 Realms (FCG) 312 pkt
Total: 2796
Modele w armii: 96
Taktyka:
Osłabić wroga strzelaniem i magią.
Pielgrzymi dostają Bazyliszka( Pieszego Lorda) do tego cały czas na nich będzie 0 z Domeny bestii. Ich zadaniem będzie zabijanie lekkiej, średniej piechoty i blokowanie "przełęczy"
Pegazy z ryckami będą stanowiły główna siłę uderzeniową, która przepchnie osłabione jednostki wroga.
1 edit:
Dzisiaj grałem bitwę z Vampirami.
Pielgrzymi z Paladynem i czarodziejką przyjęli na klatę 45 ghuli i 50 szkieletów
Walczyli z nimi 3 tury, w 3 turze piechota wroga dostała po jednej lancy (Graale i realmi) na obie flanki. Bitwa w sumie zakończyła się 10:10
Przeciwnikowi zostali wszyscy herosi i lordowie, połowa gwardii, 2 wrighty i 20 szkieletów
Mi zostali lordowie, Graale, pół jednej lancy, jeden treb, goły relikwiarz i łucznicy.
Ostatnio zmieniony 6 sty 2013, o 10:10 przez Matis, łącznie zmieniany 1 raz.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Podczas bitwy domena niebios była na dużej pani. Jednak to mi się nie sprawdziło i po zamieniałem. Moje niedopatrzenie
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
takie cos:D
1 Bretonnian Lord @ 263.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts
1 Prophetess of the Lady @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 125.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Gauntlet of the Duel [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Knights of the Realm @ 303.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Standard of Discipline [15.0]
1 Gallant @ [24.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
11 Knights of the Realm @ 312.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
1 Gallant @ [24.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts
2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts
2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
4 Peasants @ [0.0] Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
4 Peasants @ [0.0] Pts
11 Grail Knights @ 448.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Grail Vow
11 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2391.0
ewentualnie mozna zmiejszyc grali do 9 docisnac jakas szmate i muzykow na pegazy:D
1 Bretonnian Lord @ 263.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts
1 Prophetess of the Lady @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 125.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Gauntlet of the Duel [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Knights of the Realm @ 303.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Standard of Discipline [15.0]
1 Gallant @ [24.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
11 Knights of the Realm @ 312.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
1 Gallant @ [24.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts
2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts
2 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
1 Gallant @ [55.0] Pts
3 Pegasus @ [0.0] Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
4 Peasants @ [0.0] Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
4 Peasants @ [0.0] Pts
11 Grail Knights @ 448.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Grail Vow
11 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2391.0
ewentualnie mozna zmiejszyc grali do 9 docisnac jakas szmate i muzykow na pegazy:D
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Masz za dużo pts w rarach Przemku -> 448 + 180 > 600. Nie masz fastów, nie masz muzyków na pegazach - a ci akurat się przydają. Bsb daj jescze jakiś majcherek na 5 pts i lancę za 4 pts. Dużej magiczce przyda się falcon horn. Myślę że jak zmniejszysz trochę Gralowców to wystarczy Btw przydały by się jakieś flaming atacki i może War Banner na jednych realmach
Przede wszystkim obrób tą rozpę bo oczy bolą
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Jagal pisze:Przede wszystkim obrób tą rozpę bo oczy bolą
I questinga na lorda (o tym Jagal zapomniał wspomnieć ;P)
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Będzie coś z tego?
1 Bretonnian Lord @ 264.0 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Sirenne’s Locket [55.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts
1 Prophetess of the Lady @ 290.0 Pts
Magic Level 4 LIFE
Feedback Scroll [50.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1 BEAST
The Silver Mirror [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 110.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
12 Knights of the Realm @ 327.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Standard of Discipline [15.0]
14 Knights Errant @ 301.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
5 Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
5 Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
3 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
3 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
3 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
4 Grail Knights @ 162.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Grail Vow
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2399.0
1 Bretonnian Lord @ 264.0 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Sirenne’s Locket [55.0]
Virtue of Heroism (1st) [40.0]
1 Royal Pegasus @ [50.0] Pts
1 Prophetess of the Lady @ 290.0 Pts
Magic Level 4 LIFE
Feedback Scroll [50.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Damsel of the Lady @ 120.0 Pts
Magic Level 1 BEAST
The Silver Mirror [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin @ 110.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
12 Knights of the Realm @ 327.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Standard of Discipline [15.0]
14 Knights Errant @ 301.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
5 Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
5 Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
3 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
3 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
3 Pegasus Knights @ 165.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
4 Grail Knights @ 162.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Grail Vow
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2399.0
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
Grałem na combosie feedback+mirror. Sprawdza się raz na 5-6 bitew. Drugi scroll ratuje dupę prawie zawsze. Czary rzucane wiadrem kości są zazwyczaj kluczowe. Ja wolę zbijać ważną brzytwę scrolem niż feedbackować maga, który ją rzucił.
Sirenne’s Locket - gram na tym przedmiocie ostatnio. Sam nie wystarczy by Lord przeżył do końca bitwy. IMO albo rezygnujesz z HKB i dajesz np. healing potion+dragonhelm, albo zostawiasz HKB i składasz lorda standardowo (2+ rerol, 2+ ward na ogień).
Nie masz heavensa, nie masz falconhorna. Jedna z tych rzeczy powinna w rozpie być. Latacze mają mieć problem z bretą, a nie breta z lataczami.
Za 20 pkt odporność na KB na Bsbku - mała rzecz a bardzo, bardzo cieszy.
Dyscyplina na errantach. To oni zdają impetus, a nie kotrzy. W skali całej bitwy wychodzi 1-2 testy Ld więcej dla tych panów niż dla rycerzy królestwa.
Reszta b. fajna - porozrzucane punkty, dużo klocków do grania, podoba mi się.
pozdr.
Sirenne’s Locket - gram na tym przedmiocie ostatnio. Sam nie wystarczy by Lord przeżył do końca bitwy. IMO albo rezygnujesz z HKB i dajesz np. healing potion+dragonhelm, albo zostawiasz HKB i składasz lorda standardowo (2+ rerol, 2+ ward na ogień).
Nie masz heavensa, nie masz falconhorna. Jedna z tych rzeczy powinna w rozpie być. Latacze mają mieć problem z bretą, a nie breta z lataczami.
Za 20 pkt odporność na KB na Bsbku - mała rzecz a bardzo, bardzo cieszy.
Dyscyplina na errantach. To oni zdają impetus, a nie kotrzy. W skali całej bitwy wychodzi 1-2 testy Ld więcej dla tych panów niż dla rycerzy królestwa.
Reszta b. fajna - porozrzucane punkty, dużo klocków do grania, podoba mi się.
pozdr.
Dębek pisze:Grałem na combosie feedback+mirror. Sprawdza się raz na 5-6 bitew. Drugi scroll ratuje dupę prawie zawsze. Czary rzucane wiadrem kości są zazwyczaj kluczowe. Ja wolę zbijać ważną brzytwę scrolem niż feedbackować maga, który ją rzucił.
Sirenne’s Locket - gram na tym przedmiocie ostatnio. Sam nie wystarczy by Lord przeżył do końca bitwy. IMO albo rezygnujesz z HKB i dajesz np. healing potion+dragonhelm, albo zostawiasz HKB i składasz lorda standardowo (2+ rerol, 2+ ward na ogień).
Nie masz heavensa, nie masz falconhorna. Jedna z tych rzeczy powinna w rozpie być. Latacze mają mieć problem z bretą, a nie breta z lataczami.
Za 20 pkt odporność na KB na Bsbku - mała rzecz a bardzo, bardzo cieszy.
Dyscyplina na errantach. To oni zdają impetus, a nie kotrzy. W skali całej bitwy wychodzi 1-2 testy Ld więcej dla tych panów niż dla rycerzy królestwa.
Reszta b. fajna - porozrzucane punkty, dużo klocków do grania, podoba mi się.
pozdr.
Właśnie wydaje mi się że feedback i lusterko fajnie działają i mag nie powinien dożyć końca gry - rana z feeda, rana z lustra i np miscast
Co do lorda - właśnie po to brałem lifa by leczyć z atrybutu. Nie wiem czy może chłop z wardem 3+ nie lepszy, po prostu denerwuje mnie kitranie generała za impasem bo po 2 stronie są 2 działa.
Problem w tym że nie ma tych 20 pkt. Falcon mnie nie przekonuje nie wiem czemu, wydaje mi się że raczej nie wiele zmienia - zbyt sytuacyjny.
Dyscyplina w sumie może i racja
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Oprócz tego co zasugerował Dębek -> wrzuć flamingi na Grali, mogą wtedy jakąś abomę czy hydrę postraszyć Brakuje muzyków na pegazach - tak wiem że tam najłatwiej punkty przyciąć No i imo większa moc to Duża baba z heaven, mała z life (można oprócz skrola dać jej pierścionek - łatwiejsze ogarnianie śmieci). No i zdecydowanie popraw BSB - to już niestety nie te czasy gdy nasz Bsb z 2+ z rerollem był jednym z największych twardzieli w tej grze Teraz trzeba mieć 1+ z rerollem, gauntel, magiczny majcherek,odporność na ogień